5.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ امروز به جنگ تزویر باید بریم.
#انتخابات
#جلیلی
#قالیباف
#پزشکیان ❌
انتشارش با شما خوبان 🌹
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
28.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡ مستند #برنامه_شیطان
🎯 قسمت سیویکم:
👈 برنامهریزی جهانی
💥 مدیران شیطانی جهان!
📚 مقالات مرتبط:
📖 یهود و اعتقاد به دستبستگی خدا
👉 https://jscenter.ir/judaism-and-islam/jews-in-quran/5560
📖 اسطورهٔ دیاسپورا یا آوارگی
👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-politics/6130
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
بهاء الله با چند تن از اصحاب به سعادت آباد تشريف بردند ملا محمد با كمال خوشروئي از ايشان پذيرائي كرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مي بينيم مينويسد: «حال آنچه در لندره است انگريزيان متمسك خوب به نظر ميآيد چه كه به نور سلطنت و مشورت هر دو مزين است. در اصول و قوانين بابي در قصاص كه سبب صيانت و حفظ عباد است مذكور ولكن. » آيا اين اظهارات دليل بر آن نيست كه اصول و قوانين را مطالعه مينموده آيا [ صفحه ۸۵] دليل بر آن نيست كه در احوال ملل نحوه اصول مشورت پارلماني انگلستان و غيره را بررسي ميكرده آيا باز اين قول او در لوح ابن ذئب كه ميگويد وقت نداشته مطالعه كند و حتي نوشتجات باب را نيز نخوانده صادق است؟ اين اول بار نيست كه براي پي گم كردن و اعجاز نشان دادن ميگويد نوشتجات اشخاص را نمي خوانده در ايقان نيز ميگويد نوشتجات اشخاص را نمي خوانده ولي در همانجا ناقض اين ادعا را مييابيم و از طرف بديگر شايد اگر شما اين مطلب را با ايادي و مبلغين و غيره در ميان نهيد بگويند كه بها احاطه علميه داشته و بدون اينكه به كتب مراجعه كند و يا قوانين ملل را مطالعه نمايد بر اثر احاطه الهيه واقف بر متن كتب و احوال ملل بوده است. براي رد چنين سفسطه احتمالي نيز هم اكنون آن قسمت از ايقان را كه در خصوص حاجي محمد كريم خان است نقل مينمايم. وي در ايقان صفحه ۱۴۳ ميگويد: «هرچند
اين بنده اقبال ملاحظه كلمات غير نداشته و ندارم وليكن چون جمعي از احوال ايشان سؤال نموده و مستفسر شده بودند لهذا لازم گشت كه قدري در كتب او ملاحظه رود و جواب سائلين بعد از معرفت و بصيرت داده
شود». ملاحظه ميكنيد پس احاطه الهيه هم در بين نبوده است بنا با قرار خود بها ميبايستي آثار او را ميديده تا جواب سائل را با شناسائي دهد، پس هرگاه راجع به يك موضوع تاريخي و يا ادبيات فلان شاعر و يا مسائل ملل در آثار بها چيزي ميبينيد بدانيد كه مطالعه داشته است پس ادعاي علم لدني مطلبي ميشود بي معني. بها پيوسته در روزنامهها و دائرة المعارفها و كتب جستجوها مينموده چنانكه شواهد ذيل مؤيد آنست: در لوح عالم (ص ۱۲۶ مجموعه الواح مباركه) مينويسد: «لازال آفتاب بزرگي و دانائي از افق سماء ايران طالع و مشرق [ صفحه ۸۶] حال به مقامي تنزل نموده كه بعضي از رجال خود را ملعب جاهلين نموده اند و شخص مذكور درباره ي اين حزب در جرايد مصر و دائرة المعارف بيروت ذكر نموده آنچه را كه سبب تحير صاحبان آگاهي و دانش گشت و بعد به پاريس توجه نمود و جريده ي باسم عروة الوثقي طبع كرد و به اطراف عالم فرستاد و به سجن عكا هم ارسال داشت» [۱۴]. بلانفيلد ص ۱۰۰ (نقل قول از طوبي خانم دختر عبدالبها) در فصل عبدالبها در عكا ضمن شمردن خدمات او مينويسد: [ صفحه ۸۷] «سركار آقا اخبار ممالك مختلفه را از دور
