eitaa logo
مسجد حضرت ابوالفضل ع کوی ضرابی -همدان
137 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.8هزار ویدیو
111 فایل
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین علیه‌السلام اکشف کربنا بحق اخیک الحسین علیه‌السلام کانال اطلاع رسانی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام خیابان شهداء کوی ضرابی
مشاهده در ایتا
دانلود
آنان که زمانشان پایان یافت خواستار مهلت اند و آنان که زمان دارند کوتاهی و تعلل میورزند. امیر المومنین علیه السلام @mahdipouraskari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مُنتَظِرِمنتظَر
بهائیت شناسی بهائیت دین نیست.... به کانال مابپیوندید 👇🌷 کانال منتظِرِ منتظَر @montazeremontazar59
‏عکس از Hashemi Seyed Javad
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 صلی الله علیک یا ابا عبدالله🤚 بی‌نیاز همه دنیا میشم اگه با تو رفیق باشم حسین... 🌏به آمــــاد بپیوندید👇 🆔 @Amaad110
چقدر این شیرین و جذابه خدایا به دختران سرزمینم این حجاب زیبا رو عنایت بفرما @jUmbUz
هدایت شده از مُنتَظِرِمنتظَر
شناسی بهائیت انحراف در توحید و نبوت ومعاد.... به کانال مابپیوندید 👇🌷 کانال منتظِرِ منتظَر @montazeremontazar59
⭕️در فردیس شروع شد؛ 🔸نصب بنر اطلاعیه دادستانی محترم فردیس در فلکه پنجم 🔹احسنت به دادستان غیرتمند شهرستان فردیس 🙏🌺
صلوات ما برای عرض ادب است ✍️ آیت‌الله جوادی آملی 💐 مرحوم علامه طباطبایی به فردی که در مورد فایده صلوات از ایشان پرسیده بود پاسخ ‏لطیفی دادند. فرمودند: صلواتی که ما می‌فرستیم اولاً از خودمان چیزی اهدا نمی‌کنیم ‏بلکه به خدا عرض می‌کنیم و از او می‌خواهیم که بر پیامبر و خاندانش رحمت ویژه ‏بفرستد. و ثانیاً گرچه این خاندان نسبت به ما محتاج نیستند ولی به ذات اقدس اله که ‏نیازمندند وباید دائماً فیض الهی بر آنها نازل شود. ما با این صلوات در واقع خود را به این ‏خاندان نزدیک کرده‌ایم. 💐 بعد مثال می‌زدند و می‌فرمودند: اگر باغبانی در باغی که همه‎ ‎گل‌ها و میوه‌هایش مِلک صاحب باغ است کار کند و از صاحب باغ حقوق بگیرد، روز عید، ‏یک دسته گل از باغ تهیه کند و به حضور صاحب باغ ببرد آیا عمل او موجب تقرب به ‏صاحب باغ هست یا نه؟ مسلماً هست. 💐 این عمل نشانه ادب باغبان است. صلوات هم ‏ادب ما را ثابت می‌کند واِلاّ ما که از خودمان چیزی نداریم. بلکه از ذات اقدس اله مسئلت ‏می‌کنیم بر مراتب و درجات این بزرگواران بیفزاید. و همین عرض ادب برای ما تقرّب است.‏ 📔 نسیم اندیشه، دفتر اول، ص96