eitaa logo
کانال .مهدویت☀️🌱
74 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.6هزار ویدیو
16 فایل
أیـنَ‌الشُّـمُـوس‌ُالطّٰالِعَــة☀️🌱 . | تلاش در راه تبیین | جایی برای نـزدیک‌شدن بـه آفـتـاب‌ولایـتــ✨ـ . با فروارد مطالب میتونید در این راه بهمون کمک کنید❗
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👊دختران انقلاب خطاب به نتانیاهو که اخیرا گفت کنار زنان بدون روسری ایرانی میمانیم.... ✊اقلیت بدون روسری از نفرت نتانیاهو چفیه سر کرده اند و آماده جنگ اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امر به معروف نکنین تاثیر نداره دعوا میشه 😥 •••••••••••••••••❁•••••••••••••••• 🔸لینک‌کانال‌پویش‌مردمی‌ سفیران‌معروف‌ایران🇮🇷 🔹لینک‌گروه‌مرکزی‌پویش‌ سفیران‌معروف‌ایران 🇮🇷 •••••••••••••••••❁••••••••••••••••
26.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد صفایی حائری(ره): کسانی که برای خدا جمع شده‌اند🌱 جز برای خدا از هم جدا نمی‌شوند✨ 💭رزمایش خیابان راهنمایی جنب برج سلمان۱۴۰۳/۷/۲۶ •••••••••••••❁••••••••••• 🔸لینک‌کانال‌پویش‌مردمی‌سفیران‌معروف‌ایران🇮🇷 🔹لینک‌گروه‌مرکزی‌پویش‌سفیران‌معروف‌ایران 🇮🇷 •••••••••••••❁•••••••••••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم سلام آنقدر به فسادشان ادامه دادند که سرانجام پروردگارت عذاب شدیدی بر آنها نازل کرد، عذابی پشت سر هم و غیر قابل وصف، قوم عاد بوسیله تند باد سرد وسوزناک(حاقه ایه ۶)هلاک شدند وقوم ثمود بوسیله صیحه عظیم آسمانی(حاقه ایه ۵) و قوم فرعون نیز در امواج نیل غرق شدند( سوره زخرف آیه ۵۵) اگر خدا ایشان را عذاب می‌کند برای اینست که پروردگار تو در کمین طغیانگران است. این آیه هشداری برای تمامی طغیانگران و دلداری به رسول(ص)است همانطور که انسان در کمین می‌نشیند مراقب حرکات دشمن خویش است و منتظر می‌ماند تا او را بطور ناگهانی دستگیر کند یا به قتل برساند و دشمن بدبخت نیز از همه جا غافل است، خدا نیز مراقب اعمال بندگانش است و همینکه طغیان کردندو فساد را گسترش دادن ایشان را به شدیدترین وجهی عذاب می‌کند چون او ربّ است و سنتش در مورد اقوام طغیانگر اینچنین است لذا در مورد امت تو نیز همینطور است. طغیانگران فکر می‌کنند چون بعد از هر فسادی بلافاصله عذاب خدا نیامد معلوم می‌شود بر جهان عدلی حاکم نیست اما این تفکر غلط است چون اگر خدا اینطور عمل کند و مردم ایمان بیاورند چنین ایمانهای دیگر اختیاری و مفید نیست لذا خدا آنقدر صبر می‌کند تا در اوج فسادشان آنها را نابود کند. سوره فجر(سپیده دم) ایات۱۳،۱۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#نهج_البلاغه 🔔چرا سرگردانید⁉️ در حالی که عترت پیامبر شما در میان شماست، آنها زمامداران حق و یقیند، پیشوایان دین، وزبان های راستی و راستگویانند. 📚 #خطبه ۸۷ @nahjol_balagheh
#نهج_البلاغه 🔔آگاه باشید ❗️ همانا گناهان چون مرکب های بدرفتارند که سواران خود(گناهکاران) عنان رهاشده در آتش دوزخ می اندازند. ✨ 📚 #خطبه ۱۶ @nahjol_balagheh
🟣 آیا هنگام در تعداد رکعت‌های نماز‌های دو رکعتی واجب، مستحبی و احتیاط، نماز را باطل می کند❓🔰 ✅👈 آیات عظام خامنه‌ای، سیستانی و مکارم: شک در تعداد رکعت‌های نمازهای دو رکعتی:↘️ 💥 واجب ← مثل نماز صبح و نماز شکسته، نماز را باطل می‌کند. 💥 مستحبی و احتیاط ←باطل نیست. ➖➖➖➖➖ 📚👈 رساله نماز و روزه رهبری، م ۳۶۳، توضیح المسائل جامع آیت‌الله سیستانی، ج۱، م۱۵۶۷، توضیح المسائل آیت‌الله مکارم، م ۱٠۴۷.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راه شکست اسرائیل》 توصیه حضرت آیت الله قرهی(مد ظله العالی) در مورد جنگ با اسراییل مشهد مقدس مهرماه ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم سلام اما انسان هنگامی که خدا او را برای آزمایش اکرام می‌کند و نعمت می‌دهد می‌گوید پروردگارم مرا گرامی داشت! در آیه قبل گفته شد که خدا در کمین انسانهاست تا ببیند به صلاح می‌گرایند یا به فساد تا بنحو مناسب آنها را جواب دهد اما خدا هیچگاه بدون اینکه انسان را در بوته آزمایش قرار دهد ثواب و عقاب نمی‌دهد لذا یا با دادن نعمت و یا با محروم کردنش از آن او را می‌آزماید اما انسان این واقعیت را آنطور که باید در نظر نمی‌گیرد لذا وقتی به او نعمت داده می‌شود خیال می‌کند نزد خدا احترام و کرامتی داشته که این نعمت را به او داده و چون این نعمت را تضمین شده می‌داند پس هر کاری که بخواهد انجام داده و به فساد می‌گراید. اقوام گذشته اگر دچار تازیانه عذاب شدند برای این بود که نعمتها را دلیل شرافت ذاتی خود می‌دانستند و فقر را دلیل بر اهانت. فجر(سپیده‌دم)ایه۱۵