⭕️تکنیک دقت نمایی
🔻دقت نمایی عبارت است از وانمود کردن به دقت نظر و بیطرفی، در عین القای پیام #غیر_واقعی.
💢به متن خبر دقت کنید؛ علت عدم حضور سید حسن نصرالله، سرطان عنوان شده. در صورتی که متن خبر یک ادعای دروغ است اما این کانال آشوبگر با کلماتی مثل #گفته_میشود و #احتمالاً سعی دارد نوعی بیطرفی و دقت نظر در عین ارائه یک گزارش صد در صد کذب از خود نشان دهد.
⚠️رسانه ها را آگاهانه رصد کنید.
#سواد_رسانه_ای
#جنگ_رسانهای
سرویس های شبکه های اجتماعی📢
🔶کلوب
🔸نسبت تعداد کاربران(1 تا 10):
🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
🔸محل سرور(اطلاعات): 🇮🇷
🔸فیلتر در ایران: ❌
🔸کمک اطلاعاتی/نقدی به اسرائیل: ❌
🔸نسبت بازدید روزانه صفحات (1 تا 10):
🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
🔸سهولت کاربری(1 تا 10):
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴⭕️⭕️
🔸محتوای غیراخلاقی در دسترس (1 تا 10):
🔴🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
🔸امکانات و پشتیبانی (1 تا 10):
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴⭕️⭕️⭕️
🔸جاسوسی و مالکیت اطلاعات: ❌
🔸باگ و مشکلات امنیتی:
🔴🔴🔴🔴🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
🔸کشور تولید کننده: 🇮🇷
🔗لینک:
https://www.cloob.com
#آموزش #راهکار #جایگزینی #شبکه_اجتماعی
🚦استعدادیابی و قربانیانش
«احسان علیخانی» دقیقا در #عصر جدید چه کار میکند؟
🔸۱- چهوقت نیاز به مسابقههای استعدادیابی پیدا میکنیم؟ وقتی قفس آهنین مدرنیته (بهتعبیر ماکس وبر) و فرآیندهای آموزشی و تحصیلی مدرن، جایی به امور خارج از «چارچوب متصلب مدرنیته» نمیدهند و فهم سامانبخشیدن به سایر شئون حیاتی انسان را ندارند. در این وضع است که به جایی خارج از سازوکارهای رسمی نیاز است تا امیدها ناامید نشود همچنانکه به بلیتهای بختآزمایی نیاز است تا کورسویی از امید در کار باشد. اما این امید تا چه حد جدی و حقیقی است امید و هیجان و استعدادی که در این برنامههاست، چه چیزی را تحکیم خواهد کرد؟
🔸۲-کدام استعدادها هستند که توان طرح خود را دارند؟ آیا استعدادهایی که وضع و افقی غیر از مدرنیته را دنبال میکنند و با چارچوبهای تنگ آموزشی مدرن کنار نمیآیند؟ نه. شرکتکنندگان باید بتوانند در وقتی محدود، عموم مخاطبان را سرگرم کنند و موجب کسالت (حتی چند دقیقه) نباشند. اما این مقدار از سرگرمیسازی کافی نیست و هر کسی از سرگرمیسازان، شایستگی برنده شدن ندارد و باید رقابتی در کار باشد تا این صنعت سرگرمی، از هر حرارت ممکنی استفاده کرده باشد. ادعای «استعدادیابی» برای چنین صنعتی، زیاده «بزرگ و نامربوط» است. سرگرمیسازان، ابزار دست «صنعت سرگرمیسازی»ای هستند که بر زمینه فشارها و ناخواستنیهای مدرنیته (یا شبهمدرنیته)، بر درک عمومی و اجمالی از «قفس آهنین» استوار شده است. عموم هم خواهناخواه برای فرار از «فشار روزمرگی» در عالمی که ناگزیر «در حال توسعه» است، برای گریز از «کسالتها» و «ملالتها»ی ملازم با فرآیندهای توسعه، بهدنبال سرگرمی میروند؛ تا شاید چیزی ببینند که از «boring» و «boredom» دائمی، قدری خلاص شوند.
