eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.8هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
پيامبران عرب زبان متن حديث الأنبياء تكلّموا بالعربيّة الصدوق قال: حدّثنا أبوالحسن محمّد بن عمرو البصرى، قال: حدّثنا أبوعبدالله محمّد بن عبدالله الواعظ، قال: حدّثنا أبوالقاسم الطائى، قال: حدّثنا أبى قال: حدّثنا علىّ بن موسي الرضا عليه السلام عن آبائه عن الحسين بن علىّ عليه السلام قال: كان علىّ بن أبيطالب عليه السلام بالكوفة فى الجامع إذ قام إليه رجل من أهل الشام فسأله عن مسائل فكان فيما سأله أن قال له: أخبرنى عن خمسة من الأنبياء تكلّموا بالعربية، فقال: هود، و صالح، و شعيب، و إسماعيل و محمّد صلوات الله عليهم أجمعين. پيامبران عرب زبان صدوق از ابوالحسن محمد بن عمرو بصري، از ابوعبدالله محمد بن عبدالله واعظ، از ابوالقاسم طائي، از پدرش، از علي بن موسي الرضا (ع)، از پدرانش، از حسين بن علي (ع) نقل است كه فرمود: علي بن ابي طالب (ع) در مسجد كوفه بود، مردي از اهل شام بپا خاست و از حضرتش سؤالاتي كرد از جمله آن كه پرسيد: پنج پيامبري را نام ببر كه به عربي سخن گفته اند؟ آن حضرت فرمود: هود، صالح، شعيب، اسماعيل و محمد صلوات الله عليهم اجمعين۱. منبع حديث ۱- خصال ۳۱۹.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺برنامه گامی به سوی ظهور 🔢 بخش پنجم 📚استاد نصوری تعجیل در فرج امام زمان عج صلوات اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 🌹🌹🌹🌹
🔰 سلسله 26 شماره 6⃣2⃣ 🔷 برای ظهورش قدمی برداریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔷 سکانسی بی نظیر از مستند تاریخی «روایت فتح» با صدای آسمانی شهید آوینی... 🔸 جهاد حقیقی چیست؟ جهاد با نفس...
نصیحت و اقسام آن قوله علیه السلام: وَ أَمَرْتَهُ بِالنُّصْحِ لاِءُمَّتِهِ فَنَصَحَ لَهَا. و النصیحة: من النصح، و هو فی اللغة الخلوص. و النصیحة للّه: الاعتقاد فی وحدانیته و اخلاص النیة، و نصرة الحق. و النصیحة لکتاب اللّه: هو التصدیق به والعمل بما فیه. النصیحة لرسول اللّه: التصدیق برسالته و الانقیاد لما أمر به و نهی عنه. قال تعالی حکایة عن لسان النوح علیه السلام لقومه: « وَ لاَ یَنفَعُکُمْ نُصْحِی إِنْ أَرَدتُّ أَنْ أَنصَحَ لَکُمْ إِن کَانَ اللَّهُ یُرِیدُ أَن یُغْوِیَکُمْ ». [۱] و نصیحة الرسول لأمّته: التشریح و التبیین لأحکام اللّه و مواعظ أخبار الأمم الماضیة، و آنچه بر آنها وارد شده از جزای اعمال خیراً و شراً « لَعَلَّهُمْ یَحْذَرُونَ [۲] ---------- [۱]: ۵ - سوره مبارکه هود، آیه ۳۴. [۲]: ۶ - سوره مبارکه توبه، آیه ۱۲۲. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
عشق شیخ الرییس می‌گوید: عشق در همه ی موجودات از مجردات، فلکیات، عنصریات، معدنیات و حیوانات وجود دارد. دانشمندان ریاضیات نیز اعتقاد دارند که در اعداد متحابه نوعی عشق وجود دارد، آنان به اقلیدس متعرض شده که وی به این عشق پی نبرده است. اعداد متحابه دویست و بیست است که مجموع عدد اجزاء آن، بیشتر از خود آنست، در جمع اعداد آنها، عدد دویست و هشتاد و چهار بدست می‌آید. مجموع اعداد دویست و هشتاد و چهار از خودش کمتر است. مثلاً اگر نصف و ربع و خمس و عشر و نصف عشر عدد ۲۲۰ که حاصل آنها به عدد صحیح (۱۱۰ - ۵۵ - ۴۴ - ۲۲ - ۱۱) را با هم جمع