🔹 سالهاست که در روز تولدت تنها از حُسن خُلق و کَرَمَت برایمان میگویند. اما کسی از رشادتت برایمان نگفت. از صلابت و اقتدارت در راه دین خدا و از هم نامی ات با مهدی موعود.
اینکه با صفت قائم به تو سلام داده می شود، رازها دارد.
🔻 با قیامت، قیامتی از مظلومیت به پا کردی تا تاریخ بداند امام بدون یار غریب است حتی اگر مهربانی مانند حسن بن علی باشد.
💐 ولادت #امام_حسن مجتبی بر حضرت ولی عصر و شما شیعیان مبارک.
🌙🌼السَّلام عَلی المَهدی🌼🌙
#معرفی_کتاب
قابل توجه دانشجویان عزیز؛
👩💻کتاب خانواده، کار، جنسیت
نوشته : امیر رستگارخالد
ناشر: شورای فرهنگی اجتماعی زنان، روابط عمومی
تاریخ نشر: 20 تیر، 1385
تعداد صفحه: 336
شابک: 964-8435-09-X
قطع کتاب: رقعی
@women92
https://eitaa.com/joinchat/3344760855C17713c4a73
📸 رهبر انقلاب: آن كسانى كه از لحاظ امكانات مالى يك برجستگىاى دارند بايستى يك اوجى از ايثار نشان بدهند، امام مجتبى عليهالسّلام یک مرتبه نصف اموالش و يكبار تمام اموالش را بخشید. «خرج من جميع ماله» توى روايت آمده، همه چيز را بخشید. ۶۶/۱۱/۲۷
@women92
👤صادق خلخالی به روایت دخترش فاطمه صادقی
✍جهت مطالعه، کلیک کنید.
@women92
https://eitaa.com/joinchat/3344760855C17713c4a73
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای بارداری دختر نه سالهی ایرانی که توسط اکانتهای خارجی مطرح شد...
براندازها عکس این دختر رو منتشر کردن و میگن این دختر 9 ساله تو ایران باردار شده و تو بیمارستانه!
حالا واقعیت ماجرا چیه؟
این دختر 12ساله است نه 9ساله و تو ایران یا هیچ کشور اسلامی هم نیست بلکه برزیله، حتی حامله هم نیست بلکه بیماری کبدی داره!
@women92
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸🍃
جذاب است تصور کردنِ ذوق و شوقِ فاطمه برای اولین فرزندش ! 😍
و تصورِ اینکه علی پدر میشود ...
تصور کن فاطمه ی زهرا اولین فرزندشان را انتظار میکشد...
تصورِ اینکه دستانی که سالهاست پدرانه روی سر شهر است؛حالا صاحبِ فرزند میشود...
رمضان به نیمه اش که میرسد
#مادرانه های زهرا قد راست میکند
و خانه میزبانِ نعمت برای بنیهاشم است...
نامش را |حسن| نهادند،كه حسن در این خاندان یعنی منشأ كرامت...
حسن همان است كه حسين نگاهش را میسپارد به برادریاش ...
او بايد میآمد تا مادر را در كوچه ي بنیهاشم همراهی باشد و داغِ داستانِ آن روز را تا آخر در سينه اش امانت نگه دارد و مادری بودن همیشه به نامش آویخته شود...😢
حالا کمی بمان میان واژههای بعدی ما مانده در راه ها همیشه محتاجیم به نگاهی که کریمانه ببخشد...
و گاهی ما آدم ها باید اسیر شویم
اسیر محـبتِ "او"
و حسنع همان سر منـشأِ محبت است...
من مـحبِ حـسنم .. #ذوقنگاهعلےتوچشماےخانومش:)💚
#مبارڪعاشـقاش🌸💚🍃 .
.
@women92
#رهبر_معظم_انقلاب:
🌟 «پیغمبر با همهى شدّتها و رنجها و امیرمؤمنان با همهى دردها و غمها و ائمّهى دیگر با همهى ستمدیدگیها هیچ کدام در وضعیّت امام حسن قرار نگرفتند و این عظمت حسنبنعلى را نشان میدهد؛ زیرا آن دیگران، ائمّهى هداة معصومین اگر از سوى دشمن رنج میدیدند، از سوى دوستان آن زخمها را التیام مییافتند، امّا امام حسن مجتبى اینجور نبود، نزدیکترین یاران امام حسن به او گفت یا مذلّ المؤمنین.»
۱۳۵۹/۵/۶
#ولادت_امام_حسن_مجتبی
@women92
در زندگی هر کدام از ما
چیزهایی هست
حتی اندک و کوچک
که دیگران ندارند یا حواسشان نیست
بیا برای همان اندک ها
بخاطر همان کوچک ها
لبخند بزنیم و خدا را شاکر باشیم ...
