⭕️ابزاری که از بمب هسته ای خطرناکتر است
🔺بررسی های متخصصان موسسه فناوری Delphix نشان می دهد که انتشار اخبار جعلی می تواند در آینده تاثیر مهمی بر فرایندهای سیاسی و اجتماعی دنیا بگذارد.
💢به گفته آنان، در سال های اخیر اثرات مخرب این پدیده را بر اموری همچون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپایی و غیره شاهد بوده ایم و نگرانی ها در این زمینه تا بدان حد بالا بود که به محافل سیاسی و دستگاه های رسمی اجرایی و احضار مدیرعامل فیس بوک به کنگره آمریکا هم کشیده شد.
💢محققان Delphix می گویند نبردهای جدید به عرصه فناوری کشیده شده و در قرن بیست و یکم بسیاری از جنگ افزارها ماهیت دیجیتالی خواهند داشت.
#امنیت_سایبری
🔶 حضور آب در دل حیاط
🔸 گذشته از آنکه حوض در حیاط به تلطیف هوا و محلی برای وضو، شستشو و ذخیرۀ آب برای آبیاری باغچه در نظر گرفته شده است، حضور آب در حوض و در دل حیاط به عنوان نماد زندگی، بهشت و پاکی و نشانه زیبایی و آبادانی در فرهنگ اسلامی است و گذشته از جنبۀ مصرفی آن بیشتر به دلیل جنبههای آیینی آن مورد استفاده قرار گرفته است.
📚سلطانزاده و یادات زند، ۱۳۹۲: ۴.
📸 خانه همدم السلطنه | اصفهان | منصوب به خانه دختر امیرکبیر
#معماری_اسلامی_ایرانی
#ایران_زیبا💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈 توصیه رهبرانقلاب به رزمندگان حزب الله در طول جنگ سی و سه روزه
#جوشن_صغیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️سینمای ایران کدام سبک زندگی را ترویج می کند؟
💢ازدواج سفید وتفکری که رنگ می دهد ...
#سبک_زندگی
#سواد_رسانه_ای
⭕️تکنیک های نوین تبلیغات انتخاباتی
💢دیگر از شیوه های تبلیغات انتخاباتی قدیمی خبری نیست شاید زمانی اطلاع رسانی تبلیغات انتخاباتی به زدن چند تراکت و بنر تبلیغاتی خلاصه می شد اما در دنیای امروز شیوه ها و تکنیک های تبلیغات مستقیم از اثرگذاری کمتری برخوردار است در انتخابات ریاست جمهوری برزیل نامزد انتخاباتی که با کمترین هزینه و فقط با تشکیل کلوپ های گروهی در میان مردم به طور غیر مستقیم و به سبک تبلیغات نقطه ای (point advertising) توانسته بود پیروز میدان شود...
🔻پنج تکنیک مهم در تبلیغات ،به ویژه تبلیغات نوین:
1- تکنیک گریز از بن بست تبلیغات
2- تکنیک دادو ستد رایگان
3- تکنیک اعتماد
4- تکنیک کشش و ارسال
5- تکنیک بازار خالی در تبلیغات
🔻تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات:
1- توفان فکری
2- تصمیم گیری گروهی
3- تکنیک اس آی ال
4- دوئل تبلیغاتی
ادامه دارد
#تکنیک_های_انتخاباتی
#سواد_رسانه_ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥#ویدئوکاست | امنیت در شبکههای اجتماعی
🔒آگاهی سازی قبل از ورود به شبکههای اجتماعی آیا لازم و ضروریست؟
#سواد_رسانه_ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دوربین مخفی « تلفن همگانی » در دهه ۷۰
#طنز
⭕️ تعجب نکنید، این تصویرِ مدل شدهی شبکهی عصبی نیست بلکه، گراف روابط جنسی دانشآموزان یک مدرسه است، در آمریکا...
