eitaa logo
یا اباصالح المهدی ادرکنی عجل الله
157 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
11.8هزار ویدیو
142 فایل
🌷﷽🌷 🍃🌺امــام جعفر صادق(علیه السلام)↓ { اگر مهدے را درڪ میڪردم تمام عمر به او خدمت میڪـردم.} ─┅═ೋ❅🌺❅ೋ═
مشاهده در ایتا
دانلود
این تصویری است که دوست نداشتند رسانه ای شود!! بله بعد از ۷۵ سال بالاخره صهیونیست ها آواره شدند... آنچه می بینید اردوگاه آواره های صهیونیست است.! در جنگ رسانه‌ای کوتاهی نکنیم. نشر این تصویر، یک نوع جهاد تبیین در جهت حمایت از مظلومین غزه علیه ستمگران صهیونیست است.
سلام اونا با این بیحجابی شون از خدا نترسیدن از نتانیاهو ترسیدن؟ 🤷‍♀
◾️سازمان اطلاعات سپاه: هرگونه فعالیت در حمایت از رژیم صهیونیستی جرم است 🔹سازمان اطلاعات سپاه: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آنها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب سپاه ارسال کنند.
◾️ آژیرهای خطر در شمال حیفا و الجلیل غربی اشغالی به صدا در آمد
◾️وزیر دفاع: درصد موفقیت عملیات وعده صادق۲ بالای ۹۰ درصد بود عزیز نصیرزاده: 🔹عملیات وعده صادق ۲ بسیار عالی بود و بر اساس منشور سازمان ملل یک اقدام متقابل بود و کاملا قانونی بود. 🔹به هیچ عنوان اهداف غیرنظامی را هدف قرار ندادیم. 🔹درصورت واکنش، پاسخ خواهیم داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️محمدقادری، کارشناس مسائل بین المللی: دعای شهید و مردم غزه بدرقه راه بچه‌های سپاه و مسئولین کشور است 📌 «اخبار جامع و فوری‌ با پروندهٔ ویژه»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم باسلام خدمت بزرگوران کانال ختم 110 هزار ذکر ( الله اکبر) نیتش به نیت قربه الی الله برای رضای خدا و ثوابش هدیه به حضرت علی علیه السلام با توسل به حضرت علی علیه السلام هدیه برای سلامتی و فرج و پیروزی امام زمان عجل الله و سرنگونی دشمنان اسلام مخصوصا کشورهای اسرائیل و آمریکا ان شاءالله خوانده شود ؛ اين متن را که خواندید هرکسی که در توانش هست درخواست می شود همین 110 هزار ذکر ( الله اکبر) را ما بین هر خانواده ای که توانش رو دارند توضیعش کنند و به نیتهای بالا بخوانند ان شاءالله هرچه زودتر دشمنان اسلام نابود و سرنگون شوند. ✊️✊️✊️🇪🇬 ✊️✊️✊️🇪🇬 أجركُم عندالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺حرکت جالب حجت‌الاسلام نیک‌بین در صحن علنی: 🔻دشمن بداند؛ هفت آسمان و اوج فلک را که رد کنی قدت نمیرسد که سیدعلی را رصد کنی ┄┄┅┅┅❅‌❀❥‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎🇮🇷❥‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌❀❅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5872759309263180021.mp3
14.24M
✌️مرحبا لشکر حزب‌الله مرحبا جیش رسول‌الله
. ♨️ |منابع اسرائیلی: وزیر دفاع اسراییل لحظاتی قبل کشته شد.
. ♨️ نتانیاهو در پناهگاه پنهان شده است 🔹کانال ۱۳ اسرائیل: نتانیاهو به همراه تعدادی از وزرا ساعت‌ها در یک مکان مستحکم زیرزمینی در بیت المقدس بودند.
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ» ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.
جات خالی سید 😭😭😭
نصر من الله و فتح قریب ....🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
از شجاع بودن و دل شیرداشتن بنویس که بعد از حمله موشکی دیشب و اونهمه تهدید به ترور، امروز صبح دیدار با نخبگان کشور گذاشته است...👌 🌹قابی از "مجاهد کبیر" شهید در کنار
دشمن شناسی 17.mp3
5.71M
۱۷ آنچه خواهید شنید؛ کسانیکه همیشه، مسبب اصلی اختلافات،میان دیگران هستند؛ از جنس جهنم بوده و از یاران قدرتمند شیطانند آیا ما هم،از دوستان شیطانیم؟ 🎙
ما عزادارایم... پیرم کردی... از زندگی سیرم کردی... لعنت به که عباس حرم جمهوری اسلامی رو از ما گرفت...