eitaa logo
زندگی سالم
103 دنبال‌کننده
248 عکس
183 ویدیو
6 فایل
عرض سلام واحترام در این کانال به #معرفی_و_روش_استفاده_از_داروهای_اسلامی_و_سنتی بر اساس نظر اساتید مجرب اطلاع رسانی می شود و راه ارتباط و #پاسخگویی_خصوصی_امکان پذیر نمی باشد. 🍃🌺🍃 https://eitaa.com/zendege_salem 👆لینگ کانال را به دوستان خود معرفی
مشاهده در ایتا
دانلود
💠💠💠 @zendege_salem کانال
*مجلس در رأس امور است* امام خمینی(ره) —— 👈 *نماینده محترم مجلس شورای اسلامی* «پیمان پاندمیک» سازمان بهداشت جهانی تا چند روز دیگر در ژنو توسط نماینده دولت ایران ( وزارت بهداشت ) امضا می گردد . این معاهده اختیار مطلق به سازمان یاد شده را میدهد تا به اسم مبارزه با پاندمی ( که بنا به گفته خودشان به زودی اتفاق می افتد) در تمام مسایل حاکمیتی کشورها به صورت فرا قانونی مداخله نمایند . این بار مسأله تنها سلامت مردم و موش آزمایشگاهی شدنشان با داروهای آزمایشی نیست ، این بار حق حاکمیت کشورها و قدرت نمایندگان مجلس به طور کامل به بهانه مبارزه با بیماری سلب خواهد شد . «همانطور که در دوران ۲ ساله کرونا با راه اندازی ستاد ملی کرونا عملا جایگاه مجلس خدشه دار شد» قاعده «نفی سبیل» تسلط بیگانگان را -به هر نحو و یا عنوان- ممنوع اعلام کرده و ساختار سازمانهای بین المللی سه حرفی مانند WHo,IMF,FAO,WEF و ... تحت سلطه دشمنان نظام ما و بعنوان بازوی استکبار جهانی برای سلطه بر کشورها است. بهتر است بجای سرسپردگی و تبعیت کورکورانه در مقابل سازمانهای بین المللی مانند سازمان بهداشت جهانی با تکیه بر توان دانشمندان و جوانان نخبه داخلی به رویارویی با چالشهای روبروی خود برویم که همانا خواست و دستور رهبر فرزانه انقلاب است. بنابراین قبل از اینکه مانند قرارداد منعقد شده با «کواکس» در دولت قبل که بدون هماهنگی مجلس بسته شد در مقابل عمل انجام شده قرار نگیریم و حق قانونی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پایمال شود، از بستن این پیمان توسط وزارت بهداشت جلوگیری شود تا ان شاءالله در مقابل خون شهیدان گلگون کفن در فردای قیامت خدای ناکرده شرمنده و خجلت زده نباشیم. جمعی از طرفداران شما در حوزه انتخابیه
🔰 ‍💠مصرف شربت سکنجبین همراه با کاهو سبب تقویت کبد، کاهش حرارت بدن و رقیق شدن خون میشود ✍🏻استفاده از این شربت برای اشخاصی که دچار کبدچرب نیز هستند،بسیارمناسب است
هدایت شده از معیار
حضرت آخرت برای چه کسی است....؟ ┄┅─✵🌹🕊🌹✵─┅┄ @meayar1 🇮🇷معیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از معیار
13.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با سرود سلام فرمانده که خطاب به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشّریف بود، بدخواهان آتش گرفته اند. حال با این شعر که مخاطب رهبر انقلاب هست، قطعا خواهند سوخت! در انتظار رمز الله اکبرم من ┄┅─✵🌹🕊🌹✵─┅┄ @meayar1 🇮🇷معیار
هدایت شده از معیار
عرض سلام و ادب و احترام لینکی که در زیر می‌فرستم کاری است از *مؤسسه پیامبر مهر و رحمت* که براش خیلی زحمت کشیده شده. تمام سوره های قرآن رو با تصاویر زیبا و ترجمه های داستان کار همراه کرده اند. خصوصا به نظرم برای بچه ها خوبه. البته برای خود من هم خیلی جالب بود. بطور امتحانی سوره قصص رو زدم. آيات رو با صوت دلنشین و تصاویر داستانی و گوینده فارسی ترکیب کرده و یک اثر جذاب ایجاد کرده اند. https://www.masoudriaei.com/index.php/quranv/ لطفا به دیگران هم معرفی کنید. التماس دعاء
با عرض پوزش از تاخیر در پست تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام 🌸🍃🌸
هدایت شده از معیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 انّا للّه و انّا الیه راجعون وا اسلاما... وامصیبتا... 🖥 ببینید | یک پزشک در برنامه طبیب شبکه سه سیما، شنبه مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰١: یکی از علل زیادی آرتروز در ایران و کشورهای مسلمان، نماز خواندن ماست!! 🔸این نمایی است از طبی که به تجربه و عقل ناقص و محدود خود اکتفا کرده است. 🔸 برخی پزشکانی که دستورات سازمان صهیونیستی آمریکایی بهداشت جهانی WHO را وَحی مُنزَل می دانند و دستورات خدای عالم و قهار را این طور زیر سؤال می بردند !!! این ها جاهل مدرن اند!! علم، مقدّس است! علم نوری است که خدا در سینه ی بندگان با ایمان خود قرار می دهد! آنچه این ها حمل می کنند جهالت مدرن است!! 🔸حوزه ی علمیه ی که در برابر سوزاندن کتاب ضاله ی هاریسون بیانیه داد آیا اکنون در برابر زیر سؤال بردنِ واجبی که سایر واجبات به واسطه او اقامه می شود، سکوت می کند؟ 👌نماز علاوه بر اینکه نیازهای معنوی و روحی انسان را علاج می کند، قطعا موجب تقویتِ سلامت جسم می گردد.
⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔ بله؛ و اینک معرفی نماز به عنوان عامل آسیب رسان به بدن توسط دکتر حسن براتی جراح زانو در برنامه پربیننده طبیب شبکه سه به صورت زنده پخش امروز (شنبه 1401/03/28) تماس با 162 فراموش نشود.❌❌❌ و یه سوال اینکه، آقای دکتر دقیقا چطوری نماز رو چهار زانو میخونن؟؟؟؟
*آنچه باید درباره "حجامت حزیران" بدانیم!* + *پاسخ به شبهات* با توجه به قرارداشتن در ایام خاص حجامت در ماه رومی "حِزیران" چند نکته مهم در این‌باره را یادآوری می‌کنیم: 1. ماه حزیران از جمله ماه‌های رومی است و ماه‌های رومی، مانند ماه‌های تقویم کشور خود ما، ماههایی شمسی هستند لذا در هر سال، این ماه، زمان ثابتی دارد. 2. سفارش به انجام حجامت در این ماه بر اساس حدیثی است که در کتاب مکارم‌الاخلاق از امام موسی کاظم یا امام هادی علیهم السّلام وارد شده است: عَنْ أَبِی‌الْحَسَنِ علیه‌السّلام قَالَ: لَاتَدَعِ الْحِجَامَةَ فِی سَبْعٍ مِنْ حَزِیرَانَ‏ فَإِنْ فَاتَکَ فَلِأَرْبَعَ عَشْرَةَ؛ *از حجامت در روز هفتم حزیران فروگذار مکن؛ اگر نتوانستی، روز چهاردهم (حجامت کن).* (طبرسى، حسن‌بن فضل، مکارم الاخلاق ــقم، چاپ چهارم، 1412ق/ 1370ش) مرحوم مجلسی در زادالمعاد روایتی مشابه را از امام صادق علیهالسلام نقل کرده که مضمون آن با روایت مکارم الاخلاق کمی تفاوت دارد: وَ رُوِیَ عَنِ الْإِمَامِ الصَّادِقِ عَلَیْهِ‌السَّلَامُ: احْتَجِمْ فِی السَّابِعِ مِنْ حَزِیرَانَ، فَإِنْ لَمْ‌یَتَیَسَّرْ فَفِی الرَّابِعِ عَشَرَ؛ *در روز هفتم حزیران حجامت کن و اگر امکان‌پذیر نشد، روز چهاردهم (حجامت کن)*. (مجلسى، محمد‌باقربن محمدتقى، زاد المعاد ــ مفتاح الجنان، بیروت چاپ:اول، 1423ق ص331) از آنجا که مرحوم