@shervamosigiirani-6 - ساز و آواز.mp3
1.37M
6
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍂🌺🍂
🌺
جانا مرا چه سوزی چون بال و پر ندارم
خون دلم چه ریزی چون دل دگر ندارم
در زاری و نزاری چون زیر چنگ زارم
زاری مرا تمام است چون زور و زر ندارم
روزی گرم بخوانی از بس که شاد گردم
گر ره بود بر آتش بیم خطر ندارم
گر پردههای عالم در پیش چشم داری
گر چشم دارم آخر چشم از تو بر ندارم
در پیش بارگاهت از دور بازماندم
کز بیم دور باشت روی گذر ندارم
نه نه تو شمع جانی پروانهٔ توام من
زان با تو پر زنم من کز تو خبر ندارم
عالم پر است از تو غایب منم ز غفلت
تو حاضری ولیکن من آن نظر ندارم
عطار در هوایت پر سوخت از غم تو
پرواز چون نمایم چون هیچ پر ندارم
#عطار_نیشابوری
🌺
🍂🌺🍂
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🆔@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#تنبلی_و_بی_حوصلگی ۳۶ #استاد_شجاعی 🎤 دور خودت رو اونقدر شلوغ کردی ؛ که میگی وقت ندارم آماده شَم ب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تنبلی و بی حوصلگی 37.mp3
16.16M
#تنبلی_و_بی_حوصلگی ۳۷
#استاد_شجاعی 🎤
✨دوری از گناه و رعایت تقوا ،
روزی را زیاد میکند؛
اما تلاش و سختکوشی شما را برای کسب روزی نفی نمیکند!
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎥 #امام_زمان (عج) نسلی را تربیت میکنند که بهلحاظ ایمان، از نسلی که در کنار ائمه اطهار (علیهم السلا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
6.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 «مشکلات دورۀ غیبت»
👤 حجتالاسلام کاشانی
❓ روزی، سالی... چندبار به این فکر میکنی که #امام_زمان عج نیست؟
أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔰 حقوق زن در اسلام قسمت اول ⬅️ زن جنس دوم در اسلام!؟ ⬅️ نظر شهید مطهری و عدالت اجتماعی میان زنان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
44.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 حقوق زن در اسلام
قسمت دوم
⬅️ کارکِردهای خانه در اسلام
⬅️ علت کاهش کارکِردهای خانه در جهان متمدن
⬅️ قالبهای ازدواج در فرانسه برای جابجایی حق و تکلیف
حقوق_زن
#دکتر_کدخدایی
#نسخه_تصویری
🔻اگه بنظرت برای دیگران هم مفیده، براشون بفرست🔻
@zandahlm1357
سخنرانی.mp3
51.92M
♨️ از #بمبهای_فسفری و جنایت جنگی در غزه
♨️ تا #بمبهای_صورتی و نبرد شناختی در ایران
♨️از کشتار کودکان فلسطینی
♨️تا القای #سگ_فرزندی ایرانی
🎙 به روایت محمد جوانی
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔹داستان بابیت و بهائیت (۱۲) ادامه دارد.... بابیت بهائیت #داستان_بهائیت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
27.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹داستان بابیت و بهائیت (۱۳)
ادامه دارد...
بهائیت
بابیت
#داستان_بهائیت
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
اين مقاله مقدمه اي شد براي انتشار كتابش در سال ۱۹۸۱ تحت عنوان: «آيا بهائيت دين جهاني در آينده است پژ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نظري اجمالي بر محتواي كتاب
فيچيكيا در تبيين ساختار تشكيلات جهاني بهائيت بيان ميكند كه اين تشكيلات كاملاً سخت گير و پيچيده است. از نظر او تعاليم و اعتقادات بهائي صرفاً در خدمت پذيرفتن و اجراي فرامين تشكيلات است. ساختار اين تشكيلات در اطاعت بي چون چرا و تأكيد اكيد بر اطاعت و تبعيت كوركورانه بنا شده است و در اين تشكيلات هركس كه از اين قاعده اصلي تخطي كند طرد ميشود. فيچيكيا در اثر خود به طور مكرر به ماهيت استبدادي و مقاصد و افكار افراطي تشكيلات بهائيت تأكيد ميورزد. او اهداف سياسي تشكيلات جهاني بهائيت را ديكتاتور مآبانه، ضد مردمي و شديداً معارض با آزادي ميداند. وي معتقد است كه عقايد سياسي افراطي رهبريت تشكيلات جهاني بهائيت متأثر از گرايشات فاشيستي است. [۱]. فيچيكيا در تبيين اهداف تبليغاتي تعاليم بهائي اشاره ميكند كه تشكيلات بهائيت در پي آن است كه بهائيت را به عنوان نوعي «ابر ديانت» اجتماعي و اخلاقي معرفي كند و اين در حالي است كه از ارائه اطلاعات مربوط به احكام و تعاليم بهائي امتناع ميشود. وي حتي حضور جامعه بين المللي بهائي را در سازمان ملل به منزله يك مؤسسه غيردولتي و ايجاد ارتباط با سازمانهاي جهاني را از اهداف تبليغاتي تشكيلات جهاني بهائيت ميداند. از نظر فيچيكيا فعاليتهاي ميسيونري و سرمايه گذاريهاي گسترده تشكيلات جهاني بهائيت در مقام مقايسه با فعاليت
اسلام
كه بدون سرمايه گذاري مالي عمده صورت ميگيرد موفقيت آميز نبوده است. او معتقد است كه امروزه تعاليم بهائي توسط تشكيلات بهائيت به شكل يك كالا در آمده كه در همه قارهها توزيع و عرضه ميشود. [۲]. از نظر فيچيكيا با انتقال مرجعيت عقيدتي به بيت العدل اعظم در سال ۱۹۶۳ از آن زمان به بعد تشكيلات بهائيت مانند كليساي كاتوليك به عنصري از قدرت حقوقي و تنها سازمان عقيدتي در جامعه بهائي تبديل شده و فيچيكيا از آن به عنوان «كليسايي كردن جامعه بهائي»ياد ميكند و به اعتقاد فيچيكيا در تشكيلات بهائيت اعضا آن در برابر هرگونه تفكر انتقادي، نوآوريهاي فردي، آزادي بيان، انتقاد از مقررات سخت، سانسور و منعِ مطالعه آثار مخالفان با طرد فوري از سوي تشكيلات بهائيت روبرو ميشوند. به طوري كه او معتقد است كه تعاليم بهائي در جهت اهداف تشكيلات جهاني بهائيت به تعاليم ايدئولوژيك بدل شده است كه جانشين فكر مستقل است و او با استناد به بندهاي ۱۲۲ و ۱۲۵ كتاب اقدس كه در آنها آزاديهاي اجتماعي ناديده گرفته شده، بهائيت را در تقابل با دموكراسي ميداند. همچنين فيچيكيا معتقد است از آنجايي كه در ساختار تشكيلات جهاني بهائيت اصل تفكيك قوا لحاظ نگرديده، آن تشكيلات تمركزگرا و ضد دمكراتيك ميباشد. [۳]. فيچيكيا به نقد و بررسي اسنادي دو جايگاه مهم بهائيت ميپردازد: مؤسسه ولايت امر و بيت العدل اعظم. او معتقد است كه از مؤسسه ولايت امر در
كتاب اقدس بهاءالله، نامي برده نشده و آنچه كه در الواح وصاياي عبدالبهاء آورده شده جعلي
است و اين مقام را شوقي افندي غصب كرده است.
✍#بهائیت_فاشیسم_جدید
پژوهشگر سوئیسی
@zandahlm1357