eitaa logo
🇮🇷یاران امام زمان(عج)🇮🇷
1.1هزار دنبال‌کننده
17.8هزار عکس
17.3هزار ویدیو
63 فایل
💚اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم💚 🇮🇷یاران امام زمان (عج)🇮🇷 https://eitaa.com/yaranemamzaman313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸️برکاتی از نمازشبمطالعه فرمایید👆 @yaranemamzaman313
هدایت شده از شکرالهی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 پیغمبر اسلام (صلی‌الله‌علیه و آله) را در خواب دیدم : تَشتی جلوی دستانش بود، گفت خون حسین علیه‌السلام است! چند قطره خون روی چشمانم پاشید! بیدار شدم ... نابینا شده بودم! 🔺 من فقط تماشاچیِ لشکر عمرسعد بودم، همین! این ویدئو را ببینیم، جای ما الان کجاست؟
هدایت شده از شکرالهی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹رجعت و حکومت امام حسین(علیه السلام) بر جهان بعد از ظهور استاد عالی
♦️سپاه پاسداران در ۶۰ روز اخیر همزمان در چهار جبهه (جیش‌الظلم، کومله، آذربایجان، الحواز) فعالیت تجزیه‌طلبانه را رصد و منهدم کرد 🔹سپاه کابوس دشمنان وجودی ایران است حق دارند اینگونه از دلاور مردان سپاه عصبانی باشند و پیکان تخریب‌هایشان به این نهاد مقدس و قدرتمند ملی باشد 🔹امروزه تهدیدات علیه ایران عزیزمان در بیرون از مرزهای کشورمان کشف و خنثی می‌شود @yaranemamzaman313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷✌امام خمینی(ره): همه با هم این راه را طی می‌کنیم، انشاءالله... ای آرزویی است که آنها به گور خواهند برد. @yaranemamzaman313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر معظم انقلاب درباره خیال خام دشمنان ایران: شتر در خواب بیند پنبه دانه @yaranemamzaman313
🔴 حضور پیامبران الهی در بین ۳۱۳ نفر 🌕 محمد بن زید الکوفی البراز، از امام صادق علیه السلام پرسید: ... یابن رسول الله! سیصد و سیزده مرد چگونه باشند؟ و از کجا باشند؟ حضرت فرمودند: چهارتن از پیغمبران باشند؛ اول عیسی بن مریم؛ دوم ادریس، سوم خضر؛ چهارم الیاس و چهارتن از فرزندان حسن بن علی و دوازده تن از فرزندان حسین؛ (علیهم السلام اجمعین) 📗بهجة المباهج، ص۹۳۶ ✅ در دیگر روایات نیز از حضور حضرت دانیال و حضرت یونس علیهماالسلام در سپاه مهدوی نام برده شده؛ که در فتوحات و برخورد با دشمنان سهم بزرگی دارند؛ تمام انبیا و اوصیا و مومنین در هر زمان، آرزوی خدمت گزاری به اعلی حضرت مهدی صاحب الزمان عجل الله فرجه را داشتند؛ و از طرفی برقراری حکومت صالحان به مرکزیت زمین، و جهانی شدن دین اسلام و گسترش عدالت در سراسر گیتی، از مأموریت های بسیار سنگین امام زمان علیه السلام است؛ پُر واضح است به یک چنین انسان‌های بزرگی نیاز دارد که کاردان، دارای سوابق درخشان و تجارب بسیار و پیروز و سربلند، در امتحانات مشکل الهی هستند. @yaranemamzaman313
💠 آیت‌الله بهجت: خدا کند از خود راضی نباشیم. اگر از خود راضی باشیم، هرگز نمی‌توانیم حق ربوبیت را در عبودیت و بندگی ادا کنیم. 📚 در محضر بهجت، ج٢، ص٨١ # @yaranemamzaman313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید کاظم: واااای خیلی خوب بود🤣🤣🤣🤣 قصه های سیدکاظم و امیرحسین این داستان : تیم ملی 😎 ببینید و کیف کنین و شاد باشین و همه پشت تیم کشورمون هستیم انتشار فراموش نشه حتی با اسم خودتون (فقط نشر بده😊) @yaranemamzaman313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ خیلی وقت ها آدم ها با زبانشون جهنمی میشن... چرا سر بچت داد زدی؟! ✔️فرعون های کوچک !! استاد ‎‌ @yaranemamzaman313
