eitaa logo
مطالعات اسلامی زنان
23هزار دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
21.4هزار ویدیو
432 فایل
𝐈𝐬𝐥𝐚𝐦𝐢𝐜 𝐰𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐞𝐬 📍فرصتی‌ویژه‌برای‌ارتقاوتعالی‌اندیشه‌وباورها 📍در حوزه تخصصی زنان 📍خانواده 📍سبک زندگی با مدیریت دکتر میرجعفری عضو هیئت علمی دانشگاه انقلاب اسلامی تبلیغات @Zahraahmadi2002 🖇استفاده ازمطالب کانال با ذکرلینک
مشاهده در ایتا
دانلود
❌موج هشدار نسبت به ابلاغ ((قانون حجاب)) یا موج فشار بخاطر بالا رفتن ((هزینه فساد)) 🤔 👈از قرار معلوم، جماعتی که تا پیش از این، با "هزینه کم" ، "تنوع زیاد" و "زمان کوتاه"، نیازهای جنسی شان را در جامعه برآورده میکردند و نیازی به ازدواج نداشتند! بعد از ابلاغ و اجرای این قانون، هزینه و دسترسی به خواسته های شهوانی شان بیشتر و سخت تر میشود.
61.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بانوی اصفهانی که شمش طلای خود را به جبهه مقاوت هدیه داد در ازل‌ پرتو حُسنت‌ ز تجلی‌ دم‌ زد عشق‌ پیدا شد و آتش‌ به‌ همه‌ عالم‌ زد جلوه‌ ای‌ کرد رُخت‌، دید مَلَک‌ عشق‌ نداشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🚨نقاب تحریر الشام برداشته شد و همان داعش است اسارت دختران کُرد سوری توسط حرامـی های تکفیری قابل توجه کسایی که میگن اگه داعش بیاد فقط با جمهوری اسلامی کار داره خوب ببینید اینا نه محجبه هستن نه انقلابی محو کامل اسرائیل غاصب اخراج آمریکا از منطقه اللهم عجل لولیک الفرج ...🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴غصه فردا خوردن ممنوع🚫 حضرت آدم بخاطر نگرانی فردا از بهشت بیرون رانده شد❗️ https://eitaa.com/women92 امام علی (ع):کسیکه غم روزی فردا را بخورد،هرگز رستگار نشود.
جزئیات لایحۀ حجاب که به قانون تبدیل شد 🔹لایحۀ «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» معروف به لایحۀ حجاب پس از رفت‌وبرگشت‌های متعدد میان مجلس و شورای نگهبان در ۷۴ ماده و ۵ فصل تنظیم و به قانون تبدیل شد. 🔹فصل اول به کلیات و تعاریف، فصل ۲ به وظایف عمومی دستگاه‌های اجرایی، فصل ۳ به تکالیف اختصاصی دستگاه‌های اجرایی، فصل ۴ به وظایف عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی و فصل ۵ نیز به جرائم و تخلفات پرداخته است. https://eitaa.com/women92 متن این قانون را اینجا مشاهده کنید
هدایت شده از ح ع
9.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پزشکی که تروریست شد! ⭕️ داستان باورنکردنی سرکرده خون‌ریز تحریرالشام ⭕️ روایتی هولناک از جنایات الجولانی و گروهش، از پزشک به جلاد؛ ابومحمد الجولانی کیست؟ ⭕️ چگونه یک دانشجوی پزشکی به رهبر یکی از خون‌ریزترین گروه‌های تروریستی تبدیل شد؟
7.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچوقت حسرت زندگی کسی رو نخور 👌☺️ تا انتها گوش کنید👌 《 https://eitaa.com/women92 》 📍 📍
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 دوربین ها قبل از انفجار آنجا بودند! روایتی از بانوی مقاومت ندا شاقول : همسرم را از دست داده بودم و سه دخترم را هم گم کرده بودم و میدیدم که جنازه ها روی زمین افتاده اند، آمبولانس ها در منطقه بودند و ما برایمان عجیب بود چگونه از قبل ماشین های هلال احمر و ترکیه آنجا حضور داشتند ، حتی خبرنگاران آنجا بودند و تصویر میگرفتند. 📺محرم دل هر روز ساعت ١٢ از شبکه افق سیما 《 https://eitaa.com/women92 》 📍 📍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برداشت اشتباه پزشکیان از قانون جدید حجاب 🔹بانکی‌پور نماینده مجلس: مواردی که آقای رئیس‌جمهور با آن مخالف هستند در این قانون وجود ندارد. @Farsnahttps://eitaa.com/women92 》 📍 📍
🔻محقق داماد و موضع نامحققانۀ بی‌بنیاد 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. پیش از این، در نقد مواضع حجت‌الاسلام محقق داماد نگاشته بودم اما دریغ از پاسخِ معرفتیِ معادل و محکم. او خویش را در پوستینِ مظلومیّت نشانید و تحقیر و تخفیفِ منتقدِ صریح را بر مواجهۀ استدلالی و منطقی ترجیح داد. می‌گوید بر خوان نعمتِ معرفتِ مرتضی مطهری نشسته است، ولی آنچه‌که از سیره و سلوکِ انتقادی و علمیِ مطهری خوانده‌ام، کمترین نسبتی با مشرب و ممشای او ندارد. بیش از ادّعا و انتساب، بهره‌ای نبرده، وگرنه نیک می‌دانیم که مطهری، حتی به سراغ مغرضِ جاهلی همچون اکبر گودرزی نیز رفت و با وی به گفتگو پرداخت و زبان به استدلال گشود. محقق داماد، هرگز چنین سعه و بضاعتی نداشته و با منتقد و مخالف خویش، از درِ مباحثه و محاجّه وارد نشده است. گفتگومداری و بلندنظری مطهری کجا و بالانشینی و کوته‌نظری اینان کجا؟! [دوم]. محقق داماد در یادداشتی به نقد قانون حجاب پرداخته و نوشته: «تجربۀ عملی در پیگیری آنچه این قانون در پی آن است نشان داده که رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر، از جمله عدم توهین و رعایت حرمت و کرامت، در عمل ممکن نبوده است.» وقتی‌که وی پیش از تفکّر منطقی، تصمیم خویش را گرفته و می‌خواهد موضع پیش‌ساخته و سیاسی خود را بر واقعیّت و عینیّت تحمیل کند، چنین می‌شود که دربارۀ طرحی که فاقد پیشینه و تجربه است و در این قانون، برای نخستین بار بناست به اجرا درآید، از «تجربۀ عملی» می‌نویسد! در این قانون، «منطق مواجهه» تغییر کرده و این قانون، یکی از فضایل خود را طرّاحی جدید برای نحوۀ مواجهه می‌شمارد؛ درحالی‌که محقق داماد، از تجربۀ عملیِ تلخ در گذشته می‌نویسد و با این شبه‌استدلال، می‌خواهد آن را باطل کند! [سوم]. محقق داماد می‌افزاید: «مواد زیادی از این قانون، نه‌تنها غیرقابل اجرا، که نتیجۀ عکس خواهد داد و موجب تنفر نسل جوان از دین می‌شود.» وی به‌جای استدلال و یا دست‌کم شبه‌استدلال، به طرح ادّعا پرداخته و سخنان بی‌دلیلی را نگاشته است. کسی‌که با وی موافق نیست، می‌تواند در نوشته‌ای دیگر، عکس این برداشت‌ها و تفسیرها را از قانون حجاب بیان کند. اگر دعوی او، منطق و برهان و علم و اقناع است، پس استدلال او کجاست؟! چرا او در ادّعا، متوقف مانده است؟! کدام شاهد عینی و مؤیّد موجّه، امتناع عملی این قانون را تأیید می‌کند؟! این نشدن و انسداد، ریشه در کدام گسستگی با واقعیّت دارد؟! و نیز باید گفت مگر نسل جوان، همگی از حجاب عبور کرده‌اند و به کشف حجاب و برهنگی رو آورده‌اند که این قانون، آنها را در بر بگیرد و به واسطۀ آن، متنفّر از دین بشوند؟! بر اساس کدام پیمایش و مطالعۀ تجربی، وی همۀ نسل جوان را در برابر این قانون نشانده و به صدور حکم عام و کلّی، مایل شده است؟! مگر این قانون، منطق پلکانی و تدریجی و مرتبه‌ای در مجازات ندارد؟! و مگر میان توده و خواص، تمایز ننهاده؟! و مگر بر ترجیح و تقدّم فرهنگ، اصرار نورزیده؟! مگر مطهری نگفته که چه‌بسا باید برخلاف میل جامعه، عمل کرد تا مصلحت جامعه فراهم آید؛ هرچند در کوتاه‌مدت، مخالفت‌هایی صورت بگیرد اما در بلندمدت، حقایق آشکار خواهد شد؟! در اینجاست که روشن می‌شود منطق روش‌شناختیِ محقق داماد به‌عنوان یک فقیه، چه بی‌اندازه بر باد تکیه داده است. وی به‌راستی، قایقی کاغذی ساخته و در آب افکنده. [چهارم]. محقق داماد، در بخش دیگر نوشته است: «موضوع حجاب باید از ‌طریق فرهنگی پیگیری شود، نه با چوب و فلک». باید بسی تأسّف خورد؛ کسی‌که جامۀ رسول بر تن دارد و خویش را فقیه می‌خواند و بساط درس خارج پهن کرده، این‌چنین دربارۀ واقعیّت، به تحریف و وارونه‌سازی و مبالغه و ناراست‌نویسی رو می‌آورد و هیجان و حرارتِ بی‌پایه برمی‌انگیزد تا مخاطب را منفعل سازد. در کدام دوره از حیات انقلابی، بی‌حجابان را به چوب و فلک بسته‌اند؛ جز آن‌که بسیاری از هم‌پیاله‌های سیاسیِ محقق داماد در جریان اصلاحات – یا همان چپ مذهبی در دهۀ شصت - خودسرانه و جاهلانه و بدون مجوز از امام خمینی، در کوچه و خیابان این‌چنین کرده‌اند و امام خمینی نیز، بی‌درنگ، گریبان آنها را گرفت. نیروی انتظامی و قوّۀ قضائیه، در کجا به چوب و فلک رو آورده‌اند؟! حبس و جریمه و محرومیّت اجتماعی، چوب و فلک است؛ آن هم برای کسانی‌که اصرار بر کشف حجاب و برهنگی دارند و تذکّر به آنها، بی‌اثر است؟! عجبا که چنین روحانیانی، با این حجم از قضاوت‌های مبتنی بر ناواقعیّت‌ها و نااخلاق‌ها، سخن از مواجهۀ فرهنگی نیز می‌گویند ... در پایان، آمادگی خود را برای مناظرۀ زنده و عمومی با وی، بر اساس اندیشه‌های حکمرانانه و فرهنگیِ استاد مطهری اعلام می‌کنم. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60https://eitaa.com/women92 》 📍 📍
27.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ظاهراً قراره هر فاطمیه مهدی رسولی یه حرف نزده بهمون یاد بده حاجی دمت گرم و نفست حق تقدیم به مادرای خونه‌داری که با نهایت فداکاری بزرگمون کردن 🥲 https://eitaa.com/women92 》 📍 📍