May 11
May 11
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
✳️قلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَ فُرَادَى...✳️
🍃بگو من فقط به شما يك اندرز مىدهم كه دو به دو و یا به تنهايى براى خدا به پا خيزيد.🍃
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
🔶"پویش یکنفر-دهنفر"
در این پویش، هر کنشگر با شمارههایی که به او داده شده تماس گرفته و بر اساس شیوهنامه پویش، به اقناعسازی مخاطب در جهت افزایش مشارکت در انتخابات و همچنین توانمندسازی مخاطب در انتخاب کاندیدای اصلح میپردازد. لیست شمارهها از منابع مختلفی جمعآوری شده است. این شمارهها میتواند از ربات بیستکال و یا از مخاطبین بهدست آمده از پویش "مخاطب به خط" باشد.
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
🔶"پویش مخاطب به خط"
در این پویش، هر کنشگر با شماره مخاطبین خودش تماس گرفته و بر اساس شیوهنامه پویش، به اقناعسازی مخاطب در جهت افزایش مشارکت در انتخابات و همچنین توانمندسازی مخاطب در انتخاب کاندیدای اصلح میپردازد. در این پویش با توجه به شناخت کنشگر از شبکه مخاطبین خودش، احتمال تاثیر افزایش چشمگیری خواهد داشت. اما با توجه به اینکه کنشگر ممکن است معذوریتهایی در تماس با آشنایانش داشته باشد، میتواند شماره تماس مخاطبینی که احتمال تاثیر میدهد را گزینش کرده و برای مسئولین پویش ارسال کند تا به سایر کنشگران داده شود.
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
❇️چند تا نکته مهم برای تبلیغات این هفته❇️
نکته اول: فرصت ما خیلی کمه و باید این هفته رو جهادی و شبانهروزی کار کنیم.
نکته دوم: دو تا هدف اصلی داریم:
1️⃣حضور پرشور همه مردم در انتخابات
2️⃣ رأی به اصلح و نماینده جبهه انقلاب #دکتر_سعید_جلیلی
نکته سوم: ارتباط مؤثر، همراه با خوشاخلاقی و خوشرویی با همه طیفهای مخاطبان، حتی اونهایی که مخالف ما هستند.
دقت کنیم که رفتار ما کاملاً رصد میشود و حتی ممکنه تصویر یا صدامون رو ضبط کنند. #ضد_تبلیغ_نباشیم
نکته چهارم: از کسانی که در دور اول انتخابات شرکت نکردند غفلت نکنیم. امید دادن نسبت به آینده کشور و آگاه کردنشان در مورد تأثیر واقعی رأی اونها بر انتخاب اصلح و تحولات شرایط داخلی و خارجی، خیلی اهمیت دارد.
نکته پنجم: در مورد سه موضوع و عنوان باید تاحدودی اطلاعات داشته باشید:
1️⃣برنامهها و مزیتهای دکتر سعید جلیلی
2️⃣رویکردها و اطرافیان کاندیدای رقیب
3️⃣پاسخ شبهات و دروغهایی که در مورد دکتر جلیلی مطرح میکنند
‼️لطفا تجربیات موفق خود را در تبلیغات میدانی، تلفنی، فضای مجازی و هر روش دیگر، برای ادمین ارسال کنید.‼️
@mostafa_meshkat
دم شما گرم
🇮🇷 این کانال جهت تسهیلگری در زمینه آموزش فنون تبلیغ مؤثر و همچنین در اختیار قرار دادن محتوای کلیدی در زمینه تبلیغ، تاسیس گردیده است.
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
محتوای کانال:
1- آموزش فنون تبلیغ مؤثر💬
#فن_اقناع
2- نمونه تماسهای تبلیغی📞
#نمونه_تماس
3- تحلیل روشهای اقناعی به کارگرفته شده در تماسها📉
#تحلیل_تماس
4- محتوای تبلیغی در مورد کاندیدای اصلح🗂
#محتوای_تبلیغی
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
❇️دستورالعمل شروع مکالمه تلفنی❇️
🔸سلام خسته نباشین. سلامتین ؟ چه خبر؟ ببخشید مزاحمتون میشم! (یه احوال پرسی ساده و صمیمی بکن، هر طور که خودت راحتی)
🔹من از ستاد مردمی دکتر جلیلی باهات تماس میگیرم، خواستم یه کم با هم صحبت کنیم.
