eitaa logo
یادداشت های تربیتی
5.4هزار دنبال‌کننده
972 عکس
247 ویدیو
123 فایل
🍃 مرجعی برای مربیان تربیتی، مبلغان و والدین 🍃 🔺 تربیت فرزند 🔺 تبادل تجربه و هم افزایی 🔺 تبیین مبانی کار تربیتی هوشمند 🔺 تقویت مربیان جبهه تربیتی انقلاب اسلامی 🔹️ ادمین ↙️ @m_shairian
مشاهده در ایتا
دانلود
یادداشت های تربیتی
🔺 تکنیک های لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده 🔺 #تربیت_فرزند
. 🔹۴- مدل پرخاشگری غیرپرخاشگرانه «قدم زدن و ...». تحقیقات نشان داده که افراد عادی که پرخاشگری خود را بدون رفتار پرخاشگرانه بروز داده ند بعد از این کار سطح کمتری از پرخاشگری را داشته اند ولی به طور کل این روش هم زیاد مؤثر نیست. ✨جامع ترین کانال تربیتی ایتا 📲 کانال یادداشت های تربیتی ↙️ @yaddasht_tarbiyate
📍علت اصلی گرفتاری مسلمین 📍 👈 الآن تمام گرفتاری ما از آمریکاست. تمام گرفتاری مسلمین از آمریکاست. از این آمریکایی است که صهیونیسم را آنطور تقویت کرده است و آنطور دارد تقویت می‌کند، و برادرهای ما را فوج فوج می‌کُشند. 📚 صحیفه امام خمینی - جلد ۱۰ - صفحه ۳۹۲ ✨جامع ترین کانال تربیتی ایتا 📲 کانال یادداشت های تربیتی ↙️ @yaddasht_tarbiyate
23.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😔 روضه سوزناک آیت الله خامنه ای برای سلام الله علیها... ✨جامع ترین کانال تربیتی ایتا 📲 کانال یادداشت های تربیتی ↙️ @yaddasht_tarbiyate
یادداشت های تربیتی
🔺 تکنیک های لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده 🔺 #تربیت_فرزند
. 🔹 ۵- تنبیه: در طول تاریخ یکی از وسایل اجتماعی برای کم کردن میزان خشونت تنبیه بوده است که توسط آن جلوی تجاوز، خشونت و دیگر رفتارهای پرخاشگرانه را می گرفتند. ولی در حال حاضر علما معتقدند که تنبیه به طور موقت جلوی خشونت را میگیرد و برعکس در طولانی دت به طور مستقیم باعث تقویت آن می شود. ✨جامع ترین کانال تربیتی ایتا 📲 کانال یادداشت های تربیتی ↙️ @yaddasht_tarbiyate
🔺 آیا آخر مغلوب کفار و دشمنان خدا می‌شویم 🔸️ وقتی حوادث تلخ و ناامید کننده باعث می‌شود که انسان نگران شود که آیا آخر مغلوب کفار و دشمنان خدا می‌شویم؛ قرآن می‌فرماید فراموش نکنید، شما خیلی ضعیف‌تر از اینها بودید. ما شما را چنین عزتی بخشیدیم. «وَاذْكُرُواْ إِذْ أَنتُمْ قَلِيلٌ مُّسْتَضْعَفُونَ فِي الأَرْض» 🔹 بیانات آیت الله مصباح یزدی (قدس سره)، ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ✨جامع ترین کانال تربیتی ایتا 📲 کانال یادداشت های تربیتی ↙️ @yaddasht_tarbiyate
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یادداشت های تربیتی
🔰 دانش‌های بی‌فایده‌ای که در دبیرستان‌ها و دبستان‌ها تدریس می‌شود را شناسایی و حذف کنید/ علم باید بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند 🔻 رهبر انقلاب در دیدار معلمان: الان در دبیرستانهای ما و شاید در دبستانهای ما دانشهایی تدریس میشود که هیچ فایده‌ای به حال امروز و آینده‌ی این دانش‌آموز ندارد. یک چیزهایی است که ذهنیاتی است که یادشان هم میرود. در هیچ مسئله‌ی زندگی به اینها کمک نمیکند در پیشرفت علم به اینها کمک نمیکند اینها را شناسایی کنید حذف کنید. علم نافع آن علمی است که بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند. استعداد او را شناسایی کند آن را در جهت استعداد خودش رشد بدهد آن استعداد را شکوفا کند اینها علم نافع است. ۱۴۰۱/۲/۲۱ ✨جامع ترین کانال تربیتی ایتا 📲 کانال یادداشت های تربیتی ↙️ @yaddasht_tarbiyate
: 🌷 این انقلاب ، آنقدر تلاطم و سختی دارد ڪه یڪ روزی شهدا آرزو می‌ڪنند زندہ شوند و برای دفاع از انقلاب دوبارہ شهید شوند... ✨جامع ترین کانال تربیتی ایتا 📲 کانال یادداشت های تربیتی ↙️ @yaddasht_tarbiyate
یادداشت های تربیتی
🔺 تکنیک های لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده 🔺 #تربیت_فرزند
. 🔹 ۶- صحبت کردن در مورد مشکل. بهترین روش برای کاهش پرخاشگری صحبت کردن در مورد آن است. این تکنیک به طور عملی است، یعنی هنگامیکه پرخاشگری به حد اعلای خود می رسد، یکی از طرفین سکوت اختیار می کند و سعی می کند قایله را ختم کند. ولی بعد از اینکه طرفین آرام شدند و مدتی نیز گذشت با خونسردی مطالب را با یکدیگر در میان می گذارند و آن را حل و فصل می نمایند. ✨جامع ترین کانال تربیتی ایتا 📲 کانال یادداشت های تربیتی ↙️ @yaddasht_tarbiyate
هدایت شده از حامدانه
AUD-20241208-WA0036.
2.88M
خدایا ما بندگان ضعیف هستیم... ما هیچیم و هر چه هست تویی... خدایا این ایران که از همه اطراف به او هجوم شده است برای اسلام، این ایران را تو تقویت کن کسانی که برای خدا کار میکنند هیچ وقت باخت درش نیست... قیام برای خدا، عمل برای خدا این هیچ وقت شکست ندارد... امام خمینی ره
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
11.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا به غزه و لبنان و عراق کمک میکنیم؟ برشی از پاسخ امیرحسین ثابتی به سوالات دانش آموزان (۲۴ آذر ۱۴۰۳، مدرسه دولتی ایثار کیانشهر) @Sabety_ir