eitaa logo
ذهن برتر
147 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
10.4هزار ویدیو
68 فایل
تحلیل تفکر برای رسیدن به ذهن برتر
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان تمدید گرین کارت است هر چرت و پرتی از شنیدید عادیه تعجب نکنید
🔶 اهمیت درختکاری در کلام اهل‌بیت 🔸 یکی از ارزشمندی‌ها و از جمله نعمت‌های الهی که در قرآن کریم و روایات، بسیار بر آن تأکید شده است، درخت و درختکاری است؛ 🔸 امام صادق علیه السلام فرمود: «الكِيمياءُ الأكبَرُ الزِّراعَةُ.» (وسائل الشیعة، ج۱۹، ص۳۴). زراعت گران‌بهاترین گوهر نایاب است. 🔸 همانا بزرگوار فرمود: «اِزْرَعُوا وَ اِغْرِسُوا فَلاَ وَ اَللَّهِ مَا عَمِلَ اَلنَّاسُ عَمَلاً أَحَلَّ وَ لاَ أَطْيَبَ مِنْهُ.» (وسائل الشیعة، ج۱۹، ص۳۲؛ کافی، ج۵، ص۲۶۰) زراعت کنید و درخت بکارید به خدا سوگند مردم کاری بهتر و پاکیزه‌تر از آن نکرده‌اند. ☀️ رسول خدا صلی الله علیه وآله می‌فرماید: «مَا مِنْ مُسْلِمٍ يَغْرِسُ غَرْساً يَأْكُلُ مِنْهُ إِنْسَانٌ أَوْ دَابَّةٌ أَوْ طَيْرٌ إِلاَّ أَنْ يُكْتَبَ لَهُ صَدَقَةٌ إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ» (مستدرک‌الوسائل، ج۱۳، ص۲۶). اگر مسلمانی درختی بکارد و پرنده، انسان یا حیوانی از میوه آن بخورد برایش صدقه به شمار می‌آید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو رو خدا این خوجگل😍 را ببینید دل وقتی پاک💐 باشه عاشق ❤️حرف زدن با خداست
مشنگ: هر چی تو بگی باز هم پیشرفت غرب از ما خیلی بیشتره حتی شرقی ها هم از ما خیلی پیشرفته ترند قشنگ: مشکلت اینه که نیمه خالی لیوان را نمیبینی ، عکس بالا را ببین، از شرقی که گفتی در مورد ژاپن است 🔰 نمودار درصد افرادی که در ژاپن به تنهایی زندگی می کنند بین سال‌های ۱۹۵۳-۲۰۱۵ 🔶در این نمودار نشان داده شده است که تا قبل از دهه ۵۰ میلادی درصد افرادی که تنها زندگی می‌کردند حدودا ۵% بوده است. 🔶اما با شتابان شدن رشد صنعتی ژاپن و رواج فرد گرایی در بین ژاپنی‌ها این عدد در سال ۲۰۱۵ به نزدیک ۳۰% رسیده است. 🔶شش برابر شدن افرادی که تنها زندگی می‌کنند علاوه بر کاهش ارزش تشکیل و حذف خانواده در بین ژاپنی‌ها نشان دهنده افزایش جمعیت سال‌مند نیز می‌باشد. 🗂The Rise in Individualism in Japan: Temporal Changes in Family Structure, 1947-2015 منبع: https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0022022118781504 ⚠️ ژاپن دومین کشوری در جهان است که در ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ به دنبال افزایش خودکشی‌های ناشی از اضطراب و تنهاییِ مردم این کشور به خصوص دختران و زنان جوان، با الگوبرداری از انگلیس، تأسیس کرد!
❌چارلی چاپلین: اگر در اسرائیل بدنیا می آمدید،یهودی، در عربستان مسلمان و دراروپا مسیحی می‌شدید.!! جواب 👆✅ 👉 @roshangarii 🚩 @pasokhgooha_ir
خدایا! ❤️❤️ گویى من با همه هستی ‏ام در برابرت ایستاده‏ام، درحالی ‏که حسن اعتمادم بر تو، بر وجودم سایه افکنده است، و آنچه را تو شایسته آنى بر من جارى کرده‏ اى‏ و مرا با عفوت پوشانده‏ اى مناجات شعبانیه
🔺 هزینه نگهداری به اندازه هزینه یک خانوار‼️ 🔹حرف اکثر صاحبان یکی است؛ شده‌ایم و . به دلیل وابستگی ناچاریم که حالا حالاها به این کار ادامه دهیم. یکی از آنها از اینکه از کار و زندگی افتاده و باید الان که به خودش برسد فکر و ذکرش باشد غذای پتی، حمامش، تفریحش و الی ماشاءالله خواسته‌های دیگر که تمامی ندارد، کلافه شده است. 🔹 علیرضا ١٦سالی است سگ خانگی دارد. می‌گوید: ویزیت یک دامپزشک معمولی از ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود که باید ماهی ۲ بار انجام شود و اگر بدشانسی بیاورید و حیوان از حضور در کلینیک مضطرب باشد مجبورید هزینه بیشتری برای ویزیتش در خانه بپردازید که گاه به ۵۰۰- ۶۰۰ هزار تومان هم می‌رسد و قیمت داروهایش هم بسیار بالاست. 🔹در ۶و۷ سالگی سگ‌ها دیگر از سن جوانی عبور کرده‌اند و هزار جور درد و مرض. باید لااقل ۲ بار در ماه معاینه شود، ویتامین بگیرد. اگر عمل جراحی بخواهد هزینه‌اش کمرشکن است و بی‌خیال درمانش هم که نمی‌توان شد. آقا یک نصیحت از من به شما. نکنید این کار را. سگ نیاورید خانه. ما که آوردیم پشیمانیم. حالا خود دانید./همشهری پ ن پ : نگهداری حیوان در یک محیط کوچک و ازبین بردن حنجره و ناخن و ...غیر از اذیت کردن حیوان چیز دیگری هست؟
🔺کی گفته غیرت فقط برای مردهاست ✍️ دانیال معمار 🆘 @Roshangari_ir
لطفاً ورق بزنید پنج جالب