eitaa logo
ایتا بدون دلیل کانال را بسته کانال اصلی که در پرو آمده
137 دنبال‌کننده
14.6هزار عکس
11.5هزار ویدیو
68 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️ نسخه مهربانی برای پسر بچه افغانستانی... #خبر_خوب #ایران_زیبا
سرویس های شبکه های اجتماعی📢 🔶لنزور 🔸نسبت تعداد کاربران(1 تا 10): 🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️ 🔸محل سرور(اطلاعات): 🇮🇷 🔸فیلتر در ایران: ❌ 🔸کمک اطلاعاتی/نقدی به اسرائیل: ❌ 🔸نسبت بازدید روزانه صفحات (1 تا 10): 🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️ 🔸سهولت کاربری(1 تا 10): 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴⭕️ 🔸محتوای غیراخلاقی در دسترس (1 تا 10): 🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️ 🔸امکانات و پشتیبانی (1 تا 10): 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴⭕️ 🔸جاسوسی و مالکیت اطلاعات: ❌ 🔸باگ و مشکلات امنیتی: 🔴🔴🔴🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️ 🔸کشور تولید کننده: 🇮🇷 🔗لینک: https://www.lenzor.com #آموزش #راهکار #جایگزینی #شبکه_اجتماعی
💠نظرسنجی پیو در مورد نظر مردم نسبت به آمریکا در برخی کشورهای👈 متحدِ واشینگتن‼️ 🔰 ۷۰ درصد از پاسخگویان بر این باورند که ایالات متحده منافع سایر کشورها را به حساب نمی‌آورد. افت این درصد نسبت به سال‌های گذشته در برخی کشورها مانند برزیل، آفریقای جنوبی و آلمان بیش از ۲۰% بوده است.✅ http://yon.ir/t3iSm #خارج_بدون_فیلتر
⭕️اگر ویژگی های ذیل در شما وجود دارد؛ شما موبایلتان را بیش از همسر و خانواده تان دوست دارید: 💢اگر زمان زیادی را با گوشی خود می گذرانید.... 💢اگر صبح قبل از اینکه به کسی سلام کنید، اول گوشی خود را چک می‌کنید... 💢اگر برای گوشی خود هدیه بیشتری تهیه می کنید (قاب، محافظ، هدفون و لوازم جانبی دیگر) ولی برای همسر و خانواده، هدیه ای تهیه نمی کنید.... 💢اگر همیشه یادتان هست که گوشی خود را شارژ کنید اما؛ سالگرد ازدواج و تولد عزیزان خود را فراموش می کنید و به شارژ روحی، روانی اطرافیان، اهمیت نمی دهید... 💢اگر همسرتان و یا فرزندتان، رو به روی شما نشسته باشد و سعی کند با شما گفت و گو کند اما شما مشغول کار با گوشی باشید و متوجه نیاز او به توجه و محبت خود، نباشید....
▪️ برف آمد، هتل مجانی شد #خبر_خوب #ایران_زیبا
⭕️کالا بودن انسان حتی در دوران جنینی 📱۲۲۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرام برای جنینی که به تازگی متولد شده 🔻این کودک که به تازگی متولد شده، ظاهراً تنها سلبریتی کم سن و سال این خانواده در اینستاگرام نیست و خواهران دو قلوی او نیز بیشتر از ۲.۵ میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارند. 💢پدر این بچه‌ ها در مصاحبه‌ای اعلام کرده که هر پست تبلیغاتی در پیج دختران او مبلغی بین ۱۰ الی ۲۰ هزار دلار هزینه در پی خواهد داشت. #سلطه_رسانه #سواد_رسانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 ۱۰۰درصد مردان و ۶۰ درصد زنان غربی بعد از ازدواج، روابط جنسی خارج از ازدواج دارند!! #ببینید 📚 منبع: خلاصه روان‌پزشکی، اثر کاپلان و سادوک #آمار_زنازادگی آمریکا بیش از ۴۱درصد! #خارج_بدون_فیلتر #فرهنگ_وحشی_غرب
⭕️زندگی شوهران اینستاگرامی 💢شوهر اینستاگرامی کسی است که از یک شاخ اینستاگرام عکس می‌گیرد. ماجرا را ساده نگیرید، چرا که حرف از چندین ساعت عکس‌گرفتن در روز است. زندگی با چهره‌های پرطرفدار اینستاگرامی می‌تواند به جهنمی دردناک تبدیل شود چون مداوماً باید در جستجوی زاویه یا موقعیتی برای عکس‌گرفتن باشید و این پروژه تمام نمی‌شود. توی خانه، وقت سفر، طی تعطیلات، همه‌جا و همه‌وقت. ولی نکتۀ دیگری هم هست که شاید شرایط را خوشایندتر کند: کنار همسرتان هستید و پول درمی‌آورید. 💢حدود یک ماه پیش کریسی تیگن ویدئویی در اینستاگرام منتشر کرد؛ او در این ویدئو در ساحلی ژست‌های هنری می‌گیرد و همسرش از زاویه‌های مختلف و موقعیت‌های متنوع از او عکس می‌اندازد. 👤او در توضیح عکس نوشت: «ممنون که همیشه در تحقق رؤیاهای اینستاگرامی‌ام همراهم هستی. این قطار به خاطر تو (و گوشی تو) است که حرکت می‌کند... تو همان ریلی هستی که پایۀ کار است... راهی هموار به امید و هزاران لایک و محتوایی برگزیده. کارت بسیار ارزشمند است. هیچ وقت حضورت برایم عادی نخواهد شد، شاهزادۀ من». 💢در سال ۲۰۱۶، مردیت هگرتی، نویسنده و روزنامه‌نگار حوزۀ مُد، فراخوانی برای استخدام یک شوهر اینستاگرامی داد، که در واقع زنی بود که از طریق یک اپلیکیشن او را استخدام کرده بود تا در یک نمایشگاه مد به دنبال او برود و عکاسی کند. هگرتی نوشت: «در این عصر مترقی، عشق ربطی به جنسیت ندارد، به این مربوط است که بتوانی کسی را پیدا کنی که عکس‌هایی برازنده از تو بگیرد». در یکی از تبلیغات رستوران‌های تاکو بل در پاییز گذشته با طنز به این موضوع پرداخته شد. مردی که از اسبِ گردانی در شهربازی آویزان شده تا از دوست دخترش عکس بگیرد، می‌گوید: «من یک دوست پسر اینستاگرامی هستم. همه جور عکسی می‌گیرم، جلوی دیوارنگاره‌های طرح بال، عکس‌های ساده و باصفا، عکس‌های طراحی شده». 💢این ویدئو که ۷ میلیون بار بازدید شد، مردانی را تصویر می‌کرد که «پشت دختران شیرین اینستاگرامی بودند». مردانی که شکایت می‌کردند از اینکه مجبورند تمام برنامه‌های گوشی خود را پاک کنند تا برای عکس‌های بیشتر جا داشته باشند و دارند به یک «مونوپادِ زنده» تبدیل می‌شوند. 💢هرچه شوهران اینستاگرامی بیشتر از پشت دوربین بیرون می‌آیند، خودشان هم دنبال‌کننده‌هایی پیدا می‌کنند. توماس برولتسهایمر در تجارت همسرش، جولیا انگِل شریک است؛ او اینفلوئنسری در حوزۀ سبک زندگی است و ۱.