@women92
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه اتفاق قشنگ به برکت آقا....🌹❤️
کلیپ بی نظیر
کار بی نظیر
این سرزمین امام داره
@women92
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ چرا جهاد زن خوب شوهرداری کردن او هست؟
@women92
🔴 دکتر مریم کوچکینژاد
دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف بهعنوان چهل #استاد_برتر جوان زیر ۴۰ سال رشته مدیریت در دنیا معرفی شدند. 😍👏👌💐
🔻ایشون اگر حجاب نداشت صدر اخبار براندازان و مریض دلان داخلی و خارجی قرار میگرفت. 😏
@women92
هدایت شده از منگنهچی
⛔️فاجعه ی بزرگ⛔️
❗️برادر و خواهر دینی ام ❗️
🛑فاجعه ی بزرگ این روزها نه کرونا است و نه زلزله
👈بلکه فاجعه ی بزرگ این است که ده روز است که یک امکان در یک سایت معتبر ایجاد شده "جهت مطالبه ی محاکمه ی عاملان ولنگاری در فضای مجازی" و در ده ها کانال چند ده هزار نفره منتشر شده و تا کنون فقط ۱۸۰۰ نفر اقدام به حمایت کرده اند.
🔸آقا و خانمی که بی تفاوت از سر این مساله گذشتی ،قطعا روزی در پیشگاه الهی و در حضور شهدا پاسخی نخواهی داشت که میتوانستی قدمی در جهت مبارزه با فساد برداری و برنداشتی..
✅پس تا دیر نشده با تمام ظرفیت این تکلیف را انجام و برای آن تبلیغ کنید،تا به ۵۰ هزار حمایت برسد و به صحن علنی مجلس برود.
اقدام از طریق لینک زیر 👇👇👇
منبع:فارس نیوز
https://www.farsnews.ir/my/c/23860
👈🔆🔆دقت کنید که باید روی گزینه ی حمایت میکنم بزنید ،شماره موبایل را وارد کنید ،کد تایید را نیز وارد کنید تا حمایت شما ثبت شود ✅
آقای زیبایی نژاد در نشست «نقش کنشگران فمینیسم بر وضعیت حجاب در ایران» که در مرکز تحقیقات زن و خانواده برگزار شد، با بیان اینکه نخستین چالش انقلاب اسلامی بعد از پیروزی، حجاب بود، عنوان کرد: امام خمینی (ره) در صبح ۱۵ اسفند در فیضیه این را یادآور شدند که زنان باید با حجاب اسلامی به محیط کار بروند.
وی افزود: این مطلب را کیهان منعکس کرد و در دو روز مانده به روز جهانی زن، در بین زنان نگرانی ایجاد کرد، طرفداران سلطنت و تعدادی از زنان مارکسیست هم موضوع مناسبی برای ایجاد چالش پیدا کردند.
رئیس مرکز تحقیقات گفت: در دهه ۱۳۳۰ گروهی از دانشجویان و دانش آموزان ایرانیان خارج از کشور کنفدراسیونی راه انداختند که مرکب از افراد ملی گرا و افراد چپ بود.
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد مطرح کرد: در اواخر دهه ۴۰ و اوایل دهه ۵۰ که اوج جریانات فمینیستی موج دوم در اروپا و آمریکا بود، این زنان کنفدراسیون پیشنهاد دادند که موضوع زنان در کشور را در اولویت قرار دهیم و در سال ۵۵ اولین ویژه نامه این ها درباره وضعیت زنان ایران منتشر می شود.
وی تاکید کرد: از چند ماه قبل از پیروزی انقلاب تا چند ماه بعد، کمونیست ها وارد کشور شده بودند تا کار را به دست بگیرند، این نگرانی در بین انقلابیون وجود داشت که نکند انقلاب به بیراهه رود.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده خاطرنشان کرد: تعدادی از زنان چپ مارکسیست به طور جداگانه از تشکل های خود گروه هایی با دغدغه های زنانه راه انداختند.
- حساس شدن فمینیست های داخلی بعد از سخنرانی ۱۵ اسفند امام خمینی(ره)
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد با بیان اینکه بعد از سخنرانی امام در ۱۵ اسفند اعضای خانم اتحادیه ملی زنان حساس می شوند، مطرح کرد: بعد از این واقعه خبرنگاران فمینیست غربی وارد کشور می شوند تا وضعیت لحظه به لحظه مبارزه زنان علیه حکم امام را منعکس کنند.
