⭕️ قاتل احتمالی شناسایی شد: لانیوس
🔻شرکت صهیونیستی Elbit Systems یک کوادکوپتر مسلح به مواد منفجره بنام LANIUS را در نیمۀ دوم سال ۱۴۰۱ رونمایی کرد؛ پهپاد مذکور با طیف وسیعی از تواناییهای مبتنی بر هوش مصنوعی سازگار است و اپراتورها با استفاده از آن میتوانند به شناسایی اهداف، نقشه برداری و انفجار هدفهای از پیش تعیین شده بپردازند. جنگ افزار Lanius با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی، به گونهای طراحی شده است که علاوه بر استفاده تکی، امکان بهره بردن از آن به صورت گروهی نیز وجود دارد.
البیت سیستمز مدعی شده که یکی از ویژگیهای که هوش مصنوعی برای این قاتل کوچک به ارمغان آورده، شناسایی و طبقهبندی انسانهاست.
┄┅═✧●📌#زاغ_سیاه👇●✧═┅┄
🎙@zaghsiah
31.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آخرالزمان
یکی از معتبرترین احادیث که در اسناد به آن اشاره شده حدیثی است که در پست بعدی میخوانیم و در این پست سندهاشو گذاشتیم برای اهل دقت که چه اعتبار بالایی دارد
اسناد شیعه
کتاب شرح الأخبار، نعمان مغربی، کشف اللغمۀ اربلی، الدر النظیم فی مناقب الائمه, ابن حاتم شامی، العدد القویۀ, حلی، منتخب الانوار المضیئۀ, نیلی نجفی، اثبات الهداۀ, حرعاملی، بهجۀ النظر, حلیۀ الأبرار,و غایۀ المرام, محدث بحرانی، الملاحم و الفتن, ابن طاووس، بحارالأنوار, علامه مجلسی، ریاض الأبرار فی مناقب الائمه, جزائری
اسناد اهل سنت
مستدرک الصحیحین حاکم نیشابوری ، صحیح مسلم و صحیح بخاری ، سنن ابن ماجه،الملاحم[۲۵] ابن منادی، کنزالعمّال[۲۶] متقی هندی، إبراز الوهم المکنون[۲۷] غماری، الحاوی للفتاوی[۲۸] سیوطی، ذخائر العقبی[۲۹] طبری، عقد الدرر[۳۰] شافعی، الفصول المهمه[۳۱] ابن صباغ مالکی، جواهر العقدین[۳۲] سمهودی، ینابیع المودۀ[۳۳] قندوزی، سبل الهدی و الرشاد[۳۴] شامی، العرف الوردی[۳۵] سیوطی، القول المختصر[۳۶] ابن حجر، توضیح الدلائل[۳۷] ایجی، البدایۀ و النهایۀ[۳۸] و معجزات النبی[۳۹] ابن کثیر، میزان الاعتدال[۴۰] ذهبی، إمتاع الأسماع[۴۱] مقریزی، الاذاعۀ[۴۲] قنوجی، المنار المنیف[۴۳] ابن قیم جوزی، اتحاف الخیرۀ[۴۴] البوصیری، الخصائص الکبری[۴۵] و الدررالمنثور[۴۶] سیوطی، المعجم الأوسط[۴۷] طبرانی، السنن الواردۀ[۴۸]
منابع متقدم اهل سنت
المصنّف[۵۰] ابن ابی شیبه (استاد بخاری وفات ۲۳۵ ق)، سنن ابن ماجه (وفات ۲۷۳ ق) [۵۱]، البحر الزخار[۵۲] ابوبکر البزار (وفات ۲۹۲ ق)، مسند[۵۳] ابویعلی موصلی (وفات ۳۰۷ ق)، مسند[۵۴] الشاشی (وفات ۳۳۵ ق)، الملاحم[۵۵] ابن منادی (وفات ۳۳۶ ق)، البلدان[۵۶] ابن فقیه (وفات ۳۴۰ ق)،
پس شک و شبهه ای نیست در اصالت روایت ببینیم چی هست روایت
┄┅═✧●📌#زاغ_سیاه👇●✧═┅┄
🎙@zaghsiah
🇮🇷زاغ سیاه🇵🇸
#آخرالزمان یکی از معتبرترین احادیث که در اسناد به آن اشاره شده حدیثی است که در پست بعدی میخوانیم و
#آخرالزمان
اول حدیث رو ببینیم ...
امام باقر (ع) :
کَأَنِّی بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ یَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا یُعْطَوْنَهُ ثُمَّ یَطْلُبُونَهُ فَلَا یُعْطَوْنَهُ فَإِذَا رَأَوْا ذَلِکَ وَضَعُوا سُیُوفَهُمْ عَلَی عَوَاتِقِهِمْ فَیُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ فَلَا یَقْبَلُونَهُ حَتَّی یَقُومُوا وَ لَا یَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَی صَاحِبِکُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ أَمَا إِنِّی لَوْ أَدْرَکْتُ ذَلِکَ لَاسْتَبْقَیْتُ نَفْسِی لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ.
قومی در مشرق خروج میکنند حق خویش را از دشمن مطالبه میکنند ولی به آنان داده نمیشود، برای بار دوم، حق خویش را از دشمن مطالبه میکنند اما به آنان داده نمیشود وقتی چنین میبینند سلاح های خویش را بر گردن خویش میافکنند (کنایه از قدرت نمایی نظامی یا حمله به دشمن) پس آنچه میطلبند به ایشان میدهند ولی از پذیرفتن آن خودداری میکنند تا اینکه قیام کرده و پرچم حکومت خویش را به امام عصر (عج) تحویل میدهند و کشته های این انقلاب و قیام شهید محسوب میشوند، بدانید اگر من آن زمان را درک کنم حتماً خود را برای امام مهدی نگاه میداشتم.
پی نوشت : دقت کنید این روایت برای زمانی هست که حتی هنوز سید روح الله خمینی (ره)
بدنیا نیامده و هیچ آثار و نشانه ای از انقلاب کنونی ایران نبوده و در نسخ قدیمی موجود است پس بدون تعصب و موضع گیری دنبال کنید و هر جا شبهه داشتید برید تحقیق کنید
ادامه دارد ...
┄┅═✧●📌#زاغ_سیاه👇●✧═┅┄
🎙@zaghsiah
🇮🇷زاغ سیاه🇵🇸
#آخرالزمان اول حدیث رو ببینیم ... امام باقر (ع) : کَأَنِّی بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ
خوب حالا بریم کلمه به کلمه شو رمزگشایی کنیم ...
#آخرالزمان
تفسیر قسمت اول روایت
«قومی در مشرق خروج میکنند»
به دلیل قرائن متعدد از جمله تشکیل حکومت شیعی در مشرق با آرمان
یک ) زمینه سازی ظهور امام عصر
دو) شیعه اثنی عشری و معتقد به امامت امام دوازدهم (قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ ... وَ لَا یَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَی صَاحِبِکُم)
سه ) تحویل پرچم به حضرت صاحب امام مهدی (فَإِذَا ظَهَرَ الْمَهْدِیُّ بَعَثَ إِلَیْهِ بِالْبَیْعَةِ)
و نیز جنگ شیعیان مشرقی با یهود در فلسطین
طبق آیه و روایت زیر :
وَ قَضَیْنا إِلی بَنِی إِسْرائِیلَ ... فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما ... بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ (سوره اسراء، آیه ۴-۵.) قَوْمٌ یَبْعَثُهُمُ اللَّهُ قَبْلَ خُرُوجِ الْقَائِمِ فَلَا یَدَعُونَ وَتْراً لآِلِ مُحَمَّدٍ إِلَّا قَتَلُوه (کلینی، الکافی، ج ۸، ص ۲۰۶. ابن قولویه، کامل الزیارات، ص ۶۳.)
میتوان نتیجه گرفت
پرچم مشرقی قبل از ظهور که زمینه ساز حکومت مهدی موعود هستند دارای سه شاخص بسیار مهم یعنی: شیعه اثنی عشری ، معتقد به امامت امام دوازدهم و آرمان آزادی فلسطین هستند که این سه مهم را در هیچ حکومتی در مشرق که به روایت امام باقر قیام کرده باشد
نمی بینیم ...
پس مراد حاصل میشود خروج قوم مشرقی
یعنی انقلاب ایران ...
ادامه دارد
┄┅═✧●📌#زاغ_سیاه👇●✧═┅┄
🎙@zaghsiah
#آخرالزمان
تفسیر قسمت بخش دوم قسمت دوم
قوم مشرق را شناختیم ، دشمنش را شناختیم
حالا مطلب مهم حقی که قوم مشرقی طلب میکنند چیست ؟
یَطْلُبُونَ الْحَقَّ
«حق خویش را از دشمن مطالبه میکنند»
اگر بگوییم قیام ایرانی ها حق اولشون بوده غلط است چون قیام در حدیث با کلمه خروج اشاره شده پس حقی که طلب میکنند جدای انقلاب اصلیشان هست و در ضمن در ادامه میگه دوباره حقشون رو طلب میکنند وقتی داده نمیشود سلاح در دست میگیرند خوب این نشان دهنده این است بعد از انقلاب شون
حقی دارند که دنبال احقاقش هستند پس اینکه حق ستانی ایرانیان انقلابشان باشد منتفی است پس کدام حق را میگویند ؟
حق معنوی و اعتقادی ؟
خیر این هم منتفی است چرا که در حدیث آمده به زور اسلحه حقشان را میگیرند پس یعنی این حق از نوع حقوق پایمال شده ایرانی هاست که دشمن از دادنش اجتناب کرده و آنها به زور ازش نظامی در تلاش میشوند تا پس بگیرند
پس تا اینجا اثبات کردیم
حق طلب شده نه انقلاب ایران است
نه حق معنوی نه حق اعتقادی
ادامه دارد...
┄┅═✧●📌#زاغ_سیاه👇●✧═┅┄
🎙@zaghsiah
#آخرالزمان
تفسیر قسمت بعدی
فَإِذَا رَأَوْا ذَلِکَ وَضَعُوا سُیُوفَهُمْ عَلَی عَوَاتِقِهِم ماسالوه
«وقتی چنین میبینند سلاح بر گردن می افکنند پس آنچه می طلبند بهشان میدهند اما ...»
از سلاح بدست گرفتن این طور بر می آید که روش دو مرحله قبلی در احقاق حق جوابگو نیست و ایرانیان بعد از مایوس شدن از اخذ حق خویش در مرحله بعدی از روشی متفاوت از دو مرحله قبلی یعنی قدرت نظامی در مواجهه با دشمن برای اخذ حق خویش استفاده خواهند کرد با توجه به اینکه
"ثم" در زبان عربی برای تراخی (درنگ کردن) استعمال میشود نشانگر این است که طلب حق و مذاکره برای بار دوم بعد از فاصله نسبتا طولانی از مرحله اول رخ میدهد اما در هر دو مرحله، دشمنان حق ایرانیان را به رسیمت نخواهند شناخت.
مرحله "سیوفهم علی عواتقهم"
اشاره به این دارد ایرانیان وقتی ممانعت دشمنان در استیفاء و طلب حق خویش را درک میکنند (فَإِذَا رَأَوْا ذَلِک)، اینبار حق خویش را نه از راه مذاکره بلکه از راه قدرت نظامی طلب خواهند کرد (سُیُوفَهُمْ عَلَی عَوَاتِقِهِم)؛ لازم به ذکر است عبارت "سُیُوفَهُمْ عَلَی عَوَاتِقِهِم" ممکن است اشاره به تهدید دشمن و قدرت نمایی نظامی باشد (که تمام شاهد مثال های این تفاسیر را داریم میبینیم ساخت انواع و اقسام موشک های بالستیک و ابزارهای نظامی) کما اینکه احتمال درگیری نظامی محدود با دشمن نیز است. بعد از این مرحله، دشمن مجبور به پذیرش حق ایرانی ها خواهد شد (فَیُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ) و حاکی از این است که هرچند ممکن است تهدید متقابل و درگیری های پراکنده بین ایران و دشمنان اش و حمله به منافع یکدیگر،
رخ دهد اما ضربه نهایی را ایرانی ها بر دشمن وارد خواهند کرد که آنان مجبور به پذیرش حق خواهند شد
ادامه دارد...
┄┅═✧●📌#زاغ_سیاه👇●✧═┅┄
🎙@zaghsiah
#آخرالزمان
تفسیر قسمت بعدی
مَا سَأَلُوهُ فَلَا یَقْبَلُونَهُ
« حق آنها را به رسمیت میشناسد ولی آنها قبول نمیکنند»
قسمت شگفت اینجاست بعد از اینهمه تلاش برای احقاق حق وقتی دشمن کوتاه می آید و اراده میکند حق ایرانیان را بدهد آنها قبول نمی کنند ...
سوال مهم و کلیدی اینه الان ما در کدام مرحله ی حدیثیم؟
تلاش دوم برای احقاق حق ؟
سلاح بر گردن برای احقاق حق ؟
یا احقاق حق شده ما قبول نمیکنیم؟
برای درک این مطلب باید دقیق تر براتون توضیح بدم ...
