#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فیلم داستان زندگی (هانیکو) نوستالژی دهه شصت قسمت 15
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم داستان زندگی (هانیکو)
نوستالژی دهه شصت
قسمت 16
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
ادامه داستان يک فنجان چاي با خدا😌 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 قسمت هفتاد وهشت: لبخندِ مخصوصش نشست بر دلم ( فر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ادامه داستان يک فنجان چاي با خدا😌
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
قسمت هفتاد ونه:
بعد از حرفهایِ حسام، تازه متوجه دلیل مخالفتهایِ عثمان با ورودم به داعش شدم. و من چقدر خوش خیال، او را مردی مهربان فرض میکردم.
پرسیدم ( اون دختر آلمانی.. اونم بازیگر بود ؟)
حسام آهی کشید ( نه.. یکی از قربانی هایِ داعش بود و اصلا نمیدونست که عثمان هم یکی از همونهاست و واقعا میخواست کمکت کنه تا به اون سمت نری..)
مشتاقانه و جمع شده در خود باقی ماجرا را طلب کردم ( و نقش یان تو این ماجرا چی بود؟)
لبانش را جمع کرد (خب… شما باید میومدین ایران.. به دو دلیل.. یکی حفظ امنیتتون و قولی که به دانیال داده بودیم..
دوم دستگیری ارنست.. یه دو رگه ی ایرانی انگلیسیه، و مامور خرابکاری تو ایران..
از خیلی وقت پیش دنبالش بودم اما خب اون زرنگتر از این حرفا بود که دم به تله بده..
پس از طریق شما اقدام کردیم. چون جریان رابط و دانیال انقدر مهم بود که به خاطرش وارد کشور بشه..
به همین خاطر یان رو وارد بازی کردیم. اون و عثمان چندین سال پیش تو دانشگاه با هم دوست و همکلاسی بودن. اما همون سالها، عثمان با عضویت تو گروههای سیاسی قید دانشگاه رو زد و تقریبا دیگه همدیگه رو ندیدن..
یان هم بعد از مدتی عضو یکی از گروههای محلیِ حمایت از حقوق بشر شده بود و به عنوان روانشناس برای درمان مهاجران جنگ زده ، توی این انجمن ها فعالیت میکرد.
پس من هم به عنوان یه فعال وارد انجمنی شدم که یان توش حضور داشت. و با نزدیک شدن و جلب اعتمادش، اون رو برای کمک وارد بازی کردم..
و از دانیالو خوونوادش گفتم..
و اینکه از داعش فرار کرده و چون من یکی از دوستان قدیمش بودم ازم خواسته، قبل از اینکه آسیبی از طرف افراطیون متوجه خوونوادش بشه، هر چه زودتر بی سرو صدا اونا رو راهی ایران کنم.
وازش خواستم تا با برقراری ارتباطِ مثلا اتفاقی، با عثمان رو به رو بشه و بدون اینکه اجازه بده تا اون از موضوع بویی ببره، خودش رو به شما برسونه و با استفاده از ترفندهای روانشناختی ازتون بخواد تا به ایران بیاید..)
منظورش را درست متوجه نمیشدم. ( خب یعنی چی؟؟ یان نپرسید که چرا خودت مستقیم به خوونواده اش، چیزی نمیگی؟؟ یا اینکه چرا عثمان نباید از موضوع چیزی بدونه ؟؟ )
سری به نشانه ی تایید تکان داد ( قاعدتا باید میپرسید.. پس من زودتر جریان رو به شیوه ی خودم توضیح دادم..
اینکه سارا با مسلمون جماعت به خصوص من، مشکل داره. چون فکر میکنه که من باعث عضویت برادرش تو داعش و تنها موندش شدم. در صورتی که اینطور نیست و تمام تلاشم رو برای منصرف کردنِ دانیال انجام دادم.. اما نشد..
و برایِ اینکه یان حرفهامو باور کنه، کلی عکس و فیلم از خودمو دانیال بهش نشون دادم و با یه تماس تلفنی از طرف برادرتون اطمینانشو جلب کردم..
در مورد قسمت دوم سوالتون.. اینکه چرا عثمان نباید چیزی بدونه؟ اینطور گفتم که..
چون عثمان هم به واسطه ی خواهرش هانیه به نوعی با این گروه درگیره و ممکنه علاقه اش به سارا باعث بشه تا فکر کنه میتونه ازش محافظت کنه و مانع سفرش به ایران بشه، اونوقت جون خودش و خوونواده ی دانیال رو به خطر میندازه..
ادامه دارد…
بامــــاهمـــراه باشــید🌹
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
💠 #مبانی_دعا 🎤 با توضیحات #استاد_احسان_عبادی 🎬 جلسه 61 👈علت استغفار ائمه در دعاها ❇️ 90 جلسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اخلاق مهدوی 86.MP3
2.99M
💠 #مبانی_دعا
🎤 با توضیحات #استاد_احسان_عبادی
🎬 جلسه 62
👈علت استغفار ائمه در دعاها
❇️ 90 جلسه
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
دیدگاه فقهی امام خمینی در باره موسیقی
🆔 https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
و له شأنی ّه إیجاد الطرب بتناسبه لمتعارف الناس.» ترجمه: «بهتر است غنا را چنین تعریف کنیم: صوت انسان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
بلکه اگر در چیزی که اطاعت خدا با آن می شود استفاده گردد، عقابش بیشتر است.»[۱۲] با توجه به این تعاریف امامخمینی در مرحلۀ نخست مفهوم غنا را به
معنای آوا
ز انسانی که حسن ذاتی دارد تعریف نموده و در مرحلۀ دوم غنا را آوازی که نه تنها نیکو ادا شده، بلکه طرب انگیز بوده و مناسب مجالس لهو است، تعریف می کند. ایشان در تحریرالوسیله انجام دادن، شنیدن و کسبکردن با غنا را حرام تشخیص داده است.
