البته درستش اینه که درس نمیخونم چون انگیزه ندارم، انگیزه ندارم چون درس نمیخونم
یکی از باگ های جلسه خواستگاری اینه که نمیتونی گوشی دس بگیری و مجبوری به چرت و پرتاشون گوش بدی فقط به این دلیل که اصل قضیه تویی
بچا الان تو اتاقم فقط منم و یه مهمون و سکوت شخمی ای که بر فضا حاکمه .
یا غیاث المستغیثین
من مامانمو میخوام((((((((((((((:
من توی ارتباطام همون ادمیام که زود از طرف مقابل خسته میشم و برام صرفا جنبه سرگرمی داره