eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.8هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
.......: تربیت حداکثری نباید با جوانها حداقلی صحبت کنیم. حداقلی صحبت کردن با جوانها این است که به او بگوییم: دو رکعت نماز خواندن یا حجاب داشتن مگر چقدر سخت است، خوب انجام بده دیگر! ما باید جوانان را با قله آشنا کنیم. چون جوان اساساً بلند همت است و به کم قانع نیست. گاهی اوقات پدر و مادرها و مربی، بچه‌ها را حداقلی بار می‌آورند. مثلاً می‌گویند: پسرم تو معتاد نشو، نماز هم بخوان، من دیگر چیزی از تو نمی‌خواهم! این بدترین شیوه تربیت است ... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تربیتی که با ملایمت و مهرورزی همراه نباشد اثربخش نیست. حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) می‌فرمایند: ملايمت، با هيچ چيز همراه نشد، جز اين كه آن را آراست و از هيچ چيز برداشته نشد، مگر اين كه آن را زشت كرد. #تربیت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
روش-شناسی-ارتباط-با-جوانان.pdf
548.7K
روش شناسی ارتباط با جوانان بر اساس نظریه عمر، هر دوره ای از عمر فرد در طول زندگی اش دارای ویژگی های منحصر به فرد است. از جمله این دوران، دوره جوانی است. به اقتضای این دوره، ویژگی هایی در شخصیت و منش فرد بروز میابد که شناخت آن هم برای افراد و هم برای کسانی که در ارتباط با جوانان هستند لازم می باشد. بدون تردید آسیب پذیرترین و در عین حال پر انرژی ترین قشر از اقشار یک جامعه، جوانان آن جامعه هستند. نویسنده معتقد است، از آنجا که مخاطبان اصلی دشمنان در عرصه فرهنگ، جوانان هستند پس برای مصونیت بخشی جوانان از آسیبهای فردی و اجتماعی وهدایت وراهنمایی آنان لازم است که با جوانان ارتباط موثر و مفید برقرار کنیم یعنی در دل آنان جایی برای خود باز و محبت آنان را جذب کنیم. نویسنده در این مقاله به بررسی ویژگی های جوان و اقسام ارتباط و چگونگی برقراری ارتباط مفید و سازنده با قشر جوان پرداخته است. #جوانان #روش_شناسی https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......: راهبردهای تربیت در گام دوم نکات برجسته برای در پیام رهبر معظم انقلاب در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب در سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب بیانیه ای را صادر کردند که دارای نکات راهبردی مهمی برای دست اندرکاران و دلسوزان نظام اسلامی در عرصه های مختلف است. در این میان، توجه به جنبه های فرهنگی انقلاب نقش مهمی در تحقق سایر اهداف و آرمان ها ایفا خواهد کرد و بدون تردید، «تربیت» یکی از عناصر اصلی در اصلاح و پیشرفت فرهنگی است. به همین مناسبت، چند بند از این بیانیه مهم رهبر انقلاب را که در افق تربیتی توجه بیشتری را می طلبد، مرور می کنیم. ➕روحیه «ما میتوانیم» مدیریّتهای جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما میتوانیم» که امام بزرگوار به همه‌ی ما آموخت، ایران را به عزّت و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها رسانید. ➕اهمیت معنویت و اخلاق رویکرد دینی و اخلاقی در جمهوری اسلامی، دلهای مستعد و نورانی بویژه جوانان را مجذوب کرد و فضا به سود دین و اخلاق دگرگون شد. شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه هرچه بیشتر رشد کند برکات بیشتری به بار می‌آورد؛ این، بی‌گمان محتاج جهاد و تلاش است و این تلاش و جهاد، بدون همراهی حکومتها توفیق چندانی نخواهد یافت. ➕نقش جوانان مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند. ➕اهمیت نیروی انسانی مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است… اینها ثروت عظیمی برای کشور است که هیچ اندوخته‌ی مادّی با آن مقایسه نمیتواند شد. ➕امید و امید آفرینی پیش از همه‌چیز، نخستین توصیه‌ی من امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده است. بدون این کلید اساسیِ همه‌ی قفلها، هیچ گامی نمیتوان برداشت. آنچه میگویم یک امید صادق و متّکی به واقعیّتهای عینی است. ➕فراگیری دانش دانش،‌ آشکارترین وسیله‌ی عزّت و قدرت یک کشور است. روی دیگر دانایی، توانایی است… به‌پاخیزید و دشمن بدخواه و کینه‌توز را که از جهاد علمی شما بشدّت بیمناک است ناکام سازید. ➕سبک زندگی تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران، زیانهای بی‌جبران اخلاقی و اقتصادی و دینی و سیاسی به کشور و ملّت ما زده است؛ مقابله با آن، جهادی همه‌جانبه و هوشمندانه میطلبد که باز چشم امید در آن به شما جوانها است. https://eitaa.com/zandahlm1357
4_5803178412411453608.pdf
250.1K
📚 پژوهشی پیرامون #جوان و #مسجد https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: استفاده تربیتی از احساسات و عواطف یکی از راه‌های نفوذ و زیربناهای قابل استفاده جهت به‌کارگیری ، استفاده صحیح از احساسات و عواطف متربی است که اگر به‌جا و به‌موقع استفاده شود، بهره‌های تربیتی زیادی را به‌دنبال خواهد داشت. احساسات و عواطف به دو صورت به‌کار گرفته می‌شوند: الف) برخورد مستقیم گاهی مربی به‌ گونه‌ای احساس متربی را به‌کار می‌گیرد که در سطح فهم او است؛ یعنی متربی می‌فهمد که مربی این کار را برای چه هدفی و چه منظوری انجام می‌دهد، مثلا وقتی مربی متربی را تنبیه می‌کند، متربی هدف از آن‌ را به‌راحتی متوجه می‌شود. به این نوع کارگیری از احساس را «برخورد مستقیم» می‌گویند. همه عوامل به‌صورت مستقیم، احساسات و عواطف متربی را به‌ کار می‌گیرند. ب) برخورد غیرمستقیم گاهی برخورد مربی با متربی پیچیده و فنی است؛ یعنی فهم غرض مربی برای متربی روشن نیست. آنچه متربی می‌بیند، روبنا و ظاهر کار است، در حالی که مربی هدفی بالاتر را دنبال می‌کند. بسیاری از کارهای هنری مثل داستان از این قسم هستند. وقتی مربی برای متربی داستان می‌گوید، آنچه در ظاهر اتفاق می‌افتد، خواندن یک داستان جذاب است، اما هدف مربی از این کار، انتقال یک‌سری مهارت‌ها، معارف و آگاهی‌ها به متربی است. نکته پایانی برخورد مستقیم همان استفاده از عوامل تربیتی نظیر تشویق، تنبیه و محبت است؛ اما مربی در شیوه غیرمستقیم از یک‌سری تکنیک‌های تربیتی مثل داستان، کوچک جلوه دادن خسارت و چشم‌پوشی از ضعف‌های ناخواسته استفاده می‌کند که معمولا متربی هدف اصلی را درنمی‌یابد. مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هرشب انس با قران ..... https://eitaa.com/zandahlm1357
002 mojezeye qoran.mp3
4.11M
#لالایی_خدا #قصه ۰۰۲ #اسم_قصه: معجزه قرآن #محسن_عباسی_ولدی
safhe 003-004.mp3
5.4M
#لالایی_خدا #تلاوت صفحه ۳-۴ # سوره_بقره آیات ۶ - ۲۴ #محسن_عباسی_ولدی
#رمان_علمدار_عشق #نویسنده_پریسا_ش بامــــاهمـــراه باشــید🌹 https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: شصت و دوم - 😍علمدارعشق 😍# امتحانای ترم چهارم من تموم شد جشن فارغ التحصیلی مرتضی اینا هم برگرارشد و‌مرتضی با مدل A دانشجویی نخبه اعلام شد و از یک ماه دیگه برابر با ترم ۵ من توی نیروگاه هسته ای نطنز شروع به کار میکرد قراربود همزمان هم تو سپاه ناحیه قزوین شروع به کار کنه تو خونه خودمون داشتم تحقیقم تایپ میکردم که گوشیم زنگ خورد یه نگاه ب اسم مخاطب کردم عروس داییم مائده سادات بود دکمه اتصال مکالمه زدم - الو سلام مائده جان •• سلام عزیزم خوبی؟ آقامرتضی خوبه ؟ حاج آقا و عمه جان خوبن؟ - ممنون همه خوبن شما چیکار میکنی ؟ پیداتون نیست ؟ این پسردایی ما کجاست ؟ پیدایش نیست •• برای همین زنگ زدم عزیزم فرداشب بیاید خونه ما با عمه اینا همه دعوت کردم - ان‌ شاالله خیره •• آره عزیزم خیره سید رسول داره میره سوریه خاستم شب قبل از رفتنش یه مهمونی بگیرم - مائده جان پسردایی برای چی میره سوریه ؟ •• بعنوان مدافع حرم میره عزیزم - توام موافقت کردی مائده؟ •• آره عزیزم نمیخام مانع رسیدنش به معشوق باشم - خدا چه درجه صبری بهت داده مائده ان شاالله به سلامتی بره برگرده •• ممنون ان شاالله با آقا مرتضی بیاید منتظرتونم - باشه چشم •• به عمه جان سلام برسون یاعلی شماره مرتضی گرفتم - سلام علیکم حاجی فاتح قلوب + علیکم سلام تاج سر -خداقوت عزیزم + ممنون - مرتضی +جانم ساداتم - فرداشب یه مهمونی دعوتیم + مهمونی رفتن ناراحتی مگه؟ - آره این مهمانی داره سیدرسول پسرداییم داره میره سوریه + خوشابه سعادتش خدا نصیب همه آرزومنداش کنه - ان شاالله +پس فرداشب میام دنبالت باهم بریم - آره دستت دردنکنه + قربونت کاری نداره خانمی؟ - مراقب خودت باش نویسنده بانو....ش بامــــاهمـــراه باشــید🌹 https://eitaa.com/zandahlm1357
#نهج‌_البلاغه ✨وَ السَّعِيدُ مَنْ وُعِظَ بِغَيْرِهِ✨ 🌺سعادتمند آن کسى است که از سرنوشت ديگران پند و اندرز گيرد. 📚 #خطبه ۸۶ https://eitaa.com/zandahlm1357
☘🌹☘🌹☘ ☘أَمْ حَسِبْتُمْ أَنْ تَدْخُلُوا الْجَنَّةَ وَلَمَّا يَأْتِكُمْ مَثَلُ الَّذِينَ خَلَوْا مِنْ قَبْلِكُمْ مَسَّتْهُمُ الْبَأْسَاءُ وَالضَّرَّاءُ وَزُلْزِلُوا حَتَّى يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَى نَصْرُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ﴿۲۱۴﴾☘ 🌹 آیا پنداشته اید در حالی که هنوز حادثه هایی مانند حوادث گذشتگان شما را نیامده، وارد بهشت می شوید؟! 🌹 به آنان سختی ها و آسیب هایی رسید وچنان متزلزل و مضطرب شدند تا جایی که پیامبر و کسانی که با او ایمان آورده بودند می گفتند: یاری خدا چه زمانی است؟ 🌹 آگاه باشید! یقیناً یاری خدا نزدیک است. 🌹☘🌹☘🌹 🌹 سوره بقره ☘ آیه 214🌹 ❣✨❣✨❣ ✨وَتَوَكَّلْ عَلَى الْعَزِيزِ الرَّحِيمِ ﴿۲۱۷﴾ ❣و بر [خداى] عزيز مهربان توكل كن ✨الَّذِي يَرَاكَ حِينَ تَقُومُ ﴿۲۱۸﴾ ❣آن خدایی که چون (از شوقش به نماز) برخیزی تو را می‌نگرد. وَتَقَلُّبَكَ فِي السَّاجِدِينَ ﴿۲۱۹﴾ ✨و حركت تو را در ميان سجده كنندگان مشاهده می کند إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿۲۲۰﴾ ❣او همان شنواى داناست. ✨✨✨✨✨✨ ❣ سوره شعراء ✨ آیات 217 تا 220❣ https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#اسامی_سیصدوسیزده_یار_امام_زمان ✅از زبان مبارک آیت الله بهجت ره بشنوید:🌺 https://eitaa.com/zandahlm1357
هر که شد محرم دل در حرم یار بماند وان که این کار ندانست در انکار بماند اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند صوفیان واستدند از گرو می همه رخت دلق ما بود که در خانه خمار بماند محتسب شیخ شد و فسق خود از یاد ببرد قصه ماست که در هر سر بازار بماند هر می لعل کز آن دست بلورین ستدیم آب حسرت شد و در چشم گهربار بماند جز دل من کز ازل تا به ابد عاشق رفت جاودان کس نشنیدیم که در کار بماند گشت بیمار که چون چشم تو گردد نرگس شیوه تو نشدش حاصل و بیمار بماند از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر یادگاری که در این گنبد دوار بماند داشتم دلقی و صد عیب مرا می‌پوشید خرقه رهن می و مطرب شد و زنار بماند بر جمال تو چنان صورت چین حیران شد که حدیثش همه جا در در و دیوار بماند به تماشاگه زلفش دل حافظ روزی شد که بازآید و جاوید گرفتار بماند #حافظ https://eitaa.com/zandahlm1357 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
صفحه نماز خوب https://eitaa.com/zandahlm1357