eitaa logo
ذهن برتر
147 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
10.5هزار ویدیو
68 فایل
تحلیل تفکر برای رسیدن به ذهن برتر
مشاهده در ایتا
دانلود
شبهه ۳ آتئیست ها: شما از نظر هر دینی جز دین خودتان جهنمی هستید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢چیزی که از مهاجرت به کانادا انتظار داری vs واقعیت
📸 | عوارض احتمالی تاتو برای سلامتی 🔸تاتو می‌تونه خطراتی مثل عفونت پوست، واکنش‌های آلرژیک و جای زخم داشته باشه و در صورتی که فرد تاتوکار حرفه‌ای نباشه یا زخم به خوبی ترمیم نشه، این خطرات بیشتر هم می‌شه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ توهم حق انتخاب ◀️ استندآپی جذاب از «جورج کارلین»، استنداپ-کمدین معروف آمریکایی 🔹در یک سیستم مبتنی بر ، کنترل همه چیز در دست سرمایه‌داران بزرگ و صاحبان کمپانی‌هاست. آنها با داشتن شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای اخبار و اطلاعاتی که به دست ما می‌رسد را هم کنترل می‌کنند و در واقع صاحب همه چیز هستند، حتی سیاستمداران!
📸 | هفت عادت مخرب که در درازمدت زندگی‌های مشترک رو از بین میبره!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اگه اسباب‌کشی دارین ترفندهای جالب این ویدیو برای جمع کردن وسایل رو ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺علیه پپسی کولا اعلامیه پخش کن!!! 🎥تماشا کنیم 🔰برشی از انیمیشن «مشهد دوست داشتنی» در ایام مبارزه با رژیم پهلوی
حقوق حیوانات در سیره‌ی عملی آیت‌الله بهجت
💢 تعداد وحشتناک بی‌سوادها به گفته‌ی اسدالله عَلَم، نخست‌وزیر پهلوی 🔻میزان باسوادی در گروه سنی ۱۵ سال به بالا: 👈🏻 سال ۱۳۵۷ ایران: ۳۶% میانگین جهانی: ۶۹% 🗞روزنامۀ اطلاعات، ۱۸ آذر ۱۳۴۱ 👈🏻 در سال ۱۳۹۵ ✅ ایران: ۸۶% ✅ میانگین جهانی: ۸۲%
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏خدا اورا برگرداند که چشم وچراغ وراهنمای ما وامیددل مهدی فاطمه باشد
🔶 خانه‌ی منطقی نژاد - شیراز 🔸 از عمارت‌های تاریخی زیبا و یکی از جاهای دیدنی شیراز است که قدمت آن به دوره‌ی قاجاریه بر می‌گردد. 🔸 خانه‌ی منطقی‌نژاد شیراز در محله عیان‌نشین قدیم این شهر، در مجاورت بازار و حرم شاه‌چراغ که مقدس‌ترین بقعه مذهبی استان فارس است و در خیابان احمدی، کوچه پشت مسجد نو قرار دارد. 🔸 تزئینات باشکوه آن شامل دریچه‌های مشبک چوبی، به صورت اُرسی با شیشه‌های رنگی، طاق‌های مقرنس‌کاری شده، درهای منبت و معرق‌کاری شده و گچ‌بری‌های زیبایی است که ذوق هنری هنرمندان ایرانی را به تصویر کشیده است. 🔸 در ضلع جنوبی این خانه، شاه‌نشینی با تزئیناتی همچون نقاشی در بدنه و سقف و آینه‌خانه با ازاره‌ای از آینه به چشم می‌خورد که جذابیت خاصی به بنا بخشیده است.
📸 | چند روایت از زندگی یک مسئول تراز 🔸هفتم تیر ماه به نام سالگرد شهادت آیت الله بهشتی در تقویم به ثبت رسیده، کسی که در همه این سال‌ها ازش به عنوان یه مسئول تراز یاد میشه؛ به همین مناسبت در این بخش به مرور هفت روایت و برش از زندگی این شهید رفتیم.
‏ششم تیر او را ترور کردند که حذفش کنند! غافل از آنکنه که خدا میخواهد از ترور هفتم تیر حفظش کند!!! 👓 دست راست فدای انقلاب دست چپ برای اطمینان بخشی به مردم ❤️جانم فدای رهبر