🔻در سال 2004 طی یک تحقیقی از یک دبیرستان در آمریکا، از دانشآموزان مدرسه پرسیدهاند که در هجده ماه گذشته با کدام یک از هممدرسهای های خود رابطه جنسی داشتهاند؟! سپس گرافِ پاسخ دانشآموزان را به صورت بالا رسم کردهاند!
این آن مدرسهی ایدهال است که غربزدهها برای ایران خوابش را دیدهاند
#خارج_بدون_فیلتر
#فرهنگ_وحشی_غرب
▪️مطبوعات و رسانههای مشهور آمریکا مقالات ضدایرانی و طرفدار جنگ و تحریم «حشمت علوی» را منتشر میکردند بدون آنکه بررسی کنند چنین شخصی وجود خارجی دارد یا نه. حالا افشا شده که این نام یک اکانت فیک مجاهدین خلق است و یک تیم آن را اداره میکنند.
نکته جالب اینکه کاخ سفید مقالاتی به نام این شخصیت جعلی را به عنوان «منبع» و «سند تخلفات ایران» به خبرنگاران معرفی میکرد تا بدانند به چه دلیل خروج آمریکا از برجام ضرورت دارد!
با توجه به هیاهوی همیشگی ترامپ درباره فیک نیوز، این یک رسوایی است!
#سواد_رسانه_ای
🔴 سهم اصولگرایان از تصویب برجام
#طبقه_بندی 3
🔹 #طبقه_بندی حامیان برجام و مسببین آن، برای کسب تجربه و عبرت گرفتن بسیار ضروری است تا در سایر بزنگاه ها گرفتار نشویم. طبقه بندی یعنی اینکه بدانیم سهم هر فرد، مسئول، دستگاه و جریان چقدر است. بی تردید سهم اصلی را در تصویب برجام، شیخ حسن روحانی بعنوان سردمدار این ماجرا دارد چرا که به صراحت گفته: «تمام مسئولیت برجام با من است» و ایضاً علی لاریجانی در آن تصویب 20 دقیقه ای، سهم ویژه مرحوم هاشمی، سیدمحمد خاتمی، سیدحسن خمینی، ناطق نوری و رسانه های این جریان(شرق، اعتماد، آفتاب، سازندگی، قانون، انتخاب و ...).
🔻اما سهم جریان اصولگرایی:
1️⃣ الف) برخی اعضای دفتر رهبری: اگرچه رهبر انقلاب بارها به صراحت اعلام کردند که «به مذاکرات خوش بین نیستند»، «آمریکا بدعهد است» و تأکید کردند که به جزئیات ورود نمی کنند اما برخی اعضای دفتر رهبری با حضور خود در جلسات هماهنگی دولت و مجلس، زمینه تصویب برجام را فراهم کردند.
سیدعلی اصغر حجازی، قائم مقام دفتر رهبری و حسین محمدی عضو دفتر رهبری، دو عنصر مؤثر از دفتر بودند که در جلسات هماهنگی تصویب برجام، باعث همراهی خیلی از نماینده ها، رسانه ها و نیروهای انقلابی شدند. علی اکبر ولایتی عضو دفتر و مشاور رهبری در امور بین الملل یکی از جدی ترین حامیان برجام بود.
2️⃣ محمدحسین صفار هرندی، در حمایت از برجام گفت: «اگرخطوط ترسیم شده در مذاکرات رعایت نمی شد، رهبری لحظه ای تحمل نمی کردند؛ بدانید که مذاکره کننده ها به خطوط قرمز نزدیک نشدند!» yon.ir/5Gpfs
3️⃣ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص هم پا را فراتر گذاشت که: «نقد برجام، نقد رهبری است/ حتی نیروهای حزباللهی هم نباید وارد حریم رهبری شوند.» yon.ir/SOgjE
4️⃣ عزت اله ضرغامی که منصوب رهبری در صداوسیما بود از همان اوان دولت روحانی با روند مذاکره همراهی کرده و تمام تلویزیون را در اختیار تیم جنگ روانی روحانی قرار داد. تریبون صداوسیما تماماً بدست تیم مذاکره کننده افتاد و تا زمانی که ضرغامی رئیس صداوسیما بود هیچگونه نقدی درنقد برجام از رسانه ملی منتشر نشد؛ ضرغامی دهان منتقدین را اصطلاحاً پلمپ کرد و حاضر به برگزاری یک مناظره خشک و خالی درباره برجام و مذاکرات هم نشد. ضرغامی بعداً در جلسه با جمنا هم گفته: «من اگر رئیس جمهور شوم وزیر خارجهام همین آقای ظریف است.»
