💢تصاویر حاوی مقادیر زیادی محتوای برانداز سوز
الحاق ناو اقیانوسپیما و ۹۹ شناور موشکانداز به ناوگان نیرویدریایی سپاه🇮🇷✌
#خبر
@zandahlm1357
💢 سلبریتی ها بازمانده های قوم بنی اسرائیل هستن
🔹 وقتی پیروز تلف شد، اینقدر که عزادار شدن انگار که بچشون مُرده حالا که «ایران» بارداره میگن چرا همش فکر زاد و ولدید؟
🔹 آخر نفهمیدیم دغدغه انقراض پیروز رو دارید یا فقط میخواید بهانه ای برای سرکوب ج.ا پیدا کنید؟
#خبر
@zandahlm1357
♨️سوتی وحشتناک یک کانال ضدانقلاب
⭕️اعتراف ناخواسته ضدانقلاب به دست داشتن در #مسمومیت دانشآموزان دختر
✡اصلیترین کانال ضدانقلاب در استان گیلان به نام «ر.گ» یکشنبهی گذشته در یک گاف رسواکننده، یک روز قبل از حادثهی مسمومیت دانشآموزان مدرسه دخترانه عصمت شاندرمن گیلان، خبر از مسمومیت دانشآموزان این مدرسه داده بود!!
🔹این در حالی است که خرابکاری مسمومیت دانشآموزان در شاندرمن، روز دوشنبه رخ داد! یعنی خرابکاران، دستشان با ضدانقلاب در یک کاسه است و این خرابکاری، از پیش برنامهریزی شده بود اما گاف این کانال تلگرامی، دست خودش و مرتبطین ضدانقلابش را رو کرد.
#مسمومیت_دختران
#خبر
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
پيام رهبر معظم انقلاب اسلامى به مناسبت درگذشت محمدرضا آقاسي پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پيام تسليت رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت درگذشت حجة الاسلام محمد جعفر ثمري
پيام تسليت رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت درگذشت حجة الاسلام محمد جعفر ثمري
بسم الله الرحمن الرحيم در گذشت روحاني خدوم و بزرگوار مرحوم حجة الاسلام آقاي حاج شيخ محمد جعفر ثمري رحمة الله عليه را به خاندان محترم و دوستان و ارادتمندان ايشان و به عموم مردم عزيز شهريار تسليت ميگويم. اين عالم خدمتگزار و ابوالشهيد در طي ساليان متمادي خدمات با ارزشي به مردم مؤمن آن سامان انجام داده و اميد است اين تلاشها مأجور و مقبول حضرت احديت باشد. رحمت و غفران الهي بر آن مرحوم باد.
والسلام عليكم و رحمة الله
سيد علي خامنه اي ۹/۳/۱۳۸۴
.......:
#پیامهای مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
وقتی اینجوری میشود که کروات - مثلاً - یک پدیده ی غربی است، خیلی خوب، حالا غربیها این را میخواهند، دو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۴- راه برقراری تعادل میان خواستهای والدین و حضور زنان در عرصههای سیاسی و اجتماعی
گو شمع میارید در این جمع که امشب
در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است
بسم الله الرّحمن الرّحیم. سلام عرض میکنم خدمتتان و از شما تشکّر میکنم که با حضور گرم و صمیمی تان در جمع ما، یک خاطره ی زیبایی از این دهه ی فجر برای ما ایجاد کردید. رهبر عزیزم! هر زمان که از انقلاب و برکات آن صحبت میشود به تغییر و تحوّل نقش زنان - نقش اجتماعی زنان - اشاره میشود. امّا از آنجا که ما در دوران قبل از انقلاب نبودیم، نمیتوانیم مقایسه ای بین این دورهها برقرار کنیم، در نتیجه برایمان ملموس نیست که در آن زمان چه وضعیتی حاکم بود و چه چیز باعث آن دگرگونی در روحیه ی خانمها و در ضمن دید جامعه نسبت به مسؤولیت پذیری خانمها شد. از طرف دیگر با گذشت این زمان، هنوز هم شاید خانوادههایی وجود داشته باشند بخصوص در بعضی مناطق که نسبت به پذیرش این مسئله تردید دارند، و به نظر شما چطور میتوان بین آن رضایت خانواده و آن تکلیف شرعی که امام مطرح میکردند که بر عهده ی زنان است در عرصههای اجتماعی شرکت کنند، تعادل برقرار کرد؟ خیلی ممنون.
