و اگر کسی را دوست دارید،
تاریکی او را نیز دوست داشته باشید،
نه فقط نور او را...
همهی آدما یه نیمهی تاریک دارن یه نیمهی روشن.
یعنی تو وجود همه، خوبی هست بدی هم هست؛
حالا کم و بیشش تو هرکسی فرق داره ولی از هردو هست.
این چیزییه که ما در کسی که دوستش داریم باید بپذریم؛
بپذریم که هیچ انسانی در دنیا کامل نیست؛ و اگه روزی حس کردیم عاشق یکنفر شدیم باید همه شخصیت، که شامل عیب و نقصهاشم میشه بپذیریم♥️
https://eitaa.com/joinchat/3344760855C17713c4a73
7.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بخشی از صحبتهای استاد #رائفی_پور در مراسم با شکوه #عید_بیعت
🔸فضای امروز جامعه نیازمند جهاد تبیین است.
🔸با یقین میگویم، ایران به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل خواهد شد.
🌴🇮🇷💎🇮🇷🌴@women92
1.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاصاحب الزمان در این وقت شریف خودت را از خودت میخواهیم که چاره همه درد ها و بلاهایی
@women92
5.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥واکنش جالب کاربران فضای مجازی نسب به کوتاه کردن مو نماینده اتحادیه اروپا در دفاع از زنان ایرانی
🔸 یکی از این کاربران در توییتی نوشت: همبستگی قابل تقدیر است. اما چرا این همبستگیها همیشه همجهت با سیاستهای دولتهای غربی است و نه در جهت خلافش؟ چرا یک نفرشان در مخالفت با یک دهه تروریسم اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران یک تار مویش را نبرید؟
@women92
18.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 وسوسهی شیرین پول...
🔻حضور در اغتشاشات و گرفتن فیلم از حضور خود: ۵ میلیون تومان
🔻سنگ پرتاب کردن سمت مأمور: ۱۰ میلیون تومان
🔻 از پا درآوردن مأمور: ۲۵ میلیون تومان
🔴⭕️ وقتی دغدغه بشه پول، نه لقمهی حلال، حاضرند براش هر کاری بکنند...
💠 پیامبر اکرم (ص):
لقمه حرام، ایمان را از انسان سلب میكند. (مواعظ عددیّه، ص ١٥٣)
#ایران
#جنگ_شناختی
#مهسا_امینی
#هفته_نیروی_انتظامی
@women92
22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️دکترین فحشا
پشت پرده شاخهای مجازی، پروسه حیا زدایی توسط فیلمهای پورن، از بین بردن نقش خانواده
هدف جنود ابلیس جلوگیری از زیاد شدن یاران امام زمان عج الله است
😳ببینید چکار دارند می کنن با ما وفرزندانمان!!!
@women92
♦️برخی از #مشهورترین شخصیتهای #خداناباور (آتئیست) ایرانی♦️/قسمت
👤مریم نمازی
🔻مریم نمازی، فعال سیاسی #کمونیست در عرصههایی همچون مبارزه برای حقوق زنان، دفاع از پناهندگان و مقابله با جمهوری اسلامی و اسلام سیاسی است. وی در حال حاضر، مسئولیت کمیته مسلمانان سابق هلند را بر عهده دارد.
🔻نمازی، دبیر کمیته ارتباطات بینالملل حزب کمونیست کارگری ایران و عضو کمیته مرکزی و دفتر سیاسی و هیئت هماهنگی این حزب میباشد. حضور در فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی، عضویت در شورای مرکزی سازمان آزادی زن و برنامهسازی در تلویزیون «کانال جدید»، از دیگر سوابق وی است. او مسئول و مجری برنامه دو زبانه فارسی و انگلیسی «نان و گل سرخ» در تلویزیون کانال جدید است که با فعالان سیاسی و اجتماعی برجستهای همچون تسلیمه نسرین، ریچارد داوکینز، پیزی مایرز و اینا شوچنکو (رهبر فمن) مصاحبه کردهاست. او سردبیر نشریه «بریفینگ»، ارگان انگلیسی «حککا» نیز است.
🔻او پس از ماجرای کاریکاتورهای موهن حضرت محمدصلیاللهعلیه و آله و سلم به همراه 11 نفر دیگر (افرادی همچون سلمان رشدی، تسلیمه نسرین و آیان هیرسی علی) بیانیهای را با عنوان «بیانیه علیه توتالیتریسم نوین» انتشار داد که در آن نسبت به ظهور «اسلامیسم» به عنوان نوعی «توتالیتریسم نوین» هشدار داده شده بود.
🔻نمازی در مصاحبهای جنجالی با یکی از شبکههای وابسته به سازمان سیا، ضمن تبیین ایده موسوم به «تقویم زنان» اظهار داشت: ایده تقویم این بود که فریادمان علیه اسلام و سیاستها و برنامههای ضد زن آنها را به گوش جهان برسانیم. برهنگی، نوعی اعتراض مدرن علیه اسلام و حجاب اجباری است چون مسلمانان میخواهند زن کاملاً محو شود؛ نه صدایش شنیده شود، نه بدنش معلوم باشد، نه هویتش و نه شخصیتش. میخواهند همه را نابود کنند.
🔻قیل و قالهای نمازی در رسانههای مختلف ضد اسلامی، حتی صدای برخی مجریان و تحلیلگران بعضی از شبکه های اپوزیسیون، از جمله شبکه سلطنتطلب «پارس» را در آورد. در این رابطه، «مریم افشار» این اقدام نمازی (و چند زن سوسیالیست دیگر) را خلاف انسانیت دانسته و گفت: در اوکراین، عدهای خانم برای دفاع از حقوق خود بدن خود را نیمهبرهنه کردند، اما این زنان چطور میتوانند، هیکلهای زشت و ناقص خود را وسیله مبارزه قرار دهند؟»
همچنین «اسامه حنیف»، مسیحی تازه مسلمانشده هلندی در اعتراض به اقدام کمیته مسلمانان سابق هلند در اشاعه حرکت ضد اسلامی نمازی، با اشاره به روحیه اسلامستیزی در میان صهیونیستها، در وبسایت «انجمن مسلمانان هلند» نوشت: این اقدام، نشاندهنده پیشینیه تاریخی و سیاه خصومت صهیونیسم با اسلام است. من تازه میفهمم که چگونه برای تخریب اسلام از هر شخصی استفاده میکنند، حتی کسانی که قبل از این مسلمان بودند».
@women92
✍ آندلس عبرتی تاریخی
در سال 92 هجری، مسلمانان تحت فرماندهی «طارق بن زیاد» موفق به فتح تمام شبه جزیره ایبرى (اسپانیا و پرتقال) و قسمت هایی از خاک فرانسه شدند و حکومت اسلامى اندلس را در این منطقه برقرار کردند.
لیکن به مرور زمان بنیان گذاران تمدن نوین غربی با هدف نفوذ در جامعه اسلامی و تغییر در باورهای دینی آنها و ترویج فرهنگ غربی ، راهبردهای سه گانه ذیل را در پیش گرفتند:
مرحله اول: تبلیغ و ترویج افکار و اندیشه های مسیحیت با هدف ایجاد تزلزل در عقاید جوانان مسلمان و سست نمودن آنان در پایبندی به احکام دینی.
مرحله دوم: نفوذ در امر حیاتی و مهم تعلیم و تربیت جوانان مسلمان با هدف تعلیم مطالب انحرافی و القای شبهات در جوانان مسلمان.
مرحله سوم: توسعه روابط تجاری با مسلمین با هدف ترویج فساد و بی بند و باری در زمام داران و به ویژه جوانان مسلمان اندلس.
نتیجه مراحل سه گانه مذکور که جملگی یک راهبرد اساسی برای فروپاشی اندلس اسلامی و خارج کردن این سرزمین از دست مسلمانان بود، تخدیر افکار و اندیشه های مسلمانان بود.
وضعیت فرهنگی اجتماعی ایجاد شده در اندلس اسلامی، این گونه در کتاب «غروب آفتاب در اندلس» تشریح شده است:
1. می خوارگی که در گذشته در میان مردم عیاش اندلس به طور خفا انجام می شد، یک عمل عمومی و علنی گردید.
2. جوانان می گسار و بی بند و بار، روش پدران خود را حقیر شمرده و آنان را نادان و احمق و دور از تمدن خواندند.
3. لباس ساده خود را که نشانه صبر بود از تن در آورده و جامه تن پروری را به تن کردند.
4. جوامع مذهبی در انحصار پیر مردان و پیر زنان در آمد و جوانان را با مسجد و نماز سرو کاری نبود.
5. دختران زیبای اروپایی که در همه جا مامور دلربایی از جوانان مسلمان بودند با دقت هر چه تمام تر ماموریت خود را انجام دادند و در نتیجه جوانان مسلمان تا نیمه های شب در گوشه مهمانخانه ها به سر بردند.
راهبردهای سه گانه فوق کم کم جواب داد و حکومت اسلامی با بروز آسیب های ذیل در بدنه حاکمیت و جامعه اسلامی، راه سقوط و انحطات را در پیش گرفت:
1. فساد اخلاقی و مالی برخی از کارگزارانفرمانروایان جامعه اسلامی و ایجاد نارضایتی اجتماعی
2. ضعف استراتژیک فرمانروایان در آسیب شناسی نارضایتی های اجتماعی.
3. عدم دشمن شناسی جامعه و فرمانروایان.
4. اشاعه اصالت لذت و تن آسایی بین مسلمین
5. اشاعه فحشا و بی بند و باری
6. اختلاف در جامعه اسلامی و عدم اتحاد.
7. ضعف فرمانروایان در مدیریت جامعه
8. رکود اقتصاد و عدم چاره اندیشی فرمانروایان و تاثیرگذاری بر معیشت مردم.
9. فرصت طلبی دشمن از نارضایتی های سیاسی و اجتماعی مردم.
با افزایش تجملپرستی و فساد اخلاقی در جامعهی اندلس، شور دینی در آنجا کاهش یافت و موجی از شکاکیت و تردید در عقیدهی مردم به وجود آمد و در کنار آن، فرقهای پدید آمده بود که میگفت همهی موضوعات مربوط به دین باطل است و احکام دین را از نماز و روزه و حج و زکات مسخره میکرد.
فراگیر شدن فساد در سطح حاکمیت و جامعه، مسلمان را از توجه به صلاح و سلامت و پیشرفت جامعه بازداشت و حمیت و غیرت دینی را در آنها از بین برد و آنچه برای آنها اهمیت داشت، قدرتطلبی و خوشگذرانی بود.در نتیجهی این تهاجم فرهنگی، شهرهای اسلامی یکی پس از دیگری از تحت حکومت آنها خارج گردید و به تصرف دشمن درآمد.
@women92
8.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔞 این زن کیست ؟
♨️نیلوفر فولادی، شخصی که درخارج از کشور با برهنه شدن سعی در جلب توجه داشت و حاشیه ساز شدکیست ؟
#زن_عفت_افتخار
#حجاب
@women92