فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دور مجنون گذشت و نوبت ماست 🔸
هر کسی پنج روز نوبت اوست 🔸
@yavaghit
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(در کانال یواقیت سعی میکنیم خیلی فاش ننویسیم چون از سرچ کودکان به خدا باید پناه برد) 🚨
🔸🔸🔸
🌈 ترویج .... گرایی برای کاهش جمعیت
🌈یکی از دلایلی که غرب به ...... گرایی دامن میزند برای کاهش جمعیت جهان است، چه در کشورهای خودشان و چه در سایر کشورها.
🌈صهیونیستها سیاست کاهش جمعیت را سالهاست دنبال میکنند و در حالی که دیگران را به داشتن فرزند کمتر ترغیب میکنند
🔯بر فرزند زیاد داشتن یهودیان اصرار دارند.
🌈 در ایران هم از زمان شاه به شدت بر داشتن فرزند کمتر تأکید میشد و بعد از انقلاب هم فریب این سیاست را خوردند به نحوی که جامعه ایران به سمت پیری میرود.
✅اهل سنت ایران برخلاف این سیاست عمل کرد به نحوی که با ادامه این روند در آینده جامعه ایران با اکثریت جوان سنی و اقلیت پیر شیعی مواجه خواهد شد.
🔸🔸🔸
✍️دکتر محمد حسن قدیری ابیانه
@yavaghit
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی بی سی فارسی وقتی در مورد مردم ایرانه، آسمون و ریسمون را به هم میبافه که بچه نیارید‼️
😎😎
ولی وقتی در مورد مردمِ انگلیسه ذوق مرگ میشه که بیست و دومین عضو فلان خانواده انگلیسی بدنیا اومده
🔸اینجوریاس خلاصه
@yavaghit
💡لایحه حجاب در پس پرده، از کجا فرمان می گیرد؟
🖊مهدی افراز
🔷 لایحه حجاب امروز با عبور از دهلیز دغدغه مندان، نخبگان و سیاست گذاران و بعد از یک گردش کار چندماهه میان سه قوه و در قالب یک متن ۷۰ ماده ای در آستانه ورود به صحن علنی مجلس است. فارغ از همه ضعف ها و قوت های حقوقی - فرهنگی، ما با یک پرسش روبرو هستیم که این لایحه در واقع بینانه ترین برداشت از کجا آمده و چه اراده ای در پی آن قرار داشته؟ این لایحه در مرکزی ترین هسته خود از کجا فرمان می گیرد و چه دستی در پس پرده به دنبال تصویب آن است؟ برای پاسخ به این پرسش به نظر می رسد در یک رهیافت، می باید مسأله را از منظر واکنش اجتماعی زنان ایران در یک سال اخیر مورد وارسی قرار داد؛
🔶 جامعه زنان ایران یک دهه است آماج بغرنج ترین و بی رحمانه ترین "تروریسم هویتی" قرار گرفته، این "وحشت گرایی فرهنگی" در اثر بکارگیری ابزارهای نوین رسانه ای، طراحی سناریوهای انبوه شناختی و با صرف پرحجم ترین هزینه های دلاری و در قالب تولید سریال های نمایشی، بازار سازی های مد و لباس، بازسازی های اجتماعی چون چهارشنبه های سفید، آزادی های یواشکی و ... بدون وقفه تداوم داشت و در نقطه اوجش در پاییز 1401 در آخرین صورت خود تحت جنبش زن – زندگی – آزادی درآمد و خود را به سویه های عاطفی و احساسی در ابعاد قومیتی تا بین المللی هم گره زد. این تطور عجیب اسبابی را فراهم آورد تا حاکمیت در موقعیتی قرار گیرد که وضیعت اجتماعی را به لحاظ مناسبات پوشش و بنابر مصالحی در وضعیت "رهاشدگی قانونی – قضایی – انتظامی" قرار دهد.
🔷 در این شرایط بی سابقه، بر اساس همه مشاهدات روزمره و میدانی و مطابق با نتایج همه پیمایش های اجتماعی و گزارشات نهادهای رسمی، حدود ۹۰ درصد جامعه زنان ایرانی حتی در کلان شهرها، در مقابل دعوت به برهنگی و کشف حجاب از خود "خویشتن داری اجتماعی" نشان دادند. این "شکیبایی هنجاری" در شرایطی بود که همه زمینه های روانی، عاطفی، غریزی، سیاسی، معیشتی، امنیتی و قضایی یک بستر کاملاً جذاب، فراهم و بی هزینه را پیش پای زن ایرانی قرار داده بود. در این میانه شکوهمندانه ترین و پرمعناترین برش از این خودنگهداری در زنانی جلوه گر شد که به لحاظ سبک زندگی، طبقه اجتماعی و الگوهای پوششی زمینه های مساعدتر و در نتیجه فاصله بسیار ناچیزتری برای کشف حجاب یا شقوق برهنگی داشتند ولی با تحفظاتی حداقلی در برابر این دعوت مقاومت نمودند.
