eitaa logo
پویش "یک‌نفر-ده‌نفر"
580 دنبال‌کننده
67 عکس
9 ویدیو
3 فایل
پشتیبانی فنی و محتوایی برای تبلیغ تلفنی کاندیدای اصلح در دور دوم انتخابات 1403 ادمین کانال: @mostafa_meshkat
مشاهده در ایتا
دانلود
📞 💡 اگه بود چی کار کنم؟ ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
📞 💡 اگه بود چی کار کنم؟ ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
📞 💡 اگه بود چی کار کنم؟ ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
📞 💡 اگه بود چی کار کنم؟ ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
📞 💡 اگه بود چی کار کنم؟ ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
📞 💡 اگه بود چی کار کنم؟ ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
📞 💡 اگه بود چی کار کنم؟ ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
📞 💡 اگه بود چی کار کنم؟ ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
📞 💡 اگه بود چی کار کنم؟ ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
📞 💡 اگه از بود چی کار کنم؟ ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
هدایت شده از نمونه تماس‌ها
🔸به نظرم با هر شهرستانی با زبان خودشون باید صحبت کرد. 🔹سیستانی ها آدم‌های تجملی نیستند آخه برای کویرند، گرم و صمیمی. پس ما هم باید با زبان صمیمی صحبت کنیم. 🔸بعضی‌ها می‌گن «چقدر پول گرفتی؟!»، یا اینکه می‌پرسن «بعداز انتخابات هم تلفن ما رو جواب می‌دید یا فقط وقت انتخابات یاد ما می‌افتین؟!» 🔹میگم «منم مثل شما یک شهروند ساده‌ام. این کار رو دلی انجام می‌دم تا کشورمون سربلند باشه.» اونها هم خوشحال می‌شن، می‌گن «زنده باد ایران!» ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/tamas_1_10
‼️تکنیک‌های اقناع‼️ مشارکت دعوتی: ایجاد حس مشارکت و همکاری با مخاطبان، به جای فرمان‌دهی. شاهد: استفاده از تجارب و حمایت افراد معتبر برای تقویت اعتبار پیام‌ها. تبلیغات عاطفی: تأثیرگذاری عمیق بر احساسات مخاطبان از طریق احساسات مثبت یا منفی. تکرار: تکرار مفاهیم کلیدی برای تثبیت پیام‌ها در ذهن مخاطبان. مقایسه و تضاد: مقایسه دقیق نامزد با رقبا برای نشان دادن برتری‌ها و تفاوت‌های او. فراخوان به اقدام: دعوت صریح مخاطبان برای انجام عملی خاص مانند رأی دادن. تعهد و وفاداری: نمایش پایبندی نامزد به مواضع و برنامه‌های خود برای جلب اعتماد. قصه‌های تبدیل: روایت تغییرات مثبت در زندگی افراد تحت تأثیر نامزد. استراتژی انحرافی: منحرف کردن توجه از مسائل منفی با استفاده از موضوعات دیگر. ساده‌سازی پیام‌ها: استفاده از زبان ساده و مفاهیم قابل فهم برای تسهیل درک پیام. پرسونای مخاطب: شناخت دقیق مخاطبان و تنظیم پیام‌ها بر اساس ویژگی‌های آنها. ✅برای شنیدن توضیحات بیشتر و دقیق‌تر در هر عنوان، روی آن کلیک کنید. ❇️با ما همراه باشید: https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar