#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
📳 خبرنگار آمریکایی بعد از سفرش به ایران و صحبت با ایرانی ها معتقده که ایرانی ها تصور فانتزی از آمریک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅تمدن فرانسوی ریشه در خون
⭕️فرانسه رتبه ۷ اقتصاد دنیا و الجزایر رتبه ۵۶
❗️علت این فاصله در تصویر بالا بهوضوح مشخص است.
منبع
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
🇪🇸📛 ۱۵ میلیون کشته در آمریکای جنوبی
☢️وقتی پرجمعیتترین مناطق آمریکای جنوبی بر اثر کشتار اسپانیا خالی از جمعیت شد😳
‼️برجستهترين لکه ننگ #استعمارگران در مستعمرات #کشتار عظيمی است که در طول حضور خود در سرزمينهای اشغالی به جای گذاشتند.
‼️ #اسپانيايیها بهعنوان پيشگامان استعمارگری در اين زمينه مطرح بودند.
‼️به نوشته #ارنست_ماندل : وحشيگری هولناک "فاتحان" اسپانيايی را در آمريکا همه میدانند. اينان در يک فاصله زمانی پنجاه ساله، ۱۵ ميليون😳 #سرخپوست را نابود کردند و اين رقم بنا به مکتوبات مورخين محافظهکار بالغ بر ۱۲ ميليون نفر میشود.
❌😳مناطقی مانند #هائيتی ، #کوبا ، #نيکاراگوئه و سواحل #ونزوئلا ، که تراکم جمعيت بسيار داشتند، کاملاً از جمعيت خالی شدند.
📚 کتاب #علم_اقتصاد
👤 نوشته ارنست ماندل
ترجمه هوشنگ وزیری، نشر خوارزمی، چاپ اول، تهران: ۱۳۵۹، ص ۱۱۴.
#جنایات_غرب
#استعمار_اسپانیا
⭕️ روایت دانشگاه کمبریج از استعمار اسپانیا در آمریکای جنوبی
💠 Legitimised Violence in Colonial Spanish America (Chapter 21) - The Cambridge World History of Violence
🌐https://www.cambridge.org/core/books/abs/cambridge-world-history-of-violence/legitimised-violence-in-colonial-spanish-america/17E4A1C3EAA342A309C7FEACBDA04EFA
🔴 چهره واقعی غرب
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
📣 چرا میگوییم«امام خامنهای»؟
ده سال یک رسانهی غربی پیدا نمیشد که بگوید «#امام_خمینی»!
همه میگفتند «#آیتالله_خمینی».
سال ۱۳۵۹ از یکی از اساتید #یهودی_آلمان پرسیده شد «استاد! چرا رسانههای شما نمیگویند امام خمینی؟». خندهای کرد و گفت «آخر ما بعضی چیزها را متوجه شدیم!». کیفاش را باز کرد و یک کتاب درآورد. ترجمهی آلمانی کتاب #«ولایت فقیه» امام بود. گفت «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص میشود. چون کلمهی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار #استالین و موسیلینی و هیتلر قرار میدهیم. کلمهی #"رهبر" به نفع ما و کلمهی "امام" به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد، ما به ایشان میگوییم "آیتالله"، اما #"امام" یک بار معنوی دارد! از طرفی ایشان آن طور میشود امام امت اسلامی که مسلمانهای دنیا را دور خودش جمع بکند!.»
با این صراحت این را به من گفت.
یک رسانهی غربی یا شرقی را پیدا نمیکنید که گفته باشد «امام خمینی». رسانههای غربی حتی نپذیرفتند که یک آگهی بدهند به نام " امام خمینی"! حتی در ازای ۶۰۰۰۰ مارک قبول نکردند که یک آگهی چاپ کنند !
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
28.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡ مستند #برنامه_شیطان
🎯 قسمت سیوهشتم:
👈 کابالای نوین
💥 آیین ابلیس برای یهودیان ضد خدا!