و نزديك كه در جرايد منعكس ميشد و حاكم محل براي كسب نظر و اخذ توضيحات نزد او ميبرد براي بها نقل ميكرد». حالا از شما سؤال ميكنم آيا كسي كه يا در مدرسه صدر است، يا در مجالس به قول خودشان علما و حكما، كسي كه اهل خواندن روزنامه است و تفحص در دائرةالمعارفها و غيره
و در پي مطالعه احوال ملل و دول و طرز حكومات آنها، هنوز هم جمله «ما دخلت المدارس» او راست به نظر ميآيد و ادعاي علم لدني او باور كردني ميشود؟ آيا كسي كه روزنامهها را كه آئينه افكار برجستگان است ميخواند، كسي كه در دائرةالمعارفها كه متضمن همه افكار گذشتگان و مطالب مهمه از هر قبيل ميباشد در تفحص و جستجو وقتها ميگذراند هنوز هم كسي است كه خداوند مغز او را شكافته و يك اشعه از نور معارف مخصوصه خود داخل كله چنين مردي نموده است و يا او خود مطالب اين و آن را خوانده و با تكرار آنها به نام علم لدني و تجليات الهي در كتب خود جا زده است؟. اميدوارم شما به اندازه كافي انصاف داشته و زحمتي كشيده تجسسي بنمائيد و ببينيد اصولا علم به چه چيز ميگويند و تطبيق دهيد با كتب و نوشتجات بها و ببينيد آيا آنچه از قلم او صادر شده علم است يا تكرار مكررات گذشتگان در قالب الفاظي سنگين و معمائي. موعظه كردن يك مطلب است و مسائل را از نظر فلسفي بررسي و تجزيه كردن و تحليل نمودن مطلبي ديگر، واعظ موعظه ميكند كه عادل باشيد ولي فلان فيلسوف مثلا سقراط عدالت را تجزيه ميكند و علت لزوم رعايت آن را بحث مينمايد و موارد اجرا و انواع و اقسام آن را ذكر ميكند به طوري كه خواننده ميفهمد علما عدالت يعني چه و فلسفه آن كدام. يك وقت معلم شيمي در سر كلاس يك فورمول شيمي را به شاگردان تدريس و [ صفحه ۸۸] تفهيم ميكند.
#بابیت
#بهائیت
✍#امان_الله_شفا
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔰 جلسات تدریس کتاب #سرگذشت_استعمار 17 💠 جلسه 7️⃣1️⃣ : نقشه های خبیثانه انگلیس برای هند! 🎤 #است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سرگذشت استعمار 18.mp3
12.16M
🔰 جلسات تدریس کتاب #سرگذشت_استعمار 18
💠 جلسه 8️⃣1️⃣ : فرانسه دوبرابر وسعت کشورش را در هند اشغال کرد ‼️
👈گریم کردن انگلیسی ها برای فریب فرانسه ‼️
🎤 #استاد_عبادی
👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم.
🔰انقلابی باید قوی شود🔰
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
زاکانی انصراف داد
زاکانی:
🔹تا پایان زمان قانونی رقابت ماندم اما تداوم راه شهیدرئیسی مهمتر است.
🔹از جلیلی و قالیباف میخواهم وحدت کنند و مطالبه بحق نیروهای انقلاب را بیپاسخ نگذارند و مانع از تشکیل دولت سوم روحانی شوند.
🔹از مردم عزیز و هواداران سپاسگزارم و از ملامتها نمیهراسم.
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357