5️⃣ محمدباقر قالیباف در ۱۸ آبان ۹۴ می گوید: «برجام بطور کلی و بدون شک، موفقیت بزرگی است! بنده هم به سهم خودم هر جا که فرصتی شد و دستی بر قلم بردم سعی کردم تا از دستگاه دیپلماسی قدرشناسی کنم». (فارس) http://yon.ir/ZXo9L – همچنین در ۵ مهر ۹۵ می گوید: «مذاکره با دشمن نیز به نوعی مبارزه است! بنده با برجام موافق هستم. (تسنیم)
قالیباف در 22 بهمن 95 می گوید: « برجام نتیجه انقلابیگری و خون شهداست».(ایسنا) http://yon.ir/6Dqj4 و در ۱۱ اردیبهشت ۹۶، "در ایام انتخابات” در شبکه دو سیما می گوید: من هم از برجام پاسداری میکنم؛ هر دولتی غیر از این دولت، همین مسیر را میرفت [ایسنا]. یعنی اگر من هم در سال 92 رئیس جمهور می شدم همین مسیر را می رفتم!
قالیباف تا همین سال 97 معتقد بود: « هنوز هم معتقدم برجام موفقیت بزرگی بود» http://yon.ir/V0AmL
6️⃣ محمدسعید احدیان، مدیرمسئول روزنامه خراسان برای برجام کتاب نوشته «برجام؛ تحلیل کلان و خرد» و در روزنامه خراسان تیتر زد: «امضای کری تضمین است».
7️⃣ حمیدرضا مقدم فر، مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران در نامه ای سرگشاده به حاج حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان تلویحاً از برجام حمایت کرد و انتقادات شریعتمداری به روند مذاکرات و برجام را مخالف مشی رهبری قلمداد کرد! http://yon.ir/mWKEb
8️⃣ مهدی محمدی هم در یادداشتی با عنوانِ «توافق متوازن» در 24 تیر 94 هم توافق را متوازن نامید هم این موفقیت(!) را حاصل مدیریت رهبری خواند و تلویحاً از ورود رهبری به جزئیات نوشت! حرفی که رهبری چندین بار تکذیب کرد. http://yon.ir/rLYvY
9️⃣ محسن مهدیان از روزنامه نگاران اصولگرا در یادداشتی نوشت: «جا داشت ما حزب اللهی ها به استقبال ظریف می رفتیم و گلریزان می کردیم و سوت و کف می زدیم.» http://yon.ir/V2Kam
🔟 قبل از برجام نیز بیش از 50 فعال رسانه ای اصولگرا در بیانیه ای از روند مذاکرات ابراز خوشحالی کرده و تشکر کردند! من جمله آقایان: عبدالحسین روحالامیننجفآبادی، فریدالدین حدادعادل، ناصر ایمانی، محمدسعید احدیان، سیدامیر سیاح، محسن مهدیان و ... http://yon.ir/4rREW
🔹اگرچه همه اینها حالا جزو منتقدین برجام هستند اما به یاد بیاورید مطالبه افکار عمومی، رسانه های بیگانه، رسانه های داخلی و ... را در روزهای تصویب برجام؛ و روشنگری های رهبری و اقلیت دلواپس انقلابی که نتوانست مقابل برجام سدی ایجاد کند.
✅ #داود_مدرسی_یان