وی ادامه داد: در ۱۷ اسفند تعدادی از دانشجویان علیه حجاب اجباری تحصن کردند و در روز بعد هم ادامه پیدا می کند که تعداد این افراد طبق گزارش ها قریب به ۸ هزار نفر بود.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده تصریح کرد: برخی از شخصیت ها مانند آیت الله طالقانی در ۱۹ اسفند ماه به فلسفه حجاب پرداخت و در نهایت بیان کرد که قرار نیست حجاب توسط حکومت اجباری شود، در روز بعد امام این بحث آیت الله طالقانی را تایید کردند، اما توجه ها را به فلسفه حجاب جلب کردند، اما اینگونه منکس می شود که امام گفتند حجاب اجباری نیست.
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد اضافه کرد: در این زمان فمینیست های خارج از کشور برای متقاعد کردن دولت ایران برای نبودن حجاب اجباری وارد کشور شدند.
وی ابراز کرد: ذهنیت فمینیست های غربی از ایران همان ذهنیت متاثر از شرق شناسی است و نمی توانند تصور کنند که با اینکه حجاب برای زنان ایرانی وجود دارد، اما بعد از انقلاب بر خلاف قبل از انقلاب زنان به عرصه اجتماعی ورود جدی می کنند.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده بیان کرد: بعد از دو سال مسکوت ماندن مسئله، در سال ۵۹ گزارشی به امام می رسد که زنان به صورت برهنه در تفرج گاه ها حضور پیدا می کنند، بعد از این واقعه امام به صورت جدی ورود می کنند که شورای زنان قانون ورود با حجاب زنان به ادارات را تصویب می کند و دادستانی هم دنباله این جریان را می گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد اظهار داشت: در پاییز ۵۹ سفارتخانه های ایران در کشورهای غربی اعلام می کنند که از این پس گذرنامه هایی که فاقد عکس با حجاب باشند، باطل می شوند، این مسئله برای زنان خارج نشین حساسیت ایجاد کرد، این زنان در جلسه ای که تعداد آن به ۳۰۰ نفر می رسید گرد هم آمدند.
- رهبر معظم انقلاب نخستین فردی بود که به مسئله زنان حساسیت نشان داد
وی عنوان کرد: از نخستین شخصیت های اسلامی که مسئله زن برای او اولویت داشت، رهبر معظم انقلاب بود که در زمان ریاست جمهوری دستور تشکیل مرکزی برای زنان را صادر کردند.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده افزود: پروین پایدار، افسانه نجم آبادی، هاله افشار و غیره از زنان برجسته چپ فمینیست بودند و این افراد در حال حاضر به فمینیست عملگرا معتقد هستند که بیان می کنند زنان مسلمان و غیرمسلمان ایرانی باید علیه حجاب اجباری متحد شوند.
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد گفت: در سال ۵۹ که امام درباره حجاب تند و تیز برخورد می کنند، حزب توده به دلیل خطر امپریالیسم از نظر امام حمایت کرد.
وی بیان کرد: در دهه ۱۳۷۰ در دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بخش دفتر حقوق زنان در ریاست جمهوری راه اندازی می شود، یکی از کارهای این دفتر، ایجاد اینجیوهای زنانه بود، این حرکت متاثر از ورود سیاست های نئولیبرال بود.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده تاکید کرد: در این مقطع برخی از زنان فمینیست به بهانه کمپین های غیر فمینیستی وارد کشور و دولت شدند و اهداف فمینیستی را دنبال کردند.
@women92
- ورود فمینیست ها به مراکز تصمیم ساز در دوران سازندگی
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد اضافه کرد: در این زمان با چرخش گفتمان توسعه نئولیبرالی به جای گفتمان انقلابی مواجه بودیم، همچنین سیاست نشریه های باز نیز در راستای شاخص های توسعه دنبال شد، به حدی که فمینیست های سکولار مانند مهرانگیز کار بلندگوی فمینیست ها در مجله زنان می شوند.
وی ادامه داد: با آمدن دولت اصلاحات فضای جامعه بازتر می شود و این امکان بوجود می آید که از سال ۷۷ تشکل های مستقل راه اندازی شوند که نوشین احمدی یکی از این تشکل ها را رهبری می کرد.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده تاکید کرد: قیام پرشور جنسی در ایران توسط یکی از زنان خارجی منتقل می شود، اینکه رابطه آزاد در بین جامعه جوان ما جا می افتد و فضای باز در کشور او را به نوشتن این اثر ترغیب می کند.