بله، نقش زنها در انقلاب زیاد بوده. در پس از پیروزی انقلاب تا امروز هم - این بیست ساله - واقعاً بانوان کشور خیلی نقش داشتند در همه ی
صحنهها و این خیلی حادثه ی بزرگ و شگفت آوری است و تصوّر من این است که بانوان در دوره ی پیش از انقلاب - در دوره ی آن رژیم - مورد ستم سیاسی و فرهنگی بودند، بیش از آنچه که حالا در بعضی از خانوادهها ممکن بود که مورد ستم قرار بگیرند، و به جای نقش آفرینی، آنها را به بیکارگی سوق میدادند و به ابتذال سوق میدادند و انقلاب حقیقتاً میدانی باز کرد و خانمها بیش از آقایان در این قضیه فعّالیّت و حماسه خلق کردند. الان هم در پاسخ به این سؤال که دخترها با خانواده هاشان احیاناً ممکن است در این زمینهها مسئله ای داشته باشند، من تصوّرم این است که عمده ی خانوادههای ایرانی - حالا نمیتوانم ادّعای عمومیّت بکنم - کسانی هستند که با مسائل کشور و مسائل انقلاب آشنا هستند، به آن علاقه مندند، به آن عشق میورزند و اگر فرزندانشان بخواهند در فعّالیتهایی که آنها را سهیم میکند در این تلاش عمومی به نحوی شرکت کنند، تصوّر من این است که خانوادهها از آن استقبال خواهند کرد. منتها ببینید، ممکن است یک خانواده تشخیصش این باشد که این دخترخانم اگر درس بخواند، برای آینده ی کشور مثلاً مفیدتر است، فرض بفرمائید. لذاست که روی درس خواندن او تکیه میکنند، بعد میبینند فلان فعّالیّت اجتماعی با درس خواندن منافات دارد، لذا از او جلوگیری میکنند یا نصیحت میکنند که در آن وارد نشود یا به هر حال نوعی ممانعت ایجاد میشود. من گمان میکنم آنچه وجود دارد - اگر وجود داشته باشد - از این قبیل است، وَالّا خانواده با فعّالیّت فرزندانشان، قاعدتاً نباید مخالف باشند. چون فعّالیتهای گوناگون برای جوانها در آنها شخصیّت میآفریند و شخصیّت آنها را استحکام میبخشد و آینده ی آنها را روشن تر میکند و تضمین میکند. و توصیه ی من این است به خانوادهها که کمک کنند فرزندانشان در فعّالیتهای مناسب البتّه - هر فعّالیتی که مناسب میدانند - شرکت بکنند.
به دخترخانمها هم سفارش میکنم که خواست خانواده را یکسره به عنوان یک شی ء مزاحم تلقی نکنند. گاهی واقعاً اینجور است، این را شما
بپذیرید از من به عنوان یک پدر - که شما مثل فرزند من هستید و من نصیحتی که به شما میکنم از موضع یک پدر نصیحت میکنم - گاهی اوقات است که تشخیص پدر و مادرها - یعنی در خیلی از موارد واقعاً اینجوری است - در اینکه چه مصلحت است برای این جوان یا نوجوان و چه مصلحت نیست، از تشخیص خود آنها بهتر و روشن تر است، بدانید که آنها دلسوزند. البتّه بحث کنید با پدر و مادر. من توصیه میکنم پدر مادرها میدان بدهند، فرزندان با آنها بحث کنند، یعنی دیکتاتوریِ به معنای اینکه این است و جز این نیست، نباید باشد. فرزندان رأی پدر و مادر را احترام بگذارند؛ پدر و مادرها هم به خواست فرزندان و استدلالهای آنها احترام بگذارند. اگر دیدند استدلالی کرد، که آن استدلال قابل قبول است از او بپذیرند. من خیال میکنم یک راه حلّ مناسبی از این طریق باشد. علی ایّ حال من به جوانها توصیه میکنم در فعّالیتهای اجتماعی باشند، منتها مواظب باشند این فعّالیّت اجتماعی آنها را از درس خواندن دور نکند. در فعّالیتهای اجتماعی هم، آن چیزهایی که جنبههای دینی آن واضح تر است، آنها را مرجّح بدارند؛ یعنی این یک نکته ی بسیار مهمّی است. آنجایی که میبینید جنبه ی دینی و معنوی او واضح است، این یقیناً بی ضررتر یا کم ضررتر هست، به علاوه بر اینکه فواید تلاش اجتماعی و فعّالیّت اجتماعی و شرکت در فعّالیّت دسته جمعی را هم دارد.
