#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
چلچراغ مشهد چون طلا گشته رخشان ز دور مثل رود پر ز خنده هاى نور گنبد رضا چون نگين بر فراز آسما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حاجت سبز
آمدم تا برايت بگويم
رازهاى بزرگ دلم را
بر ضريحت دخيلى ببندم
تا كنى چاره اى مشكلم را
آمدم با دلى تنگ و خسته
تا به پاى ضريحت بميرم
يا كه اى ضامن آهو از تو
حاجتم را اجابت بگيرم
حاجتم سبز چون روح جنگل
حاجتم پاك و ساده چو درياست
حاجتم آرزويى بزرگ است
حاجتم مثل يك خواب زيباست
من كويرى عطشناك و خشكم
من بلد نيستم راه دريا
تو بيا و نشانم ده از لطف
سرزمينى كه سبز است و زيبا
يا شبى كه پر از غصه هستم
يك ستاره شود ميهمانم
من ز دردم برايش بگويم
او شود همدم و همزبانم
آمدم با دلى تنگ و خسته
بغض هم بر گلويم نشسته
خواستم حاجتم را بگويم
حرف من در زبانم شكسته
على رضا حكمت
#دانستنیهای_امام_رضا_علیه_السلام
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
5316-fa-monazarei-az-imam-javad.pdf
589.1K
مناظره اي از امام جواد
مشخصات كتاب:
مؤلف: سيد جواد حسيني
ناشر: سيد جواد حسيني
عناوين اصلي كتاب شامل:
مقدمه؛ مناظره امام جواد با يحيي بن اكثم؛ پاورقي
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
21.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پویانمایی زیبای سرگذشت انسانها
📼 قسمت پنجم : طالوت و جالوت ۲
#پویانمایی #کارتون #انیمیشن سرگذشت_انسان_ها
#طالوت_و_جالوت #داستان_های_قرآنی
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#طریق_الاقصی #اربعین 🔻فرق فرماندهان جنگ ما با بقیه... ⬅️ آمریکا و غرب هرگز نمیتوانند روی زمین با
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
9.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#اربعین
#کربلا
🏴 هدف عزاداری را گم نکنیم❗️
▪️هر نوع اشکی را از ما نخواسته اند❗️
استاد #رحیم_پور
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
15.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#اربعین
#کربلا
🏴 توجه داشته باشیم که اربعین، آغاز راه است نه پایان راه❗️
استاد #رحیم_پور
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ویژگی های نفاق و منافقین
✅ جلسه 19 (بخش بیستم)
🎙آیت الله مجتبی تهرانی(ره)
📖 خصوصیّات منافقین: اصرار بیش از حد برای خواسته هایشان
✍️ نهجالبلاغه خطبۀ صد و نود و چهار: «إِنْ سَأَلُوا أَلْحَفُوا». وقتی از کسی چیزی میخواهند بگیرند، چنان اصرار میورزند و کاری میکنند که طرف ناچار بشود. بیچارهاش میکنند تا قبول کند. یکی از خصوصیّات آنها نسبت به درخواستهایشان از دیگران این است، «وَ إِنْ عَذَلُوا كَشَفُوا»؛ اگر در نکوهش نسبت به دیگران وارد شوند، چنان پردهدری میکنند که هیچ مرز ندارد؛ یعنی آبرویش را تا انتها میبرند که هیچ چیزی در انتهایش نماند. سرّش این است که دریده هستند؛ چون آنچه را در فطرت انسانی خدا نهفته و عبارت از حیاست، ندارند و مسخ شدهاند و در آنها از بین رفته است. وقتی وارد میشوند و میخواهند دیگران را نکوهش بکنند، «وَ إِنْ عَذَلُوا»؛ «عذل» به معنای نکوهش است، «كَشَفُوا».
رابطۀ بین این دو جمله -چه بسا- این باشد که حضرت میخواهد بفرماید که آنها در باب خواستههای فردی و اجتماعیشان اصرار میکنند و دستبردار هم نیستند، «إِنْ سَأَلُوا أَلْحَفُوا»؛ و الحاف و اصرار در سؤال دارند. اگر از طرف خواستهشان را گرفتند، که گرفتند، اگر نگرفتند، وارد مرحلۀ دوّم میشوند که آبرویش را میبرند؛ یعنی باید به خواستهاش برسد. این دو جمله را به نظر من امامعلی(ع) به همین دلیل و معنا کنار هم بیان کرده است.
#مجموعه_اخلاق_ربانی
#ویژگی_های_نفاق_و_منافقین
#آیت_الله_مجتبی_تهرانی
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357