eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.8هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تدابیر و امکانات عربستانی‌ها برای خنک کردن زائرین جوابگو نبوده و زائران زیادی از کشورهای مختلف بر اثر گرمازدگی در دمای بالای ۴۸ درجه سانتیگراد تا کنون جان خود را از دست داده‌اند. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 میگن سعید جلیلی آدم خوبیه ولی تیم نداره! سعیدیسم کوتاه و مختصر جواب میده 👆 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بهتر از این نمی شد فضاحت و بی مایگی کارگران مزدور شبکه های ایرانی خارج از کشور را به سخره گرفت. 🔺 این بچه های خوابگاهی این گزارش را گرفته اند برای گزارشگر خوب منوتو ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام حسین عزیزم کاش در دعای انقدر واضح درباره اعضای صورتت، رگ های گردنت، قفسه سینه و استخوان هایت سخن نمیگفتی ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
📸 کیک عید قربان 😊 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
گفتار گوستاو لوبون در تأثیر تمدن اسلام در مغرب تمدن اسلام بقدری که در مشرق تأثیر بخشیده در مغرب نیز همان قدر مؤثر واقع شده و بدین وسیله اروپا داخل در تمدن گردیده. این تمدن تأثیری که بمغرب بخشیده اگر بخواهیم میزان آن را بدست بیاوریم باید ببینیم که پیش از ورود تمدن مزبور بغرب حالات مغرب و اوضاع زندگانی اروپائیان چه بوده است. در قرن نهم و دهم میلادی یعنی همان وقتی که تمدن اسلام در مملکت اسپانیا منتها درجۀ ترقی و تعالی را پیموده در تمام مغرب زمین علمی و یا مراکز علمی وجود نداشت مگر کلیساها که بدست رهبانان جاهل که خود را عالم می‌دانستند اداره می‌شد و مردم را بخرافات مذهبی خود عادت می‌دادند؟!. از قرن دوازدهم که بعضی اشخاص حساس در پی فهم و دانش بودند پناه گاهی (برای اخذ علم و دانش) نداشتند مگر اسلام و مسلمین که از جمیع جهات آنها را استاد و بهتر و برتر از همه می‌دانستند و در مدارس آندلس می‌رفتند و تحت تعالیم مسلمین دانا می‌شدند. تمام اهل علم باید منّت دار مسلمانان باشند که خدمت بزرگی بعلم و دانش نمودند و توسعه در عالم دادند مسلمین عرب حق حیات بزرگی بما غربیها دارند و بایستی تمدن مغرب را تمدن العرب نامید انتهی. اینها خلاصۀ مختصری بود از آنچه دانشمند شهیر فرانسوی خودتان می‌نویسد جنابعالی مانند همۀ غربیها بعلم و صنعت و کشفیات امروزۀ اروپا می‌بالید ولی خوبست نظری بازمنه سالفه اروپا بنمائید و نیز توجهی باوضاع و تاریخ جزیرة العرب قبل از اسلام نموده تا کشف حقیقت بر شما بشود. زمانی که اروپای شما حتی پاریس (مهد تمدن امروز) غرق در توحش و بربریّت بود-سرچشمه‌های علم و تمدن و هنر از شبه جزیرة العرب توسط اعراب مسلمین براهنمائی قائد عظیم الشأن اسلام و اسلامیان خاتم الانبیاء محمد مصطفی صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بدنیا پخش می‌گردید لازم دانستم پرده ای از گذشته بردارم تا شما را بتمدن اعراب مسلمین و اروپائیها توجه دهم تا حقیقت آشکار گردد. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani - گلهای تازه : 151- استاد شجریان.mp3
8.28M
