#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
✨✨ 📚#جهاد_با_نفس 🎧👆 ✨ جلسه ۱۸ ✨موضوع: #خوف الهی چگونه مانع ریزشها و سرچشمه همه رویش ها است. خ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
روایت 126 کتاب جهاد.mp3
زمان:
حجم:
7.55M
✨✨ 📚#جهاد_با_نفس 🎧👆
✨ جلسه ۱۹
✨موضوع: توصیه به #اشک از #خشیت الهی.
رمز و راز دلدادگی علمای ربانی.
🔊 #کلیپ_صوتی :
📚 شرح روایات کتاب الجهاد اثر شیخ #حر_عاملی (ره)
✨ #درس_اخلاق
✅ ارسال به دیگران فراموش نشود 🙏
═══✼🍃🌹🍃✼══
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: مناجات دو بیتی زیر در مسیر حجاز به خاطرم رسید. آهنگ حجاز مینمودم من زار کامد سحری بگوش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عذاب بصره
ابن اثیر در کامل ذیل حوادث سال ۲۸۵ آورده است: بادی زرد سپس سبز و سپس سیاه در بصره وزید، بعد باران شروع به باریدن نمود. بعد تگرگی بارید که وزن هر دانه آن صد و پنجاه درهم بود.
در همان سال در کوفه بادی زرد آمد و تا مغرب بود. سپس بادی سیاه وزید و مردم به سوی خدا تضرع کردند، در پی آن باران بسیاری بارید و در روستایی از اطراف کوفه به نام احمد آباد، باران سنگ سیاه و سفید بارید که وسط آنها گل بود، از آن شنها به بغداد بردند، موجب شگفت مردم شد.
#کشکول شیخ بهاء
https://eitaa.com/zandahlm1357
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
صفحه تربیت فرزند👇👇👇👇
.......:
@zandahlm1357
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
《جمع بندی مطالب》
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
محمود سلطانی4_6006037934073976053.mp3
زمان:
حجم:
5.85M
《مهربانی محور》
- تحریک عقلانی؛ تحریک حواس پنجگانه
- طبیعت فرصتی برای تحریک حواس
#ارتباط_با_کودک
#مهربانی_محور
4_6014983019511679578.mp3
زمان:
حجم:
5.84M
• ارتباط با کودک ۳۳۷• محمود سلطانی
《مهربانی محور》
- مسئولیت مهم والدین دانش آموزان دبستانی
- اهمیت یادگیری
#ارتباط_با_کودک
#مهربانی_محور
محمود سلطانی4_6001148603433760308.mp3
زمان:
حجم:
6.01M
《مهربانی محور》
- افراط در تحریک عقلانی
- تقویت یادگیری زیربنای یاددادن
- تحسین و تشویق بی مورد
#ارتباط_با_کودک
#مهربانی_محور
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: نکته ی بعد، از بچه ها حساب کتاب بخواهید. ما باید یاد بگیریم پاسخگو باشیم. امروزه در خانواده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نکته ی بعد تفکر پس انداز است .
ما می توانیم با خلاقیت کسب درآمد کنیم پولمان هم پاک و حلال ولی اجازه ی هزینه کردن آن را نداریم، ما به اندازه ی نیاز اجازه داریم که هزینه کنیم، الباقی آن باید پس انداز شود. فرهنگ پس انداز باید داشته باشیم، پیشرفت کشور ژاپن مدیون فرهنگ پس انداز آن است. منظور از پس انداز، فرهنگ سرمایه گذاری است نه انباشت منظور به جریان انداختن پول است.
بگذارید بچه ها پول هایشان را جمع کنند اگر چیزی خواستند بخرند و بقیه ی آن را جمع کنند و حتی تولید داشته باشند؛ ما بچه که بودیم فرفره درست می کردیم و می فروختیم یا ممکنه که مادری شیرینی بپزد و به فرزندش بدهد که بفروشد یا هر کاری که شما بلدید فقط مهم اینه که سرمایه صرف تولید شود و کودک نیز یاد بگیرد که بخشی از پولش را می تواند سرمایه گذاری کند و صرف تولید کند و مصرفش را کنترل کند.
تفکر پس انداز داشته باشیم و بدانیم که اجازه نداریم که تا دینار آخر در آمدمان را هزینه کنیم.
من در کارگاهی کار می کردم که خدا رحمت کند رییس این کارگاه را، همیشه ایشان می گفتند که من اگر 500 تومان حقوق می گیرم اما همیشه فکر می کنم که 250 می گیرم یعنی 50 درصد حقوقم را هزینه می کنم. ایشان زندگی اش را برپایه ی 250 تومان برنامه ریزی کرده بود و بقیه را ذخیره می کرد.
امروزه در دنیا فرمول 70 – 30 است. یعنی از هر 100 تومان 10 درصد برای انفاق و کار خیریه، ده درصد پس انداز و ده درصد هم سرمایه گذاری و هفتاد درصد بقیه برای گذران زندگی. این فرمول روز دنیا است که به ما میگه درآمدها این گونه باید تقسیم شود.
#کودک_و_تفکراقتصادی {قسمت46}
[مباحث کودک متعادل ]
https://eitaa.com/zandahlm1357