کنیم حاصل آنها ۲۴۲ می‌شود که با جمع مقسوم علیه که عدد ۴۲ می‌باشد (جمع اعداد ۲۰ - ۱۰ - ۵ - ۴ - ۲ - ۱) عدد ۲۸۴ بدست می‌آید پس بین ۲۸۴ و ۲۲۰ نوعی از عشق وجود دارد. محمود غزنوی زنخت گر گرفتم اندر دست خون من ریختی و عذرم هست زانکه هنگام رگ زدن شرط است گوی سیمین گرفتن اندر دست عشق جنید می‌گوید: عشق الفتی رحمانی و الهامی شوقانی است که خدا این دو حقیقت را برای هر موجودی که روح دارد لازم شمرده است، تا لذتی وصف ناپذیر که جز از الفت بدست نیاید، حاصل شود. این الفت در نفس آدمی موجود و مراتب آن نزد اربابش محفوظ است. پس کسی نیست مگر اینکه به قدر طبقه خود در آفرینش عاشق است به همین جهت است که برترین مراتب دنیوی، مرتبه زاهدان است که با نگاه به زخارف دنیوی از آن فاصله گرفته اند، و به حکایتی که از آن جز حرفی نشنیده اند، توجه کامل دارند. .......: شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
صفحه تربیت فرزند👇👇👇👇 @zandahlm1357 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
در نظر بگیرید بچه از صبح که از خواب بلند می شود تا شب که می خوابد، کارهای مختلفی انجام می دهد، دست و صورت می شوید، صبحانه می خورد، بازی می کند، غر می زند، خرابکاری می کند و غیره تا آخر شب فرض می کنیم 100 تا کار مختلف انجام می دهد. از این کارها 50 تا کار بچه خوب است و در منطقه ی سبز است یعنی کودک کارش را درست انجام می دهد؛ وقتی کودک کار خوب می کند واکنش شما چیه؟ یا هیچ واکنشی نشان نمی دهیم. حالا 45 کار کودک خیلی بد نیست خیلی خوب هم نیست، در منطقه ی زرد است، این کارها ضد ارزش ها نیستند، در حد سهل انگاری، بی دقتی، بی توجهی و فراموشی و غیره هستند. چون ما می خواهیم فرزندمان بی نقص بار بیاید، دائم نگاه می کنیم که کجا خطا می کند، تذکر بدهیم و یک زخم زبون هم بزنیم که به غیرتش بربخورد بلکه آدم شود. 5تا کار هم در منطقه ی قرمز هستند چون عبور از ارزش ها است. زندگی باید نظام ارزشی داشته باشد. تا ارزش های ما در زندگی برای ما شفاف نباشند، مهارت ها به درد نمی خورند. زندگی بدون نظام ارزشی به هیچ دردی نمی خورد. کودکی که در فضایی رشد می کند که نظام ارزشی ندارد، درست و سالم رشد نمی کند. پس ارزش های زندگی تان را بشناسید و مشخص کنید چون زندگی بدون چهارچوب ارزشی، ارزش زندگی کردن ندارد. بچه ها باید ارزش ها را یاد بگیرند. ما در زندگی خط قرمزها داریم. از خط قرمز اگر رد شوی تنبیه می شوی، واکنش می بینی چون پای ارزش درمیان است. ما سر ارزش با بچه ها معامله نمی کنیم، ثابت و پررنگ ولی بدون خشونت جلوی او می ایستیم. ارزش ها آموختنی نیستند بلکه کودک از اول زندگی خود بخود آن ها را از ما فرامی گیرد. پس اول باید خود ما به عنوان والدین ارزش های خود را بشناسیم و اجرا کنیم. وقتی  پدر و مادری عصبانی می شوند، هرچه بد و بیراه از دهانشان بیرون می آید و می گویند،چگونه می توانند به فرزندشان بگویند: «عزیزم حرف بد نزن. زشته» پدر و مادر و در کل هر آدمی حق دارد که عصبانی شود یا دعوا کند اما می توانند خیلی موءدب و بدون حرف زشت این کار را کنند. (ادامه دارد...) {قسمت55} [مباحث کودک متعادل ]
