eitaa logo
یادگاه (فصل آگاهی)
109 دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
3.1هزار ویدیو
168 فایل
لینک ناشناس
مشاهده در ایتا
دانلود
ماجرای واقعه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد مشهد از زبان امام خامنه ای
🔴کانال های اصلاحات یهو باهم تیتر زدند: «واردات از اوگاندا»! 🔺که مثلا دستاوردهای این سفر مهم رو کم ارزش کنند و حاشیه سازی کنند 🔻امــــا تفاهم نامه های تجاری دکتر رئیسی با کنیا در همه موارد زیر است: «دامپزشکی، ارتباطات، فرهنگ، شیلات، فنی حرفه‌ای، اطلاعات، اقتصاد دیجیتال، گردشگری، حیات وحش، معدن، اقتصاد آبی و امور دریایی» است 🔻و البته اصلاحطلبان نگفتند😏 که این گونه باارزش، مورد نیاز ، و .✅
26.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه‌ها این حسن روحانی نیستا؛ میرطاهر، عه بببخشی، میرحسن روحانیه😁😂 بعد همون اراذل‌اوباشی که داره میگه بهش رأی دادن و بهش گفتن معتدل😂 حقا که خوب سواری گرفتی حسن. آفرین. تا خر باشه خرسوارم هست😁
40.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️‍🩹 مباهله بر شما مبارک🥳 این روز را جشن بدانید و برای آن کم کاری نکنید✋ مباهله؛ از اعیاد مهجور ماست...:)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌻 ✨روز مباهله ، ✨روز عزت و افتخار ✨شیعه مبارک باد💐 🌻|↫‌
💢استفاده از تصویر زن بی حجاب در سایت رسمی نیلپر برای تبلیغ کالا ظاهرا دیگه علاقه ای ندارن توی جمهوری اسلامی فعالیت کنن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از این که استاد ازغدی شلنگ رو گرفت رو وزیر علوم تعجب کردید ؟ استاد یه زمانی جلوی هاشمی رفسنجانی این طوری لودرسواری می‌کرد 😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 امروز ۲۴ ذی الحجه روز مباهله است. 🔵 حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی: 🌕 از غریب ترین ایام زندگی ما ایام مباهله است. خیلی از ما عالمانه حرف می‌زنیم و عوامانه فكر می‌كنیم در نتیجه آن اركان ولایت را تقریباً از دست می‌دهیم در حالی که آن اجزای غیر ركنی را خیلی محترم می‌شمریم مانند اول ذیحجه که سالروز ازدواج وجود مبارك حضرت امیر با فاطمه زهرا(سلام الله علیهما) است اینها جزء واجبات غیر ركنی است. در نماز یك واجب ركنی داریم یك واجب غیر ركنی، در خصوص امامت و ولایت نیز همین طور است؛ غدیر جزء واجبات ركنی امامت است، مباهله جزء واجبات ركنی ولایت است ، با سالروز ازدواج فرق می‌كند. در حالی که نه رسانه‌ها از او نام می‌برند و نه حوزه‌ها خبری هست! آن وقت آن مسائل واجبات غیر ركنی را خیلی دامن می‌زنیم، آنها هم واجب هست اما مثل اجزای نماز است لکن حمد و سوره كجا، ركوع و سجود كجا؟! حمد و سوره واجب غیر ركنی است اما ركوع و سجود واجب ركنی است.
🔹 مباهله با خود آورد به هنگامه عزیزانش را بر سر دست گرفته‌ست نبی جانش را عرش تا عرش ملائک همه زنجیره شدند به صف‌آرایی آن پنج نفر خیره شدند پنج تن، پنج تن از نور خدا آکنده آفتابان ازل تا به ابد تابنده دفترم غرق نفس‌های مسیحایی شد گوش کن، گوش کن این قصه تماشایی شد با طمانیۀ خود راه می‌آمد آرام دست در دست یدالله می‌آمد آرام دست در دست یدالله چه در سر دارد حرفی انگار از این جنگ فراتر دارد ایها الناس من از پارۀ تن می‌گویم دارم از خویشتن خویش سخن می‌گویم آن‌که هر دم نفسم با نفسش مأنوس است آن‌که با ذات خدا «عزّوجل» ممسوس است من علی هستم و احمد من و او خویشتنیم او علی هست و محمد من و او خویشتنیم نه فقط جسم، علی روح محمد باشد یک‌تنه لشکر انبوهِ محمد باشد...