۲ میلیون دنبال‌کننده دارد. برولتسهایمر خود ۶۴.۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد که خود او را هم به یک اینفلوئسنر تبدیل کرده است. بسیاری از طرفداران، همسر اینستاگرامی یک اینفلوئنسر را هم سریعاً دنبال می‌کنند تا نگاهی هم به پشت صحنۀ زندگی آن‌ها داشته باشند. تد راد، همسر دیدی راد، اینفلوئنسر حوزۀ سبک زندگی با بیش از نیم میلیون دنبال‌کننده، توضیحات اینستاگرامی خود را تغییر داد و نوشت «شوهر اینستاگرامی حرفه‌ای» و اغلب عکس‌های ویرایش‌نشدۀ همسرش را منتشر می‌کند. همچنین یک استوری اینستاگرام منتشر کرد که مختص ثبت مشخصات شوهران اینستاگرامیِ مشغول به کار بود. استیونس گفت هشتگ شوهر اینستاگرامی (InstagramHusband#) را در اینستاگرام منتشر کرده و اینگونه بعد از ارتباط برقرارکردن با عکس‌های مردان دیگر، با خود آن‌ها مرتبط شده است. «الآن تقریباً نوعی برادری خاموش در میان است. هنوز به یک اجتماع کامل تبدیل نشده اما در آستانۀ شکوفایی است... و فکر می‌کنم اجتماع بزرگی خواهد شد». 🔻لینک مقاله 🌐http://yon.ir/frrfy
🏠هتل پنج ستاره❓😮 🏛اینجا هتل پنج ستاره به سبک سنتی نیست! نمایی زیبا از حمام حاج تراب مربوط به دوران قاجار واقع در شهر نهاوند همدان است✅ 🔰حق بدید مردمی که اینجا حمامشون بوده همه شاعر میشدن❗️ #داشته_های_تاریخی #ایران_زیبا
⭕️تکنیک دقت نمایی 🔻دقت نمایی عبارت است از وانمود کردن به دقت نظر و بیطرفی، در عین القای پیام #غیر_واقعی. 💢به متن خبر دقت کنید؛ علت عدم حضور سید حسن نصرالله، سرطان عنوان شده. در صورتی که متن خبر یک ادعای دروغ است اما این کانال آشوبگر با کلماتی مثل #گفته_میشود و #احتمالاً سعی دارد نوعی بیطرفی و دقت نظر در عین ارائه یک گزارش صد در صد کذب از خود نشان دهد. ⚠️رسانه ها را آگاهانه رصد کنید. #سواد_رسانه_ای #جنگ_رسانه‌‌ای
سرویس های شبکه های اجتماعی📢 🔶کلوب 🔸نسبت تعداد کاربران(1 تا 10): 🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️ 🔸محل سرور(اطلاعات): 🇮🇷 🔸فیلتر در ایران: ❌ 🔸کمک اطلاعاتی/نقدی به اسرائیل: ❌ 🔸نسبت بازدید روزانه صفحات (1 تا 10): 🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️ 🔸سهولت کاربری(1 تا 10): 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴⭕️⭕️ 🔸محتوای غیراخلاقی در دسترس (1 تا 10): 🔴🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️ 🔸امکانات و پشتیبانی (1 تا 10): 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴⭕️⭕️⭕️ 🔸جاسوسی و مالکیت اطلاعات: ❌ 🔸باگ و مشکلات امنیتی: 🔴🔴🔴🔴🔴⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️ 🔸کشور تولید کننده: 🇮🇷 🔗لینک: https://www.cloob.com #آموزش #راهکار #جایگزینی #شبکه_اجتماعی
🚦استعداد‌یابی و قربانیانش «احسان علیخانی» دقیقا در جدید چه کار می‌کند؟ 🔸۱- چه‌وقت نیاز به مسابقه‌های استعدادیابی پیدا می‌کنیم؟ وقتی قفس آهنین مدرنیته (به‌تعبیر ماکس وبر) و فرآیندهای آموزشی و تحصیلی مدرن، جایی به امور خارج از «چارچوب متصلب مدرنیته» نمی‌دهند و فهم سامان‌بخشیدن به سایر شئون حیاتی انسان را ندارند. در این وضع است که به جایی خارج از سازوکارهای رسمی نیاز است تا امیدها ناامید نشود همچنان‌که به بلیت‌های بخت‌آزمایی نیاز است تا کورسویی از امید در کار باشد. اما این امید تا چه حد جدی و حقیقی است امید و هیجان و استعدادی که در این برنامه‌هاست، چه چیزی را تحکیم خواهد کرد؟ 🔸۲-کدام استعدادها هستند که توان طرح خود را دارند؟ آیا ا‌ستعدادهایی که وضع و افقی غیر از مدرنیته را دنبال می‌کنند و با چارچوب‌های تنگ آموزشی مدرن کنار نمی‌آیند؟ نه. شرکت‌کنندگان باید بتوانند در وقتی محدود، عموم مخاطبان را سرگرم کنند و موجب کسالت (حتی چند دقیقه) نباشند. اما این مقدار از سرگرمی‌سازی کافی نیست و هر کسی از سرگرمی‌سازان، شایستگی برنده شدن ندارد و باید رقابتی در کار باشد تا این صنعت سرگرمی، از هر حرارت ممکنی استفاده کرده باشد. ادعای «استعدادیابی» برای چنین صنعتی، زیاده «بزرگ و نامربوط» است. سرگرمی‌سازان، ابزار دست «صنعت سرگرمی‌سازی»ای هستند که بر زمینه فشارها و ناخواستنی‌های مدرنیته (یا شبه‌مدرنیته)، بر درک عمومی و اجمالی از «قفس آهنین» استوار شده است. عموم هم خواه‌ناخواه برای فرار از «فشار روزمرگی» در عالمی که ناگزیر «در حال توسعه» است، برای گریز از «کسالت‌ها» و «ملالت‌ها»ی ملازم با فرآیندهای توسعه، به‌دنبال سرگرمی می‌روند؛ تا شاید چیزی ببینند که از «boring» و «boredom» دائمی، قدری خلاص شوند. 🔸۳-«ترحم به آن مستعدان» و «دلسوزی برای آنان» و «خارج از قانون و معیار داوری کردن»، از لوازم چنین برنامه‌ای خواهد بود. چرا؟ چون عموم با اینها «سرگرم» می‌شوند و می‌توانند به خارج از سازوکارهای رسمی مدرن، امیدوار باشند و اگر نه، چطور عیوب و فشارهای مدرنیته و مدرنیزاسیون را تحمل کنند؟ آیا بر مدرنیته و مدرنیزاسیون نخواهند شورید؟ آیا به ذبح استعدادهای ریز و درشت در «قفس آهنین» معترض نخواهند شد؟ آیا در آن صورت «وضع موجود» به خطر نخواهد افتاد؟ 🔸۴- می‌توانند داورانی شایسته برای «عامه‌پسندی» باشند. سلبریتی‌ها عامه‌پسندند و عامه‌پسندی را خوب دریافته‌اند. سلبریتی‌ها نمادهای گریز از ملال مدرنیزاسیون و گریزاندن خلایق از تأمل و تفکر در «چرایی این ملال» هستند. اشکال کردن به «متخصص نبودن» سلبریتی‌ها، اشکال بجایی نیست. برای چنین صنعتی و برای چنان غرضی، باید داوران، «هرچه سلبریتی‌‌تر» و «با مزاعم همگانی آشناتر» و «در مزاعم همگانی مضمحل‌تر و محلول‌تر» باشند. منطق برنامه‌های الگو (نه برنامه‌های رونویسی شده) چنین اقتضا می‌کند. 🔺۵-آنچه ما را رهایی و نجات تواند بخشید، جایی در چنین برنامه‌ای نخواهد داشت. در چند دقیقه‌ای که هر شرکت‌کننده در این برنامه فرصت دارد تا خود را عرضه کند، هیچ مطلب مهم، اساسی و روشنگر، طرح تواند شد؟ آیا این برنامه ما را به سمت افقی دیگر و به سوی حل چیزی سوق خواهد داد یا « » را به‌کار خواهد گرفت تا ما را هرچه بیشتر نسبت به قفس آهنین و قربانیان آن، خودمان و دیگران، بی‌حس کند؟ از آن «صدها استعداد شرکت‌کننده» هیچ‌کدام از آن «قفس مدرن و معقول و سفت و سخت»، نجات نخواهد یافت. نه بازندگان و نه حتی برندگان. در این میان آن استعداد حقیقی که می‌تواند کاری از پیش ببرد یا مشکلی را حل کند یا افقی را نشان دهد یا... نه در چنان سیستم مدرنیزه ای جایی خواهد داشت و نه در چنین «استعدادیابی»هایی. ✍ ▫️کانال نقد سینما