اگر کودک از خط قرمز خارج شود، باید واکنش نشان بدهیم اما بدون خشونت. کودک آخر شب با خودش حساب می کند، "درست مثل خود ما بزرگترها" که این حساب و کتاب را آخر شب با خودمان می کنیم که این مهمترین شخصیت های زندگی من یعنی پدر و مادرم به خصوص مادر، 50 تا از کارهای منو خیلی ندیدند پس حساب نیست اما 45 دفعه خیلی ناراحتشون کردم، مامان یه چیزهایی گفت، بابا دعوا کرد، وای من این دوتا رو خیلی اذیت کردم. 5 بار هم که آخ آخ صدای مامانمو درآوردم بدجوری اذیتشون کردم، من از صبح تا شب فقط این هارو اذیت می کنم وای «من خیلی بچه ی بدی هستم». خوب بچه ی بد چی کار می کنه؟ معلومه کار بد می کنه، از خودش ناامیده، دائم این درک را از خودش دارد که من بدم، یکی از علامت هایش هم عذرخواهی زیاد است. بچه در اثر واکنش های تند والدین برای آن 45 کار، این درک را از خودش پیدا می کند که من اصلاً اضافه هستم، این ها من رو نمی خوان چون من بچه ی بدی هستم. حالا این حالت غیر از آن بی شعورها و نفهم ها است که به بچه می گوییم و این قضاوت خود بچه است که من از صبح که بلند میشم هی مادر از دست من جیغ زد و هی حرص خورد، من بمیرم که این خدای من این همه چیز من از دست من اینقدر اذیت نشه!! کودک از بدو تولد این تحلیل های احساسی را دارد، این تحلیل ها اصلاً عقلانی نیستند بلکه کاملاً احساسی هستند. کودک از بدو تولد این درک را از خودش دارد که من بدم، هی جام رو خیس می کنم، گریه می کنم و ... تو خوبی که به من می رسی و تر و خشکم می کنی. « من بدم – تو خوبی » حالت اول در تحلیل رفتار متقابل است.  مرحله ی احساس گناه است. کودک با احساس گناه به دنیا می آید، من بدم چون فقط تو را اذیت می کنم. کودک که پی پی می کنه چه جوری او را می شوئید؟ اگر با احساس بد این کار را بکنید، اّه ه ه از صبح تا حالا این دهمین باره چه خبرته!!! کودک با خودش این درک را پیدا می کند که "آخ من کیف کردم پی پی کردم ولی تو منو شستی زجر کشیدی" درک تو خوبی، من بدم از نوزادی  می آید. (ادامه دارد....) {قسمت56} [مباحث کودک متعادل]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥استاد قرائتی: آقای گلپایگانی به من گفتند؛ اگر معلم قوی بشوی (عج) راضی‌تر است تا مثل من فقیه شوی... 🌀 چقدر یک معلم و مربی در سازندگی انسان‌ها و آینده جامعه و همینطور نسل‌های بعدی که می‌آیند، تاثیرگذار است. معلمی که پیاده نظام اهداف تربیت غرب باشد در حرکت جامعه به سمت تمدن غرب تاثیرگذار است و معلمی که تربیت دینی را بداند و مجری آن باشد، سوق دهنده افراد و جامعه به سمت تمدن اسلامی است. صفحه تربیت فرزند👇👇👇👇 @zandahlm1357 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
4_5825711782236258310.m4a
6.04M
فایل صوتی شماره 11   🐸 موضوع: نتیجه تلاش کردن صفحه تربیت فرزند👇👇👇👇 @zandahlm1357 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺نماهنگ|همخوانی دعای افطار 🤲همخوانی دعای الهم لک صمنا 🌀جدید ترین اثر: 💠گروه تواشیح نوجوانان تسنیم💠 ⚜روایت شده که حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) هرگاه مى خواستند افطار کنند، این دعا را مى خواندند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رفع تشنگی در ماه رمضان ✍از جناب آقای دکتر زنده دل پرسیدیم که چجوری تشنگی ماه رمضان رو رفع کنیم که کمتر اذیت بشیم و بتونیم راحت به کارهای روزمره خودمون برسیم؟‌ در این ویدئو راهکار رفع تشنگی در ماه رمضان رو میبینید. «»