eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.3هزار عکس
35.9هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
دعای حضرت ابراهیم علیه السلام ۹ اشاره ۹- رَبِّ هَبْ لِی مِنَ الصَّالِحِینَ. ﴿الصافات، ۱۰۰﴾ پروردگارا (فرزندی) از گروه صالحان به من ببخش. توضیح: پس از آنکه حضرت ابراهیم از آتش نجات پیدا کرد، و رسالتش را در بابل پایان یافته می‌دید، تصمیم بر مهاجرت به اراضی مقدس شام گرفت و گفت من به سوی پروردگارم می‌روم، او مرا هدایت خواهد کرد و اینجا بود که از خدا تقاضای فرزندی صالح کرد. تذکر: با دعای حضرت ابراهیم، از خدا فرزند صالح طلب کنیم. نکته‌ها و پیامها: ۱. اولاد صالح، هبه ی الهی و یکی از دعاهای انبیاست. ۲. آن چه باید در فرزند محور باشد، صالح بودن است نه زیبایی و تیزهوشی و... (هب لی من الصالحین) ۳. فرزند صالح، بهترین یاور در مسیر حرکت خانواده به سوی خداست. ✍سید موسی کاظمی نایینی https://eitaa.com/zandahlm1357
🔰 🔸سوره مبارکه الباقر (علیه السلام)- یَا مَعْشَرَ الشِّیعَهًِْ خَاصِمُوا {بِ} حم وَ الْکِتابِ الْمُبِینِ فَإِنَّهَا لِوُلَاهًِْ الْأَمْرِ خَاصَّهًًْ بَعْدَ رَسُولِ اللَّهِ (صلی الله علیه و آله). امام باقر (علیه السلام)- ای شیعیان! به‌وسیله‌ی سوره: حم وَ الْکِتابِ الْمبِینِ، با دشمنان خود استدلال کنید زیرا این سوره اختصاص به فرمانروایان پس از پیغمبر (صلی الله علیه و آله) دارد. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۴، ص۸ بحارالأنوار، ج۲۵، ص۷۱ در احادیث اسلامى در کتب مختلف تفسیر و حدیث، فضیلت بسیارى براى تلاوت این سوره ذکر شده، از جمله: در حدیثى از پیامبر اسلام(صلى الله علیه وآله) مى خوانیم: «وَ مَنْ قَرَأَ سُورَةَ الزُّخْرُفِ کانَ مِمَّنْ یُقالُ لَهُ یَوْمَ الْقِیامَةِ یا عِبادِ لاخَوْفٌ عَلَیْکُمُ الْیَوْمَ وَ لا اَنْتُمْ تَحْزَنُوْنَ اُدْخُلُوا الْجَنَّةَ بِغَیْرِ حِساب»؛ (کسى که سوره زخرف را تلاوت کند، از کسانى است که روز قیامت به این خطاب مخاطب مى شود: اى بندگان من! امروز نه ترسى بر شما است، و نه غمى، بدون حساب وارد بهشت شوید).(1) البته، خطابِ «یا عِبادِ لاخَوْفٌ عَلَیْکُمُ الْیَوْمَ وَ لا اَنْتُمْ تَحْزَنُوْن»، همان چیزى است که در آیه 68 این سوره آمده، و جمله «اُدْخُلُوا الْجَنَّة» از آیه 70 گرفته شده، و جمله «بِغَیْرِ حِساب» از لوازم کلام و آیات دیگر قرآن است. در هر صورت، این بشارتِ بزرگ و فضیلتِ بى حساب، تنها با تلاوت خالى از اندیشه و ایمان و عمل، حاصل نمى شود، چرا که تلاوت، مقدمه اى است براى اندیشه و ایمان و عمل ثمره اى از آن است.(2) @zandahlm1357
زیاد_شدن_روزی : 👈از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است : 🌺هر کس با ایمان این آیات را به جهت فراخ عیش و رفع فقر هفتاد و پنج بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند بزودی گشایشی از جهت روزی برایش حاصل آید . آیات ۵۶ الی ۵۸ سوره ذاریات : 🌹وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ مَا أُرِيدُ مِنْهُم مِّن رِّزْقٍ وَمَا أُرِيدُ أَن يُطْعِمُونِ إِنَّ اللَّهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو الْقُوَّةِ الْمَتِينُ🌹 📚خواص آیات قرآن کریم ص ۱۵۹ _______________ ➬@zandahlm1357 «»