🔶 این خودنگهداری برآمده از یک هویت فرهنگی عریق، قویم و فخیمی است که از قرن ها پیش در عمیق ترین لایه های ساخت هویتی زن ایرانی بوده و تا قرن ها بعد نیز خواهد بود. ما در یک سده گذشته و سال های پیش از انقلاب، همواره با مقاطعی روبرو بوده ایم که این بردباری فرهنگی بروز و ظهور متنوعی داشته و در موقف گوهرشاد به یک استعاره ملّی مبدل شده است، اما واقعیت این است که در یک سال گذشته همه خیابان ها، معابر، پاساژها، سواحل و پارک های ایران به واسطه خویشتن داری ملیون های زن ایرانی به صحن هایی از گوهرشاد تبدیل شده و زن ایرانی این بار در برابر گلوله های نامحسوس و مهلک روانی – رسانه ای از خود مقاومتی حماسی نشان داده و با هر بضاعت و امکانی از هویت خود پاسداری نموده است.
🔷 براین اساس باید دید و باید فهمید و باید گفت که به کار افتادن اراده حاکمیت در مسیر تدوین و تصویب یک لایحه قانونی در اثر فشار اجتماعی ناشی از یک خودنگهداری حداکثری از سوی زنان ایرانی بوده است که در یک شرایط نابرابر و به صورت ناخوادآگاه به همه و از جمله حاکمیت فهماند که می باید در راستای همراهی و حمایت از این هویت مقدس وارد میدان شود و از ابرازهای قانونی خود بهره گیری نمایند. لذا پشتوانه این لایحه و سایر اقدامات که از سوی ارکان مختلف حاکمیتی در حال پیگیری است مستظهر به اراده فرهنگی زنان جامعه ایرانی است.
#ایران_آینده🔽🔽
@yavaghit
یواقیت
https://farsnews.ir/my/c/212837 پویش برخورد قاطع با ضاربِ آمر به معروف در نارنجستان شیراز
بسم الله الرحمن الرحیم
مستضعفین بیروایت
https://t.me/takooch
وقتی #سپیده_رشنو در اتوبوس داشت آن دختر چادری را با کلمات و حرکاتش تکهپاره میکرد و آن دختر چادری برای او خط و نشان میکشید که فیلمش را میدهد دست بچههای بالا، اتفاق عجیبی افتاد. #احسان_عبدی_پور یک رشتهاستوری دربارهٔ رشنو منتشر کرد. این رشتهاستوری برای خیلیها که سایت #پی_اس_ارنا را نمیخواندند و اسم سپیده رشنو را جزو نویسندگانش ندیده بودند، اولین مواجهه و شناخت از رشنو را رقم زد. عبدیپور استادتمام روایت است. با آن قلم صیقلی، از هنردوستی و هنرمندی و تلاش شبانهروزی رشنو برای شروع کسبوکار خودش گفته بود و ضمن اظهار حیرت، نوشته بود نمیداند خشم رشنو از کجا آمده و این دختر خیلی ظریفتر و لطیفتر از این حرفهاست. خلاصه کنم. در روایت عبدیپور، رشنو طرف مظلوم و بیکس ماجرا بود، انگار که دختری که با چنگ و دندان در اتوبوس به جان یک محجبه افتاده، یکی دیگر باشد.
بعد، مصاحبهٔ رشنو بعد از دستگیری در صداوسیما پخش شد، با صورت رنگپریده، حجابی متفاوت و رنگی کبود بر گونه، انگار آن دختر با موهای افشان و رژ سرخ بر لبها، یکی دیگر بوده. بعد، ما با حیرت و خشم و تأسف به هم نگاه کردیم و برای بار هزارم باورمان نشد این حجم از جهل و نابلدی و دیوانگی در رسانهٔ ملی را که همه به پای حاکمیت فاکتور میشود.
یک زن چادری با دختر نوجوانش که آن هم چادریست، به خانم بیحجابی تذکر حجاب داده. شوهر زن، مثل گرگ، جهیده سمت زن و صورتش و چادرش. دختر زن ضجه میزند: #مامانمو_نزنید . یک زن بیحجاب که معلوم نیست زن مرد است یا عابر پیاده، به کمک مرد میآید تا زن چادری بیشتر کتک بخورد. یکی داد میزند: «بسه! کشتیش!» و مرد نعره میکشد و ضربه میزند.
زن. زن چادری. همین. او شناس ما نیست. اسمش را نمیدانیم. قبل و بعد ماجرا را نمیدانیم. میدانیم حاکمیت نباید میگذاشت دعوا به سطح مردم با مردم برسد. میدانیم نباید بار نهی از منکر را به دوش مردم میانداخت که قانون الکن مبهم، برای هیچکدامشان روشن نیست و کسی زحمت نکشیده روشنش کند… میدانیم، اما نمیدانیم بر این زن چادری که مادر است چه گذشته که جلوی چشم دخترش، نتوانسته در مقابل حرام الهی سکوت کند و بیتفاوت بماند و بیم جان را پس زده و تذکر داده.