‍ ‍ 🏳 (ع) 🏳پرچم پرافتخار پیامبر (ص) که در روز بدربرای پیامبرآورد و با به اهتزازدرآمدنش مسلمانان پیروز شدند. همراه مهدی (ع) خواهد بود. 🏳حضرت علی (ع) نیز در این پرچم را به اهتزازدرآورد و چشم فتنه را کور کرد. مومنان اصرار ورزیدند، حضرت پرچم را درصفین نیزباز کند، ولی نپذیرفت وفرمود:این پرچمی است که بعدازمن کسی جزحضرت قائم(ع)آن رابه اهتزاز درنمی آورد. (1) 💫 امام صادق(ع) درباره ماهیت و جنس این پرچم فرمود: به خدا سوگند، این پرچم هرگز از جنس پنبه و کتان و ابریشم نیست. ❓ابو بصیر پرسید: پس از چیست؟ 🔆امام فرمود: از برگهای بهشت است که جبرئیل آن را آورد وپیامبر در روزبدر برافراشت سپس جمع کرد و به دست حضرت علی (ع ) داد. 🏳این پرچم همچنان نزد علی بود تا درروز آن را باز کرد وخداوند فتح و پیروزی برایش آورد. آنگاه آن را جمع کرده، کنارگذاشت و اکنون نزدماست و تا قیام قائم کسی آن را باز نخواهدکرد. (2) 💫امام سجاد(ع) به ابوخالد کابلی فرمود:گویا می بینم صاحب شما بربلندی نجف درپشت کوفه قرار گرفته... در حالی که پرچم رسول الله را برافراشته و آن را به سوی هیچ گروهی نمی برد مگر آنکه خداوند نابودشان می سازد. (3) 📚1- معجم احادیث الامام المهدی، ج 3، ص 386. 2- همان، ص 387. 3- همان، ص 201. اللهم عجل لولیک الفرج @yaranemamzaman313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدایا ... صدای افکار بعضی از آدم هایت را خاموش کن .. تا صدای تو را هم بشنوند .... آن قدر غرق در قضاوت هستند که فراموش کرده اند قاضی تویی @yaranemamzaman313 ‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇮🇷 پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران در برابر ولز در مسابقات جام جهانی را تبریک می گوییم. @yaranemamzaman313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 چهارده گفتار پیرامون قیام موعود (۱/۳) از ابتدای خلقت تاکنون، تنها زمانی که ولیّ خدا در دسترس مردم نبوده اکنون است. دوره حدودا ۱۲۰۰ ساله غیبت اگرچه طولانی اما یک استثناء است. هرچند این استثناء چنان برای برخی به اصل تبدیل شده که وقتی کسی از ظهور و پایان غیبت سخن می‌گوید، گویی از خرافات و موهومات حرف می‌زند! غیبت حاصل تلاقی دو سنت الهی است: انجام امور در بستر طبیعی و دنیایی آن (شوری/۲۰) و خاموش نشدن نور خدا در عالم (توبه/۳۱). اینجا می‌شود فهمید که چرا بعد از امام رضا ائمه یک به یک در جوانی ترور می‌شدند و خدا جانشان را حفظ نکرد اما برای حضرت حجت به یکباره نجات معجزه‌آسا از سرداب و عمری تاکنون ۱۱۸۸ ساله مقدر کرده. زیرا طبق سنت الهی از یک سو همه چیز باید بر مدار طبیعت و نظام علیت بگذرد و قرار نیست به طور معجزه‌وار جان اهل بیت حفظ شود اما قیدی هم وجود دارد که نور خدا هرچند ممکن است بسیار کم فروغ شود اما خاموش شدنی نیست و لذا آخرین حجت خدا باید باقی بماند برای نجات و هدایت بشریت؛ و ترکیب و خروجی آن قاعده و این قید چیزی جز «غیبت» نیست. اما مفهوم غیبت چیست؟ غیبت یا غایب از نظر بودن امام را برخی به منزله نامرئی و ماورائی بودن ایشان تصور کرده‌اند! حضرت در میان مردم زیست مادی و عادی دارند اما به طور ناشناس. چرا ناشناس؟ برای حفظ جان حضرت از ترور و حفظ شهر و کشور محل حضور حضرت از خطر حمله، نابودی و انهدام. چرا امام اعلام قیام نمی‌کنند؟ آیا معطل علائم حتمی هستند؟ باید بدانیم آخرین امام بیش از منتظران مشتاق قیام است؛ اما قیام بدموقع، سوزاندن کل نهضت است. فقط و فقط اگر دو اتفاق محقق شود، قیام واقع می‌گردد: آمادگی معنوی شیعه و خواستن امام و آمادگی مادی شیعه در قدرت دفاع از خود، نهضت و امام. قیام نارس، یعنی شکست؛ و اگر قرار بر شکست باشد، فلسفه غیبت برای قیام در موعد مناسب زیر سوال می‌رود. تهدید برای کشورها درجات مختلفی دارد و ناظر به مقولات مختلفی است: منافع فرعی، منافع اساسی، منافع حیاتی، تمامیت، موجودیت. حتما می‌توانید تصور کنید که درجه تهدید قیام جهانی حضرت برای رژیم‌های حاکم بر جهان چیست: تهدید موجودیت. برای تقریب به ذهن یعنی چیزی فراتر از اینکه مثلا چند بمب اتمِ آماده شلیک به خاک دشمن، روی سکوی پرتاب وجود داشته باشد. در مثال اخیر واکنش کشور هدف چه خواهد بود جز حمله نظامی گسترده و فوری به منشأ تهدید؟ حال تصور کنید حضرت ولو با وجود تمایل قلبی جمع کثیری از شیعیان، بخواهند اعلام قیام را علنی کنند. چه اتفاقی می‌افتد؟ سرازیر شدن تمام زرادخانه‌های طیف و‌سیعی از دشمنان به سمت کانون قیام! پس آنچه لازم است فقط تمایل و آمادگی معنوی نیست؛ توان حفظ امام و امت از تهدیدات هم شرط اصلی و ضروری است. چیزی که اینجا موضوعیت دارد برای حفظ قیام، توازن قدرت و وحشت در مقابل جبهه باطل است. یعنی یا جبهه مقاومت به بازدارندگی فوق‌العاده نظامی برسد و یا جبهه مقابل به واسطه درگیری و فرسایش داخلی و خارجی، توان ضربه زدن به قیام را نداشته باشد. پس لازمه ظهور و قیام حضرت این است که شیعه امام را، هم بخواهد و هم بتواند از خود و امامش حفاظت کند. حال این سؤال پیش می‌آید که اگر این دو شرط کافی است؛ تکلیف علایم ظهور و حداقل علائم حتمی چه می‌شود؟ موضوع را با مثال تبیین می‌کنیم. فرض کنید وزارت بهداشت می‌گوید «مدارس با واکسیناسیون عمومی بازگشایی می‌شود و طبق پیش‌بینی‌ها این عمل تا ۳۰ آذر محقق می‌گردد و آن روز هوا حتما سرد و احتمالا بارانی است». در اینجا شرط باز شدن مدارس واکسناسیون عمومی است؛ علامت حتمی سردی هوا و علامت غیرحتمی بارانی بودن آسمان است. با این وجود عجیب است که همه توجه ما به جای واکسیناسیون به عنوان شرط بازگشایی، به سردی و رطوبت هوا به عنوان علائم مقارن با بازگشایی معطوف شده و عجیب‌تر آنکه برخی گمان می‌کنند اگر آب و هوا را دستکاری کنند تا زودتر سرد و بارانی شود، مدارس باز می‌شود! @yaranemamzaman313
🏴 چهارده گفتار پیرامون قیام موعود (۳/۳) در اینجا باید به پرچالش‌ترین موضوع در حوزه مهدویت و آخرالزمان نیز اشاره کنیم. اینکه آیا اساسا حق تطبیق علائم را داریم‌؟ خصوصا تطبیق برخی علایم که به نوعی اشاره به نزدیکی ظهور هم دارد و ممکن است تعیین وقت تلقی گردد. پاسخ به این پرسش، طولانی و نیازمند تبیین چند موضوع است. اما مختصرا باید گفت اهل بیت کار عبث نمی‌کنند. علائم را گفته‌اند که تطبیق دهیم و زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود را بر مدار آن تنظیم کنیم. جایی هم که این تطبیق مستلزم تعیین تقریبی اوقات می‌شود خود اهل بیت آن را بیان فرموده‌اند و بیان آن، تعیین نیست، تبیین است. در اینجا نکته و انذاری که وجود دارد این است که برای تطبیق باید اولا جنبه احتمال درنظر گرفته شود و ثانیا تنها کسانی منطقا می‌توانند احادیث را بر حوادث تطبیق