به نظر میرسد امامخمینی در این مقطع زمانی غنا را حرام می دانست و به طور کلی کارکرد و نتایج مثبت برای موسیقی قائل نبوده اند. شاید این امر به این دلیل بود که ایشان بر این باور بودند که در جامعۀ عصر پهلوی، موسیقی از رسالت انسانی و هدف اصلی خود منحرف شدهاست. امامخمینی این نوع موسیقی را وسیله ای برای وقتکشی و سرگرمکردن جوانان به امور بیهوده می دانست.
۳-۲.نظرات امامخمینی درباب موسیقی بعد از انقلاب اسلامی
بعد از انقلاب اسلامی و با تشکیل نظام جمهوری اسلامی، امامخمینی ابتدا بر همان اعتقاد پیشین خود مبنی بر اینکه موسیقی موجود منجر به تضعیف روح جوانان گشته و انسان را از استقلال فکری دور نموده است، نظر میدادند. ایشان در سالهای نخستین انقلاب مسائل مرتبط با موسیقی را مسائل هزل توصیف کرد که با مسائل و امور جدی و مهم ارتباطی ندارد، ازجمله اینکه در جمع کارکنان صدا و سیما به تاریخ ۲۸/۴/۵۸ اظهار داشتند:
«اگر شما به اسلام و به کشور علاقه دارید... این دستگاه را اصلاحش کنید؛ یعنی غربی نباشید... که حتماً باید بین این خبر و این خبر موسیقی باشد. این غرب زدگی است. یک طرح دیگری درست کنید. اخبار را زیادترش کنید. یک کارهایی کنید تا موسیقی را ترکش کنید. شما خیال نکنید موسیقی یک چیزی است برای یک مملکت مترقی. موسیقی خراب می کند دماغ بچه های ما را. مغز بچههای ما را فاسد میکند. دائماً تو گوش یک جوان موسیقی باشد این دیگر بهکار نمیرسد. این دیگر نمی تواند فکر جدی کند.» [۱۳]
در این زمان سرپرست صداوسیما صادق قطبزاده بود. ایشان با تذکرات خود به قطب زاده، تلاش میکرد تا رادیو و تلویزیون تاحد زیادی موسیقی مطرب را حذف کرده و بهجای آن برنامه های مفید و آموزنده پخش کند. حد زیادی از اینگونه موضعگیری های امامخمینی را میتوان به تداوم شرایط فرهنگی پیش از انقلاب اسلامی و دوران حکومت پهلوی مربوط دانست؛ چرا که امام معتقد بود در دوران پهلوی با افزایش برنامه های موسیقی و جذب جوانان به این امور، آنها را از فعالیتهای مهم سیاسی دور نموده بودند. آیتالله خامنه ای نیز درباب محتوای موسیقی در دوران پهلوی چنین میگویند: «موسیقی قبل از انقلاب از لحاظ ارزشی سه عیب عمده داشت: یکی اینکه در بخشی از موسیقی ها، در انتخاب مضمون و قالب، گرایش تند و میل شدیدی به ابتذال بود؛ عیب دوم اینکه گرایش شدیدی به موسیقی غربی بود و عیب سوم اینکه موسیقی سالم و سنتی و فنی کلاسیک ایرانی در خدمت محتوای بد و فاسدکننده
https://eitaa.com/zandahlm1357
@shervamusiqiirani - آوازها نقاره ها.mp3
1.75M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍂🌺🍂
🌺
رضا رضا امام رضا
بزن با جان و دل نقاره ها را
علی موسی الرضا
بخوان با ذکر کرنا آیه ها را
شه دنیا و عقبا جان جانان
علی موسی الرضا
غریب و آشنای بی نشانان
یا علی موسی الرضا
دور دوران رضا
جان به قربان رضا
انس و جن حور و ملک مهمان دربان رضا
مویه های ابر نالان
نرمه نرمه های باران
ژاله های چشم یاران
رضا جان
صحن سینه ها مقامت
آهوری رمیده رامت
نام شهر دل به نامت
رضا جان
#حمیدرضا_حسینی
🌺
🍂🌺🍂
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🆔 https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸برخیز که موکب رضا آمده است
🎊سلطان سریر ارتضا آمده است
🌸ای تشنه ی آب چشمه ی رحمت حق
🎉سرچشمه ی رحمت خدا آمده است
🎉میلاد امام رضا علیه السلام مبارک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.......:
۲۷۸. اگر ما دلسوزی و نگرانی نسبت به شما نداشتیم، از اینکه با شما سخن بگوییم، منصرف میشدیم. احتجاج طبرسی
۲۷۹. ما نظر خود را از شما برنمی گیریم و فراموشتان نمی کنیم، اگر چنین نبود؛ گرفتاریها شما را از پا میانداخت و دشمنان شما را از بین میبردند. احتجاج طبرسی
https://eitaa.com/zandahlm1357
سلام لطفا
#اندڪی_تأمل🇮🇷👇
eitaa.com/joinchat/3717922818Ca7721d8525
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم