eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.5هزار دنبال‌کننده
49هزار عکس
35.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
@zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
حاجت سبز آمدم تا برايت بگويم رازهاى بزرگ دلم را بر ضريحت دخيلى ببندم تا كنى چاره اى مشكلم را آمدم با دلى تنگ و خسته تا به پاى ضريحت بميرم يا كه اى ضامن آهو از تو حاجتم را اجابت بگيرم حاجتم سبز چون روح جنگل حاجتم پاك و ساده چو درياست حاجتم آرزويى بزرگ است حاجتم مثل يك خواب زيباست من كويرى عطشناك و خشكم من بلد نيستم راه دريا تو بيا و نشانم ده از لطف سرزمينى كه سبز است و زيبا يا شبى كه پر از غصه هستم يك ستاره شود ميهمانم من ز دردم برايش بگويم او شود همدم و همزبانم آمدم با دلى تنگ و خسته بغض هم بر گلويم نشسته خواستم حاجتم را بگويم حرف من در زبانم شكسته على رضا حكمت ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
5316-fa-monazarei-az-imam-javad.pdf
589.1K
مناظره اي از امام جواد مشخصات كتاب: مؤلف: سيد جواد حسيني ناشر: سيد جواد حسيني عناوين اصلي كتاب شامل: مقدمه؛ مناظره امام جواد با يحيي بن اكثم؛ پاورقي ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
9.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 هدف عزاداری را گم نکنیم❗️ ▪️هر نوع اشکی را از ما نخواسته اند❗️ استاد ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
15.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 توجه داشته باشیم که اربعین، آغاز راه است نه پایان راه❗️ استاد ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ویژگی های نفاق و منافقین ✅ جلسه 19 (بخش بیستم) 🎙آیت الله مجتبی تهرانی(ره) 📖 خصوصیّات منافقین: اصرار بیش از حد برای خواسته هایشان ✍️ نهج‌البلاغه خطبۀ صد و نود و چهار: «إِنْ سَأَلُوا أَلْحَفُوا». وقتی از کسی چیزی می‎خواهند بگیرند، چنان اصرار می‎ورزند و کاری می‎کنند که طرف ناچار بشود. بیچاره‌اش می‎کنند تا قبول کند. یکی از خصوصیّات آن‌ها نسبت به درخواست‌هایشان از دیگران این است، «وَ إِنْ عَذَلُوا كَشَفُوا»؛ اگر در نکوهش نسبت به دیگران وارد شوند، چنان پرده‌دری می‎کنند که هیچ مرز ندارد؛ یعنی آبرویش را تا انتها می‎برند که هیچ چیزی در انتهایش نماند. سرّش این است که دریده هستند؛ چون آنچه را در فطرت انسانی خدا نهفته و عبارت از حیاست، ندارند و مسخ شده‌اند و در آن‌ها از بین رفته است. وقتی وارد می‌شوند و می‌خواهند دیگران را نکوهش بکنند، «وَ إِنْ عَذَلُوا»؛ «عذل» به معنای نکوهش است، «كَشَفُوا». رابطۀ بین این دو جمله -چه بسا- این باشد که حضرت می‎خواهد بفرماید که آن‌ها در باب خواسته‎های فردی و اجتماعی‌شان اصرار می‎کنند و دست‌بردار هم نیستند، «إِنْ سَأَلُوا أَلْحَفُوا»؛ و الحاف و اصرار در سؤال دارند. اگر از طرف خواسته‌شان را گرفتند، که گرفتند، اگر نگرفتند، وارد مرحلۀ دوّم می‌شوند که آبرویش را می‎برند؛ یعنی باید به خواسته‌اش برسد. این دو جمله را به نظر من امام‌علی(ع) به همین دلیل و معنا کنار هم بیان کرده است. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا