eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.4هزار عکس
36.1هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🔍 وَاتَّقُوا يَوْمًا لَا تَجْزِي نَفْسٌ عَنْ نَفْسٍ شَيْئًا وَلَا يُقْبَلُ مِنْهَا عَدْلٌ وَلَا تَنْفَعُهَا شَفَاعَةٌ وَلَا هُمْ يُنْصَرُونَ... 🍃و از روزی پروا كنید كه نه كسی از كسی عذابی را دفع می‌كند، و نه از كسی [در برابر گناهانش‌] عوضی می‌گیرند، و نه كسی را شفاعتی سود دهد، و نه [برای رهایی از آتش دوزخ‌] یاری می‌شوند. 📚 / آیه 123 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
7.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ وَالْأَرْضُ جَمِيعًا قَبْضَتُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَالسَّمَاوَاتُ مَطْوِيَّاتٌ بِيَمِينِهِ ۚ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَىٰ عَمَّا يُشْرِكُونَ - زمر 67 📖 آنان آن گونه که شایسته است خدا را نشناخته‌اند (این است که تو را به شرک می‌خوانند. خدا آن کسی است که) در روز قیامت سراسر کره‌ی زمین یکباره در مشت او قرار دارد و آسمانها با دست راست او در هم پیچیده می‌شود. خدا پاک و منزّه از شرک آنان (و دورِ دور از انبازهای ایشان و فراتر از اندیشه‌ی انسان) است. 📺 تلاوت زیبای آیه 67 سوره مبارکه زمر با صدای استاد عبدالباسط و تحت تاثیر قرار گرفتن و پاک کردن اشک استاد عبدالباسط
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
.......: ✍🏻داستانهایی از امام رضا (ع) 📚نشانه موی پیامبر صلی الله علیه و آله مردی از نوادگان انصار خدمت امام رضا علیه السلام رسید. جعبه ای نقره ای رنگ به امام داد و گفت: «آقا! هدیه ای برایتان آورده ام که مانند آن را هیچ کس نیاورده است». بعد در جعبه را باز کرد و چند رشته مو از آن بیرون آورد و گفت: «این هفت رشته مو از پیامبراکرم صلی الله علیه و آله است.که از اجدادم به من رسیده است». حضرت رضا علیه السلام دست بردند و چهار رشته مو از هفت رشته را جدا کردند و فرمود: «فقط این چهار رشته، از موهای پیامبر است». مرد با تعجب و کمی دلخوری به امام نگاه کرد و چیزی نگفت. امام که فهمید مرد ناراحت شده است، آن سه رشته مو را روی آتش گرفت. هرسه رشته سوخت، اما به محض این که چهار رشته موی پیامبر صلی الله علیه و آله روی آتش قرار گرفت شروع به درخشیدن کرد و برقشان چهره مرد عرب را روشن کرد. 📚گنجینه معارف https://eitaa.com/zandahlm1357
نگاه لطف انیس النفوس ما را بس بهشت حضرت شمس الشموس ما را بس گدای قانعی ام من همین که اذن دهی بیا و خاک حرم را ببوس ما را بس https://eitaa.com/zandahlm1357
☑️متن شبهه و سوال👇👇👇👇👇 وارثین ملکوت: وصیت نامه شب وفات پیامبر ص امام صادق (ع) از پدرش امام باقر (ع) از پدرش امام زين العابدين (ع) از پدرش امام حسین (ع) از پدرش امير المومنين (ع) که فرمود : رسول خدا (ص) در شبى كه وفاتش در آن واقع شد ، به على (ع) فرمود : اى ابا الحسن، كاغذ و دواتى بياور و رسول الله (ص) وصيت خود را املاء فرمود تا این که بدين جا رسيد كه فرمود : يا على ! بعد از من دوازده امام مى باشند و بعد از آنها دوازده مهدى هستند . پس تو يا على اوّلين دوازده امام مى باشى... و تو پس از من خليفه و جانشين من بر امتم هستى، هر گاه وفاتت رسيد، خلافت را به پسرم حسن بر وصول واگذار كن، هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرم حسین شهید زکی مقتول واگذار کند، هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرش علی ذی الثفنات واگذار کند ، هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرش محمد باقر واگذار کند، هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرش جعفر صادق واگذار کند، هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرش موسی کاظم واگذار کند ، هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرش علی رضا واگذار کند، هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرش محمد ثقه تقی واگذار کند، هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرش علی ناصح واگذار کند، هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرش حسن فاضل واگذار کند، هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرش محمد مستحفظ از آل محمد (ص) واگذار کند، پس از آنها دوازده امام هستند . سپس بعد از او دوازده مهدى مى باشند هر گاه وفاتش رسید آن را به پسرش مهدی اول واگذار کند ، براى او سه اسم است . يك اسمش مانند اسم من ، و اسم ديگرش اسم پدر من است، و آنها عبد الله و احمد هستند ، و نام سوم مهدى است. و او اولين مومنان است. الغیبة الطوسی ص 150 ح 111 . بحار الأنوار ج 36 ص 260 ح 81 . بحار الأنوار ج 53 ص 147 ح 6 – مختصر . غاية المرام ج 2 ص 241 . مختصر بصائر الدرجات ص 39 . إثبات الهداة ج 1 ص 549 ح 376 . الايقاظ من الهجعة ص 393 . العوالم عبدالله البحراني ج 3 ص 236 ح 227 . نوادر الاخبار الفیض الکاشاني ص 294 . مكاتيب الرسول الشيخ الميانجي ج 2 ص 96 . تاريخ ما بعد الظهور ص 641 و اما اصل وصيت در كتاب غيبة الطوسي چاپ سوم 1383 ، صفحه 150 و151 فصل روايات الخاصة في أنّ الائمة عليهم السلام اثنا عشر ، المصادر اولا الغيبة للطوسي صفحة 151 طبعة مؤسسة المعارف الاسلامية ، النجم الثاقب ج2 ص41 ، الشیخ الحرالعاملی فی إثبات الهداةج1 ص549 ح 376 ، الشیخ الحرالعاملی کتاب الايقاظ من الهجعة ص393 ، الشیخ حسن بن سليمان الحلي فی کتابه مختصرالبصائر ص 159 ، العلامه المجلسي فی بحارالانوار ج 53 ص 147 مختصرا وفی ج 36 ص 260 کاملا ، الشيخ عبدالله البحراني في کتابه العوالم ج 3 ص 236 ، غاية المرام ج 2 ص 241 ، السید هاشم البحرانی فی کتابه غاية المرام ج 1 ص 370 ، الانصاف ص 222 للسید هاشم البحراني ، نوادرالاخبارللفیض الکاشاني ص 294 ، كتاب مكاتيب الرسول للشيخ الميانجي ج2 ص96 ، مختصرمعجم احاديث الامام المهدي للشيخ الکوراني صفحة 301 ، بحار الأنوار ج 53 ص 147 ، الشیخ المیرزا النوری فی کتابه النجم الثاقب ج 2 ص 71 1 واشار بأن الوصية معتبرة السند وهذا نص ماذكره الشیخ المیرزا النوری قال : روى الشيخ الطوسي بسندٍ معتبر عن الامام الصادق (ع) خبرا ذكرت فيه بعض وصايا رسول الله (ص) لإميرالمؤمنين (ع) في الليلة التي كانت فيها وفاته . السید محمد محمد صادق الصدر فقد حقق سند الوصية وذکرها في کتابه تاريخ مابعدالظهور ص641 . مصدر فارسى : ترجمه حديث از كتاب مهدى موعود ج 2 صفحه 551 و 552 باب سى و چهارم : ذكر خلفاء حضرت مهدى (ع) واولاد او و احوالى كه بعد از آن حضرت واقع مى شود . ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
✅متن پاسخ به شبهه👇👇👇👇👇 💠این حدیث وصیتی که آوردند و زیرش ده تا منبع آورده اند، شما را گول نزند منبع این حدیث وصیتی که طرفدارهای احمدالحسن به آن استناد می کنند و کل ادعاهایشان پایه اساسی اش همین ادعا است. یک منبع بیشتر ندارد همان کتاب الغیبة شیخ طوسی، ص 150 (150 عربی البته) همین! منبعش فقط الغیبة شیخ طوسی است. بقیه کتاب های که آن پایین نوشته، منبع دادند همه از الغیبة شیخ طوسی گرفتند. پس یعنی این روایت یک منبع بیشتر ندارد. ✍🏻مثل اینکه یک استادی به یک نتیجه تحقیقاتی برسد، بعد من و شما و صد نفر دیگر در مقالات خودمان تحقیق آن استاد را بیاوریم. خُب، همه ی ما از تحقیق آن استاد گرفتیم، پس منبع یکی بیشتر نیست. این هم همین است منبع فقط کتاب الغیبة شیخ طوسی است. پس تعدد منابع را شما فکر نکنید حتما متواتر است!! 💠نکته بعدی؛ از لحاظ سندیت حدیث است. که در سند این حدیث دو، سه نفر هستند که اصلا مجهول هستند هیچ اسمی در کتب روایی ندارند.. عقل سالم هم می پذیرد ما روایتی که از یک شخص مجهول نقل شده را نپذیریم. حالا این ها بحث سندیش را هیچ کدام را کار ندارم. 👈🏻برویم روی محتوی حدیث! در اول حدیث که این ها نیاورده اند، مکاری کردند و اول حدیث را نیاوردند.. پیغمبر (ص) به حضرت امیرالمومنین (ع) می فرمایند؛ یا علی جان اسمی داری به نام مهدی که برای توست و این اسم فقط برای تو است و کسی دیگری نمی تواند اسم تو را داشته باشد. خُب، چه شد؟ ولی آخر حدیث می گوید اولین مهدیین اسمش مهدی است. ‼️پس اول حدیث با آخر حدیث تناقض دارد، اول حدیث ″پیغمبر (ص) به حضرت علی (ع) می گوید، اسم مهدی فقط برای تو است و برای کس دیگری نیست″! باز آخر حدیث می گوید ″اولین مهدیین اسمش مهدی است″ این تناقض است. 💠نکته بعدی؛ در تمام فرازهایی که پیغمبر (ص) می گوید بعد از من این وصیت به علی (ع) می رسد و علی (ع) به فرزندش، از او به فرزندش.. ابن.. ابن.. ابن.. تمام این ابن ها یعنی فرزندها ″فرزند بلا واسطه″ است. یعنی امام جواد (ع) فرزند مستقیم امام رضا (ع) بود. امام کاظم (ع) تسلیم می کند وصیت را به «ابنه» پسرش امام رضا (ع)، امام رضا (ع) فرزند مستقیم امام کاظم (ع) بود، با واسطه که نبود، نوه اش که نبود! فرزند مستقیم. ↖️چه طوری است که همه این ابن ها یعنی فرزند مستقیم، یک دفعه این آخری یک مرتبه شد امام زمان (عج) به ابنه مهدی اول، فرزند چهارم امام زمان (عج)! چون این ها اعتقاد دارند احمدالحسن فرزند چهارم امام زمان (عج) است. یعنی با چهار واسطه به امام زمان (عج) می رسد فرزند مستقیم حضرت نیست! 👈🏻احمد فرزند اسماعیل، فکر کنم اسماعیل فرزند صالح، صالح فرزند سلمان، فکر کنم این طوری باشد آن هم فرزند مثلا امام زمان (عج)، چه طوری است ابن های قبلی همه فرزند مستقیم بود، این یکی یک مرتبه فرزند چهارم شد.. با کدام قرینه شما می گویید این فرزند چهارم است؟! همه ی ابن های قبلی در این حدیث که فرزند مستقیم است! چه طوری می گویید فرزند چهارم است؟ 💠بعد می گویند شما اگر حدیث وصیت پیغمبر (ص) را زیر سوال ببرید، پس پیغمبر (ص) حدیث وصیت دیگری از ایشان گفته نشده.. می گوییم چرا دارید دروغ می گویید؟ کتاب سلیم بن قیس هلالی همان کتاب اسرار آل محمد شاید بعضی هایتان شنیده باشید در بحث شیعه سنی عزیزان به آن استناد می کنند. 👈🏻در کتاب اسرار آل محمد که سلیم بن قیس هلالی این کتاب را نوشت، آنجا می آورد که پیغمبر (ص) در روز پنج شنبه وصیتی می خواست بنویسد.. این وصیتی که این ها استناد می کنند برای دوشنبه است، دوشنبه قبل پنج شنبه نه! دوشنبه شب وفات، یعنی پنج شنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه! ولی پیغمبر (ص) سه، چهار روز قبل از دوشنبه، روز پنج شنبه وصیتی می خواست بگوید و آنجا بود که گفت چیزی برای شما می نویسم که هرگز گمراه نمی شوید. این را پیغمبر (ص) برای حدیث وصیت روز پنج شنبه گفت. نه این شب دوشنبه ای که این ها به آن استناد می‌کنند. ⬇️⬇️⬇️