☎️زنگ عبرت:
❤️رهبر معظم انقلاب با صحبت هاشون و حمایت از تصمیم سران قوا، باعث جلوگیری از سقوط دولت شدند؛ اگر دولت سقوط میکرد کشور دچار خلا سیاسی میشد و کشتار و خونریزی های بی پایان توسط منافقین آموزش دیده شکل میگرفت...
♦️اینجا میشه فهمید که یک رهبر دینی حتی از "آبروی خودش" برای "دولت مخالفش" هزینه میکنه تا کشور و مردم بیش از این آسیب نبینند...
♦️در این شلوغی ها نه ولی سال های آینده مردم خواهند فهمید که رهبرانقلاب برای این ملت همه چیز خودش رو فدا کرد....
@fatemiyoon110
🔴توقع ما از رهبری؛ قهرمان شدن یا انجام وظیفه؟!
🔺بعد از بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره طرح مدیریت مصرف سوخت، موج سوالات و ابهامات برای بسیاری پیش آمد. چراکه حضرت آقا برخلاف تصور و توقعشان سخن فرموده بودند!
🔹دوستان! توقع داشتید رهبری چه بگویند؟ برخلاف تصمیم شورای هماهنگی های اقتصادی، بر خلاف دموکراسی و قانون، برخلاف نظر جمع قابل توجهی از کارشناسان، برخلاف مصلحت کشور در شرایط تحریم فروش نفت، برخلاف سازوکارهای قانونی... سخن بگویند؟!
🔹برخی دوستان میگویند ما می دانیم که اصل طرح لازم بوده و اعتراض ما به چگونگی اجرای طرح است نه اصل آن؛ چیزی که رهبری عزیز در بیاناتشان درباره آن سکوت کردند!
✅اولا که ایشان نسبت به چگونگی اجرا تذکراتی دادند. هم در تذکر خصوصی به رئیس جمهور در روز جمعه که بخشی از آن رسانه ای شد، هم در بیانات درس خارج امروز که نسبت به نظارت بر افزایش قیمت ها که نگرانی جدي مردم است، تذکر اکید دادند.
✅اما راجع به جزئیات، اگر رهبری اعتراض می کردند، واکنش دولت چه بود؟
درباره دولتی حرف می زنیم که بجای پاسخگویی، مدام دارد از #بی_اختیاری و کمی امکانات و دخالت نهادها و فشار تحریم ها و... حرف می زند و ناله می کند؛ نه دولتی که دربرابر وظایف قانونی خود و توقعات مردم و رهبری خاضع است. متاسفانه دولت در شرایطی ست که ظرفیت چنین انتقادی را ندارد و خطر ابتلا به هزینه تراشی برای کشور از سوی آن محتمل تر است.
✅پیگیری نگرانی مردم درباره جزئیات اجرای طرح با چه کسی ست؟ جز نمایندگان مجلس که وظیفه نظارت بر اجرای قانون را به عهده دارند؟
وظیفه رهبری بیان سیاست های کلی و نظارت بر حسن اجرای آن و مراقبت از نظام و قانون اساسی و ساختار سیاسی ست.
🔻حال به نظر شما، «محافظت از قانون و سازوکارهای قانونی»، وظیفه رهبری و در راستای «مراقبت از نظام و قانون اساسی» است یا وارد شدن ایشان بعنوان قهرمان و پیگیری کاری که اجرای آن وظیفه یک قوه و نظارت بر اجرای آن بر عهده یک قوه دیگر؟
📝 #رها_عبداللهی
@fatemiyoon110
.
♻️ ژنرال کجاست؟
🔰 حمید رسایی: زنگنه از چند روز قبل هیچ حضوری در افکار عمومی نداشته است. برخی خبرنگاران نتوانستهاند به این ژنرال دسترسی پیدا کنند؟ چرا هیچ خبری از او نیست؟
ژنرال زنگنه با حذف کارت سوخت، رقم مصرف روزانه بنزین را از ۶۰ میلیون لیتر به افزایشی تا ۱۰۰ میلیون لیتر رساند که در اواخر سال ۹۷ این مصرف به سقف ۱۳۵ میلیون لیتر در روز هم رسید.
حذف کارت سوخت، به معنای فاصلهگیری از شفافیت آماری و تشدید قاچاق سوخت بود. در این مدت روزانه ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت بواسطه قاچاق بنزین از کشور رخ داد؛ یعنی ماهانه سه هزار میلیارد و سالانه ۳۶ هزار میلیارد تومان.
این را با رقم یارانه پرداختی در هر ماه که حدود ۳,۸۰۰ میلیارد تومان است، مقایسه کنید.
واقعا در این چند روز پر التهاب و اعتراض، ژنرال کجاست؟ اگر در دفترش حضور دارد چرا پاسخگوی کسی نیست؟ اگر در دفترش نیست پس کجاست؟!
#حمید_رسایی
@fatemiyoon110
✅ از پیش معلوم بود که این شیوه اجرا و اطلاعرسانی درباره گران شدن بنزین چه پیامدهایی دارد. نمیتوان به جامعه #شوک ناگهانی وارد کرد و انتظار #لرزش نداشت.
اکنون، علیالقاعده، مجلس باید کمیسیون تحقیق و تفحص تشکیل دهد برای بررسی بلوای اخیر و شناسایی علل و عاملان آن.
👈 با شناختی که از مجلس کنونی دارم، بنظر میرسد چنین نخواهد شد و ماجرا با مجازات چند اوباش خیابانی و چند جوان جوگیرشده فیصله خواهد یافت. سپس روز از نو روزی از نو.
#حدادپور_جهرمی
#دلنوشته_های_یک_طلبه
@fatemiyoon110
#تدبیر_بنفش
🔸️ حقیقتا این آشوبها و خسارات دستپخت دولت هست که با سوء تدبیر در اعلام و زمان اجرای طرح افزایش نرخ بنزین علاوه بر نگرانی ، نارضایتی و فشار مضاعف اقتصادی بر کشور و مردم تحمل کرد. یقینا در آینده نزدیک و پس از فروکش کردن آشوبها، مسئولین مربوطه باید در محضر مردم پاسخگوی این #خسارت_محض_دوم باشند.
#سیداحمدرضوی
@fatemiyoon110
از "شورش اشرافیت علیه جمهوریت" تا "شورش جمهوریت علیه اشرافیت"
خلاصه ترین تیتر برای فتنه سال 88 "شورش اشرافیت علیه جمهوریت" بود چون اشرافی که در انتخابات در مقابل خواست اکثریت مردم شکست خوردند نتیجه قانونی را نپذیرفتند و با تحریک اقلیتی از مردم آن هم فقط در مناطق خاصی از تهران و چند شهر دیگر، شورش خیابانی را کلید زدند.
اما اتفاقات روزهای اخیر برعکس سال 88، شورش "جمهوریت علیه اشرافیت" است و فارغ از اوباشی که کف خیابان مشغول تخریب اموال عمومی هستند، اکثریت مردم در اثر مدیریت اشرافی چند سال اخیر و تصمیمات خلق الساعه مانند سه برابر کردن قیمت بنزین در عرض یک شبانه روز، نارضایتی شان بیش از پیش است.
نقطه اشتراک نا آرامی های سال 88 و 98 در این است که ریشه بسیاری از مشکلات کشور یک اولیگارشی اشرافی و غربگراست که وقتی در قدرت نیست ناجوانمردانه علیه جمهوریت و خواست مردم می شورد و وقتی هم در قدرت است به قدری ناکارآمد و بی تدبیر است که بازهم مردم را به ستوه می آورد...
#امیرحسین_ثابتی
@fatemiyoon110
#مسئله_این_است
👈 حزب اللهی یا حزب البادی؟؟!!
🔸️ الان بزنگاه غربال ماست که نشان دهیم حزب اللهی هستیم یا حزب البادی؟؟!! چقدر به ولایتمداری ایمان داریم؟؟!! و چقدر حاضریم پای حکم ولایت هزینه دهیم؟؟!!!
🔹️بی شک با "ولی" بودن را کسانی تجربه میکنند که از دنیا گذشته باشند...
#ما_چگونه_ایم؟؟
#سیداحمدرضوی
@fatemiyoon110
⛔️آقای #روحانی اگر نمیتواند ادامه #ندهد
عباس عبدی تحلیلگر سیاسی اصلاحطلب، در یادداشت کوتاهی در کانال تلگرامی خود دربارهی اتفاقات اخیر نوشت:
به نظر بنده در تاریخ ۴۰ سال انقلاب هیچگاه دولت در #چنین_وضع_بغرنجی قرار نداشته است.
📍تنش در روابط خارجی
📍مشکلات شدید اقتصادی
📍و فقدان بودجه
📍تنش و بروز شکاف با جامعه و مردم
📍و بیاعتمادی کامل
📍و گسترش فساد
و از همه بدتر تنش درون ساختار قدرت
به نحوی که بدترین حملات علیه دولت نه از #تیرانا که از #داخل_کشور و #نهادهای_قدرتمند انجام میشود و البته اقای روحانی هم در همین مجموعه ایفای نقش میکند.
معلوم نیست هنگامی که میخواهند بنزین را سه برابر کنند که به حمایت همه جانبه نیاز است #سخنرانی_یزد را باید چگونه تفسیر کرد؟
در هر حال ادامهی این وضع جز #زیان برای کشور نتیجهای ندارد. #تنش_هم_خطرناک_است.
❓اگر اقای روحانی #نمیتواند یا #نمیخواهد یا گمان دارد اجازه نمیدهند که در سطح حکومت به تفاهم نسبی برسد، #بهتر_است_ادامه_ندهد و بدون تنش کنارهگیری کند. این وضع به نفع هیچکس نیست.
#عقدههای_شخصی_شیخحسن
@fatemiyoon110
📜 #نامه_سرگشاده خطاب به #رئیس_جمهور
🔴 آقای رئیس جمهور!
دست از #خیره_سری بردارید و #بیکفایتی_خود و #وزرای_نالایقتان را به پای ملت ننویسید.
🔹اگر مصرف سرانه بنزین ما زیاد است این ناشی از سوء مدیریت شما در وسایل حمل و نقل عمومی و قاچاق سوخت است.
🔹حتما میدانید که بیشترین قاچاق موجود از ایران سوخت گازوئیل و بنزین است که روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق میشود که سرانه قاچاق بنزین ۳۶هزار میلیارد و ماهی حدود سه هزار میلیارد میشود.
🗣 به ملت بگویید تاکنون چه راهکارهایی را برای جلوگیری از قاچاق بنزین انجام دادهاید که آخرین آن #گرانی_بنزین است؟
🔹افزایش قیمت بنزین منجر به کاهش مصرف و یا کاهش قاچاق نمیشود کما اینکه در دورههای قبل هم نشد، اما #قیمت سایر کالاها را قطعا #افزایش خواهد داد همانطور که تاکنون چنین بوده است.
اگر واقعا قیمت پایین یک جنس باعث قاچاق آن کالا میشود! پس چرا قیمت پایینتر بعضی کالاها در کشورهای همسایه باعث قاچاق معکوس آن به کشور ما نمیگردد؟
🔹به ملت بگویید #چرا_کارت_سوخت_حذف_شد که بعد از 6 سال دوباره آنرا احیا کردید؟ در صورتی که استفاده از کارت سوخت در اواخر دهه ۸۰ مصرف بنزین را روزانه ۱۰ میلیون لیتر کاهش داد، اما حذف آن از سال ۹۴ موجب افزایش قاچاق بنزین به کشورهای همسایه گردید.
🔹و اما در خصوص وسایل حمل و نقل شهری که اگر نمیدانید پس بدانید چنانچه اتوبوسها و قطارهای درون شهری را افزایش میدادید! مردم بجای اتومبیل تک سرنشین قطعا از آنها استفاده میکردند.
🔹 اما چه بگویم از معضلات اتوبوسها و واگنهایی که مملو از جمعیت است بطوریکه دکان جیب برها را رونق بخشیده است.
از دستفروشان واگنهای شهری چه میدانید که نه تنها مخل آسایش مسافرانند بلکه مردان دستفروش در واگن بانوان حضور پررنگ دارند... و قص علی هذا ...
🔸هیچ عقل سلیمی نمیپذیرد تا ملتی، خود را در معرض مدیریت مدیرانی فرسوده و نالایق قرار دهد که #عقلشان #فسیل گشته و #مستی_شهرت و #ثروت هوش از سرشان ربوده است.
🚨آقای رئیس جمهور
اگر ذرهای به #ولایت اعتقاد دارید به توصیه #رهبری گوش دهید و خود را #بازنشسته کنید و راه را بر #مدیران_جوان و توانمند باز کنید. نه آنکه همچون #اختاپوس چهار دهه بر ارکان این کشور دست اندازید و با #مدیریت_ناکارامد آنرا به قهقرا ببرید..!
مردم ما لایق بهترین ها هستند👌
✍ #فاطمه_جلالی ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
@fatemiyoon110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😈 یادی کنیم از #خیانت برخی #خواص(اشعثیون)
⭕️ روحانی۶۰:
چه معنی دارد پول این مردم مستضعف به جیب یک مشت امیر بازنشسته برود، بارها به مسئولین گفتیم این نیروی مخصوص(تیپ نوهد) خطرناک است منحلش کنید، گوش نمیکنند!
🔹روحانی۹۸:
طرح انحلال ارتش که توسط مزدوران چپ و راست و منافقین داخلی مطرح شده بود بادرایت امام خنثی شد!
👿 خاطرات تلخ دیروز/تجربه غمانگیز امروز
#همان_تفکر
#همان_شعور
#همان_خیانتها
@fatemiyoon110
🚨چه کسی پاسخگوی ضرر سه هزار میلیارد تومانی است؟
🔰 ساعت 24 پنجشنبه شب گذشته، با اعلام رسمی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، شایعاتی که از یکی دو روز قبل از آن در فضای مجازی به گوش می رسید، رسمیت یافت و سهمیه بندی بنزین با کارت سوخت دوباره از سر گرفته شد. بنزین سهمیه ای لیتری 1500 تومان و بنزین آزاد لیتری 3000 تومان.
🔺اعلام سهمیه بندی مجدد بنزین آن هم به این شیوه که به یکباره سه برابر شده است، بدون ایجاد آمادکی لازم در مردم، حواشی و خسارتهایی را به دنبال داشته ولی در کنار این از یک نکته نباید غفلت کرد.
🔺تکرار سهمیه بندی بنزین در حالی آغاز شد که دولت روحانی و ژنرال نفتی اش طی شش سال گذشته با انتقاد از این طرح که از دوره دولت احمدی نژاد آغاز شده بود، آن را کنار گذاشته بودند و ژنرال زنگنه این اقدام را نتیجه تصمیم گروهبانها میدانست.
🔺در حالی که با اجرای سهمیهبندی بنزین از سال ۸۶، متوسط مصرف روزانه بنزین به ۶۰ میلیون لیتر کاهش یافت. اما با حذف کارت سوخت، این رقم به افزایشی تا ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون لیتر رسید و اواخر سال ۹۷ تا سقف ۱۳۵ میلیون لیتر در روز هم بالا رفت.
