eitaa logo
چهارشنبه های زهرایی.آتش به اختیار
2.3هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
2.9هزار ویدیو
99 فایل
|گروه جهادے چهارشنبه های زهرایے✨| -هیئت شهیـ🥀ـده های انقلاب -موسسه راه بهشت اطـ💞ــهر قم المقدسه خادم ڪانال : 09105830377 @yazahraa1397
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتم رضا و دلم تا حرم رسید از سوی او نسیمی به چشم ترم رسید دست ادب به سینه و لبریز التماس گفتم ابالجواد و مراد دلم رسید در بهشت عاشقی و در کنار مضجع نورانی شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس النفوس، حضرت امام رضا علیه السلام، دعاگوی شما هستیم.. حلالم کنید
برای حاشیه‌نشینان کار می‌کرد، اما خدا او را به متن جامعه آورد. این سنت خداست. راه در رو ندارد. کجا فرار می‌کنی ای شیخ؟! بایست! خدا را با تو کاری‌ست که خلق باید بدانند. چیزی بین تو و اوست که بین تو و او نمی‌ماند. اخلاص، شاید قایم‌باشک‌بازی نیت‌ها با مردم باشد، اما کار خدای مردم افشاگری‌ مخلصان است. اگر خدا برای عاصیان ستارالعیوب است، برای خالصان رازدار نیست. و برای انتخاب شهید، خدا گل یا پوچ بازی نمی‌کند. مرگ تصادفی در کار و بار او نیست و شهادت، پادشاه مرگ‌هاست که از سلسله‌ی اولیای الهی به عزیز دردانه‌های خدا به ارث می‌رسد. و ماه صیام، اتوبان چهاربانده‌ی بندگان زرنگ خداست که در آن می‌تازند و از به روزی می‌رسند. و حرم امام معصوم، نسخه‌ی اصلی‌ست که بهشت را از روی آن نسخه‌برداری کرده‌اند. و زیارت، فرصت سر از آب برآوردن و نفس‌چاق‌کردن شناگری‌ست که باید عرض دنیا را شنا کند و دامن به آب نیالاید. بایست ای شیخ مخلصِ روزه‌دارِ زائرِ شهید! خدا را با تو کاری هست...
36.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام ویژه برنامه ریسمان قمست چهارم با موضوع : شرایط وجوب امر به معروف و نهی از منکر(۲) تولید شده در واحد رسانه دبیرخانه قرارگاه فرهنگی اجتماعی نوزده دی استان قم با حضور کارشناس برجسته کشوری امر به معروف و نهی از منکر : استاد دکتر علی تقوی لطفا در انتشار حداکثری کلیپ کوشا باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انا لله و انا الیه راجعون حجت الاسلام دارایی از طلبه‌های مجروح در حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی لحظاتی پیش در بیمارستان به شهادت رسید. مدیر بیمارستان سوانح و حوادث شهید کامیاب مشهد گفت: حجت الاسلام دارایی مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی که امروز در وضعیت وخیم قرار داشت، دقایقی پیش به مقام والای شهادت نایل شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.  یک فرد تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد. هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بوده اند. حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از جراحی در بخش مراقب‌های ویژه بستری شدند که حجج اسلام پاکدامن به وضعیت پایداری رسیده و بهتر شدند و به بیمارستان رضوی منتقل شدند اما حجت‌الاسلام اصلانی یکی دیگر از روحانیان مضروب بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
44.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام ویژه برنامه ریسمان قمست ششم با موضوع : مواردی که از شرایط وجوب امر به معروف و نهی از منکر نیست ، ولیکن به اشتباه از شروط وجوب قلمداد می شود. تولید شده در واحد رسانه دبیرخانه قرارگاه فرهنگی اجتماعی نوزده دی استان قم با حضور کارشناس برجسته کشوری امر به معروف و نهی از منکر : استاد دکتر علی تقوی لطفا در انتشار حداکثری کلیپ کوشا باشید
- به نام خدا 💛🌙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 آیات ۴۸ و ۴۹ سوره ابراهیم به قضاوت و داوری پیامبر اشاره دارد. ✨و هرگاه به سوى خدا و رسولش خوانده شوند، تا پیامبر میانشان داورى کند، آن گاه است که گروهى از آنان، روى گردان مى‏ شوند. ✨ ✨ولى اگر حقّ با آنان (و به سودشان) باشد، با رضایت و تسلیم به سوى پیامبر مى ‏آیند.✨ ♻️قضاوت و داورى رسول خدا بر اساس حکم خداست. چنانکه در آیه ۱۰۵ سوره نساء مى‏ خوانیم: «لتَحکمَ  بین النّاس بما أراک اللّه» تا میان مردم به (موجب) آنچه خدا به تو آموخته داورى کنى. 📝پیام ها ۱- نشانه‏ ایمان واقعى، پذیرفتن حکم پیامبر و نشانه‏ نفاق، روى‏ گردانى از آن است. «اذا دُعوا... فریق منهم مُعرضون» ۲- داورى و قضاوت از شئون انبیا مى‏ باشد. «لِیحکُمَ بینهم» ۳- حکم پیامبر، همان حکم خداوند است. («لیحکم» مفرد آمده، نه تثنیه) ۴- در انتقاد، انصاف داشته باشید و همه را نکوبید. «فَریق منهم» ۵ - قضاوت عادلانه، خوشایند گروهى از مردم نیست. «فَریق منهم مُعرضون» ۶- به هر گرویدن و اظهار علاقه ‏اى تکیه نکنید. «واِن یکن لهم الحقّ یأتوا الیه...» (به سراغ پیامبر مى ‏آیند، امّا در صورتى که سخن پیامبر به نفع آنها باشد!) ۷- منافق، فرصت‏ طلب است و نان را به نرخ روز مى‏ خورد. «اِن یکن لهم... مذعنین» ۸ - پیامبر اکرم حتّى براى منافقان، (آنجا که حقّ با آنان بود) به نفع آنان حکم مى ‏کرد. «لیحکم بینهم... ان یکن لهم الحقّ» 💠 پیام صفحه ۲۶۱ قرآن 📿 🌸 || @yazahraa_1363
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💛🌙 (ع)💚🍃 🧡🍂 همانا من از روى سبکسرى و گردنکشى، و نیز براى ایجاد فساد و ستمگرى دست به این قیام نزدم، بلکه براى اصلاح اوضاع امّت جدّم قیام کردم، و مى‏خواهم «امر به‏ معروف‏» و «نهى از منکر» کنم، و به روش جدّم و پدرم على بن ابى طالب علیه السلام عمل کنم.. :)
♥ خوشا بہ حاڸ قلب‌هایي ڪہ هـر روز صبح بہ یاد شما، باز مي‌شوند... طراوت هستي... زمزمہ ی نام شماست 🌸
🦋 🌱 😇 تنها تو به خودت عطر نمیزنی🙃 چادُر ماهم معطر است😌 معطر به بوی حیا،عفت😍 معطر است به رایِحه ای بهشتی☺️ به بوی چادر مادرم زهرا﴿س﴾ ❥ چادرم بوی آرامش وامنیت می‌دهد💎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 آیات ۶ و ۷ سوره حجر به تحقیر پیامبر توسط کفار اشاره دارد. ✨و کفار گفتند: اى کسى‏ که (ادعا دارى) ذکر (الهى) بر او نازل شده به یقین تو دیوانه ‏اى.✨  ✨اگر از راست‏گویانى چرا فرشتگان را پیش ما نمى ‏آورى؟✨ ♻️کلمه «مجنون» به معناى بى‏ عقل نیست، بلکه به معناى جن‏زده است. همانگونه که کلمه «دیوانه» به معناى دیوزده است و در جاهلیت اعتقاد داشتند که شاعر به خاطر ارتباطى که با جنّ دارد مى‏ تواند شعر بگوید.  ♻️در این دو آیه تحقیر و تمسخر و تهمت و تردید، با انواع تأکیدها براى پیامبر از زبان کفار مطرح شده است. «یا ایهاالذّى» به جاى «یاایهاالنّبى» یک نوع تحقیر است، کلمه «ذکر» با توجه به اینکه کفار به وحى عقیده نداشتند، یک نوع تمسخر است و «مجنون» تهمت است و جمله «ان کنت من الصادقین» نشانه‏ تردید آنان در نبوت است. ♻️به علاوه حرف «اِنّ» و حرف لام در جمله «انّک لمجنون» و قالب جمله اسمیه، نشانه‏ انواع تاکید در سخن و عقیده انحرافى آنهاست.  📝پیام ها ۱- توجّه به معنویات، نزد گروهى دیوانگى است. «انک لمجنون»  ۲- کُفّار سرچشمه سخنان پیامبر اکرم‏ را که وحى است قبول نداشتند. لذا به جاى «انزل اللَّه‏الیک» مى ‏گفتند: «نُزّل علیه»  ۳- کفار، نشانه‏ صداقت پیامبر را نزول فرشته مى‏ دانستند، ولى این بهانه ‏اى بیش نبود. زیرا در جاى دیگر قرآن مى‏ خوانیم: اگر بر فرض ما فرشتگان را بر آنان نازل کنیم و مردگان زنده شوند و با آنان سخن بگویند و در برابر چشم شان همه چیز را حاضر کنیم، باز هم ایمان نمى‏ آورند. «ما کانوا لیؤمنوا»  💠 پیام صفحه ۲۶۲ قرآن 📿 🌸 || @yazahraa_1363
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا