#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
اَلسَّلامُ عَلی مُخاطِبِ الثُّعْبانِ عَلی مِنْبَرِ الْکُوفَه بِلِسانِ الفُصَحآءِ سلام بر سخنگوی با
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام بر فرمانده لشگرها، و صاحب جنگها
اَلسَّلامُ عَلی مُخاطِبِ ذِئْبِ الْفَلَواتِ
سلام بر خطاب کننده به گرگ بیابانها
اَلسَّلامُ عَلی نُورِ اللهِ فِی الظُّلُماتِ
سلام بر نور خدا در تاریکیها
اَلسَّلامُ عَلی مَنْ رُدَّتْ لَهُ الشَّمْسُ فَقَضی ما فاتَهُ مِنَ الصَّلوة، وَرَحْمَة اللهِ وَبَرَکاتُهُ
سلام بر کسی که خورشید برایش بازگشت، در نتیجه نماز از دست رفته اش را ادا کرد، و رحمت و برکات خدا بر او باد
اَلسَّلامُ عَلی اَمیِرِ الْمُؤْمِنینَ
سلام بر امیر مؤمنان
اَلسَّلامُ عَلی سَیِّدِ الْوَصِیّینَ
سلام بر سرور جانشینان
اَلسَّلامُ عَلی اِمامِ الْمُتَّقینَ
سلام بر پیشوای پرهیزگاران
اَلسَّلامُ عَلی وارِثِ عِلْمِ النَّبِیّینَ
سلام بر وارث دانش انبیاء
اَلسَّلامُ عَلی یَعْسُوبِ الدّینِ
سلام بر رئیس دین
اَلسَّلامُ عَلی عِصْمَة الْمُؤْمِنینَ
سلام بر نگهدار مؤمنان
اَلسَّلامُ عَلی قُدْوَة الصّادِقینَ، وَرَحْمَة اللهِ وَبَرَکاتُهُ
سلام بر مقتدای اهل صدق، و رحمت و برکات خدا بر او باد.
اَلسَّلامُ عَلی حُجَّة الْاَبْرارِ
سلام بر حجّت نیکان
اَلسَّلامُ عَلی اَبِی الْاَئِمَّة الْاَطْهارِ
سلام بر پدر امامان پاک
اَلسَّلامُ عَلَی الْمَخْصُوصِ بِذِی الْفَقارِ
سلام بر اختصاص یافته به شمشیر ذوالفقار
اَلسَّلامُ عَلی ساقی اَوْلِیآئِهِ مِنْ حَوْضِ النَّبِیِّ الْمُخْتارِ صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ، مَا اطَّرَدَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ
سلام بر ساقی دوستانش از حوض پیامبر مختار که درود خدا بر او و خاندانش باد، تا شب و روز از پی هم درآید
اَلسَّلامُ عَلَی النَّبَأِ الْعَظیمِ
سلام بر خبر بزرگ
#هفتمین_زیارت
✍#فاطمه_سادات_درچه_ای
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
دعای افلاطون افلاطون چنین دعا میکرد: ای علت همه ی علتها؛ ای قدیمی که همواره بوده ای؛ ای ایجاد کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مخرج کسر
شارح نهایه میگوید: از امام علی علیه السلام در باره ی مخرج کسرهای نه گانه پرسیده شد. امام
فرمود: ایام هفته را در ایام سال ضرب کن، حاصل آن ۲۵۲۰ خواهد شد که نصف آن ۱۲۶۰، ثلث ۸۴۰، ربع ۶۳۰، خمس ۵۰۴، سبع ۳۶۰، ثمن ۳۱۵، و تسع ۲۸۰، و عشر ۲۵۲ میباشد.
ذکر
ای دل طلب علوم در مدرسه چند
تحصیل اصول و حکمت و هندسه چند
هر فکر بجز ذکر خدا وسوسه است
شرمی ز خدا بدار این وسوسه چند
دیوانهها
بهلول و علیان مجنون با هم به دربار هارون رفتند، هارون حرف میزد و اینان به اشتباه پاسخ میدادند. هارون دستور داد شمشیر و نطع که زیر پای مقتول میاندازند آماده کنند، علیان گفت: ما تا به حال دو دیوانه بودیم که سومی رسید.
