محبت درمانی 29.mp3
8.28M
#محبت_درمانی ۲۹
آنان که بی منیّت و غرور
توانِ تحمّلِ رفتارها و حرکات متضاد و مخالف را دارند؛
در مهرورزی خالص ترند. 🍃🌸
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎥 دوران ظهور #امام_زمان عج چه ویژگی های جذابی دارد که اگر بدانیم برای تعجیل فرج لحظه شماری میکنیم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اگر ظهور به مشیت الهی است، چرا باید برای ظهور #امام_زمان دعا کنیم؟!
🎙استاد جعفری
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎥 #شبهه| اصل ماجرای پروژه سیسمونی گیت چه بود؟ 🔹از حدود دو سال پیش، موضوع سفر خانواده قالیباف به ترک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داستان اعدامهای سال ۱۳۶۷ چیست؟
این شبهه سالهاست در مورد شهید رییسی و جمهوری اسلامی مطرح است. پاسخ حجةالاسلام و المسلمین راجی را بشنوید ...
🔴 آیا رابطه با آمریکا مشکلات کشور را حل خواهد کرد؟
❇️ همانطور که دکتر زرشناس در کلیپ بالا بیان میکنند، مصر اولین کشور عربی بود که اسراییل را به رسمیت شناخت، هیچ وقت مرگ بر امریکا نگفته و سالها سیاستهایش با امریکا همسوست، اما مشکلات اقتصادی فراوانی دارد.
📈 همچنین بر مبنای گزارش خبرگزاری الجزیره:
🔹بر اساس آمارهای دولتی، حدود یک سوم از جمعیت 104 میلیونی مصر در فقر زندگی می کنند و بسیاری از مردم مصر برای مقرون به صرفه نگه داشتن کالاهای اساسی از طریق یارانه های دولتی و سایر طرح های مشابه به دولت وابسته هستند.
منبع:
https://www.aljazeera.com/news/2022/12/17/imf-approves-3-billion-support-package-for-egypt
🔴چهره واقعی غرب
26.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند #برنامه_شیطان
🎯 قسمت بیستوپنجم:
👈 سلطه - استثمار
💰 آمارهای حیرتانگیز از توزیع ثروت در جهان!
📚 مقالات مرتبط:
📖 پلانتوکراسی و تجارت جهانی برده
👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-colonialism/1463
📖 یهودیان بزرگترین بردهداران تاریخ
👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-colonialism/2814
📖 تاریخچهٔ یهود در ایالات متحده
👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-colonialism/13818
📖 روچیلدها و بانک فدرال رزرو
👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/5661
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
آنهائي كه از ايمان به مظهر امر بي نصيبند سبب آنست كه مصدر اعمال شنيعه هستند اميدوارم انشاء الله تو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
از شما سؤال ميكنم آيا كسب علوم حصر در رفتن به مدرسه و يا دانشگاه است كافي است يك فرد سواد خواندن و نوشتن داشته باشد و سپس مطالعه كتب با كمي قوه دراكه و فهم آنها، انسان با استعداد را ممكن است فيلسوفي عالي قدر و عالمي بي نظير نمايد. معذالك شواهد بسياري موجود است كه باب و بها هر دو در مدارس نيز شركت داشته و كتب و روزنامهها و دائرةالمعارفها را بررسي و موشكافي ميكرده اند. مقدمات تحصيلات باب نزد شيخ عابد، معروف همه بهائيان است براي تأكيد ذيلا روايت نبيل را نقل ميكنم: ص ۶۴: «خال حضرت باب ايشان را براي درس خواندن نزد شيخ عابد بردند هرچند حضرت باب به درس خواندن ميل نداشتند ولي براي آنكه به ميل خال بزرگوار رفتار كنند به مكتب شيخ عابد تشريف بردند». ضمنا چون نبيل در ذكر اين واقعه با تبليغات
دامنه داري ميخواهد بگويد كه باب همانا از طفوليت داراي علم لدني بوده كما اينكه از جمله از قول شيخ عابد ميگويد وقتي به او ميگويد اول قرآن را كه بسم الله الرحمن الرحيم است بخواند. باب ميگويد تا معني آن را