مثلاً اگر فرض کنید دو تا اردو است که شما مخیّرید بین اینکه به اردو بروید یا آن اردو، این اردو مال یک جمعی است که جنبههای دینی بیشتری دارند، آن یکی کمتر، آن را ترجیح بدهید. البتّه حالا ممکن است همیشه دوَران امر، اینجور واضح نباشد، تشخیص دقیق شما را و کمک پدر و مادر را لازم دارد. ان شاءالله موفّق باشید.
#پاسخ پرسشهای دانشجویان
✍مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
کتاب صوتی " روایت رهبری" اثر سید یاسر جبرائیلی
تولید : ایران صدا
#روایت_رهبری
#سید_یاسر_جبرائیلی
#تاریخ_معاصر #انقلاب_اسلامی
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
📗کتاب صوتی #روایت_رهبری قسمت 4⃣1⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Part15_روایت رهبری.mp3
14.39M
📗کتاب صوتی
#روایت_رهبری
قسمت 5⃣1⃣
💠به ما این وعده را داده اند که در یک وقتی که امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور کند،این اختلافات از بین می رود و همه برادر وار هستند باهم، دیگر زورمند و زورکشی در کار نمی ماند.
#امام_خمینی
📚صحیفه نور، جلد ١١،صفحه ٣٢
🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹فایل تصویری کل مقام صبا
🎵شیخ عبدالباسط عبدالصمد
هر روز با امام رضا
@zandahlm1357
@HashtominEmam
آرشیو
مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
خير، حضرت رضا (ع) فرمود: آيا اين مطلب از نظر شما درست نيست؟! عرض كرد: چرا، اما دوست دارم كه آن را ا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عرض كرد: نه، چون هيچ كس به لحاظ موقعيت و مقام تقربش نسبت به پروردگار به پاي موسي نمي رسد، و هر كس كه ادعاي نبوت كند بر ما واجب نيست به حقانيّت او اعتراف كنيم مگر آن كه معجزاتي نظير معجزات موسي بياورد، حضرت رضا (ع) فرمود: پس چگونه به حقانيت پيامبراني كه پيش از موسي بودند اعتراف كرده ايد در صورتي كه نه دريا را شكافتند، و نه از سنگ دوازده چشمه جاري ساختند، و نه مانند موسي يد بيضا در آوردند، و نه عصا را به اژدهايي متحرك تبديل كردند؟! مرد يهودي عرض كرد: من گفتم كه هرگاه براي اثبات دعوي نبوت خود معجزاتي بياورند كه خلق قادر به آوردن امثال آن نيستند، و لو اين كه چيزي بياورند كه موسي نياورد يا غير آن چيزي بود كه موسي آورد، بايد حقانيت دعوي آنان را تصديق كرد. حضرت رضا (ع) فرمود: اي رأس الجالوت، پس چه چيز مانع از آن ميشود كه به نبوت عيسي بن مريم اقرار نكني، در حالي كه او مردگان را زنده ميكرد، و كور مادرزاد و پيس را شفا ميداد، و از گل چيزي شبيه پرنده ميساخت و آن گاه در آن ميدميد و آن مجسه به اذن خدا تبديل به پرنده (واقعي) ميشد؟ رأس الجالوت عرض كرد: ميگويند او اين كارها را كرده است ليكن ما خود شاهد آن نبوده ايم. حضرت رضا
هدانيكهبه(نبوت)عيسيومحمد
گواهي داده اند (يعني شعيا و حيقوق و داود) شاهد دروغ هستند؟! رأس الجالوت پاسخي نداد. حضرت رضا (ع) سپس هيربد بزرگ را مخاطب ساخت و فرمود: شما زردهشت را پيامبر ميدانيد، دليل تو بر نبوت او چيست؟ عرض كرد: او چيزهايي (و معجزاتي) آورد كه پيش از او هيچ كس آنها را براي ما نياورد، درست است كه ما خود شاهد آن معجزات نبوده ايم اما از پيشينيان ما به ما خبر رسيده است كه او چيزهايي را بر ما روا داشت كه غير او روا نداشتند و ما هم از او پيروي كرديم. حضرت فرمود: آيا نه اين است كه اخبار او به شما رسيده و شما هم از او پيروي كرده ايد؟! عرض كرد: چرا. حضرت فرمود: ساير امتهاي پيشين نيز اين گونه اند، به آنها هم درباره معجزات پيامبرانشان و در باره معجزات موسي و عيسي و محمد (ص) رسيده است؛ پس به چه دليل به (نبوت) آنان اقرار نكرده ايد در حالي كه به نبوت زردهشت به اين دليل اقرار نموده ايد كه اخبار متواتره گفته است وي چيزهايي را آورده كه ديگران نياورده اند؟ هيربد پاسخي نداشت كه بدهد. حضرت رضا (ع) خطاب به حضار مجلس فرمود: اي جماعت! اگر در ميان شما كسي هست كه مخالف اسلام باشد و بخواهد سؤالي بكند، خجالت نكشد و سؤالش را بپرسد. در اين هنگام، عمران صابي كه يكي از متكلمان
بود برخاست و
عرض كرد: اي دانشمند زمان، اگر نه اين بود كه شما خود دعوت به پرسيدن كردي، هرگز اقدام به پرسيدن نمي كردم، من به كوفه و بصره و شام و جزيره سفر كرده و با متكلمان ملاقات نمودهام اما كسي را نيافتم كه برايم اثبات كند (خداي) يگانه اي را كه جز او موجود ديگري يگانه نيست، آيا اجازه ميفرماييد كه اين سؤال را از شما هم بپرسم؟ حضرت رضا (ع) فرمود: اگر در بين اين جمعيت عمران صابي باشد او تو هستي. عرض كرد: آري، خودم هستم. حضرت فرمود: بپرس اي عمران، اما سعي كن جانب انصاف را رعايت كني، و از سخنان سست و بي راهه رفتن بپرهيزي، عرض كرد: به خدا قسم، سرورم قصدي جز اين ندارم كه چيزي را برايم ثابت كني تا بدان چنگ زنم و از آن فراتر نروم، حضرت فرمود: آنچه به نظرت ميرسد بپرس. در اين هنگام، جمعيت حاضر به طرف عمران ازدحام كردند و به يكديگر چسبيدند، عمران صابي عرض كرد: از موجود نخستين و از آنچه آفريد برايم بفرما. حضرت فرمود: پرسيدي، پس خوب دقت كن، امّا (خداي) يگانه پيوسته (و از ازل) يگانه بود و هيچ چيز با او نبود، نه حدودي داشت و نه اعراضي، و تا ابد نيز چنين خواهد بود، آن گاه موجوداتي را ابداع فرمود با اعراض و حدودي گونه گون، نه آن را در چيزي
قرار داد و نه در چيزي محدود نمود و نه به مانند چيزي ايجادش كرد، و پس از ايجاد مخلوقات، برخي را گزيده ساخت و برخي را ناگزيده، برخي ناهمساز و برخي همساز، با رنگها و طعمهاي مختلف، و اينها نه از براي آن بود كه خداوند را به آنها نيازي است، و يا براي اين آفريد كه به واسطه آنها به منزلتي بالاتر دست يابد، و يا در آنچه آفريد براي خود مايه افزايش و يا كاهش ميديد، آيا اين مطالب را كه ميگويم درك ميكني، اي عمران؟ عرض كرد: البته، سرورم، حضرت فرمود: اي عمران! بدان كه اگر آنچه را خداوند آفريد از براي احتياج او به آنها بود اولاً: كسي را خلق ميكرد كه در رفع احتياج خود از او كمك بگيرد؛ ثانياً: سزاور بود كه چندين برابر آنچه آفريده است بيافريند؛ زيرا هر اندازه شمار ياران و مددكاران بيشتر باشد شخص قويتر
ميشود؛ ثالثاً: نيازها را اي عمران، پاياني نيست؛ زيرا هر موجودي را
كه خداوند (براي رفع نياز خود) ميآفريد نياز ديگري در او (خداوند) پديد ميآمد، از اين روست كه ميگويم: خداوند خلق را براي اين نيافريد كه به آنها نيازي داشت؛ بلكه موجودات را نيازمند يكديگر آفريد، و برخي را بر برخي ديگر برتري داد بدون آن كه به موجودي كه آن را بر ديگري مزيت و برتري داده است نيازي داشته باشد، يا از موجود فرو دست تر در خشم باشد
، پس به اين دليل خلق را آفريد. عمران عرض كرد:
#دانستنیهای امام رضا علیه السلام
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
✅ مدرسه کادرسازی #شهید_سلیمانی ، دوره هایی برای تربیت نیروهای تراز انقلاب 💠 دوره #روش_تحلیل_سیاسی 3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
31.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ مدرسه کادرسازی #شهید_سلیمانی ، دوره هایی برای تربیت نیروهای تراز انقلاب
💠 دوره #روش_تحلیل_سیاسی 4
🔰 با یادگیری این مبانی ، سیاست را بهتر تحلیل کنیم
🎤 با تدریس #استاد_احسان_عبادی
🎬 جلسه 4️⃣
✴️ انتشار فایلها بلا مانع است
🔰 سلسله #پوسترهای_وظایف_منتظران 12
شماره 2⃣1⃣
🔷 برای ظهورش قدمی برداریم