#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
۳- گلایه از عدم برخورد با نمایش و فروش تصاویر و موسیقی مبتذل در فروشگاهها و نمایشگاهها سؤال بکری اس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۵- راهبرد مناسب برای برون رفت از فضای رکود در دانشگاهها
سه سؤال از محضر مبارکتان داشتم.
اوّلاً بنده احساس میکنم رکود عجیبی فضای دانشگاه را فرا گرفته. به نظر حضرتعالی راهبرد مناسب برای برون رفت از این فضا چیست؟
تا آنجایی که من از دانشگاهها اطّلاع دارم، احساس رکود نکرده ام؛ به عکس، نشاط وجود دارد؛ هم نشاط سیاسی، هم نشاط علمی و درسی. اگر واقعاً در جایی احساس بشود که رکودی وجود دارد، باید مجموعههای جوان نگذارند، مانع بشوند. رکود در محیط جوان دانشجویی واقعاً به هیچ وجه مصلحت نیست.
۶- حدود و خط قرمز در جنبش عدالتخواهی دانشجویان
ثانیاً حدود و خطوط قرمز ما در جنبش عدالت خواهی چیست؟ چون بعضاً در سخنرانیها و مواضعی که برخی مسؤولینِ رده پائین اعلام میکنند، رفتار ما را تخریبی و مغایر با منافع نظام تفسیر میکنند. نظر حضرتعالی چیست؟
ای کاش میگفتند که این رفتاری که به عنوان تخریبی معرفی میشود چیست تا من هم بگویم تخریبی است یا تخریبی نیست. من که نمیدانم چه جور رفتاری بوده که آنها آن را تخریبی دانسته اند. به هر حال ببینید؛ وقتی که در جمع دانشجو و خطاب به دانشجو گفته میشود جنبش عدالت خواهی، مقصود این است که این طلب، این خواسته، این خواهش، به عنوان یک خواسته ی عمده مطرح بشود. نباید بگذارید این مطالبه ی مهم از ذهنها دور بشود. عدالت بایستی آنچنان از طرف مردم و از طرف قشرها، بخصوص جوانها، مطالبه بشود که مسؤول - چه بنده و چه هر کس دیگری در هر جا مسؤول است - ناچار باشد به مقوله ی عدالت، ولو برخلاف میلش هم هست، بپردازد و برسد. یک وقت است ما مثلاً به وزارت اقتصاد و دارایی میگوئیم عدالت را رعایت کن، یا به قوّه ی قضائیّه میگوئیم عدالت را رعایت کن، آن یک معنای دیگری دارد - هر کدام یک معنای خاصّی دارد - امّا یک وقت به جوانها میگوئیم که شما عدالت را مطالبه کنید. مطالبه ی
عدالت به معنای این است که این بشود گفتمان غالب در محیطهای جوان و دانشجویی؛ این را مطالبه کنند، این را بخواهند؛ از هر مسؤولی این را بخواهند. آنچه که توقّع است، این است. اگر غیر از این کاری صورت میگیرد، ممکن است کار درستی باشد، ممکن است کار غلطی باشد؛ که من چون نمیدانم، نظری نمیدهم.
#پاسخ پرسشهای دانشجویان
✍مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#کارگاه_انصاف ۱۲ ▪️کسانی میتوانند خود را به زیور #انصاف ، آذین ببندند که؛ #مهربان اَند. - آنان که
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کارگاه انصاف_13.mp3
11.19M
#کارگاه_انصاف ۱۳
▪️مهربانترین انسانها ؛
دستگیرترینشان هستند از دیگر بندگان خدا!
-آنان که فقر بندگان خدا،
چه فقر مادی و چه فقر روحی، برایشان ساده نیست، و برای رفع آنها، با تمام وُسعِشان، به میدان میآیند؛
میتوانند در دریافت صفت #انصاف موفق باشند.
#استاد_شجاعی 🎤
🕌در محضر امام روح الله (۶۱)
📌امام خمینی (ره):
شما در سوراخها خزیده و دست به جنایاتی ابلهانه زدهاید که به خیال خام خود ملت شهیدپرور و فداکار را با این اعمال وحشیانه بترسانید. نمیدانید که در قاموس شهادت واژه وحشت نیست.
📚صحیفه نور ،جلد ١۵ ،صفحه ۵٢
#جمهوری_اسلامی_حَرم_است
#امام_خمینی
#لبیک_یا_خامنه_ای
#زن_عفت_افتخار
#مرد_غیرت_اقتدار
📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر #صلوات، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
@zandahlm1357
19.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥#فیلم
💠🕋تلاوت کوتاه قاری بینالمللی کشورمان استاد محمد کاظمی در جوار خانه خدا
📖آیات تلاوتشده:
إِنَّ أَوَّلَ بَيْتٍ وُضِعَ لِلنَّاسِ لَلَّذِي بِبَكَّةَ مُبَارَكًا وَهُدًى لِّلْعَالَمِينَ﴿۹۶﴾ فِيهِ آيَاتٌ بَيِّنَاتٌ مَّقَامُ إِبْرَاهِيمَ ۖ وَمَن دَخَلَهُ كَانَ آمِنًا ۗ
(سوره مبارکه آلعمران، آیات ۹۶ و ۹۷)
✳️استاد کاظمی عزیز بههمراه چند تن دیگر از اساتید بینالمللی کشورمان، در موسم حج امسال، نمایندگان جامعه بینالمللی قرآنی جمهوریاسلامیایران در سرزمین وحی هستند.
🗓فیلم مربوط
(۲۳ خردادماه ۱۴۰۲)
►┅═۞﴾📖﴿۞═┅◄
هر روز با امام رضا
@zandahlm1357
@HashtominEmam
آرشیو
مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
عصمت انبياء اباصلت هروي ميگويد: « مأمون امام رضا عليه السلام و دانشمندان ساير اديان را جمع کرد تا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عمران پس از مسلمان شدن
حسن بن محمد نوفلي در ادامه ي روايت ميگويد:
آن شب امام عليه السلام عمران را براي شام دعوت کرد. سپس يک دست لباس و يک مرکب با ده هزار درهم به عمران هديه کرد و او را سرپرست صدقات بلخ قرار داد. مأمون هم ده هزار درهم و فضل بن سهل نيز پول زيادي به او بخشيدند.
از آن پس عمران در دفاع از اسلام با علماي اديان ديگر بحث ميکرد و آنها را شکست ميداد.
بحار الانوار، ج ۴۹، ص ۱۷۳. ح ۱۲.
از عيون اخبار الرضا، ج ۱، ص ۱۵۴-۱۷۸.
اخبار و آثار حضرت امام رضا عل? ه السلام ص ۶۰۰ تا ۶۱۴.
#دانستنیهای امام رضا علیه السلام
https://eitaa.com/zandahlm1357