eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
55.2هزار عکس
41هزار ویدیو
1.8هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام خامنه‌ای: در زمان شما جوانان و به دست شما جوانان خواهد بود، هر چه می‌توانید از نظر علم و عمل و ایمان و تقویت جسم، خود را آماده کنید.
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تشکل اسلامی باید جاذبه پیدا کند اگر قرار است که ما جوانان را به فسق و فجور و موسیقی حرام بکشانیم، چرا اسمش را بگذاریم اسلامی؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تنها کسی که تو این روزها میتونه مقابل کعبه حاضر بشه و نماز بخونه یک نظافت چی هستش.. «تا یار که را خواهد و میلش به که باشد» .......: @zandahlm1357
استاد عبادیکلام جدید 12.MP3
زمان: حجم: 7.1M
🎤🎤🎤 💠 سلسله مباحث 🎬 جلسه 12 🎤 با تدریس استاد احسان عبادی ( از اساتید مهدویت) 📋 موضوع : ( قسمت 1)
استاد عبادیکلام جدید 13.MP3
زمان: حجم: 7.27M
🎤🎤🎤 💠 سلسله مباحث 🎬 جلسه 13 🎤 با تدریس استاد احسان عبادی ( از اساتید مهدویت) 📋 موضوع : ( قسمت 2)
استاد عبادیکلام جدید 14.MP3
زمان: حجم: 4.8M
🎤🎤🎤 💠 سلسله مباحث 🎬 جلسه 14 🎤 با تدریس استاد احسان عبادی ( از اساتید مهدویت) 📋 موضوع : ( قسمت 3)
شوک خوشایند بلاخره بعد از دو سال و اندی درس و بحث و سرشلوغی، فرصت یافتیم که سری به پاریس بزنیم. غیر از همه ی تجارب جالب، عجیب، خوشحال کننده و ناراحت کننده به عنوان تجربه ی طبیعی هر سفری، اگر بخواهم به عنوان اولین، پر رنگ ترین، جلب توجه کننده ترین و به چشم آمدنی ترین☺️ خاطره ام در شب و روز نوئل در کنار برج ایفل و خیابان شانزلیزه بگویم، وفور خانم های محجبه از نوجوان تا مسن از انواع کشورها و ملیت ها بود. واقعا در این حد تصور نمی کردم و برایم حیرت آور بود. 🌸مشاهدات، تجارب و یادداشت های یک دانشجوی ایرانی 🇮🇷 در فرانسه .......: @zandahlm1357
بازی‌های موجب درونگرایی و بروز رفتار خشونت در و می‌شود. خشونت بازی‌های خشن ویدیوئی به دلیل مضامین رقابتی می‌توانند سبب شکل گیری رفتار خشونت آمیز در مخاطبان شوند. تحقیقات انجام شده نشانگر آن است که شرکت‌های تولیدکننده بازی‌های رایانه‌ای برای جذب کودکان و نوجوانان و به دنبال آن فروش بیشتر، از سه عامل اصلی خشونت، وحشت و شهوت استفاده می‌کنند. یکی دیگر از این مشکلات، اعتیاد این رده سنی به بازی است.اعتیاد به بازی رایانه‌ای در میان بسیاری از افرادی که وقت زیادی برای این بازی‌ها می‌گذارند دیده می‌شود، به طوری که نوجوان نمی‌تواند برای مدت طولانی بازی نکند و از لحاظ ذهنی خود را نیازمند بازی کردن می‌بینند. بسیاری از این افراد، هنگام خواب هم راحت نیستند و دچار کابوس می شوند. .......: @zandahlm1357
1_151843985.pdf
حجم: 672.4K
📚📚📚 📗 «چرا دین؟ چرا اسلام؟ چرا تشیع؟» ✅ مخصوص جوانان و نوجوانانی که این سه پرسش مهم و اساسی ذهنشان را درگیر کرده است. خواننده میتواند در کمتر از ۱۰۰ صفحه این کتاب به خیلی از پرسشهای خود دست پیدا کند. ✍️ حمیدرضا شاکرین .......: @zandahlm1357