eitaa logo
کانال شهدایی یاد یاران
413 دنبال‌کننده
24.9هزار عکس
8.7هزار ویدیو
50 فایل
✅کپی با صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان عج تعالی فرجه الشریف بلامانع است 🌷🇮🇷ما را بدوستان خود معرفی کنید🇮🇷🌷
مشاهده در ایتا
دانلود
29.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱🕊°• شهادت قسمت مردان مرد است که در قاموسشان غیر خدا نیست 🎙 حاج مهدی رسولی
🌹اسماعیل فلسطین دور از وطن آرام گرفت؛ 📷 تصویری از محل خاکسپاری شهید هنیه در قطر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
️صوت منتشر شده از :"ممکن است من هم روزی شهید شوم اما شما باید راه را محکم ادامه داده و تردید نکنید، خون ما فدای مسجد الاقصی"
ناگفته‌های جدید از شب شهادت شهید هنیه «خالد القدومی» نماینده حماس در ایران در گفت‌وگو با روزنامهٔ العربی‌الجدید: 🔹ساعت یک و ۳۷ دقیقه بامداد ساختمان لرزید؛ من بلافاصله از اتاق خارج شدم و دود غلیظی دیدم. بعد از آن متوجه شدم حاج ابوالعبد(هنیه) به شهادت رسیده است. 🔹از شدت لرزش ساختمان فکر کردم زلزله رخ داده یا صدای رعدوبرق بوده؛ پنجره را باز کردم ولی خبری از باران یا رعدوبرق نبود. هوا گرم بود؛ به طبقه چهارم که اتاق شهید بود، رفتیم. دیدم که دیوار و سقف اتاق فرو ریخته است. 🔹از وضعیت محل حمله و پیکر شهید هنیه مشخص بود که این حمله با یک پرتابه از هوا یا موشک صورت گرفته است. به‌هرحال من نمی‌خواهم وارد جزئیات بیشتر شوم؛ زیرا گروه‌های فنی و تخصصیِ برادران ما در ایران مشغول تحقیق هستند و نتایج بعداً اعلام خواهد شد. 🔹اسرائیل، طراح و مجریِ این عملیات بوده و با آگاهی و موافقت آمریکایی‌ها آن را انجام داده است. 🔹دولت آمریکا شریک این جنایت است و در جریان سفر به واشنگتن، به نتانیاهو اجازه دادند این جنایت را انجام دهد. 🔸القدومی ضمن انتقاد از «روایت‌های منحرف‌کننده» روزنامه‌های آمریکایی و اسرائیلی دربارهٔ کارگذاشتن بمب زیر تخت‌خواب شهید هنیه، تأکید کرد: واقعیت‌های روی زمین با روایت‌های نیویورک‌تایمز و سخنگوی ارتش اسرائیل در تضاد است. هدف از این روایت‌ها و اظهارات، سلب مسئولیت مستقیم از اسرائیل است تا از این طریق تبعات این جنایت متوجه آن نشود.
🖼 هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ  آغاز کنیم: 📖حدیث امروز: 🔅امام على علیه السلام: 🌴فرصت ‏ها چون ابر بهارى در میگذرند. پس آن را در انجام دادن انواع خير غنيمت بدانيد؛ زيرا در غير اين صورت، پشيمانى به بار می‌آيد ... 📗غررالحكم حدیث ۳۵۹۸ 📌 شنبه ☀️ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۲۸ محرم ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 ۳ آگوست ۲۰۲۴ میلادی 🔖مناسبتی امروز: ۲۲ روز تا حسینی اللهم ارزقنا زیارة الکربلا و شفاعة الحسین (علیه السلام)
جمالش قبلهٔ دلها، دَمَش حلّال مشکلها به پشت پردهٔ غیبت، حقیقت همچنان باقیست💚 دعا کن تا که بازآید، جمالش جلوه گر گردد نیاید یوسف زهرا، مصیبت همچنان باقیست
☀️امام علی(علیه السلام): هنگامی که هر چیزی با چیز دیگر ازدواج کرد(همراه شد) کسالت و تنبلی با بی حوصلگی در هم آمیخته و فرزندی به نام فقر و تنگدستی برای صاحب خود به بار آوردند. 📚فروع کافی/ج 5 /ص204 ✍🏼افراد تنبل معمولا منتظر معجزه هستند، خود را مسئول نمی دانند و از دیگران طلبکارند. به همین دلیل همواره گرفتار مسائل معیشتی هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ زن با تفکر اهل بیت علیهم السلام 🎥حجت‌ الاسلام و المسلمین دانشمند
پیام سید حسن نصرالله - @mrtahlilgar.mp3
9.5M
⚜ سخنرانی طوفانی سید حسن نصرالله بعد از شهادت شهید هنیه و سید فواد 🎙 آقای تحلیلگر
⭕️عکس ماندگار امروز بازتاب پرچم فلسطین روی عینک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷امام صادق عليه السلام: هر كه خشم خود را نگه دارد، خداوند عيب او را بپوشاند. 📗ميزان الحكمه ج۸ ص۴۵۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓آیا میشه ما هم مثل حضرت موسی علیه‌السلام، صدای خدا رو بشنویم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سرلشگر موسوی : این بار اگر امریکا در عملیات ایران دخالت کند تمام پایگاه های امریکا را در منطقه می‌زنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بازتاب تشییع باشکوه شهید اسماعیل هنیه در تهران توسط شبکه الجزیره ♦️عمر هواش خبرنگار الجزیره در گزارش خود درباره مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه در تهران گفت: 🔺حال و هوای امروز شبیه به وضعیتی است که پس از ترور سلیمانی در ایران ایجاد شد، ایرانی‌ها می‌گویند هنیه مهمان ما بود و هدف قرار دادن او حمله به ایران نیز بود و باید انتقام او گرفته شود.
🇮🇷🇵🇸 🌹فرمانده ایرانی در عراق شهید می‌شود، قهرمان فلسطینی در ایران. جوان اهل سنت فلسطینی برای سرباز شیعه ایرانی اشک می‌ریزد‌. رهبر شیعه‌ی انقلاب اسلامی بر پیکر شهید اهل سنت فلسطینی نماز می‌خواند و مردم شیعه تهران او را بدرقه می‌کنند... این «جغرافیای بدون مرز مقاومت» است.
🌹جزئیات مراسم تشییع پیکر شهید القدس میلاد بیدی ♦️ مراسم تشییع پیکر شهید القدس میلاد بیدی مستشار نظامی‌ایران در ‌لبنان که درحمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید فردا شنبه ۱۳ مرداد برگزار خواهد شد. ♦️زمان تشییع: شنبه ۱۳ مرداد، ۹ صبح مکان: سه راه افسریه، مسعودیه، چهارراه دوم، بسمت ابتدای خیابان کلهر محل خاکسپاری: قطعه ۵۰ بهشت زهرا س ♦️ مراسم گرامیداشت این شهید دوشنبه، ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محله افسریه تهران در مسجد جامع حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها برگزار خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 بدرقه مهمان عزیز 🖥 نگاهی به مراسم اقامه نماز رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر شهید اسماعیل هنیه رهبر شجاع فلسطینی و تشییع به یادماندنی او در تهران ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استقبال خانواده شهید اسماعیل هنیه از پیکر او در دوحه
📸مزار شهید هنیه در آرامگاه لوسیل قطر
✍ فرازے از : 🌹بگذارید بگویند...حڪومت خمینے(ره) با هیچ ناحقے نساخت تا سرنگون شد. ما از سرنگونے نمےترسیم، از مےترسیم