🔺حذف کارت سوخت، به معنای فاصلهگیری از شفافیت آماری و تشدید قاچاق بود. در این مدت روزانه ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت قاچاق بنزین از کشور رخ داد؛ یعنی ماهانه سه هزار میلیارد و سالانه ۳۶ هزار میلیارد تومان. این را با رقم یارانه پرداختی در هر ماه که حدود ۳,۸۰۰ میلیارد تومان است، مقایسه کنید.
🔺میشد این مبلغ را صرف حمایت از تولید و ایجاد اشتغال کرد. متأسفانه دولت و زنگنه صرفاً از سر لجبازی با دولت قبل و تداوم دوقطبیهای عوامفریبانه، کارت سوخت را حذف و موجب بازگشت قاچاق در ششسال اخیر شدند. حالا دوباره مجبور به احیاء کارت سوخت شده اند.
🔺سئوال این است چه کسی پاسخگوی این خسارت عظیم است؟ آیا مجلس و قوه قضاییه نباید ژنرال زنگنه و حسن روحانی را به دلیل این تصمیم بدیهی غلط و پر ضرر مورد بازخواست قرار دهند؟
"حجت الاسلام حمید رسایی"
@fatemiyoon110
✍ نقش عمارها در موقعیت فعلی چیست؟
◀️ به یاد مردم بیاورند که:
درست سال ۸۶ بود که سکاندار با تدبیر انقلاب، خطر جنگ اقتصادی را به مردم ومسئولین گوشزد فرمودند و پس از آن تا امسال، شعار هر سال را عناوین اقتصادی قراردادند تا توجه همه به سمت جنگ اقتصادی که توسط خزانه داری امریکا جهت دهی میشود، معطوف شود.
دراین راستا راهبرد *اقتصادمقاومتی* تنها راه جهاد در شرایط جنگ اقتصادی توسط ایشان ارائه شد و نه بسیاری از مردم و نه مسئولین توجهی به این مهم نکردند. برنامه ریزی امروز دولت هم دقیقا برپایه سیاست های غلط اقتصادی و بی توجهی به اقتصادمقاومتی و رونق تولید صورت گرفته است.
◀️ اکنون ودراین شرایط، طرح گران شدن بنزین توسط دولت وسران قوایی مصوب میشود که دونفرشان با آرا مردم انتخاب شده اند وبا این وجود، هفتاد درصد این تصمیم، به انتخاب مردم بوده است.
چه خوب است مردم به حافظه تاریخی شان رجوع کنند و به انتخاب خودشان احترام بگذارند. انتخابی که چهار سال محک زده شده بود.
✍زارعپور
@fatemiyoon110
حلقه وصل:
📝 «سیدامیر سیاح» در یادداشتی نوشت:
🔸 در طول حدود 15 سال بعد از جنگ، دولت عادت داشت نوروز هر سال درصدی کمتر از نرخ تورم، به قیمت بنزین اضافه کند، یعنی هر سال قیمت واقعی بنزین را عملا ارزانتر میکردند. این مساله در کنار چند برابرشدن خودروها، تغییر فرهنگ جابهجایی به سوی خودروهای شخصی، به تدریج پدیدههایی نظیر اتلاف وقت و اعصاب شهروندان در ترافیکهای شدید، آلودگی هوا، قاچاق سوخت ارزان یارانهای به خارج و ناچارشدن کشور به پرداخت مبالغ هنگفتی ارز برای واردات بنزین را از اوایل دهه80 وارد اقتصاد ایران کرد. در میانه دهه80، با تصویب تبصره13 قانون بودجه، بسته سیاستی جدیدی با اولویت راهکارهای غیرقیمتی تصویب شد که خلاصه آن این بود: تقاضا برای بنزین کم شود، عرضه بنزین زیاد شود و الگوی مسافرت درونشهری هم از خودروی شخصی به حملونقل عمومی هدایت شود. در اجرای این راهبرد، با سهمیهبندی بنزین توسط سامانه کارت سوخت، از سال ۸۶ رشد مصرف بنزین مهار شد و قاچاق خروجی آن تقریبا از بین رفت. حمایتهای دولتی به جای استفاده خودروی شخصی (یارانه سوخت)، به شبکه حملونقل عمومی پرداخت شد که در نتیجه، علاوه بر گسترش سریع مترو در تهران و سفارش ساخت مترو در هفت کلانشهر، خطوط بیآرتی، ترمینالهای ون و تاکسی به طور مویرگی در اطراف ایستگاههای مترو و پایانههای بیآرتی ایجاد شد و شبکه حملونقل عمومی درونشهری شکل گرفت و قرار بود تا سال 1391 این شبکه آنقدر کارآمد شود که برای شهروندان بصرفد به جای خودروی شخصی، از حملونقل عمومی سریع و ارزان و راحت استفاده کنند و در آن زمان، سهمیه سوخت خودروهای شخصی به تدریج کم شود و به صفر برسد و کمکم از خودروهای پرمصرف، خودروهای لوکس، مالیات هم گرفته شود.
🔸 متاسفانه در میانه راه، در سال 89 دولت ناگهان اجرای تبصره 13 (قانون توسعه حملونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت) را تقریبا کنار گذاشت و به طرح هدفمندی یارانهها مشغول شد. از سال 92 هم با استقرار دولت آقای روحانی، هر بسته سیاستی که با ابتکار مجلس هفتم و دولت دهم اجرا شده بود (از جمله کارت سوخت)، مورد تمسخر قرار گرفت و کنار گذاشته شد. متاسفانه دولت آقای روحانی نه بسته سیاستی قانون توسعه حملونقل عمومی را درست اجرا کرد و نه مانند دولتهای اصلاحات و سازندگی، نرخ بنزین را سالانه افزایش داد و درواقع 6 سال، هیچ کار مشخصی نکرد و توصیههای خیرخواهانه اقتصاددانان را هم یکسره نادیده گرفت. اجرای سهمیهبندی بنزین و تعیین نرخ دوم برای بنزین هرچند از روی اجبار بیپولی و جبران کسر بودجه صورت گرفته اما حداقل یک گام در راه درستی است که سال 86 شروع شد و قرار بود تا سال91 یارانه بنزین را فقط محدود به حملونقل عمومی کند و از مصرف بنزین در مواردی (مثلا در ایام بارانی یا داخل کلانشهرها یا خودروهای لوکس و...) انواع مالیات و عوارض تنظیمگر هم بگیرد. این مسیر درست قابل پیمودن و هدف آن هنوز هم قابل تحقق است. درست است بهخاطر لجبازی این دولت، اقتصاد ایران به دلیل کنارگذاشتن کارت سوخت، در این سالها ضربه خورد و میلیونها لیتر به جیب باندهای قاچاق رفت، اما عقبنشینی دولت از اشتباه و بازگشت بهسوی مسیر درست، جای خوشحالی و تبریک دارد به شرطی این گام، با گامهای بعدی تکمیل شود که عبارتند از:
🔺 تعیین سهمیه بنزین به ازای هر فرد ایرانی بهجای هر خودرو و ایجاد سامانه عرضه و فروش سهمیه اضافه
🔺 پرداخت بخشی از یارانهها برای توسعه و کارآمدسازی شبکه حملونقل عمومی
🔺 تعیین زمانبندی برای کاهش سهمیه خودروهای شخصی همزمان با افزایش کارآمدی سیستم حملونقل عمومی
🔺 حذف سهمیه خودروهای لوکس و گرانقیمت و اعمال عوارض و مالیات بر مصرف سوخت آنها
🔺 ازسرگیری اسقاط خودروهای پرمصرف و کهنه و جایگزینی آنها با خودروهای دوگانهسوز
🔺 نظارت سامانهای بر توزیع سهمیه سوخت شبکه حملونقل عمومی.