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد اظهار داشت: از سال ۸۲ نواندیشان دینی وارد بحث حجاب می شوند و در دهه ۹۰ بحث های مربوط به همجنس گرایی مطرح می شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال ۸۳ جایزه صلح نوبل به شیرین عبادی تعلق می گیرد، در حالی که سابقه کار خانم عبادی حقوق کودک و بعضا حقوق زنان بوده و هیچ فعالیتی مربوط به صلح نداشت؛ توجیهی که اعطا کنندگان داشتند این بود که ایشان برای کودکان کار می کند و اگر کودکان به سروسامان برسند صلح حاکم می شود که این توجیه تنها یک بهانه بود.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده مطرح کرد: اعطای جایزه صلح نوبل به شیرین عبادی باعث شد که موضوع زنان در ایران برجسته تر شود، این موجب شد که زنان با اختلافات عمیق اعتقادی و انقلابی دور هم جمع شده و حول محور زنان به اشتراک رسیدند.
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد یادآور شد: در حوالی سال ۸۳ یا ۸۴ درباره این موضوع بحث می کنند که آیا حجاب با محوریت جنبش های فمینیستی دنبال شود یا خیر که به تصویب نمی رسد.
- ورود جدی گشت ارشاد به میدان از زمان دولت احمدی نژاد
وی تاکید کرد: از سال ۸۳ با انتقاد رهبر انقلاب از وضع حجاب، گشت ارشاد وارد میدان می شود و با آمدن دولت آقای احمدی نژاد این ورود گشت ارشاد جدی تر می شود.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده عنوان کرد: از سال ۸۵ جنبش های فمینیستی ایران به این نتیجه می رسند که از مسیر تشکیلات نمی توانند اهداف خود را دنبال کنند.
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد اضافه کرد: با راه افتادن اینترنت در ایران کمپین یک میلیون امضا توسط فمینیست ها فعال می شود که مخاطب عموم مردم است، در این کمپین نیز قرار گرفتن حجاب در محور کلیدی مبارزات فمینیستی رای نمی آورد.
وی یادآور شد: از دهه ۶۰ ما با شیوع ویدئو ها مواجه بودیم و ۵۰ درصد از کسانی که تلویزیون داشتند، ویدئو هم داشتند، در دهه ۷۰ ماهواره وارد شده و اینترنت وارد کشور می شود.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده ابراز کرد: از نیمه دهه ۸۰ ما وارد بحث شبکه های اجتماعی شده ایم که ابتدائا فیس بوک است و از اوایل ۹۰ به اینستاگرام و دیگر برنامه های می رسد.
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد افزود: بحث حجاب به طور جدی از انتخابات سال ۸۸ تبدیل به مطالبه فمینیستی شده و با همسران کاندیداهای اصلاح طلب عدم اجباری بودن حجاب مطرح می شود.
- ظهور زنان فمینیست در قامت فتنه گران سال ۸۸
وی گفت: در جریان ۸۸ معلوم می شود که تعداد زیادی از معترضین فتنه سبز از زنان فمینیست هستند؛ تحلیل ما این بود که جنبش های فمینیستی در حال احیای خود هستند و می خواهند به جنبش ۸۸ خدمت کنند.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده ادامه داد: در انتخابات ۸۸ اجماعی بین فمینیست ها شکل گرفت که جریان زنان باید خود را در خدمت جنبش زنان قرار دهد تا پیروزی این جنبش بعدا خود را در خدمت جنبش زنان قرار دهد، پس از وقایع ۸۸ تعدادی از این زنان دستگیر و بعد از آزادی روانه خارج شدند که این موجب تضعیف جریان فمینیستی داخل ایران شد.
حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد ابراز کرد: انجمن عدالت برای حقوق ایرانیان بعد از ۸۸ در خارج از کشور راه می افتد که هدف اصلی آن ها دفاع از حقوق جنسی زنان بود.
- فضای مجازی تحرکات فمینیستی را وارد فاز جدیدی کرد
وی اضافه کرد: از اوایل دهه ۹۰ که فضای مجازی فعال تر شده، اقدامات گروه های فمینیستی هم وارد یک فضای جدید شده است.
رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده با بیان اینکه در برخی از تحلیل ها حجاب به عنوان پاشنه آشیل جمهوری اسلامی مطرح شده است، یادآور شد: کمپین های کشف حجاب و ارسال تصویر آن ها به رسانه های غربی توسط مسیح علی نژاد کلید خورد و پس از این جریان نهادهای بین المللی از این جریان حمایت کرده و به او جوایز بین المللی را اهدا می کنند.
در سال ۹۵ مسیح علی نژاد کمپین چهارشنبه های سفید را راه اندازی می کند که تحت عنوان آزادی های یواشکی با رنگ سفید مطرح شد، انتخاب رنگ سفید به معنای صلح با زنان محجبه بود،........ ادامه دارد...
@women92
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ 💟 داستان #شیعه شدن بانو «صنم دمیر» در اتریش از زبان خودش 💟
👌 همه چیز از یک #نماز شروع شد.
#نماز_شیعه #امام_رضا .کانال مطالعات اسلامی زنان
women92@