⚠️ علی که از صحابه نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعای شریف «مباهله» 🦋 دعای مباهله، منقول از حضرت صادق علیه السلام عبارت است از «اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ بَهائِكَ بِاَبْهاهُ وَ كُلُّ بَهائِكَ بَهِىٌّ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِبَهائِكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ جَمالِكَ بِاَجْمَلِهِ وَ كُلُّ جَمالِكَ جَميلٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِجَمالِكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ جَلالِكَ بِاَجَلِّهِ وَ كُلُّ جَلالِكَ جَليلٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِجَلالِكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ عَظَمَتِكَ بِاَعْظَمِها وَ كُلُّ عَظَمَتِكَ عَظَيمَةٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِعَظَمَتِكَ كُلِّها. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسَأَلُكَ مِنْ نُورِكَ بِاَنْوَرِهِ وَ كُلُّ نُورِكَ نَيِّرٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِنُورِكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ رَحْمَتِكَ بِاَوْسَعِها وَ كُلُّ رَحْمَتِكَ واسِعَةٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِرَحْمَتِكَ كُلِّها. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ كَلِماتِكَ بِاَتَمِّها وَ كُلُّ كَلِماتِكَ تامَّةٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِكَلِماتِكَ كُلِّهَا. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ كَمالِكَ بِاَكْمَلِهِ وَ كُلُّ كَمالِكَ كامِلٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِكَمالِكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ اَسمائِكَ بِاَكْبَرِها وَ كُلُّ اَسْمائِكَ كَبيرَةٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِاَسْمائِكَ كُلِّها. اللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ عِزَّتِكَ باَعَزِّها وَ كُلُّ عِزَّتِكَ عَزيزَةٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِعِزَّتِكَ كُلِّها. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ مَشِيَّتِكَ بِاَمْضاها وَ كُلُّ مَشِيَّتِكَ ماضِيَةٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِمَشِيَّتِكَ كُلِّها. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ قُدْرَتِكَ بِالْقُدْرَةِ الَّتي اسْتَطَلْتَ بِها عَلى كُلِّ شَيْءٍ وَ كُلُّ قُدْرَتِكَ مُسْتَطيلَةٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِقُدْرَتِكَ كُلِّها. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ عِلْمِكَ بِاَنْفَذِهِ وَ كُلُّ عِلْمِكَ نافِذٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِعِلْمِكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ قَوْلِكَ بِاَرْضاهُ وَ كُلُّ قَوْلِكَ رَضِيٌّ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِقَوْلِكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ مَسائِلِكَ بِاَحَبِّها اِلَيْكَ وَ كُلُّ مَسائِلِكَ اِلَيْكَ حَبيبَةٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِمَسائِلِكَ كُلِّها. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ شَرَفِكَ بِاَشْرَفِهِ وَ كُلُّ شَرَفِكَ شَريفٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِشَرَفِكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ سُلْطانِكَ بِاَدْوَمِهِ وَ كُلُّ سُلطانِكَ دائِمٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِسُلْطانِكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ مُلْكِكَ بِاَفْخَرِهِ وَ كُلُّ مُلْكِكَ فاخِرٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِمُلْكِكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ عُلُوِّكَ بِاَعْلاهُ وَ كُلُّ عُلُوِّكَ عالٍ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِعُلُوِّكَ كُلِّهِ. اللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ مَنِّكَ بِاَقْدَمِهِ وَ كُلُّ مَنِّكَ قَديمٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِمَنِّكَ كُلِّهِ. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ مِنْ آياتِكَ بِاَكْرَمِها وَ كُلُّ آياتِكَ كَريمَةٌ، اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِآياتِكَ كُلِّها. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِما اَنْتَ فيهِ مِنَ الشَّأنِ وَالْجَبَرُوتِ، وَاَسْاَلُكَ بِكُلِّ شَأْنٍ وَحْدَهُ جَبَرُوت وَحْدَها. اَللّـهُمَّ اِنّي اَسْاَلُكَ بِما تُجيبُني بِهِ حينَ اَسْاَلُكَ فَاَجِبْني يا اَللهُ! وَ افْعَلْ بِي كَذَا وَ كَذَا.» به جای کذا و کذا حاجتت را بگو که ان شاء الله حاجتت روا می شود. 📚 (بحارالأنوار، ج۹۸، ص۹۴/۹۵ به نقل از اقبال) دعای مباهله همون دعای سحرهای ماه مبارک رمضان هست.
