9.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💗 #مهدویت | هدف قیام امام زمان(عج)
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از مجموعه بیت المهدی (عج)
#غزه
#طوفان_الاقصی
#دانش_آموز
#کودک_کشی
🙎♂تجمع کودکان و نوجوانان اراک در حمایت از کودکان مظلوم غزه و همدردی با خانواده ۴۰۰۰شهید کودک فلسطینی .
🚩توزیع پرچم و آغاز مراسم :
از
📌حسینیه اعظم علی اصغر(ع)
📌مسجدسیدالشهدا(ع) خیابان حصار
📌حسینیه عاشقان ثارالله(خ امام)
به
پیاده راه امیرکبیر از نماز ظهر
#مهدالرضا_آستان_قدس_اراک
#هیئت_حضرت_علی_اصغر
#مکتب_الزهرا
#هیئت_بیت_المهدی
🆔 @nodbeha
راهپیمایی
۱۳ آبان
۹صبح
تهران
از میدان فلسطین
به سمت
لانه جاسوسی
بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ أَرَادَ الآخِرَةَ وَسَعَي لَهَا سَعْيَهَا وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَأُولَئِكَ كَانَ سَعْيُهُم مَّشْكُوراً (19/اسراء)
و هر كس خواهان آخرت باشد و براى آن تلاش شايسته و در خور كند، و مؤمن باشد، پس تلاش آنان سپاس گزارده مى شود.
-تفسیر آیه ۱۹ اسراء
از استاد قرائتی
انسان، آزاد وداراى اراده است. «مَن أراد»
- آخرت، بدون تلاش به دست نمى آيد. «سَعى لها»
- براى سعادت اخروى، تلاش ويژه اى لازم است. «سَعى لها سَعيَها»
- ايمان، شرط نتيجه گيرى از تلاش هاى دنيوى است. «و هو مؤمن»
- شرط سعادت اخروى، ايمان و تلاش است. «كان سعيهم مشكوراً»
- تلاش مؤمنان مورد تقدير و سپاس است، چه به نتيجه برسد يا نرسد. «كان سعيهم مشكورا»
- دست يابى دنياگرايان به دنيا، احتمالى است، «عجّلنا... لِمَن نريد» ولى دست يابى مؤمنان آخرت گرا به پاداش، قطعى است. «كان سعيهم مشكورا»
- اراده وتلاش انسان در سعادت او نقش دارد. «أراد... سعى... كان سعيهم مشكورا»
- تشكّر از تلاش ديگران، كارى الهى است. «كان سعيهم مشكورا»
- سپاس خدا از مؤمنان، بالاتر از باغ بهشت است، چون تشكّر هر كس، به اندازه ى شعاع وجودى اوست. «كان سعيهم مشكورا»
- هر سعى و تلاشى مورد تقدير و ستايش خدا نيست. «مَن اراد الآخرة و سَعى لها... كان سعيهم مشكورا»
هدایت شده از بیداری مدیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تونلهای حماس 😎
🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری وجدانها👇
https://eitaa.com/joinchat/1631191141C7748daa5f6
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
13.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنرنمایی این خانم توی فضای مجازی درباره نسلکشی غزه حسابی ترکونده
@BisimchiMedia
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
انتقاد تند عطاالله مهاجرانی از نرگس محمدی و شیرین عبادی برندگان ایرانی جایزه صلح نوبل که تاکنون درباره موضوع جنگ اخیر غزه موضع گیری نکرده اند
@BisimchiMedia
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلَوْ آمَنَ أَهْلُ الْكِتَابِ لَكَانَ خَيْراً لَّهُم مِّنْهُمُ الْمُؤْمِنُونَ وَأَكْثَرُهُمُ الْفَاسِقُونَ (110/آل عمران)
شما بهترين امّتى هستيد كه براى مردم ظاهر (وگزيده) شده ايد. به خوبى ها فرمان مى دهيد و از بدى ها و زشتى ها، نهى مى كنيد و به خدا ايمان داريد. و اگر اهل كتاب (نيز به چنين آئين درخشانى) ايمان آورده بودند، قطعاً برايشان بهتر بود. برخى از آنان مؤمنند، ولى بيشترشان فاسق اند.
- بهترين امّت بودن با شعار نيست، با ايمان و امر به معروف و نهى از منكر است. «كنتم خير امّة... تأمرون...»
- در امّتِ ساكت و ترسو خيرى نيست. «خير امّة... تأمرون... تنهون»
- امر به معروف و نهى از منكر به قدرى مهم است كه انجام آن معيار امتياز امّت هاست. «كنتم خير امّة»
- امر به معروف و نهى از منكر، در صورتى محقّق مى شود كه مسلمانان به شكل يك امّت باشند، يعنى حاكميّت داشته باشند. «كنتم خير امّة»
- مسلمانان مسئول اصلاح تمام جوامع بشرى هستند. «اُخرجت للنّاس»
- سفارش به خوبى ها بدون مبارزه با فساد، كم نتيجه است. «تأمرون بالمعروف و تنهون عن المنكر»
- هر يك از افراد امّت بايد امر به معروف ونهى از منكر كند. (يك دختر 9 ساله نيز حقّ امر به معروف ونهى از منكر رئيس جمهور را دارد) «تأمرون... تنهون»
- در امر به معروف، سنّ، منطقه، نژاد، سواد و موقعيّت اقتصادى و اجتماعى نقشى ندارد. «خير امّة... تأمرون... تنهون»
- مسلمان بايد از موضع قدرت امر و نهى كند، نه از روى خواهش و التماس. «تأمرون»
- امر به معروف، مقدّم بر نهى از منكر است. «تأمرون... تنهون»
- امر ونهيى مى تواند مؤثّر باشد كه از ايمان مايه گرفته باشد. «تأمرون، تنهون، تؤمنون»
- خداوند اهل كتاب را به اسلام دعوت مى كند. «و لو آمن اهل الكتاب»
- اسلام، ناسخ تمام اديان است. «ولو آمن اهل الكتاب»
- انسان، در انتخاب راه آزاد است. «منهم المؤمنون و اكثرهم الفاسقون»
در آيه ى 104 همين سوره، مرحله ى خاصّى از امر به معروف و نهى از منكر كه توسط گروه ويژه و رسمى صورت مى گرفت، بيان شد. در اين آيه به مرحله عمومى كه يك وظيفه همگانى است اشاره مى شود.