4_5875403759282030317.mp3
3.3M
🌹🌹 واعظ: حاج آقا رفیعی
مهمترین علت گرفتاری در برزخ
@zendegyyy
🌹🌹تفکر
همیشه مثل نمک منحصربهفرد باشید.
وقتی هست
وجودش احساش نمیشه...
اما وقتی نیست
همهچی بیمزه میشه....
@zendegyyy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹🌹 کلیپ تصویری
🎙 #مقام_معظم_رهبری
موضوع:امید به رحمت الهی:ناامیدی را از خود دور کنیم...
@zendegyyy
01_MolaMahdi_bakalam_266019.mp3
4.6M
🌹🌹هر شب چشمامون ، به آسمونه ...
پس کی می آیی ، خدا میدونه ...
@zendegyyy
🌹🌹 رسول خدا صلی الله علیه و آله:
هر گاه بندهای شب هنگام از خواب برخیزد و در حالی که هنوز سنگینی خواب در چشمان او باقی است، برای خشنودی خداوند نماز شب بخواند، پروردگار متعال به ملائکهاش مباهات میکند و میفرماید:
آیا نمیبینید بنده مرا که در نیمه شب از بستر خواب برخاست و به خاطر خواندن نمازی که بر او واجب نکردهام، خواب شیرین را رها کرد؟
پس شاهد باشید که او را آمرزیدهام.
📚ارشاد القلوب (دیلمی): ج ٢، ص ١۵
التماس دعا
@zendegyyy
😍 با کانال زندگی در اقتصاد پیشرفت کنید 😍
🌹🌹 خودتان مقایسه کنید
نکتۀ مهم اینجاست که ما در ایران و در اکثر کسب و کارها، در همان گام اول هم که وظیفه مان است و بابت آن از افراد پول گرفته ایم، کار را به درستی انجام نمی دهیم. حتما تاکنون به رستورانی رفته اید که بعد از کلّی معطل شدن، غذای سرد و بی کیفیتی برای شما آورده اند.
فروشندگانی را می شناسید که حتی حاضر نیستند سرشان را از روی گوشی بردارند و جوابتان را بدهند.
قصابی را سراغ دارید که گوشت را با چربی و استخوان و با قیمت بالا به شما فروخته است.
کتابهایی را خوانده اید که نه محتوای ارزشمندی دارند، و نه مناسب بازار ایران هستند.
لباس فروشی را می شناسید که حوصلۀ خریدار را ندارد؛ نه اجازه می دهد لباس را پرو کنید، و نه می توانید لباس را بعد از خرید، تعویض کنید یا پس بدهید.
نانوایی را سراغ دارید که نان خمیر یا سوخته تحویلتان می دهد و پس از اعتراض، این جمله را شنیده اید: همینه که هست. می خوای بخواه، نمی خوای نخواه!
چند مغازه رفته اید که روی درشان نوشته شده است: ورود با خوراکی ممنوع ، لطفاً دست نزنید ، اینجا ننشینید ، پس نمی گیریم؟ به نظر من اگر می نوشتند: ورود ممنوع ؛ به هیچکس نمی فروشیم ، بهتر بود!
و حالا این مدل کاسب ها را مقایسه کنیم با شرکتهای بزرگ دنیا که فقط برای پیدا کردن پاسخ یک سؤال، میلیونها دلار صرف تحقیقات می کنند، و ببینیم تفاوتها را.
جالب اینکه وقتی به این گونه کسب و کارها، تفاوتها را گوشزد می کنیم، می گویند: بله؛ اگر من هم صاحب شرکت تویوتا بودم، از این پولها خرج می کردم. آنها نمی دانند که شرکت تویوتا از روز اول، تویوتا نبوده است؛ بلکه برای همین نکات دقیق وقت گذاشته و هزینه کرده است. آنان این واقعیت را نمی دانند که شرکت کوکاکولا در سال اول تأسیس خود، تنها 25 شیشه از نوشابه های خود را به فروش رساند ولی با رعایت همین اصول و با شیفته کردن مشتری، تبدیل به کوکاکولا شد.
به این اصل دقّت داشته باشید:
مهم نیست چه کاری انجام می دهید، مهم آن است که کار را چطور انجام می دهید.
#اقتصادزندگی
@zendegyyy