📚 مقالات مرتبط:
📖 کابالا؛ ساحت معنویتی نوین
👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/kabbalah/332
📖 پیشینه و پیدایش کابالا و کتاب زوهر
👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/kabbalah/581
📖 مکتب کابالا خاستگاه فرقههای رازآمیز
👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/kabbalah/2854
📖 کابالا و مسیحگرایی اروپایی
👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/kabbalah/2955
📖 شناخت باطن کابالیستی غرب
👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/kabbalah/19513
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
گرمي بر اثر يك مويز از لابلاي اين مطالب و ساير شواهد تاريخي بهائيان منسوب به شيخيه و بابيان بدين نت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
و اگر به حكايت نبيل در اين قسمتها اعتمادي بنمائيم ميبينيم كه سيد كاظم وقتي در شروع كار خود ميخواست اقداماتي نمايد و علماي بزرگي را به عقايد خود درآورده و به تمكين از خود دعوت كند از جوانان استفاده مينموده است كما اينكه مينويسد (ص ۲۲): «از طرفي دشمنان با نهايت شدت مهاجم شده به مخالفت سيد قيام نمودند و به استهزا و توهين وي پرداختند سيد ابراهيم قزويني كه از علماي شيعه بود و مردم را به مخالفت سيد تحريك ميكرد و نفوسي را وا داشت تا به قتل سيد كاظم اقدام نمايند با وجود اين سيد كاظم از انجام وصاياي استاد خويش بازنماند و چنين انديشيد كه اگر يكي دو نفر از علماي بزرگ ايران را با خود مساعد سازد از معاندت اعداء محفوظ خواهد ماند از جمله در نظر گرفت كه حاج سيد محمدباقر رشتي را كه در اصفهان اقامت داشت و نافذ القول بود چون با تعاليم شيخ آشنا بود با خويش همراه كند براي اين منظور در صدد برآمد كه از ميان شاگردان خود شخصي را انتخاب كند و به اصفهان نزد سيد بفرستد، روزي به شاگردان خود فرمود آيا در ميان شما
كسي هست كه با نهايت انقطاع به اصفهان سفر كند و پيام مرا به سيد محمد باقر رشتي برساند. و چون ساير شاگردان براي اين منظور حاضر نشدند سيد كاظم به ملاحسين بشرويه ي روي آورده فرمودند انجام اين امر مهم منوط به قيام و اقدام تست». زيرا چنين
مأموريتي ممكن بود توأم با كشته شدن مامور شود بنابراين جوان بي باكي چون ملاحسين را ميخواست. سيد كاظم رشتي هنوز در جستجوي جوان پرشوري بوده كه هم سواد و تحصيلاتي داشته و هم شجاعتي تا بعد از او رسما و با حرارت بيشتري به نشر تعاليم و عقايد او و شيخ همت گمارند ولي بين شاگردان افراد واجد هر دو شرط را نمي يافتند سيد علي محمد (باب) ملاحسين بشرويه ي (باب الباب) و محمدعلي بارفروش (قدوس) داراي شور و شجاعت و جسارت بودند ولي سواد و تحصيلات لازمه ي كافيه را نداشتند ميرزا [ صفحه ۱۰۱] حسن گوهر، حاج محمد كريم خان و حاجي ميرزا شفيع و ميرزا محيط كرماني كه نسبتا داراي اطلاعاتي عميقتر و معلوماتي بيشتر بودند اشخاص كم جرئت و محتاط ميبودند و بي جهت خود را به آب و آتش نمي زدند روي اين جهات و يا آنكه سيد كاظم تصور نمي كرد در سن شصت سالگي بطور ناگهاني در طي سفر سال ۱۲۵۹ فوت كند در هر حال موفق به تعيين صريح جانشين خويش نگرديد. ولي آنچه كه از اسنادات مورخين بهائي به سيد كاظم رشتي در خصوص سيد علي محمد باب ميتوان قبول نمود اينست كه ممكن است كاظم او را جواني جسور و پرشور يافته و براي نيل به مقاصد خويش در هر حال نزديكتر ديده است شايد در سر سر او را تشجيع مينموده و شايد هم به كنايه و اشاره و يا از راه رعايت احترامات بيشتر نسبت به او به ساير جوانان پرشوري كه بعد به سيدعلي محمد پيوسته اند نظر لطف خود را به او به آنها ميرسانيده تمامي اهل
خانواده باب نيز شيخي بودند كما اينكه نبيل از قول شيخ حسن زنوزي شاگرد سيد كاظم حكايت ميكند. (ص ۳۰): «هرچه خواستم علت احترام زائد از حد سيد را نسبت به آن جوان (باب) سؤال كنم ممكن نشد...
#بابیت
#بهائیت
✍#امان_الله_شفا
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔰 جلسات تدریس کتاب #سرگذشت_استعمار 24 💠 جلسه 4️⃣2️⃣ : شکنجه های وحشتناک برده ها توسط اربابان انگ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سرگذشت استعمار 25.mp3
11.79M
🔰 جلسات تدریس کتاب #سرگذشت_استعمار 25
💠 جلسه 5️⃣2️⃣ : برده های شورشی ‼️
🎤 #استاد_عبادی
👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم.
🔰انقلابی باید قوی شود🔰
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357