ما روایت نداریم.
کسی ما را روایت نمیکند.
کسی از پیش و پس عمر ما برای بقیه نمیگوید که روز واقعه، درست فهم شود.
ما چشمرنگی نیستیم. ما حتی سیاهپوست هم نیستیم که دنیا با پز برابری نژادی هوایمان را بگیرد. ما آن زن چادری هستیم که اشکهایش را برای روضهٔ کوچهٔ بنیهاشم نگه میدارد.
#پرستو_علی_عسگر_نجاد
https://t.me/takooch
@yavaghit
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آروم آروم داره بوی اربعیین میاد
@yavaghit
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حال و هوای من
هم اکنون 😎
@yavaghit
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 استاد #پناهیان
🔻 اثر نیت مادران در سرنوشت فرزندان
🔖 عظمت وجود اباالفضل العباس (علیهالسلام) مربوط به نیّتهای مادرشان امالبنین (سلام الله علیها) است.
#نسل_حسینی
@yavaghit
@ghandeassall
هدایت شده از شیپا - شبکه پیشرفت
🎉 دوره آموزشی زیستشهرهای نوین مولّد 🎉
💎 مسکن ویلایی، اشتغال خانگی، کشاورزی معیشتی، سبک زندگی اسلامی
حالا میتونید در دوره به شکل #رایگان ثبتنامکنید👇👇
https://formafzar.com/form/7fsu5
✅ بصورت #مجازی (آفلاین)؛ با امکان شرکت از سراسر کشور
✅ بصورت فشرده در ۵ ساعت
✅ همراه با اعطای گواهینامه
⏱ مهلت ثبتنام: ۱۵ مرداد ماه
برای اطلاع بیشتر از برنامهها حتما در کانالمون عضو شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/1847066952Cfcb8fc8ce2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگاه به زن هنوز تغییری نکرده است.
فقط امروز مقاومت در مقابل بردگی شکسته شده است.
منتظر ظهور زن الگوی سوم و معلم ثانی زنان جهان، در عصر حاضر باشید.
زنی که به معنای واقعی آزاد است و مستقل.
#الگوی_سوم
@yavaghit
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدایا لذت ده روز مواسات اربعین را به ما بچشان 🌾
و توفیقمان ده آن را در ۳۶۵ روز سال اجرا کنیم 🌾
خدایا هفتصد برابر بخشش ها در درون ما غنای در نفس ایجاد کن🌾
🔸🔸🔸🔸
روزگارمان و روزگارتان پر از محبت بی قید و شرط 🌹
@yavaghit
🔺مرکز علم و فناوری جمعیت طیبه
دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار میکند.
🔰 دوره جامع جمعیت
آموزش علمی، ایده پردازی و نقش آفرینی تخصصی
✅ دوره به صورت حضوری (ظرفیت محدود) و مجازی میباشد
⏳ مهلت ثبت نام : ۱۱ مرداد لغایت ۱۸ مرداد
⏰ زمان شروع دوره : ۲۱ مرداد
🌐 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت http://noyan.school/ مراجعه فرمایید.
📞 شماره تماس جهت ارتباط:
09380960358
🆔 شناسه کاربری ویژه پاسخگویی به سوالات در پیامرسان ایتا:
@Markaz_tayebeh
🔷🔹@yavaghit
🔸این دوره نسبتا دوره کاملی هستش و اساتید خوبی دعوت شده اند قیمت دوره ۶۸۰ تومن هست ولی تخفیفات خوبی در نظر گرفته شده است.
به ادمینی که اشاره کردیم پیام بدید تا کد تخفیف ویژه شما براتون ارسال بشه👇👇
@Markaz_tayebeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸برای ایجاد جامعه ای حرام زاده باید ابتدا حرام خوار شد🔸
👈به آیه ۲۰۵ سوره بقره دقت کنید
و هرگاه به قدرت و حكومت رسد براى فساد در زمين و نابودى زراعتها و نسل كوشش مىكند و خداوند فساد را دوست ندارد.
🔸بله باید قدرت را از کفار گرفت وگرنه در کنار انواع جنبش های خجالت آور امروزی، که به دنبال ایجاد هووهای مردانه برای زنان هستند، حشره خواری هم اضافه خواهد شد.
اون خانمی که با اشتیاق کرم را میبلعد هیلدا اتسوورم مشاور مجمع جهانی اقتصاده
بقیه را هم که میشناسید
لشکر سلبریتی های جهانی هستند
☑ برای پیوستن به کانال روی لینک بزنید👇
https://eitaa.com/joinchat/369623100Cc8fa47a243
✅ کانال #یواقیت