ندانم نمي خوانم و من وانمود كردم كه معني آن را نمي دانم و باب شروع كرد به تفسير آن با بياني سحرآميز و من ديدم اين قوه فقط در خور قائم است. ملاحظه كنيد تبليغات بي اساس تا چه پايه است كه مطالب حتي ضد و نقيض ميشود ميگويد باب گفت تا معني آن را ندانم نمي خوانم و بعد خود شروع ميكند به تفسير سحرآميز آن، پس يا تفسير را ميدانسته و دروغ گفته و حيله كرده و يا واقعا نمي دانسته، به علاوه اگر شيخ عابد همانا از طفوليت بدان نتيجه رسيده كه اين طفل [ صفحه ۷۱] داراي قوه ي نظير شخص قائم است پس چرا طبق حكايت نويسنده مصابيح هدايت (در شرح احوال حاجي سيد جواد كربلائي مينويسد: ) «شيخ عابد هم بعد از اظهار امر در صدد چون و چرا برآمد از باب اجازه گرفتم تا با او مذاكره كنيم». شيخ عابد ترديد نموده بايد به محض شنيدن فوري قبول ميكرد، زيرا به قول نبيل همانا از طفوليت به قائميت او واقف بوده است [۱۱]. من نمي خواهم استناد به گفتههاي ديگران نمايم كه باب در عراق سالها تحصيل ميكرده في المثل نويسنده قصص العلما مينويسد در محضر سيد كاظم درس ميخوانده و از گفتههاي او سواد برمي داشته ولي لااقل قسمتهاي ذيل از تاريخ نبيل كه براي اينكه بگويد سيد كاظم مبشر به ظهور باب بوده و موضوع تحصيل او را در حوزه ي درس سيد كاظم تأييد ميكند ميتواند مورد استفاده قرار گيرد. در ص ۲۹ از قول حسن زنوزي حكايت ميكند: [ صفحه ۷۲] «يك روز صبح زود... به منزل سيد كاظم رفتم... به من فرمود
شخص بزرگواري وارد شده ميخواهم با تو به ديدن او برويم... از كوچههاي كربلا گذر كرديم تا به منزلي رسيديم جواني دم در ايستاده عمامه سبزي بر سر داشت چون نزديك شديم با كمال وقار به طرف ما آمد... وارد منزل شديم... به اطاقي ورود نموديم... در وسط اطاق ظرفي پر از شربت بود و ليوان نقره پهلوي آن... جوان ميزبان ليوان را پر از شربت كرده به سيد كاظم عنايت كرد... مذاكرات بين سيد و جوان مدتي جريان داشت... ميزبان ما تا دم در ما را مشايعت كرد و نهايت احترام را نسبت به ما مراعات نمود... پس از سه روز همان جوان وارد محضر سيد شد و نزديك در جلوس نمود و با نهايت ادب و وقار درس سيد را گوش ميداد (مقصود نبيل از اين جوان سيد باب است). در ص ۲۸ نبيل ميگويد: «سيد كاظم پيوسته به شاگردان خود ميگفت [ صفحه ۷۳] موعود منتظر از جابلقا و جابلسا نخواهد آمد بلكه آن بزرگوار الان درميان شماست و با چشم خود او را ميبينيد ولي او را نمي شناسيد... بعضي از شاگردان خيال ميكردند كه موعود سيد كاظم است. ايضا در ص ۱۵۱ از قول ملا عبدالكريم كه ضمن داستاني از قبيل حسين كرد از او نقل ميكند مينويسد: «من و برادرم هر روز صبح زود دوتائي به منزل سيد كاظم ميرفتيم فصل زمستان را همين طور گذرانيدم من در تمام اين مدت مرتبا به درس او ميرفتم اغلب ميفرمود حضرت موعود در بين شماست او را نمي شناسيد».....
#بابیت
#بهائیت
✍#امان_الله_شفا
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔰 جلسات تدریس کتاب #سرگذشت_استعمار 11 💠 جلسه یازدهم : مست کردن سرخ پوست ها با شراب و شکستن مقاوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سرگذشت استعمار 12.mp3
9.51M
🔰 جلسات تدریس کتاب #سرگذشت_استعمار 12
💠 جلسه دوازدهم 2️⃣1️⃣ : فرانسه هم وارد کارزار استعمار گری شد ، با استناد به وصیت حضرت آدم ‼️
🎤 #استاد_عبادی
👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم.
🔰انقلابی باید قوی شود🔰
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357