مجلسی در بحارالانوار فقط روایت مکارم الاخلاق را آورده، احتمالاً نقل زادالمعاد هم همان نقل مکارم الاخلاق است. 3. در مورد این روایت چند نکته قابل ذکر است: الفــ هر دو روایت در کتاب‌های مکارم‌الاخلاق و زادالمعاد سند ندارند و از نظر مضمون نیز، روایت، شاهدی ندارد؛ هرچند به‌صرف نبود سند و غرابت متن روایت نمی‌توان مضمون روایت را انکار کرد. ب ــ از آنجا که در تطبیق ماههای رومی در زمان اهل بیت علیهم السّلام همچنین در مورد ماههای باستانی اختلافات فراوانی وجود دارد، نمی‌توان آنچه را در تقویم‌های نجومی فعلی وجود دارد معتبر شمرد. مرحوم مجلسی هم بحث مفصلی در این زمینه دارند که چون بارها در نحوه کبیسه‌گیری تغییرات قابل توجهی در زیج‌های مختلف صورت گرفته، معلوم نیست ماه‌های شمسی و رومی وارده در روایات با آنچه امروزه مرسوم است، تطابق داشته باشد مثلاً امروزه در برخی از کشورها، حزیران را مطابق ژوئن می‌دانند بنابراین حزیران 10 روز جلو می‌افتد یا برخی نیسان را مطابق برج حمل قرار می‌دهند که در این صورت حزیران یک ماه زودتر خواهد بود و ... . با توجه به این امور نمی‌توانیم روایت را با هفتم حزیران فعلی به‌طور یقینی همزمان قلمداد کنیم. 4. چنانچه واضح است این حدیث بر اهمّیت انجام حجامت در یکی از این دو روز تأکید دارد اما هیچ قرینه‌ای که نشان دهد این دو روز، بهترین روزها برای انجام حجامت هستند در این حدیث وجود ندارد. 5. اینکه عدّه‌ای می‌گویند حجامت در این دو روز درمان بیماری‌های یک سال است و این گفته را به امام معصوم علیه السّلام نسبت می‌دهند، خطا است؛ چنانکه در متن روایت حزیران هم چنین نکته‌ای ذکر نشده است؛ طبق روایات شریف، حجامت در روزهای سه‌شنبه‌ای که مصادف با 17، 19 یا 21 ماه‌های قمری هستند و نیز حجامت در نخستین سه‌شنبه ماه آذار رومی دارای چنین خاصیتی است. 6. این حدیث، روز هفتم حزیران را به‌عنوان روز اصلی و روز چهاردهم را به‌عنوان جایگزین برای کسانی که موفق به حجامت در روز هفتم نشده‌اند، معرّفی می‌کند لذا توصیه یا اصرار به انجام حجامت در هر دو روز، بلاوجه و حتّی خطرناک است. 7. متن حدیث واضحاً می‌گوید که حجامت در یکی از این دو روز باید انجام شود لذا اعلام هفته حزیران به‌خلاف نصّ حدیث و بدعتی ناصواب است. 8. متأسّفانه عدّه‌ای پا را فراتر از این گذاشته و ماه حزیران را به‌عنوان ماه انجام حجامت معرّفی می‌کنند که این هم نادرست است. 9. تبلیغات بسیاری در فضای مجازی وجود دارد مبنی بر اینکه حجامت در این روزها مستحبّ است؛ اگر منظور از مستحب بودن حجامت در این دو روز این باشد که طبق سفارش امام معصوم علیه السلام، انجام حجامت در یکی از این دو روز با رعایت موارد علمی در مصادیق مختلف، کار خوبی است، این برداشت صحیح است امّا القای این معنا که به‌دلیل استحباب حجامت در این دو روز، همه مؤمنین بدون توجّه به موارد و مسائل طبّی و شخصی باید برای انجام آن شتاب کنند، صحیح نیست. 10. حتّی اگر اشکال مطرح‌شده در بند 3 در مورد تطبیق زمانی حزیران مذکور در حدیث هم بگذریم و بخواهیم تقویم‌های نجومی موجود را ملاک قرار دهیم؛ طبق بعضی تقویم‌های نجومی، روزهای هفتم و چهاردهم حزیران، مصادف با خرداد و تیر هستند و طبق برخی دیگر، خرداد و تیر؛ ...