‌✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 چه خلاف سر زد از ما که در سرای بستی بر دشمنان نشستی، دل دوستان شکستی سر شانه را شکستم به بهانهٔ تطاول که به حلقه حلقه زلفت نکند درازدستی ز تو خواهش غرامت نکند تنی که کشتی ز تو آرزوی مرهم نکند دلی که خستی به کمال عجز گفتم که به لب رسید جانم ز غرور ناز گفتی که مگر هنوز هستی ز طواف کعبه بگذر، تو که حق نمی‌شناسی به در کنشت منشین تو که بت نمی‌پرستی تو که ترک سر نگفتی ز پیش چگونه رفتی تو که نقد جان ندادی ز غمش چگونه رستی 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶 یارب به خدائی خدائیت وانگه به کمال پادشائیت از عمر من آنچه هست بر جای بستان و به عمر لیلی افزای 🎶🎶🎶🎶🎶🎶 شب تاریک و سنگستان و مو مست قدح از دست مو افتاد و نشکست نگهدارنده‌اش نیکو نگهداشت وگرنه صد قدح نفتاده بشکست 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
محبت درمانی 32.mp3
9.33M
۳۲ وقتی که باور کردی در این عالَم تـ👈ـو فقط یه بنده هستی؛ از خودت خالی و از محبت دیگران؛ پُر خواهی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «وفای عهد با عج » 🔆 یاران امام‌حسین پای عهدشون با امام موندن ما هم با امام زمان عهد بستیم... ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 سخنان مهم حاج آقا دربارۀ انتخابات ریاست جمهوری ‼️من نگران اخلاق در معرکۀ تبلیغات انتخاباتی هستم. 🔴 ما پیکر رئیس جمهور محترممان را دفن کردیم، نکند میراث اخلاقی را هم که او برای ما به یادگار گذاشت،‌ دفن کنیم. ⚫️ اگر نامزد مورد نظرمان پیروز شود، اما اخلاق را ببازیم یقینا در انتخابات بازنده‌ایم. 🔴 غیرت خدا از شکستن حرمت مسلمان به جوش می‌آید. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
28.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند 🎯 قسمت بیست‌وهفتم: 👈 جنگ‌افروزی (٢) ⚔️ یهود و برافروختن آتش جنگ! 📖 روچیلدها، ایلومیناتی و جنگ‌های‌جهانی 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-sects/freemasonry/5830 📖 حزب شیطان در جنگ جهانی دوم 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-politics/11114 📖 نقش شبکه بانکداران بزرگ در جنگ‌ جهانی اول و تشکیل اسرائیل 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/12621 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
در مدت دو روز دو شب به اندازه قرآن مجيد آيات الهي از لسان و قلم من جاري مي‌شود نظام العلما گفت خوب است در وصف اين مجلس مانند آيات قرآني آياتي بفرمائيد... حضرت باب مسئول او را اجابت كرده و فرمودند... ملا محمد ممقاني فرياد برآورد كه اعراب كلمه را خطا گفتي تو كه از قواعد نحو بي خبري چگونه قائم موعود هستي حضرت باب فرمودند در آيات قرآنيه نيز رعايت قواعد نحويه نشده زيرا كلام الهي [ صفحه ۷۶] به مقياس قواعد خلق سنجيده نمي شود مردم بايد تابع قوانين كلام الله باشند در سيصد موضع قرآن خلاف قواعد نحويه نازل و مذكور است» [۱۲]. [ صفحه ۷۷] از اين جريان ثابت است در هر حال باب عربي را مطابق قواعد معموله نحوي و صرفي نمي دانسته و خود اقرار نموده است و موضوع اينكه كلام او كلام حق است و هر غلطي و اشتباهي كرد بايد چون كلام حق است صحيح تلقي شود خود نيز موضوعي مسخره آميز است شما ملاحظه كنيد چقدر خنده آور است كه من بگويم چون من انگليسي خوب مي‌دانم پس از طرف خدايم، و چون ثابت شود كه انگليسي را به درستي نمي دانم و شما ايراد وارد آوريد، من دفاع نمايم كه اين كلام خداست و بايد همين طور باشد تازه اگر من انگليسي را به طور كامل مانند شكسپير و ساير ادباي درجه اول انگليسي زبان بدانم ممكن است دليل وفور هوش و استعداد من در كسب سريع شود ولي البته نمي تواند دليل الهي بودن من و علت حكومت من بر مردم گردد تا چه رسد به آنكه غلط هم بگويم در عصر باب هزاران اديب موجود بودند كه عربي را در كمال صحت و شيريني و حلاوت مي‌نوشته و سخن مي‌راندند اين چه ارتباطي به الهي بودن مطلب دارد و ادعاي حكوت بر مردم. بعد هم ادعا دارد كه حلال مشكلات است و در حكمت كسي را نمي سزد كه مانند او سخن گويد شما ملاحظه كنيد مشكلاتي را كه او حل مي‌كرد از چه قبيل بوده است في المثل در خصوص تفسير فلان حديث كه صحت و سقم خود حديث محل ترديد بوده و مطلبش نيز مطلبي بي فايده و بحثش خود موجب اتلاف وقت آيا تفسير فلان حديث و يا فرضياتي كردن و مطالبي نوشتن بر باء بسم الله و يا ص صمد اينها مي‌شود علم؟ تا آنجا كه مي‌دانيم علم علم طب است رياضي است نجوم است فيزيك است شيمي است علم علمي است كه براي رفاه و ترقي و بهبود بشر مؤثر باشد و الا آسمان و ريسمان بهم بافتن و فرضياتي در خصوص حروف و اعداد واقعه در منشآت ديگران نمودن را چه حاصلي مي‌توان تصور نمود، آيا تفسير بر داستان يوسف نوشتن چه نفعي براي عامه مي‌آورد ملاحظه كنيد افراد چقدر بايد كوتاه فكر باشند تا اين مطالب تو خالي را علم نامند. ولي افرادي كه في الجمله اهل تعمق و تامل هستند مطلب را درمي يابند كما [ صفحه ۷۸] اينكه به حكايت نبيل بسيارند از بابيان اوليه كه به سست بودن مطلب باب پي برده و هواي ديگري هم در سر نداشته اند روي از او گردانيده اند از جمله ص ۱۹۲: «در آن ايام (اقامت باب در اصفهان) ملامحمد تقي هراتي رساله فروغ عدليه حضرت اعلي را از عربي به فارسي ترجمه مي‌كرد و اين به اجازه مبارك بود لكن كار خود را به انجام نرسانيد زيرا ناگهان خوف شديدي بر او مستولي گشت و از جرگه اهل ايمان كناره گرفت» و من نمي دانم اين چه خوفي بود جز پي بردن به سستي مطالب و بيفايده بودن آنها، گذشته از اينها اگر صاحب تمام علوم موجوده بنحو اكمل مي‌بود و ابوعلي سيناو ابوريحان و فارابي عصر خود مي‌شد و يا چون اديسن، پاپن و غيره اختراعات و اكتشافات بسياري به نفع جامعه بشريت طرح مي‌نمود باز هم موضوع ارتباطي به الهي بودن يا نبودن او نداشته و حداكثر مي‌توانستيم او را عالمي بزرگ خوانيم. ببينيد ارزش افكار و نوشتجات او به چه پايه بوده است كه بها آن را نپسنديده و براي اينكه از الهي بودن كسي كه مي‌خواست او را مبشر خود كند كاسته نشود دستور به جمع نمودن آثار باب داده است حالا شخص بها كه خود را به مراتب از باب اعلم و افضل مي‌دانسته ملاحظه كنيد چه تراوش علمي و مفيد از او مانده است جز يك سلسله وعظ و نصيحت كه هر مبلغي امروز در وعظ خود با بياني فصيح تر و رساتر بدان ناطق است. در خصوص علم لدني ادعائي بها اگرچه در نامه‌هاي قبلي اشاراتي كرده‌ام كه معقول به نظر نمي رسد شخصي چون بها بيكار و يا ولگرد بماند خاصه آنكه «جناب وزير كه از اعيان و اشراف بود» (به قول بها و عبدالبها) به قول خودشان «اولاد محبوب و مخصوص» خود را نمي گذاشت بي سواد بماند پس او را به تحصيل معلومات گذاشته مگر آنكه اسناداتي كه به جناب وزير مي‌دهند از كثرت تمكن و غيره دروغ بوده باشد. در هر حال آنچه مسلم است اينست كه بها مقدمات را آموخته و سپس خود بكار مطالعه مشغول و مداوم بوده و در تكميل آن كوشيده است. [ صفحه ۷۹] ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
سرگذشت استعمار 14.mp3
8.17M
🔰 جلسات تدریس کتاب 14 💠 جلسه چهاردهم 4️⃣1️⃣ : وقتی یک زن انگلیسی با وعده ازدواج ، دو پادشاه و دو کشور را سر کار گذاشت ‼️ 🎤 👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
إِنَّ الَّذينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا مسلما كسانى كه ايمان آورده و كارهاى شايسته انجام داده‌اند، به‌زودى خداوند رحمان محبّتى براى آنان [در دل‌ها] ❤️قرار مى‌دهد! سوره مریم آیه ی ۹۶ ✨بازگو کردن فضایل حضرت علی علیه السلام عبادت است با ارسال این پست در ثواب آن شریک باشید. ✨ ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
«واستغفر لهم اللّه اِنّ اللّه غفور رحيم» لَا تَجْعَلُواْ دُعَآءَ الرَّسُولِ بَيْنَكُمْ كَدُعَآءِ بَعْضِكُمْ بَعْضاً قَدْ يَعْلَمُ اللَّهُ الَّذِينَ يَتَسَلَّلُونَ مِنكُمْ لِوَاذاً فَلْيَحْذَرِ الَّذِينَ يُخَالِفُونَ عَنْ أَمْرِهِ أَن تُصِيبَهُمْ فِتْنَةٌ أَوْ يُصِيبَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ (۶۳) آن گونه كه يكديگر را صدا مى زنيد پيامبر را صدا نزنيد. خدا مى داند چه كسانى از شما مخفيانه و با پنهان شدن پشت سر ديگرى از صحنه مى گريزد. پس كسانى كه از فرمان او سرپيچى مى كنند، بايد از اين كه فتنه اى دامنشان را بگيرد، يا به عذاب دردناكى گرفتار شوند بترسند. نكته ها: «تسلّل»، خارج شدن پنهانى و«لواذ» پنهان شدن پشت سر ديگرى است كه كار منافقان بود. در مورد معناى اين آيه، چهار احتمال وجود دارد: ۱- پيامبر را مثل ديگران صدا نزنيد. در روايت مى خوانيم: «يا محمّد»، «يا ابالقاسم» نگوييد، بلكه «يا رسول اللّه» و «يا نبىّ اللّه» بگوييد. (۱۱۴) در روايت ديگر آمده است كه اين آيه درباره ى جانشينان معصوم آن حضرت نيز جريان دارد. (۱۱۵) ۲- اگر پيامبر صلى الله عليه وآله شما را به كارى مثل رفتن به جبهه و خواندن نماز دعوت كرد، حتماً اطاعت كنيد و دعوت او را ساده نگيريد. ۳- پيامبر را با صداى بلند صدا نزنيد. (۱۱۶) ۴- نفرين و دعاى پيامبر مستجاب است، مواظب باشيد. (۱۱۷) پيام ها: ۱- رهبرى الهى، حريم دارد و داراى مقام و احترام است. هم نام او را با احترام ببريد و هم با تمام وجود تسليم او باشيد و فراخوانى او را مانند فراخوانى ديگران ندانيد. «لا تجعلوا دعاء الرسول... » ۲- ساده گرفتن پيام هاى رهبرى و بى توجّهى به آنها، فتنه و عذاب به دنبال دارد. «فتنة او... عذاب اليم» ۳- مخالفت فرمان خدا و رسول، يا فتنه ى دنيوى به دنبال دارد يا كيفر اُخروى. «يخالفون عن امره... فتنة او تصيبهم عذاب اليم» أَلَا إِنَّ لِلَّهِ مَا فِى السَّمَوَاتِ وَالْأَرْضِ قَدْ يَعْلَمُ مَآ أَنتُمْ عَلَيْهِ وَيَوْمَ يُرْجَعُونَ إِلَيْهِ فَيُنَبِّئُهُم بِمَا عَمِلُواْ وَاللَّهُ بِكُلِّ شَىْ ءٍ عَلِيمُ (۶۴) آگاه باش! آنچه در آسمان‌ها وزمين است براى خداست. بى شك آنچه (از افكار ونيّات) را كه شما بر آن هستيد، مى داند و روزى را كه به سوى او بازگردانده مى شوند، (مى داند) پس آنان را به آنچه عمل كرده اند آگاه مى كند و خداوند به همه چيز آگاه است. پيام ها: ۱- خداوند، مالك همه چيز و آگاه به همه ى فكرها و نيّت هاست. بنابراين نفاق و مخالفت امر او چرا؟ «فليحذر الّذين يخالفون... قد يعلم... فينبّئهم» ۲- ايمان به علم خداوند، وسيله ى بازدارنده از بدى هاست. «يعلم ما انتم عليه... فينبّئهم» «والحمدللّه ربّ العالمين» ----------------------------------------------- --------------------------------- ۱۰۷) تفسير صافى. ۱۰۸) تفسير نورالثقلين. ۱۰۹) تفسير مراغى. پایان ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357