🔸دور قبل توی انتخابات شرکت کردی؟ (مخاطب جوابی میده که میتونی باهاش تیپ شخصیتی اون رو تا حدی معلوم کنی)
🔹میتونم بپرسم به کی رای دادی؟ ( مخاطب اینجا یه جوابی به تو میده که به احتمال زیاد تیپ شخصیتی اون برات معلوم میشه، بر این اساس که مرده یا زن، شهریه یا روستایی، مردده یا تصمیمش رو گرفته. این رو که فهمیدی وارد نمودار تیپهای شخصیتی شو و طبق اون جلو برو)
گفتگو بر اساس پرسونای مخاطب یکی از مهمترین روشهای اقناعی است که در تکنیکهای اقناع به آن اشاره شده.
انواع پرسونای مخاطب و ویژگیهای مختص هر کدام در ادامه خواهد آمد. 👈اینجا کلیک کنید.👉
#فن_اقناع
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
تیپ های شخصیتی مخاطبین-2.pdf
2.49M
‼️شیوه نامه مکالمه تلفنی‼️
📝 این شیوه نامه بر اساس انواع پرسونای مخاطب طراحی شده و نوع کنش در مواجهه با هر تیپ شخصیتی رو به طور دقیق مشخص می کنه.
#فن_اقناع
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
‼️تکنیکهای اقناع‼️
مشارکت دعوتی: ایجاد حس مشارکت و همکاری با مخاطبان، به جای فرماندهی.
شاهد: استفاده از تجارب و حمایت افراد معتبر برای تقویت اعتبار پیامها.
تبلیغات عاطفی: تأثیرگذاری عمیق بر احساسات مخاطبان از طریق احساسات مثبت یا منفی.
تکرار: تکرار مفاهیم کلیدی برای تثبیت پیامها در ذهن مخاطبان.
مقایسه و تضاد: مقایسه دقیق نامزد با رقبا برای نشان دادن برتریها و تفاوتهای او.
فراخوان به اقدام: دعوت صریح مخاطبان برای انجام عملی خاص مانند رأی دادن.
تعهد و وفاداری: نمایش پایبندی نامزد به مواضع و برنامههای خود برای جلب اعتماد.
قصههای تبدیل: روایت تغییرات مثبت در زندگی افراد تحت تأثیر نامزد.
استراتژی انحرافی: منحرف کردن توجه از مسائل منفی با استفاده از موضوعات دیگر.
سادهسازی پیامها: استفاده از زبان ساده و مفاهیم قابل فهم برای تسهیل درک پیام.
پرسونای مخاطب: شناخت دقیق مخاطبان و تنظیم پیامها بر اساس ویژگیهای آنها.
✅برای شنیدن توضیحات بیشتر و دقیقتر در هر عنوان، روی آن کلیک کنید.
#فن_اقناع
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
✳️بهره وری در تبلیغ✳️
یکی از نکات مهم در تبلیغ، بهرهوری و مدیریت هزینه_فایده است.
مبلغ موفق، کسیه که فرصتهای تبلیغی رو بررسی کنه و با توجه به منابع محدود، بهترین و پربازدهترین موقعیت رو انتخاب کنه.
هر انسانی منابع محدودی برای هزینهکردن تا رسیدن به نتیجه داره و نمیتونه بی مهابا منابعش رو مصرف کنه.
منابع محدود انسان، شامل بودجه مالی، وقت، انرژی جسمی و توان روحی هست که استفاده بهینه از اونها میتونه کنشگر رو سریعتر به هدف برسونه.
در شرایط کنونی که فرصت، بسیار محدوده و چند روز بیشتر تا انتخابات فاصله نیست، مدیریت منابع و پیدا کردن بهترین زمینه تبلیغ، اهمیت چندبرابر پیدا میکنه.
یکی از مولفههایی که میشه در مدیریت منابع ازش استفاده کرد، آمار دقیق آراء در دور اول انتخابات به تفکیک استان و شهرهاست.
اینکه در هر منطقهای چه میزان مشارکت وجود داشته و افرادی که شرکت کردند به چه کسی رأی دادن میتونه راهنمای ما باشه که در هنگام تماس بر روی چه منطقهای سرمایه گذاری کنیم و یا اینکه در هر منطقه از چه شیوهای برای اقناع مخاطب استفاده کنیم.