دهند که هم حدیث را بشناسند و هم حادثه را. خوب است بدانید که همانقدر که حضرت اشتیاق به ظهور دارند و در پیدا و پنهان برای تحقق قیام تلاش می‌کنند، ابلیس هم متقابلا مهمترین دغدغه‌اش خرید زمان برای ادامه حیات خود هست. در گفتگوی ابلیس با خدا، ابلیس تا قیامت وقت می‌خواهد اما خداوند تا «وقت معلوم» به او زمان می‌دهد (الحجر/۳۶-۳۸). طبق روایات این وقتِ معلوم، زمان ظهور است که حضرت، ابلیس را در قدس گردن می‌زنند. مکانی که تا وقتی در آن حکومت بنی‌اسرائیل برقرار باشد، شیطان محفوظ است. ضمن آنکه تا سد اسرائیل شکسته نشود و آخرین خیبر یهود به دست شیعه منهدم نگردد، تحولات ژئوپولتیک منطقه به نفع قیام حضرت رقم نمی‌خورد. اینجاست که می‌توان معنای کلام رهبر انقلاب را فهمید که فرمودند «فلسطین کلید رمزآلودی است که درهای فرج را به روی امت اسلامی می‌گشاید». البته اگر عمر ابلیس تا روز قیامت هم باشد باز شیطان براساس خباثت ذاتی‌اش نهایت تلاش خود برای جلوگیری از ایجاد حکومت جهانی حق به عنوان بستر اساسی هدایت همگانی خواهد داشت و هراس از پایان عمر، صرفا مزید بر علت است. تقلای شیطان بر بقای خود و انحراف بشر، هم به واسطه فریفتن تک‌تک انسان‌هاست و هم به واسطه راهنمایی‌ها و مشورت‌های خاص به اصحاب قدرت که قوای سیاسی-نظامی-اقتصادی فرهنگی عالم دستشان است. قرآن می‌فرماید «اینچنین در برابر هر پیامبری، دشمنی از شیاطین انس و جنّ قرار دادیم؛ آنها بطور سری سخنان فریبنده و بی‌اساس به یکدیگر می‌گفتند» (انعام/۱۱۲). دقت کنید که اینجا طبق تفاسیر، سخن از وسوسه و القاء عمومی شیاطین جن به بشر نیست. سخن از امداد و مشورت‌های خاص شیاطین جن به شیاطین انس است. حالا خودش باب مجزایی است که فقط اشاره می‌کنم به سیاسیون قدرت‌های غربی که غرق در مناسک شیطان پرستی و فراماسونری شده‌اند تا در یک هم‌افزایی طرفینی، از یک سو شیاطین جن از قوای مادی صاحب زر و زور استفاده کنند و از سوی دیگر شیاطین انس از قدرت ماورائی شیاطین جن و نقشه راه ابلیس بهره ببرند. خلاصه آنکه نه امام زمان از قیام و مقدمه سازی برای آن غافل است و نه شیطان فقط به وسوسه افراد بسنده کرده. نهایت تلاش و جدال هر دو قطبِ حق و باطل، در قیام و برپایی حکومت متجلی است و هیچ کدام از دو قطب حق و باطل اصحاب خود را بدون کمک و مشورت نگذاشته و نمی‌گذارند. می‌دانید که امام خمینی هدف از انقلاب خود رو چنین گفته بود: مرحله اول اسقاط حکومت شاه، دوم برقراری حکومت اسلامی و سوم کمک به قیام جهانی و اتصال به انقلاب مهدوی. اصلا می‌شود تصور کرد که انقلابی که به پشتوانه ۱۴۰۰ سال تلاش ائمه و علمای شیعه برای اولین بار به حکومتی با این قدرت و وسعت در منطقه رسیده و سقوطش مساوی است با تعویق چندصد ساله قیام، بی‌صاحب رها شده باشد! فقط خطراتی که معجزه‌وار از گوش انقلاب گذشت کافی است برای درک پشتوانه الهی آن. و اما اگر بخواهیم خلاصه بگوییم که مأموریت انقلاب اسلامی ایران و قوم سلمان فارسی چیست، باید بگوییم زمینه‌سازی ظهور و برقراری حکومت جهانی مهدوی با هدایت و درایت دو ذخیره بزرگ و تکرار ناشدنی تشیّع که در این عصر پرتلاطم آخرالزمان، مأموریت فوق‌العاده سنگینی دارند. اینجاست که می‌توان فهمید چرا علامه حسن‌زاده آملی به این صراحت فرمود «گوشتان به دهان رهبر باشد چون ایشان گوششان به دهان حضرت حجت است». 🌴ظهور بسیار نزدیک است🌴 🌳اللهم عجل لولیک الفرج🌳 @yaranemamzaman313