در مرحله ی «فلا یقبلونه» چه حوادثی رخ می دهد؟ که ایرانیان از پذیرش حق سرباز میزنند
میشه دو تا اشاره داشت شاید دشمنان، قصد اعطای کامل حق را ندارند و از اینرو ایرانیان، از پذیرش بخشی از آن، سرباز میزنند و یا اینکه شرایط و معادلات جهانی در اثر واقعه ای تغییر کرده و یا اینکه در اثر حمله به منافع یکدیگر جبهه مقاومت شیعی به رهبری قوم مشرقی دست برتر را دارد لذا وقتی دشمن در موضع ضعف سیاسی و نظامی قرار گرفته مجبور به پذیرش حق خواهد شد
زیرا معنا ندارد وقتی در دو مرحله، تلاش داشته اند تا حق خویش را از دشمن بگیرند اما این بار از پذیرش حق خویش سرباز زنند
با توجه به اوضاعی که میبینم و رصدهایی که دارم احساس میکنم ما در بخش دوم هستیم
یعنی سلاح بر گردن
تمام سخنان رهبر ایران در چند سال اخیر دارد این را تایید میکند
ما در پیچ تاریخی هستیم
خرمشهرها در پیش است
تا قله چیزی نمانده مایوس نشوید
ان معی ربی و بسیاری از سخنان مهم که خیلی ها پیش پا افتاده دیدند بخاطر جهالت ولی جالبه خود اسرائیلی ها و آمریکایی ها بشدت برای این سخنان رهبری اعتبار قائل هستند و برای خنثی کردنش برنامه میریزند
ادامه دارد...
┄┅═✧●📌#زاغ_سیاه👇●✧═┅┄
🎙@zaghsiah
🚨🚨 اینجا و اتاق خواب نتانیاهو دیگر امن نخواهد بود!
⚠️محوطه ی اداری نخست وزیری رژیم اشغالگر که به موزه جبهه مقاومت بعد از فروپاشی تبدیل خواهد شد.
📸+تصویر برای اولین بار منتشر میشود.
🪧#اسماعیل_هنیه🇵🇸
🪧#خونخواهی_هنیه_عزیز🔥
┄┅═✧●📌#زاغ_سیاه👇●✧═┅┄
🎙@zaghsiah
رهبر انصارالله یمن :
🔸جمهوری اسلامی ایران و بقیه طرفهای محور مقاومت مواضعی مشخص دارند و تلاش برای پاسخ به تجاوز صهیونیستها در جریان است.
🔸هیچ موضعی را از سوی اتحادیه عرب شاهد نبودیم که این جنایتهای فجیع را آشکارا محکوم کند.
🔸برخی از رژیم های عربی بعد از تیراندازی به سوی ترامپ و صدمه دیدن گوش وی، به سرعت بیانیههایی را صادر کردند؛ درحالیکه هیچ بیانیهای در محکومیت ترور رهبران مقاومت صادر نکردند.
🔸ترور فرماندهان شهید یعنی هنیه و فؤاد شکر اقدامی خطرناک از سوی اسرائیل و امریکا برای متشنج کردن اوضاع است.
@zaghsiah
ایران عزیز، لطفاً دست از آزار مردم برگزیده خدا بردارید. به همین سادگی است!
✍️ غلط کردم به روش بنی اسرائیل
@zaghsiah
🚨🚨 فوری
🇰🇼ستاد کل ارتش کویت: اجازه نمیدهیم از کویت برای حمله به کشورهای همسایه استفاده شود
⛔️ستاد کل ارتش کویت اعلام کرد که اجازه استفاده از حریم هوایی و زمینی و این کشور برای ضربه زدن به کشورهای همسایه را نخواهد داد.
🪧#اسماعیل_هنیه🇵🇸
🪧#خونخواهی_هنیه_عزیز🔥
┄┅═✧●📌#زاغ_سیاه👇●✧═┅┄
🎙@zaghsiah
🇮🇱🇺🇸 دولت بایدن روز چهارشنبه از آمریکاییها در لبنان خواست تا در مکانهای خود پناه بگیرند، در پی تشدید تنشها در خاورمیانه ناشی از سلسله حملات و انتقامجوییها میان حزبالله، اسرائیل و ایران.
@zaghsiah
⭕️⭕️ رسانه های دشمن: می بینیم که حزب الله در حال آماده سازی برای جنگ است
@zaghsiah