💎 آداب روز مباهله = 💠امام صادق علیه‌السلام: مَن صَلّى في هذَا اليَومِ رَكعَتَينِ قَبلَ الزَّوالِ بِنِصفِ ساعَةٍ شُكرا للّهِِ عَلى ما مَنَّ بِهِ عَلَيهِ وخَصَّهُ بِهِ ، يَقرَأُ في كُلِّ رَكعَةٍ اُمَّ الكِتابِ مَرَّةً واحِدَةً ، و عَشرَ مَرّاتٍ «قُل هُوَ اللّهُ أحَدٌ» ، و عَشرَ مَرّاتٍ آيَةَ الكُرسِيِّ إلى قَولِهِ: «هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ»، و عَشرَ مَرّاتٍ «إنّا أنزَلناهُ في لَيلَةِ القَدرِ» ؛ عَدَلَت عِندَ اللّهِ مِئَةَ ألفِ حِجَّةٍ ، ومِئَةَ ألفِ عُمرَةٍ ، ولَم يَسأَلِ اللّهِ عز و جلحاجَةً مِن حَوائِجِ الدُّنيا وَالآخِرَةِ إلّا قَضاها لَهُ كائِنَةً ما كانَت ، إن شاءَ اللّهُ عز و جل. ❇️ هر كس در اين روز ـ يعنى بيست و چهارم ذى حجّه ـ نيم ساعت قبل از ظهر، دو ركعت نماز به شكرانه نعمتى كه خدا به او اختصاص داده است، به جا آورد و در هر ركعتى، يك بار امّ الكتاب (سوره فاتحه) و ده مرتبه «قل هو اللّه احد» و ده مرتبه آية الكرسى تا «هم فيها خالدون» و ده مرتبه «انا انزلناه فى ليلة القدر» را بخواند [اين عملش] در نزد خداوند با صد هزار حج و صد هزار عمره برابر است و هر حاجتى از حوائج دنيا و آخرت را كه از خداوند عز و جل بخواهد، به او عطا می‌فرمايد؛ هر حاجتى كه باشد ، إن‌شاء‌اللّه . 📚 دانشنامه قرآن و حديث: ج ۱۶، ص ۳۰۸ ‌ •┈┈••✾••┈┈•
دعای‌روزمباهله۩فرهمند.mp3
6.93M
🤲⚔️ دعای روز مباهله 🎙 با نوای محسن فرهمند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥شستشوی حرم مطهر امام حسین علیه السلام در آستانه محرم
💢 خاتم‌بخشی امیرالمؤمنین علیه‌السلام در رکوع ✅ بعد از خاتم‌بخشی حضرت، خداوند او را چنین ستود: ✍️ «إِنَّما وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ يُقيمُونَ الصَّلاةَ وَ يُؤْتُونَ الزَّكاةَ وَ هُمْ راكِعُون».[1] 🌺 «سرپرست شما فقط خدا و پيامبرش و كسانی‌اند كه ايمان آورده و نماز را بپا می‌دارند و در حال ركوع، زكات می‌پردازند».. ✅ فرات کوفی می‌گوید: 🌺سائلی نزد پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله آمد، حضرت او را به مسجد فرستاد. سائل وارد مسجد شد و درخواست کمک کرد، هیچ کسی به او کمک نکرد: «فَمَرَّ بِعَلِيٍّ وَ هُوَ رَاكِعٌ‏ فَنَاوَلَهُ يَدَهُ فَأَخَذَ خَاتَمَه‏»؛ سپس سائل به سمت امیرالمؤمنین علیه‌السلام رفت درحالی‌که حضرت در رکوع بود، حضرت دستش را دراز کرد و سائل، انگشتر را از دست حضرت درآورد.[2] پی‌نوشت: [1]. مائده: 55. [2]. تفسیر فرات کوفی، وزارت ارشاد اسلامی، ص126. 📚 جهت مطالعه بیشتر به لینک کلیک کنید: 🔻 https://btid.org/fa/news/251042 📎 خاتم‌_بخشی 📎 نص_امامت 📎
🔴 تذکر پلیس به هنجارشکنان ✅ درفاز جدید اقدامات فراجا در جهت برخورد با هنجارشکنان، همزمان با هفته عفاف و حجاب، نیروی انتظامی در خیابان به هنجارشکنان تذکر می دهد. با تشکر از اقدام پلیس، امید است با مداومت و قاطعیت به صورت گسترده تر، وضعیت فرهنگی سطح شهرها مناسب تر شود. ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
استیو تولتز از نظر نژادی، یک یهودی و از نظر افکار ، نیست انگار ، و از نظر عقیده ، صهیونیست خداناباوره. به شیوه ی مرسوم اجداد یهودی اما ملحدش، استعداد خوبی در التقاط فکر داره و شبیه اسرائیلیات ، در روایت قصه های خیالی خوب حرف میزنه اما بشدت منحرف و تحریف شده حرف میزنه. نمونه ی حرف خوب زدن: جز از کل: «چیزى که نمى‌فهمیدم این بود که مردم تفکر نمى‌کنن، تکرار مى‌کنن. تحلیل نمى‌کنن، نشخوار مى‌کنن. هضم نمى‌کنن، کپى مى‌کنن. اون وقت‌ها یه ذره مى‌فهمیدم که بر خلاف حرف بقیه، انتخاب بین امکانات در دسترس فرق داره با اینکه خودت براى خودت تفکر کنى. تنها راه درست فکر کردن براى خودت اینه که امکانات جدید خلق کنى، امکان‌هایى که وجود خارجى ندارن.» ضمن اینکه،آتئیست بودن نویسنده در سراسر رمان ، پخش شده .یعنی ( شخصیت‌های اصلی داستان از نظر نژاد، یهودی و از نظر اعتقادی، ملحد و آتئیست هستند) به مخاطب خود القا می‌کنه که، مردم نسبت به قوم یهود متوهّم و بدبین هستند در حالیکه حقیقتا، ثروت یهود ناشی از دزدی و غارت و ربا خوری بوده و هست . در خود ایران فقط کافیست بپرسید تا بدانید که چقدر گنج ها و عتیقه ها و آثار باستانی را دزدیدند و بردند . بدتر اینکه، بقول یکی از منتقدین داستان، (دلایلی برای اثبات درست و منطقی بودن باورهای الحادی شخصیت‌های اصلی داستان ارائه می‌کند! دلایلی که بیشتر مغالطه‌آمیز است تا منطقی و پاسخ‌های روشن و مشخصی هم دارد، اما به هیچ وجه در گفتگوهای کتاب، پاسخ‌های معقولی را که در رد دلایل بی خدایی وجود دارد، ذکر نمی‌کند! حتی این احتمال را هم مطرح نمی‌کند که این مغلطه‌ها ممکن است پاسخ منطقی و متقنی هم داشته باشد!) در جای جای کتاب معتقدان به دین و حتی خدا، افرادی ساده لوح و سطحی‌نگر (و در مواردی هم ریاکار و متزوّر) و البته با ذهن‌های بسته نشان داده شده‌اند! نویسنده مکرر در مکرر اصرار دارد بگوید آن معتقدان واقعی به و دین، کسانی هستند که به جهت ترس و ضعفشان به این مفاهیم باورمند شده‌اند. تقریباً مثل حرف‌های مزخرفی که امثال نیچه می‌گویند! یعنی میگن انسان خدا را آفریده . از روی ترس و ضعف. اگر انسان قوی بشه خدا هم در ذهنش می می‌ره. و شما در کتاب هیچ شخصیت معقول، منطقی و مطلوبی را نمی‌بینید که به خدا و دین معتقد باشد و این بسیار قابل تأمل است و تا حدودی هم ممکن است نشان‌دهنده‌ی دیدگاه‌های واقعی خود نویسنده در این خصوص باشد...
جسپر میگه : «بر فرض محال اگر خدایی هم باشد،‌ هرگز از این بابت که او را نپرستیدم یا چیزهایی نظیر این من را مؤاخذه نمی‌کند! بلکه اگر بنا باشد مرا بابت چیزی مؤاخذه کند، برای این خواهد بود که چرا برای خودم خوب زندگی نکرده‌ام!»