در فایل زیر، آمار تفکیک شدۀ آرای کاندیداها به تفکیک شهر و استان اومده.👇👇👇
#فن_اقناع
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
-1073930493_-591138184.xlsx
94.7K
‼️درصد آراء کاندیداها در دور اول به تفکیک شهر و استان
‼️از این چت بات برای معرفی نظرات دکتر جلیلی استفاده کنید.‼️
ble.ir/Jalili_Esetad_Chatbot💻
سوال مشخص بپرسید، پاسخ تفصیلی بگیرید.
مثلا
طرح وان چیست؟
طرح ایشان برای ناترازی صندوقها چیست؟
طرح ایشان برای کارگران چیست؟
نظر ایشان درباره فیلترینگ چیست؟
نظر دکتر در مورد حجاب چیست؟
#محتوای_تبلیغی
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
‼️یک کار عالی و جامع برای معرفی دکتر جلیلی ‼️
💫روی لینک بزنید و کارها و خدمات دکتر جلیلی رو مشاهده کنید
https://jalilifans.ir/link/💻
#محتوای_تبلیغی
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
✅ محتوای مختصر و مفید✅
برای دسترسی به محتوای مختصر و مفید در مورد دکتر جلیلی شامل:
1. #پاسخ_به_سوالات
2. #بروشور
3. #عکس_نوشت
4. #فیلم_کوتاه
5. #موشن_گرافی
7. #امتداد_رئیسی
6. #نقد_کاندید_رقیب
به این کانال مراجعه کنید: 🍃https://eitaa.com/m1nafar10nafar🍃
#محتوای_تبلیغی
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
‼️کانالهایی برای معرفی دکتر جلیلی‼️
کانال رسمی دکتر جلیلی
@saeedjalily
استیکرهای دکتر جلیلی( جملات منتخب دکتر جلیلی)
@st_jalili
بصیرت عمار
@Basirat_ammar
کانال آقای پرزیدنت (فعال در اینستاگرام و تلگرام)
@aqaye_president
ستاد روحانیون
@jalili_rohaniyat
کانال سین جیم (پاسخ به شبهات فعال در تلگرام و اینستاگرام)
@sinjimmedia
ستاد مرکزی روحانیت
@sr_jalily
جلیلی فن
@drjalilifans
کانال حامیان جلیلی:
@hamiyan_jalili
کانال موج( آموزش کنشگری برای تبلیغ دکتر جلیلی)
@Mowjj_ir
تولیدات رسانهای جلیلی
@resaneh_jalili
روایتهایی از سعید جلیلی
@revayat_saeed
روایت "یک ایران جهش" (روایت کنشگری مردم در ستادهای دکتر جلیلی)
@revayatejalili
تولیدات رسانهای جلیلی
@resaneh_jalili
ستاد جوانان
@jalili_javanan
محتوای تبلیغاتی جلیلی
@jalilis
کانال تصاویر دکتر جلیلی 1400:
@picjalili
کانال محتوای خام برای تولید محصول 1400:
@mohtavajalili
کانال محصولات آماده انتشار 1400:
@mediajalili
آرشیو محصولات رسانه ای بانوان دکتر جلیلی 1400:
@resanehdrjalili
محتوای تبلیغاتی جلیلی 1403:
@said_jalili
سعید جلیلی 1403 (محتوای رسانهای):
@jalili_mohtava1403
محتوای تبلیغاتی ستاد جلیلی ۱۴۰۳:
@saeed_jalili_tabligh
محتوای خام (راش) جهت معرفی دکتر سعید جلیلی 1403:
@ba_jalili
برنامه های دکتر جلیلی:
@Dr_jalili_programs
روایتهای دکتر جلیلی (ایتا و تلگرام) 1403:
@revayate_jalili
چرا جلیلی؟
@cherajalili
گلچین بهترین کلیپها
@entekhabat1403nor
#محتوای_تبلیغی
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar
‼️نمونه تماسها‼️
برای شنیدن نمونه تماسهای تبلیغی موفق یا ناموفق و مشاهده تحلیل شیوههای اقناعی به کار رفته در آنها بر اساس پرسونای مخاطب، به این کانال مراجعه کنید:
https://eitaa.com/tamas_1_10
#نمونه_تماس
#تحلیل_تماس
#فن_اقناع
❇️با ما همراه باشید:
https://eitaa.com/yeknafar_dahnafar