🔸۳-«ترحم به آن مستعدان» و «دلسوزی برای آنان» و «خارج از قانون و معیار داوری کردن»، از لوازم چنین برنامهای خواهد بود. چرا؟ چون عموم با اینها «سرگرم» میشوند و میتوانند به خارج از سازوکارهای رسمی مدرن، امیدوار باشند و اگر نه، چطور عیوب و فشارهای مدرنیته و مدرنیزاسیون را تحمل کنند؟ آیا بر مدرنیته و مدرنیزاسیون نخواهند شورید؟ آیا به ذبح استعدادهای ریز و درشت در «قفس آهنین» معترض نخواهند شد؟ آیا در آن صورت «وضع موجود» به خطر نخواهد افتاد؟
🔸۴-#سلبریتیها میتوانند داورانی شایسته برای «عامهپسندی» باشند. سلبریتیها عامهپسندند و عامهپسندی را خوب دریافتهاند. سلبریتیها نمادهای گریز از ملال مدرنیزاسیون و گریزاندن خلایق از تأمل و تفکر در «چرایی این ملال» هستند. اشکال کردن به «متخصص نبودن» سلبریتیها، اشکال بجایی نیست. برای چنین صنعتی و برای چنان غرضی، باید داوران، «هرچه سلبریتیتر» و «با مزاعم همگانی آشناتر» و «در مزاعم همگانی مضمحلتر و محلولتر» باشند. منطق برنامههای الگو (نه برنامههای رونویسی شده) چنین اقتضا میکند.
🔺۵-آنچه ما را رهایی و نجات تواند بخشید، جایی در چنین برنامهای نخواهد داشت. در چند دقیقهای که هر شرکتکننده در این برنامه فرصت دارد تا خود را عرضه کند، هیچ مطلب مهم، اساسی و روشنگر، طرح تواند شد؟ آیا این برنامه ما را به سمت افقی دیگر و به سوی حل چیزی سوق خواهد داد یا « #استعداد_سرگرمکنندگی_افراد » را بهکار خواهد گرفت تا ما را هرچه بیشتر نسبت به قفس آهنین و قربانیان آن، خودمان و دیگران، بیحس کند؟ از آن «صدها استعداد شرکتکننده» هیچکدام از آن «قفس مدرن و معقول و سفت و سخت»، نجات نخواهد یافت. نه بازندگان و نه حتی برندگان. در این میان آن استعداد حقیقی که میتواند کاری از پیش ببرد یا مشکلی را حل کند یا افقی را نشان دهد یا... نه در چنان سیستم مدرنیزه ای جایی خواهد داشت و نه در چنین «استعدادیابی»هایی.
✍ #محمد_علیبیگی
▫️کانال نقد سینما
7.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️توالت عمومی شیشهای در سوئیس زمینهای برای کشتن حس حیا در انسان
📌 این قُبحشکنی ذهنها را برای توالتهای اُپن آینده آماده خواهد کرد.
🔸فرد در این توالت عادت میکند با وجودی که چشمش دیگران را میبیند برهنه باشد و قضای حاجت کند.
لیبرالیسم با تمام ارزشهای انسانی دشمن است.
#معماری_لیبرال
#خارج_بدون_فیلتر
#فرهنگ_وحشی_غرب
▪️ راز مواضع رادیکال سلبریتیها
🔹در قانون اخذ روادید EB1a آمریکا، چهرههای هنری باید سابقه رسانهای شدن مواضع اجتماعی-سیاسی خود را ارسال کنند.
🔻ردپای سلبریتیهای ایرانی در واشنگتن آمریکا در حدود چهار سال پیش بود که وزارت خارجه دولت اوباما شرایط جدید و ویژهای را برای اخذ گرین کارت این کشور توسط هنرمندان و ورزشکاران و افراد ثروتمند ایرانی ایجاد کرد و موجی از مهاجرت عوامل سینمای ایران به آمریکا از همان تاریخ آغاز شد.
🔻این اتفاق باعث شد در کنار حلقه هنرمندان ایرانی در لسآنجلس که از دوران قبل انقلاب شکل گرفته بود و سپس بر تعداد آن به شدت افزوده شد، حلقه جدیدی از چهرههای هنری ایران، اینبار در ایالت واشنگتن شکل بگیرد.
🔻عنوان حقوقی گرینکارتی که برای نخبگان صادر میشد، EB1 بود و رده مخصوص به شخصیتهای مشهور بدون کارفرما، EB1a نام داشت.
🔻اثبات موارد درج شده در فرم این ویزا مشکل بود اما مزیت آن سریعتر بودن روند اخذ روادید به حساب میآمد.
برای همین #سلبریتی برخلاف دین و کشورش دست به هر کاری میزند.
#سلبریتی_دشمن_دین_و_کشور
1.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصداق عینی جملات حکیمانهای که امروز امام امت فرمودند.
🔹دعوای بیخود داخلی، باعث غفلت از دشمن شده
حالا توجه کردین چرا ما بارها عرض کردیم که راهی که برخی عزیزان دارن میرن، خطاست؟!
رفقا
یادتون نره، سیاست مثل کوه یخه، اصل کاریش زیر آب
فقط ظاهر فریبندهشو نبینیم.
🍃🌸🍃🌸
⭕️تغییر نگرش هالیوود برای معرفی الگو و ابرقهرمان
💢منتقدان سینمایی میگویند افتتاحیه كاپیتان مارول تا امروز بهترین افتتاحیه تاریخ سینما برای یك فیلم ابرقهرمانانه زنمحور بوده است.
كمپانی والتدیزنی و شركت مارول، تهیهكننده این فیلم هستند و برای تولید آن 150 میلیون دلار هزینه كردهاند. با احتساب رقم فروش افتتاحیه فیلم، میتوان از آن به عنوان یك فیلم بسیار موفق و بلاك باستر اسم برد. اهل فن عقیده دارد كاپیتان مارول تا پایان زمان نمایش عمومی خود بیش از یك و نیم میلیارد دلار فروش جهانی (آمریكا و بقیه كشورهای دنیا) خواهد كرد.
خانمها را جدی بگیرید!
🔻در عین حال، همین منتقدان به نكته مهم دیگری هم اشاره میكنند: موفقیت كلان مالی كاپیتان مارول به معنی آن است كه تهیهكنندگان و كمپانیهای بزرگ فیلمسازی، باید خانمها را جدی تر گرفته و تعداد بیشتری فیلم با محوریت شخصیت آنها تولید و اكران عمومی كنند.
💢 بعد از تابستان 2017 و «واندرز وومن/ زن سرگردان» برادران وارنر، كاپیتان مارول دومین فیلم كمیك استریپی صنعت سینماست كه یك خانم را در مقام ابرقهرمان داستان خود دارد. واندر وومن با افتتاحیهای 103 میلیون دلاری در آمریكای شمالی نمایش خود را شروع كرد. این اكشن ابرقهرمانانه با بازی گال گادوت در نقش اصلی، توانست 409میلیون دلار در آمریكا و بقیه كشورهای دنیا فروش كند. اما رقم فروش سه روز اول جهانی كاپیتان مارول بیشتر از رقم كلی فروش این فیلم است!
🔻تجدیدنظر طلبی
👤میگن كالیگان، یكی از بازاریابهای سینمایی در رابطه با موفقیت دور از انتظار كاپیتان مارول میگوید: «فكر كنم باید در تمام دیدگاههای قبلی خودمان تجدیدنظر كنیم و آنها را دور بریزیم. یك سری چیزهایی كه تا همین چند روز قبل برای ما حكم حقیقت مسجل را داشتند، حالا تبدیل به حرفهایی غیرواقعی و دروغین شدهاند. چه كسی فكرش را میكرد كه تماشاگران مرد سینما به تماشای یك فیلم ابرقهرمانانه زن محور بروند؟ چه كسی تصورش را میكرد تماشاگران از فیلمی كه یك ابرقهرمان سیاهپوست را در راس ماجراهایش دارد، استقبالی بینظیر كند؟ اما واقعیت این است كه این اتفاقها رخ داده و همه ما باید خیلی دقیق به این موضوعات تازه توجه كنیم. تهیه كنندگانی كه این واقعیتهای تازه را در نظر نگیرند، در آینده با مشكلات متعددی روبهرو خواهند شد.»
همذات پنداری تماشاگران
💢پل درگارابدیان تحلیلگر سرشناس سینمایی هم، موفقیت كلان كاپیتان مارول را این گونه ارزیابی میكند: «هیچ شك و تردیدی وجود ندارد كه تماشاگران و مردم عادی همیشه فیلمهایی بزرگ با داستانهایی قوی و خاص و شخصیتهایی قابل باور و دوست داشتنی میخواهند. آنها مایلند آدمها و داستانهایی را روی پرده ببینند كه بتوانند با آنها همذاتپنداری كنند. موفقیت كاپیتان مارول در این است كه توانسته این شرایط را برای بینندگانش فراهم كند.»
#هالیوود
#سواد_رسانه