🔸 روشن است که دولت در طول 6 سال گذشته بیتدبیری کرده و روشن است که اگر این دولت بخواهد مانند بقیه تصمیمات اقتصادیاش، سهمیهبندی را هم ناقص اجرا کند، افتضاح دیگری در کارنامه اقتصادیاش ثبت خواهد کرد. میتوان کناری ایستاد، آیه یأس خواند و انتقاد کرد که چرا الان؟ چرا دیر؟ چرا کج؟ میتوان به دولت بهخاطر اشتباهات قبلیاش فقط سرکوفت زد و جامعه را ناامیدتر کرد؛ اما خوشمان بیاید یا نیاید، آقای روحانی تا 1400 رییسجمهوری ماست، پس اگر موفق شود، به نفع کشور ماست. حال که درباره بنزین یک گام درست برداشته، کمکش کنیم تا موفق شود. از همین یک گام تشکر کرده و دولت را تشویق خیرخواهانه کنیم تا در مسیر درست گامهای بعدی را هم بردارد.
#افزایش_قیمت_بنزین
#بنزین
#مصرف_سوخت
#سوخت
#اقتصاد
#سید_امیر_سیاح
@fatemiyoon110
کلاس درس معرفت برای مسئولان دولتی
زعیمزاده، جانشین سردبیر فرهیختگان در سرمقاله امروز روزنامه نوشت:
🔻فارغ از قوت و ضعف دولتها، رهبر انقلاب در زمانهای مختلف از همه دولتها بهواسطه انتخاب مردم حمایت کردهاند و دولت حسن روحانی هم بهرغم همه کژرفتاریها در ایده و کاستیهای کمسابقه در اجرا از این قاعده مستثنی نیست، تصمیمی که حتما در این شرایط هزینههای فراوانی برای حاکمیت دارد. خوب است روحانی و دولتمردانشان از زاویه دیگری هم این داستان را ببینند.
🔻همین یکی، دو هفته پیش بود که جناب رئیسجمهور با ژست اپوزیسیون از خجالت نهادهای مختلف حاکمیتی درآمد و در شبهمیتینگهای انتخاباتی در یزد، کرمان و... در متن مشکلات بزرگی که خود دولت با قرار دادن همه تخممرغهایش در سیاست خارجی ایجاد کرده، حاشیههای پرهزینهای ساخت که روح و روان مردم و دلسوزان انقلاب را خراش داد.
🔻رادیکالیسم جناب روحانی بهگونهای بود که صدای حامیان خود را هم درآورد و اگر امروز حاکمیت میخواست به سیاق روحانی رفتار کند حتما باید گوشهای میایستاد یا همنوا با معترضان بر دولت میتاخت.
🔻روحانی و دولتمردانش اگر با دقت جلسه یکشنبه صبح حسینیه امام خمینی(ره) را ببینند و اقدامات چند وقت اخیر خود و بدتر از آن سخنرانیهای تبلیغاتی خود در اردیبهشت ۹۶ را هم مرور کنند، حداقلش این است که یک دوره فشرده کلاس مرام، معرفت و مشتیگری دیدهاند.
🔻نمیدانم جناب روحانی در ادامه مسیر چه میکند، اما کاش قدر این حامی بزرگ دلسوز را بداند.
@fatemiyoon110
▪️شرکت های ایتنرنتی آمریکا و چندکشور غربی به بهانه تحریم بسیاری از سرویس ها را برای ایرانیان بستند و الان ایشان نگران دسترسی ایرانیان به اینترنت شدند چرا چون پروژه نفرت پراکنی و خط دهی به اعتراضات از دستشان خارج شده. اینترنت فقط وقتی خوبه که ملت فیلم بدبختیهاشون رو بفرستند.
@fatemiyoon110