یاران همراه سلام همانطور که وعده داده شده بود کانال جدید با پارتیشن جدید رونمایی شده و تلاش میشود تا میلاد مسعود مولا علی ابن ابی طالب این ساختار به تکامل برسد .
از آنجا که هدف ما دشمن شناسی و شناخت حربه ها و نقاط ضعف دشمن صهیونیستی و حامیان دجال صفت آن میباشد لذا توصیه میکنم به اولین پیام رفته و تک تک کلیپهای مستند درج شده در کانال جدید را مشاهده کنید تا بتوانید با نگرشی وسیع سایر مطالب کانال را دنبال کنید
با سپاس فراوان سیدمحمد حسینی ادمین کانال
کتاب پروتکل های دانشوران صهیون در ۷۸۰ صحفه توسط انتشارات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی طبع شده است، این کتاب اثرعجاج نویهض بوده وتوسط حمیدرضا شیخی ترجمه شده است. کتاب دارای چهار بخش اصلی است
این کتاب سعی دارد تا با معرفی کتاب های بنیادین و مقدس یهودی، هم چنین پروتکل هایی که به عنوان قوانین آنها در دنیا به تصویب رسیده است، نگاهی اجمالی به یهود، صهیونیسم و دنیایی که سعی دارد تا در آن زندگی کند، داشته باشد.
اینکه یهودیت صهیونیستی به چیزی ورای نگاه دینی نگاه می کند، یا این که بر مبنای چارچوب های خودساخته خویش برنامه ریزی برای اقدام در راستای سیاست های جهانی خویش دارد، امری بس مهم است.
در پیشگفتار کتاب آمده است: یهودیت جهانی«نیرویی» اهریمنی است در قالب یک سازمان سرّی، اما در عین حال آشکار. او خود را به «افعی» تشبیه کرده است، که برای رسیدن به هدف خود یک برنامه نه مرحله ای دارد.
. این برنامه از روزگار اسارت بابل، یعنی از ۲۴-۲۵ قرن پیش، آغاز می شود و زمان پایان آخرین مرحله آن، پایان قرن بیستم و در فلسطین است. یهودیان این طور گمان می کنند.
اصول و قواعدی که غرایز سرکش یهودیان را وا می دارد تا بر اساس آن دست به کشتار عرب ها بزنند، در روحیه «تجمع و یورش» ریشه دارد. «تجمع و یورش» -چنان که ملاحظه خواهید کرد- یک فلسفه خونبار یهودی، قَبَلی و تلمودی است. تلمود مهم تر از تورات است، تلمود مجموعه سنّتها و اخبار شفاهی از عهد موسی است و سران صهیونیسم همان دانشوران صهیونند.
جستجویی برای معنای پروتکلهای دانشوران صهیون
در بخش اول، به یک نکته اشاره می کند، صهونیسم، فراماسونری و یهودیت جهانی هر سه یک چیز است. یهودیت جهانی یک حرکت سری جوشیده از تلمود است. این کتاب هولناک در اصل چند مجلد بیشترنبود
اما از هشت قرن پیش به دوازده مجلد افزایش یافت و امروزه به زبان انگلیسی شامل ۳۶ جلد در قطع وزیری می شود.
چهار فاجعه و عوامل بی خبرماندن عرب ها از آن ها در پاییز ۱۹۱۸ جنگ جهانی تمام شد و دنیای عرب ناگهان خود را با چهار فاجعه ساخته دست بریتانیا، امریکا، فرانسه و یهودیان صهیونیست، مواجه دید:
پیدایش «اعلامیه بالفور» در اواخر سال ۱۹۱۷
پیدایش قرار داد سری «سایکس – پیکو» که در سال ۱۹۱۶ بین دو کشور انگلستان و فرانسه به منظور تقسیم جهان عرب (سوریه، لبنان، اردن، عراق و فلسطین) بعد از جنگ، منعقد شد.
اشغال خارجی – فرانسه و بریتانیا- زیر نقاب تحت الحمایگی (اشغال مصر از سال ۱۸۸۲، سودان از ۱۸۸۱، الجزایر از سال ۱۸۳۰ و مغرب از ۱۹۱۲، لیبی بخشی از امپراطوری عثمانی بود و در سال ۱۹۱۲ ایتالیا به آن حمله کرد و سواحل آن را به اشغال خود در آورد.