eitaa logo
💖 یاس نبـی 💖
1.3هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
6.5هزار ویدیو
67 فایل
حسبی الله‌﷽ #یا_علی_جانمـ♥ #لبیک_یا_مهدی♥ خدایا♥ شُـده سَرشـار از خیالـ عِشقـ تــو #زِندگیمـ🌹 مِـثلـ یڪ #کُلبه‌ے‌دنجے کـہ پـُر از اِحسـاسـ استـ ✔ کپی تمام مطالب با ذکر صلوات و عجل فرجهم ودعا برای شهادتم #حَلالاًطَیّباً ارتباط با ما @mohebezahra18
مشاهده در ایتا
دانلود
💖 یاس نبـی 💖
#نماز_سکوی_پرواز_60 ♥️⃟🌾༺⃟‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
1_1971323945.mp3
4.33M
♥️⃟🌾༺⃟‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🔻نمـــازت اگه نماز باشه؛ دستات برای گرفتن دستان دیگران، باز میشن! 🔻نمازت اگه نماز باشه، توی قلبت برای همه آدمهای زمین، جا باز میشه! 👈راستی؛ نمازهامون نمازند؟ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌♥⃟☆҉‿➹⁀🍃☆҉‿➹⁀☆🍃
💖 یاس نبـی 💖
🔊 #پادکست_صوتی 🎧 سلسله مباحث خانه و خانواده 🏷 جلسه بیستم: زنان نامحبوب 🎙 #حجت_الاسلام_محرابیان ⏱
خانه و خانواده(10).mp3
5.4M
🔊 🎧 سلسله مباحث خانه و خانواده 🏷 جلسه بیست و یکم: زنان حسود و افراطی 🎙 ⏱ ۵ دقیقه 🔋 ۵ مگابایت ‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌ ╰⊱♥⊱╮ღ꧁🌹꧂ღ╭⊱♥≺ ‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌
📌 تفسیر قرآن... 📖 راستش دلم با حسین بود، اما وظیفه مهم‌تری روی دوشم بود که باید انجامش می‌دادم. آخه خدا قبول کنه، مدتیه به تفسیر آیات کلام‌الله مشغولم. اگه رفته بودم، تفسیر قرآن نیمه‌کاره می‌موند و من از این فیض بزرگ بی‌بهره می‌‌شدم. 🔸 آره رفیق! تاریخ پره از این آدمایی که نمی‌دونن تفسیر قرآن در کنار امام زمان معنا پیدا می‌کنه، نه کُنج خونه... 📎 ؛ ۱
📌 حقوق... 💰 من تازه رفتم سر کار. می‌دونی چقدر زحمت کشیدم تا قبولم کردن؟ گفتن هر کی نیاد حقوق و مزایاش قطع می‌شه. به خدا، خود حسین هم راضی نمی‌شد من از کار بیکار بشم. خدا رو شکر، یه تیرم ننداختم، فقط سیاهی‌لشکر بودم. 🔸 آره رفیق! تاریخ پره از این سیاهی‌لشکرایی که امام زمانشون رو فدای منافع خودشون کردن. 📎 ؛ ۲
📌 قرآن ناطق... 📖 یعنی چی؟! چه معنی داره مسلمون بیفته به جون مسلمون؟! حالا گیرم یزید یه کارایی هم می‌کنه، ولی مسلمونه! حسین نباید لجبازی می‌کرد! باید یه جوری با هم کنار میومدن که نه سیخ بسوزه نه کباب! اصلاً آیه قرآنه: «ولا تنازعوا...»* خدا هم از دعوا خوشش نمیاد. من برای همین خودمو قاطی این ماجرا نکردم. 🔸 آره رفیق! تاریخ پره از این آدمایی که از کتاب خدا فقط اون قسمت‌هایی رو بر می‌دارن که به نفعشونه. قرآن ناطق رو رها می‌کنن و می‌چسبن به ظاهر قرآن. 📚 *انفال ۴۶ 📎 ؛ ۳
📌 ترس... 💫 اصلاً من ترسو، قبول! آقا دوست نداشتم بمیرم خب. هزار تا آرزو دارم. اگه یه درصد امیدی به پیروزی بود، می‌رفتم. اما سپاه شام کجا و سپاه حسین کجا! معلوم بود آخرش چی می‌شه. عوضش الان زنده‌ام و دارم نفس می‌کشم! 🔸 آره رفیق! تاریخ پره از این آدمایی که یاری امام زمان رو به دو روز زندگی تو دنیا فروختن. 📎 ؛ ۴
سؤال : آیا سرانجام اسیران کربلا به دریافت مقرری مادام‌العمر از یزید ختم شد؟ √ علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ را در لینک زیر، در بلاگ تخصصی استاد محمد شجاعی مطالعه بفرمایند : blog.montazer.ir/?p=4968
Mohammad Ali Ghasemi - Jan Man Hosein - (madahionline.ir).mp3
3.74M
جان من بـ فــدای حسیـــ♡ــــنُ
mirim-ba-shohada-va-ba-hame-sinezana.mp3
8.21M
اربعین ز نجف، پیاده سوی کربُبلا حاج امیر عباسی
♨️مهمترین تاکیدهای مهدوی آیت الله بهجت(ره)؛ 1⃣ مداحی که حال خوبی هم دارد، به خدمت صاحب الامر رسيده و آن حضرت به او فرموده اند: «بعد از صلوات بر محمد و آل محمد گفته شود: "و عجل فرجهم"»*۱ 2⃣کسانی که در خواب يا بيداری تشرّف حاصل نموده اند (محضر امام مهدی)، از ايشان شنيده اند: «برای تعجيل فرج من زياد دعا کنيد»*۲ 3⃣ خود او (امام مهدی) در مسجد سهله و جمکران، در خواب يا بيداری در گوش افرادی از دوستانش بدون اينکه او را ببينند، فرموده است: «فرج من نزديک است، دعا کنيد» يا به نقلی فرموده اند: «فرجم نزديک شده، دعا کنيد بَدا (تاخير) حاصل نشود»*۳ 4⃣آقایی که زیاد به مسجد جمکران می رود می گفت : حضرت غائب (عجّل‌الله فرجه) را در مسجد جمکران دیدم ، به من فرمودند : «به دل سوختگان ما بگو برای ما دعا کنند.» و یک مرتبه از نظرم غائب شد ، نه این که راه برود و کم کم از نظرم غائب شود.*۴ 📌از اين دست تاکيدات توسط حضرت مهدى ارواحنافداه، زياد به دوست داران و شيعيان حضرت رسيده است. حال اين ما و اين درخواست امام زمانمان... 📚۱. کتاب در محضر بهجت ج۳ ص۶۰؛ ۲. ج۱ ص۱۱۸؛ ۳. ج۱ ص۱۰۸ ۴. ج۲ ص۱۱۸