#کشکول شیخ بهاء
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هفت قاعده در برخورد با نوجوانان ۱- کارهای شما اهمیت دارند بسياى از پدر و مادرها فكر مىكنند با بز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دروغگويي نوجوان
برخي از والدين اغلب نگران دروغهاي كودك يا نوجوان خود هستند و ممكن است ندانند كه بايد چه روشي را در مقابل دروغهاي او اتخاذ كنند.
آيا آن را ناديده بگيرند؟
كودك را تنبيه كنند؟
مي توانند به تنهايي آن را مديريت كنند يا بايد كمك متخصصين را بطلبند؟ ولي در هر رفتار منفي كه دروغگويي نيز جزء آن مي باشد، ماهيت آن رفتار، علت انجام آن ، شدت و مدت آن مهم هستند و ما بايد درباره آنها اطلاعات بدست آوريم.
اگر يك كودك يا نوجوان يك الگوي دروغگويي را كه جدي و تكراري است گسترش و ادامه ميدهد. ممكن است نياز به كمك حرفهاي و مشاوره اي توسط مشاور كودك داشته باشد.
ارزيابي كودك و نوجوان توسط يك روانشناس به كودك و والدين او در فهم رفتار دروغگويي كمك خواهد كرد و توصيههايي براي آينده او ارائه خواهد گرديد. ولي به صورت كلي ما اطلاعاتي درباره علل دروغ گويي و راه حلهايي براي حذف اين رفتار به شما ارائه مي دهيم.
انگيزه هاي دروغگويي
كشف انگيزه ها و زمينه هاي دروغگويي گام نخست براي مبارزه و درمان اين نوع بيماري است. چون با كشف انگيزه ها مي توان راه حل مناسبي براي مبارزه با اين بيماري ارايه نمود. اين انگيزه ها عبارتند از:
1- انگيزه ي ابراز وجود: به علت عدم آگاهي از روش هاي طبيعي اظهار وجود، فرد به گفتارهاي گمراه كننده و اعجاب انگيزي روي مي آورد ا از اين رهگذر ضمن متوجه ساختن ديگران نسبت به خود، توجه از دست رفته را جبران كند.
2- انگيزه خيالپردازي: شناسايي مرز خيال از واقعيت توسط كودكان و نوجوانان ميسر نيست. به دليل نامساعد بودن اوضاع خانواده و يا تمايل شديد به دروغگويي و در نتيجه توهم و عدم تشخيص واقعيات از تخيلات فرد به برچسب زدن و دروغ گفتن متوسل مي شود.
3- انگيزه ي تشويق و اضطراب: چنانچه اولياي خانواده و مدرسه توانايي هاي افراد را مورد نظر و توجه قرار ندهند و از آنها انتظارات بالاتر و بيشتري داشته باشند؛ ضمن برهم زدن تعادل شخص در مقابل فشارهاي سنگين او را مجبور مي كند تا در توجيه شكست ها به دروغ متوسل شود.
4- انگيزه ي تقليد و تأسي: نيروي بالاي يادگيري توسط كودكان و نوجوانان باعث مي شود، فرد بدون توجه به درستي يا نادرستي به محض مشاهده ي عمل بدان كار گرايش پيدا كند.
5- انگيزه ي تعارض: تصميم گيري در موقعيت هاي تعارض زا براي كودكان، نوجوانان و جوانان به علت كمبود تجربه مشكل است، زيرا آنها مي خواهند در نزد پدر و مادر هر دو محبوب باشند در حاليكه اگر والدين خود با هم تعارض داشته باشند و مخالف هم عمل كنند. چنانچه فرزندان بخواههند نظر هر دو را به خود جلب كنند، دچار تعارض مي شوند. چنين موقعيت هاي تعارض زا دردناكترين شرايط را براي كودكان، نوجوانان و سايرين به وجود مي آورند زيرا آنها را به اتخاذ روشي فريبكارانه وادار مي كنند.
https://eitaa.com/zandahlm1357
23.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 راهکار تشویق فرزندان به حجاب به سبک انیمیشن
آنچه والدین و مربیان باید درباره حجاب کودکان بدانند.
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فایل صوتی شماره 35 #شوخی_های_بابای_خسته👨 موضوع: رعایت احوال مامان و بابا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5796545007221473528.mp3
5.32M
فایل صوتی شماره 36
#خانه_کرم_خاکي🐛
موضوع : مفید بودن و عدم لجبازی
13.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 کارتون زیبای قهرمانان مدرسه
🇮🇷 قسمت دهم : قهرمان جدید
@zandahlm1357