مثل دزد و زوّار اولا فرمودید مولانا امیر المؤمنین علیه السّلام بمیل و رغبت سر تسلیم فرود آورد و راضی بخلافت خلفاء قبل از خود شد مطلبی در اینجا یادم آمد من باب مثل مناسب است عرض نمایم در زمان سابق که نادر أوایل مشروطیت ایران طرق و شوارع را گرفته بود زائرین عتبات بزحمت ایاب و ذهاب می‌نمودند قافله ای از زائرین در مراجعت گرفتار دسته ای از لصوص و سارقین گردیده آنها را اسیر و أموالشان را تقسیم می‌نمودند در بین اموال قطعه پارچۀ کفن از آن یکی از زوّار بدست پیر مردی از دزدان افتاد گفت آقایان زوّار این کفن مال کیست زائری گفت مال من است. دزد گفت چون من کفن ندارم این کفن را بمن ببخشید که حلال باشد گفت تمام اموال من مال شما کفن را بمن بدهید چون آخر عمر من است و این لباس آخر را بزحمتی تهیه دیده‌ام مایه امیدواری من است دزد هرچه اصرار نمود زائر گفت حقم را بکسی نمی دهم آقای دزد شلاق را کشید بسرو صورت زائر بنای زدن را گذارد گفت آن قدر می‌زنم تا ببخشی و بگوئی حلال باشد قدری که تازیانه زد زائر پیرمرد بیچاره شد فریاد زد آقا حلال حلال حلال از شیر مادر حلال تر باشد (خنده حضار). البته می‌بخشید در مثل مناقشه ای نیست مثل برای تقریب أذهان و فهم مطلب است آقایان گویا فراموش نمودید بیانات شبهای قبل را که با دلائل قاطعۀ تاریخیه بعرض رسانیدم که بشهادت اکابر علماء خودتان از قبیل ابن ابی الحدید و جوهری و طبری و بلاذری و ابن قتیبه و مسعودی و دیگران آتش در خانه علی علیه السّلام بردند او را با سر برهنه و دوش بی رداء جبرا کشیدند و بمسجد بردند شمشیر برهنه بروی او کشیدند گفتند بیعت کن و الاّ گردنت را می‌زنیم [۱] . شما را بخدا قضاوت منصفانه نمائید آیا معنی رضا و رغبت همین است اگر با هو و جار و جنجال و آتش در خانه زدن و بضرب و زور شمشیر و تهدید بقتل بیعت گرفتن بیعت بمیل و رضا می‌باشد پس بیعت بجبر و اکراه کدام است. ان شاء اللّه بمنزل که تشریف بردید اگر منصفانه صفحات روزنامه‌ها و مجلات را بخوانید و دو مرتبه بدلائل ما که در شبهای گذشته بیان نمودیم دقیق شوید قطعا تصدیق خواهید نمود که رضا و رغبتی در کار نبوده مگر آنکه مانند آن دزد بیابانی بر سر ما بزنید تا مجبورا بگوئیم راضی بوده. ثانیا فرمودید ما چرا بعد از هزار و سیصد سال باید در این کار دقت کنیم و بجان هم بیفتیم اوّلا ما بجان کسی نیفتاده ایم و نخواهیم افتاد بلکه در مقابل حملات ناچار از دفاع هستیم-آقایان اهل سنت هستند که بجان شیعیان افتاده جان و مال آنها را مباح می‌دانند وقتی ما را مشرک و کافر و اهل بدعت در مقابل عوام بی خبر معرفی می‌نمایند ما اکراها مقابله نموده و اثبات می‌نمائیم مشرک و کافر نیستیم بلکه مؤمن و موحّد پاک هستیم و افتخار باین عقیدۀ توحیدی پاک می‌نمائیم. ---------- [۱]: ۱) رجوع شود به ص ۵۰۷ تا ص ۵۱۳ همین کتاب. .... @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
17.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💖عشق بازی یک سبزواری با خداوند جل و جلاله این کلیپ را چندین بار ببینید و بشنوید، همان طور که رهبرمون چندین بار متنش را خوانده @zandahlm1357
مداحی_آنلاین_هر_که_دارد_هوس_ماه_خدا_بسم_الله_ارضی.mp3
5.64M
🌙 🍃هر که دارد هوس ماه خدا بسم الله 🍃هر که دارد سر سودای خدا بسم الله 🎙حاج @zandahlm1357
تنبلی و بی حوصلگی 44.mp3
13.59M
۴۴ 🎤 توقف در شأن و شئونات دنیایی ما و تلفیقِ شخصیت اجتماعی ما با شخصیت خانوادگی مان؛ باعث می‌شود تعادل خانواده های ما بهم ریخته و خانواده سالم و موفقی نخواهیم داشت. ❌تنبلی در خودسازی، عامل اصلی درجازدن در توهمات و شئونات ناپایدار است.