eitaa logo
ظهور بسیار نزدیک است
14.2هزار دنبال‌کننده
13.8هزار عکس
15.7هزار ویدیو
363 فایل
💓 از غدیر تا ظهور 🙏 با شما حرف خواهیم زد از : 🌹 یاایتها النفس المطمئنة 🌼 ارجعی الی ربک 🌼 راضية مرضية 🌼 فدخلي في عبادي 🌼 وادخلي جنتي 👈 کپی آزاد 🔸 موسسه جنبش پیشوازان دولت کریمه 🔸 تبادل تبلیغ 🔹 @mahdeyar314
مشاهده در ایتا
دانلود
امانتهای زندگی من_17.mp3
13.31M
۱۷ 💌 راز دیگران، چه خودش برای شما ، تعریف کرده باشد، و چه شما به نحوی، از آن باخبر شده‌ باشید ... امانت خداست در نزد شما! امانتداری شما در مقوله‌ی راز دیگران؛ میدانی‌ست برای دریافت اسم "ستّار" خداوند. @ostad_shojae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 💥 از دست اونایی که با رفتارهای مختلف آزارمون میدن؛ چکار کنیـــــم ؟ @ostad_shojae
امانتهای زندگی من_18.mp3
12.44M
۱۸ 🔍 بزرگیِ خیانت افشایِ راز، یک طرف ... میل قلبی به پی بردن و کشف اسرار دیگران طرفی دیگر ... این نشانه‌ی قلب مریضی است که ما، موجود ناامنی برای دیگران می‌سازد ! اگر این علاقه در وجود ماست؛ فکری به حال خود کنیم! @ostad_shojae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 من میخوام حسود و زودرنج نباشم ، من میخوام عصبی نباشم ، من میخوام بدزبان نباشم ، امـــا نمی‌تونم ... هر چی تلاش می‌کنم نمیشه! 💥 گره کار کجاست؟ @ostad_shojae
امانتهای زندگی من_19.mp3
13.13M
۱۹ 💓 نیازهایی که دیگران، نزد شما می‌آورند، اگر توانِ رفع نیازشان در شما وجود دارد؛ امانتی است که خدا بسمت شما گسیل نموده است: و رفع آن نیاز، رعایتِ حق آن امانت است. @ostad_shojae
امانتهای زندگی من_20.mp3
12.41M
۲۰ 🚇 ابزار، اشیاء، اموال و .... که؛ عمومی اَند ! یا ما حقّ دخل و تصرف در آن را نداریم؛ امانتهای خطیری هستند که؛ خیانت در آنها، سعادت دنیا و ابدیّت ما را تباه می‌کند. @ostad_shojae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 www.aparat.com/v/OZ41P 🌞 ؛ بانویی که اهل بیت همه کاره‌ی قیامت، می‌نامندش! نکته‌ی هیجان‌انگیزش آنجاست؛ که می‌شود، زیر سایه این بانو، به همین مقام رسید! به شرط آنکه، در درونت، یک دستگیره‌ی مهم، وجود داشته باشد! دستگیره‌ای بنام .....؟ @ostad_shojae
⭕️ چمرانی که نمی‌شناسیم 🔸 "چمران" را ما با تصویر و تصورات ذهنمان می‌شناسیم، خیلی‌هایمان با عکس‌های قشنگ و برخی‌هایمان هم با دست‌نوشته‌های شورانگیز و زندگینامه‌اش. ما اما با "زندگی و زیست چمران" بیگانه‌ایم. برایمان این جمله‌ی امام جذاب است که "مثل چمران بمیرید."، اما حواسمان نیست مثل چمران مردن، مقدمه‌اش مثل است. 🔹 چمران را به ظاهر زندگی مادی‌اش که نگاه کنی چیزی ندارد، رسما باخته است. نه شغل ثابتی، نه درآمدی، نه پیشرفتی، نه اندوخته‌ مالی درست درمانی. می‌گویند وقتی شهید شد وسایل خانه‌اش هم چیز قابل ذکری نبود. در زندگی خانوادگی‌اش هم فراز و فرود و ناکامی کم ندارد. 🔸 رک و روراست اگر امروز یک جوان اینطور زندگی کند، یعنی در راه آرمان و انقلاب و معتقَداتش از آسایش و آرامش و ثبات و درآمد زندگی‌اش بزند، یک بار زنش رهایش کند برود، آنقدر درگیر جهاد فی سبیل الله _به معنای عامش_ بشود که بعد از چند دهه زندگی، نه اندوخته مالی داشته باشد و نه بار و بساط زندگی؛ سایرین او را چگونه قضاوت می‌کنند؟ همین جماعت حزب‌اللهی‌ها را می‌گویم. نمی‌گویند بی عرضه بود؟ اولویت نشناس بود؟ مدیر نبود؟ 🔹 زندگی چمران را بدون ذکر نام بنویسید و بدهید به رفقای خودمان بخوانند، بگویید نظرتان درباره این مدل زندگی کردن چیست؟ خودتان یا فرزندانتان حاضرید اینطور زندگی کنید؟ بگویید الان یک نفر در سال ۹۹ می‌خواهد اینطور زندگی کند، می‌خواهد این مَنش را در زندگی‌اش پیاده کند، نمی‌خواهد همه زندگی‌اش خودش و زن و بچه‌اش شود، می‌خواهد وقتی همه دنبال خدمت به انقلاب با حقوق و بیمه و ثبات شغلی و مزایا هستند، مثل چمران زندگی‌اش را وقف دین خدا و انقلاب کند، چه جوابی می‌شنوید؟ 🔸 چمران بهار ۱۳۳۹ وقتی داشت در آمریکا درس می‌خواند، وقتی رفقایش به دنبال زندگی‌شان بودند نوشت: "عالَم و مافیها مرا راضی نمی‌کند. مردم را می‌بینم که به هر سو می‌دوند، کار می‌کنند، زحمت می‌کشند، تا به نقطه‌ای برسند که به آن چشم دوخته‌اند. ولی ای خدای بزرگ از چیزهایی که دیگران به دنبال آن می‌روند بیزارم. اگرچه بیش از دیگران می‌دوم و کار می‌کنم، اگرچه استراحت شب و نشاط روز را فدای فعالیت و کار کرده و می‌کنم، ولی نتیجه آن مرا خشنود نمی‌کند. فقط به عنوان وظیفه قدم به پیش می‌گذارم و در کشمکش حیات شرکت می‌کنم." 🔹 چند درصد یا چند دهم درصد از جوان‌های ما حزب‌اللهی حاضرند پا را از حد شعار_ استوری اینستاگرام و توییت و پیکسل روی کیف و امثال اینها_ فراتر بگذارند و مثل چمران زیست کنند؟ اولین نفرش خودِ نگارنده این سطور.... توصیف این زمانه را باید سید مرتضی بکند با آن قلم فاخرش: 🔺 "نگاهي به شهر بيندازيد! عقل غربي سيطره يافته و وجود بشر را در دائره‌المعارف خويش معنا کرده است. و لذت‌پرستي توجيهي عقلايي يافته است و از ميدان‌هاي ورزش تا کلاس‌هاي دانشگاه، «رب‌النوع تمتع» است که پرستيده مي‌شود و باز در اين ميان، بسيجي حزب‌الله، تنها و غريب است و با آن چوب زيربغل و پاي مصنوعي و دست فلج و چشم پلاستيکي و موي کوتاه و محاسن و لباس ساده و فقيرانه و لبخند معصومانه، مظهري است از يک دوران سپري شده که با «خونين شهر» آغاز شد و در «والفجر 10» به پايان رسيد و بعد از «مرصاد»، از ظاهر اجتماع به باطن آن هجرت کرد و بيماردلان را در اين غلط انداخت که ديگر تمام شد!" 🔺 @payamshaheed 🎬 @Mostazafin_TV
☑️ شهید دکتر مصطفی چمران به درستی اکسیر انسانیت را یافته بود و عرفان را در جهاد و مبارزه جستجو می‌کرد، نه در کنج خلوت و عافیت: ◾️«احساس می‌کنم که تحمل درد و غم و خطر و مصیبت در راه خدا مهم‌ترین و اساسی‌ترین لازمه تکامل در این حیات است. معتقدم که زندگی در خوشی و بی غمی، لذت و سلامت، امن و نعمت آدمی را فاسد و منجمد و بی احساس می‌کند». ⬅️ او مجاهدی خستگی ناپذیر بود. هرگز از مبارزه خسته نشد، اما سخت از عافیت طلبان آزرده خاطر بود. او درباره انقلابیون کاسبکار، که پشت مبارزان آزادی فلسطین را خالی کرده‌اند، می‌نویسد: ◾️«ای حسین، ای شهید بزرگ، آمده‌ام تا با تو راز و نیاز کنم. دل پردرد خود را به سوی تو بگشایم. از انقلابیون دروغین گریخته‌ام. از تجّار ماده پرست که به اسلحه‌ی انقلاب مسلّح شده‌اند بیزارم. از کسانی که با خون شهیدان تجارت می‌کنند متنفرم. از این ماکیاول صفتانی که به هیچ ارزش انسانی پایبند نیستند و همه چیز مردم را، حیات و هستی و شرف خلق را و حتی نام مقدس انقلاب را، فدای مصالح شخصی و اغراض پست مادی خود می‌کنند گریزانم». @mandegari_mahdi 🔶 berangeshohada.ir
تاثیرات منفی تکلّف و سخت_گیری در زندگی.mp3
1.48M
👆تاثیرات منفی تکلّف و سخت‎گیری در زندگی مصاحبه با رادیو ایران 99/03/23 @mandegari_mahdi 🔶 berangeshohada.ir
💠 جنایت جاهلیت مدرن نسبت به دختران، از زنده به گور کردن آنها بدتر است 🔺 حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری، سخنران حرم بانوی کرامت گفت: جاهلیت مدرن در غرب، بدتر از جاهلیت قدیم نسبت به دختران و زنان عمل می‌کند؛ در دنیای غرب، دختران و زنان را مایه‌ی هوس‌رانیِ مردان هوس‌باز، واسطه فروش اجناس و کالاهای لوکس، وسیله تبلیغات و بازاریابی می‌کنند و متاسفانه بلایی که حتی در میان حیوانات بر سر حیوانِ ماده نمی‌آورند، بر سر زنان می‌آورند. ✅ جاهلیت مدرن در غرب، بدتر از جاهلیت قدیم عمل می‌کند و به اسم دفاع از دختران و زنان کاری بدتر از زنده به گور کردن می‌کند. 📎 news.amfm.ir/?p=66706 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس "حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها" 🆔 @astanqom
آیا همه معصومین دنبال تشکیل حکومت بودند؟.mp3
11.46M
👆آیا همه معصومین دنبال تشکیل حکومت بودند؟ 🔸حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها 99/03/25 @mandegari_mahdi 🔶 berangeshohada.ir
✳️شهید آیت‌الله مطهری: شریعتی؛ اسلام‌سرائی تخیلی و عقده ندانستن علوم اسلامی 🖊نقد شهید آیت‌الله مطهری به جزوه‌های دکتر شریعتی 🔹«در اوایل اردیبهشت1351 جزوه هاي 15 – 16 حسینیه را تحت عنوان اسلام شناسی خواندم و آنچه بنظرم می رسد یادداشت می کنم. 🔸اولًا به نظر من این جزوه چیزی که نیست اسلام شناسی است. حداکثر این است که بگویم اسلام سرائی یا اسلام شاعری است.آنچه در این جزوه آمده این است که اسلام سوژه قرار گرفته براي یک سلسله تخیّلات و حداکثر اندیشه هاي دیگر. 🔹 اگر ما بخواهیم اسلام را بشناسیم، مانند هر مورد دیگر باید محتوای اسلام را از کتاب و سنت قولی و عملی قطعی طرح کنیم و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. در این جزوه آن چیزی که طرح نشده است متون اصلی اسلام است. 🔸نویسنده از آن نظر که به متون اصلی وارد نبوده از اول خود را راحت کرده است، می گوید اسلام‌شناسی غیر از اسلام‌دانی است و آن‌که مسئله علوم اسلامی را طرح می کند که ممکن است کسی عالم بعلوم اسلامی باشد و اسلام‌شناس نباشد. 🔹مسئله شناختن و فهمیدن غیر از دانستن است، آن‌گاه می کند، می گوید علمای اسلامی عالم هستند ولی اسلام‌شناس نیستند، و حال آنکه علماي اسلامی آنچه را می دانند از علوم اسلامی همان را می شناسند. نه اینکه اسلام را می دانند ولی نمی‌شناسند. 🔸نویسنده آن‌گاه به یک مغلطه دیگری متوسل می شود، شناختن را یک مرتبه می برد به مسئله و خلاقیت و اینکه در شعر و هنر و نقاشی همیشه ابتکار هم بوسیله افرادی صورت گرفته است که تحصیلات کلاسیک نداشته اند. 🔹اولًا آیا ممکن است یک فردی شخصاً و بالاستقلال و الاجتهاد، برسد به جایی که دارای مکتب باشد که هم دارای عقیده فلسفی درباره هستی باشد و هم دارای درباره رهبری جامعه و هم عقائد اقتصادی درباره نحوه توزیع ثروت و هم عقاید اجتماعی از قبیل ناسیونالیسم یا اگزیستانسیالیسم و هم عقاید تربیتی و اخلاقی درباره چگونگی تربیت فرزند و درباره اخلاق اجتماعی. 🔸نویسنده جزوه نظر به بی‌حد و نهایتش _ همانطور که خاصیت هر مغروری است _ علوم اسلامی از فلسفه و کلام و فقه و عرفان و غیره دارد و با دو نمود روانی، عقده خود را آشکار می کند: 🔹 را بر اساس تضاد دیالکتیکی توجیه می کند و با داستان هابیل و قابیل را در قرآن، فلسفه تاریخ می‌خواند و هابیل را نماینده عصر اشتراک اولیه و دامداری و قابیل را نماینده عصر کشاورزی و مالکیت فردی می خواند _ تأویلاتی شبیه تأویلات عرفا که به انکار از توجیه شبیه تر است. 🔸مدعی می شود که در دوره اشتراك اولیه دین هم نبود، و از آنچه گفته معلوم می شود اصل پیدایش مذهب را _ همانطور که کمونیست‌ها می گویند خدعه اي می داند که مالکین آن را ابداع کرده اند. 🔹زمین را جزء صنعت می شمارد!!! فرض می کند که در جامعه اشتراکی اولیه جامعه همچون دسته ای از پرندگان مهاجر هماهنگ و هم‌آواز در سینه صحراها و در کناره رودها و ساحل دریا در حرکت بود.. آیا در آن وقت مسئله دیگر، مخصوصاً مسئله زن مطرح نبود؟ آیا در زن هم اشتراك بود؟ نویسنده آن را هم تأیید می کند. آیا در قبیله ریاست و مرئوسیت نبود؟ آیا احساس برتری طلبی و تقدم نبود؟نویسنده از پیروی کرده است.»(کتاب شهید مطهری افشاگر توطئه تاویل "ظاهر" دیانت، به "باطن" الحاد و مادیت / علی ابوالحسنی (منذر).) 🔹🔹🔹 Bonyadtarikhbook.ir 🔸🔸🔸 @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی.
✳️قصیده عرفانی و زیبای امام خمینی قدس سره الشریف در وصف حضرت معصومه سلام الله علیها 🔆در آستانه میلاد حضرت سلام الله علیها 🔹ای‌‌ ازلیّت، به تربت تو مُخمّر! وی‌‌ ابدیّت، به طلعت تو مُقرّر! 🔸آیت رحمت ز جلوه‌ی‌ تو هویدا رایَتِ قدرت در آستینِ تو مُضْمَر 🔹جودت، همبسترا به فیض مقدّس لطفت همبالشا به صدرِ مُصَدّر 🔸عصمتِ تو تا کشید پرده به اجسام عالَم اجسام گردد عالَم دیگر 🔹جلوه‌ی‌ تو، نور ایزدی‌ را مَجْلی‌ٰ عِصمت تو، سِرّ مُختفی‌ را مَظهر 🔸گویم واجب تو را، نه آنَتْ رُتبت خوانم ممکن تو را، ز مُمکِن برتر 🔹ممکن اندر لباس واجب پیدا واجبی‌ اندر ردای‌ امکان مُظْهر 🔸ممکن، امّا چه ممکن، علّت امکان واجب، امّا شعاعِ خالقِ اکبر 🔹ممکن، امّا یگانه واسطه‌ی‌ فیض فیض به مِهْتر رسد، وزان پس کهتر 🔸ممکن، امّا نمودِ هستی‌‌ از وی‌ ممکن، امّا ز مُمکِناتْ فزونتر 🔹وین نه عجب، زانکه نور اوست ز نور وی‌ از است و او ز پیمبر 🔸نور خُدا در پیدا کرد تجلّی‌ ز وی‌ به حیدر صفدر 🔹و ز وی‌، تابان شده به حضرت زهرا اینک ظاهر ز دُختِ موسی‌ جعفر 🔸این است آن نور، کز مشیّت «کُنْ» کرد عالم، آن‌کو به عال است مُنوّر 🔹این است آن نور، کز تجلّی‌ قدرت داد به دوشیزگان هستی‌ زیور 🔸شیطانْ عالِم شدی‌ اگر که بدین نور ناگفتی‌ آدم است خاک و من آذر 🔹آبِروی‌ مُمْکِناتْ جمله، از این نور گر نَبُدی‌، باطل آمدند سراسر 🔸جلوه‌ی‌ این، خود عَرَض نمود عَرَض را ظِلّش بخشود جوهریّتِ جوهر 🔹عیسی‌ِ مریم به پیشگاهش دربان موسی‌ِ عمران به بارگاهش چاکر 🔸آن یک چون دیده‌بان، فرا شده بر دار وین یک چون قاپقان، معطّی‌ بر در 🔹یا که دو طفل‌اند در حریم جلالش از پی‌ تکمیل نفس آمده مُضطَر 🔸آن یک، «انجیل» را نماید از حفظ وین یک «تورات» را بخواند از بر 🔹گر که نگفتی‌: امام هستم بر خلق موسی‌ِ جعفر ولّیِ‌ حضرتِ داور 🔸فاش بگفتم که این رسول خدای‌ است معجزه‌اش می‌ بُوَد همانا دختر 🔹دختر، جُ‍ز فاطمه نیاید چون این صُلْبِ پِدر را و هم مَشیمه‌ی‌ مادر 🔸دختر، چون این دو، از مَشیمه‌ی‌ قدرت نامد و ناید، دگر هُماره مُقدّر 🔹آن یک، امواج اعلم را شده مبدأ وین یک، افواج حلم را شده مَصْدر 🔸آن یک، موجود از خطابش مَجْلی‌ٰ وین یک، معدوم از عقابش مُسْتَر 🔹آن یک، بر فرق انبیا شده تارک وین یک، اندر سرْ اولیا را مِغفر 🔸آن یک، در عالم جلالت کعبه وین یک، در مُلک کبریایی‌ مَشْعَر 🔹لمْ یَلِد م بسته لب و گر نه بگفتم دختِ خُدایند این دو نور مُطهّر 🔸آن یک، کوْن و مکانْش بسته به مَقْنَع وین یک، مُلکِ جهانْش بسته به مِعْجَر 🔹چادر آن یک، حِجابِ عصمت ایزد مِعْجَرِ این یک، نقابِ عفّتِ داور 🔸آن یک، بر مُلک لایَزالی‌، تارُک وین یک، بر عرش کبریایی‌ افسر 🔹تابشی‌ از لطفِ آن، بهشتِ مُخَلّد سایه‌ای‌ از قهر این، جحیم مُقَعّر 🔸قطره‌ای‌ از جودِ آن، بِحارِ سماوی‌ رَشْحه‌ای‌ از فیض این، ذخایر اغیر 🔹آن یک، خاکِ مدینه کرده مُزّین صفحه‌‌ی‌ قم را نموده، این یک انور 🔸خاک قم، این کرده از شرافتْ جنّت آب مدینه، نموده آن یک، کوثر 🔹عرصه‌ی‌ قم غیرت بهشت برین است بلکه بهشتش، یَساولی‌ است برابر 🔸زیبد اگر خاک قم به «عرش» کند فخر شاید، گر «لوح» را بیابد همسر 🔹خاکی‌، عجب خاک! آبروی‌ خلایق ملجأ بر مُسلم و پناه به کافر 🔸گر که شنیدندی‌ این قصیده‌ی‌ هندی‌ شاعر شیراز و آن ادیب سخنور 🔹آن یک طوطی صفت همی نسرودی ای‌ به جلالت ز آفرینش برتر 🔸وین یک قمری‌ نمط هماره نگفتی‌ ای‌ که جهان از رُخ تو گشته منوّر 🔹🔹🔹 Bonyadtarikhbook-ir 🔸🔸🔸 @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
💠 امام حسین(ع) از دیدگاه اندیشمندان جهان: ✍ اگر حسین(ع)از آنِ ما بود در هر سرزمینی برای او بیرقی بر می افراشتیم و در هر روستایی برای او منبری بر پا می کردیم و مردم را با نام حسین(ع) به مسیحیت فرا میخواندیم. 📚 آنتوان بارا، نویسنده مسیحی کانال استاد هاشمی نژاد👇👇 http://eitaa.com/joinchat/1107755021C6f97430499
001.mp3
2.23M
♦️مناجات با امام زمان علیه السلام یک شب بیا به خانه ی من آشیانه کن دل را رها ز ماتم و حزن زمانه کن گفتم به دل که صبر نما می رسی به او گفتا برای دیدن او ترک خانه کن گفتم برای وصل نگارم کنم چکار؟ گفتا به تیر عشق هوا را نشانه کن گفتم حجاب بین من و او چه گشته است گفتا به غیر او همه دور از میانه کن گفتم به دل که خون شده ای از فراغ او گفتا مرا ز گوشه ی چشمت قواره کن گفتم اگر که حال دعایم شود نصیب گفتا دعا به جان امام زمانه کن گفتا دعا به جان امام زمانه کن علیه السلام ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ پای منبر استاد هاشمی نژاد👇 http://eitaa.com/joinchat/1107755021C6f97430499
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام زمان عج به مادرشون حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها چه می فرمایند؟ پای منبر استاد هاشمی نژاد👇 http://eitaa.com/joinchat/1107755021C6f97430499
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😔روزی بر من نمی گذرد که گناه نکنم، پرونده من را خدمت امام زمان(عج) عرضه می کنند، دل ایشان از گناه من می گیرد ولی یک مرتبه نفرموده اند: بی حیا برو و خجالت بکش. 🎤 حجت الاسلام ❤️ ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ پای منبر استاد هاشمی نژاد👇 http://eitaa.com/joinchat/1107755021C6f97430499
بخشی از بیانات استاد هاشمی نژاد: 🍃حضرت امیر المومنین علی علیه السلام فرمودند: الحیات الطیبه هی القناعة حیات پاکیزه اگر می خوای در زندگی سعی کنید در امورتون قناعت کنید ⭕️قناعت معناش خیلی وسیعه خیلی وسیعه اگر نفست قانع باشه تمام مشکلاتت حل میشه ما مشکلمون اینه نفسمان قانع نیست نفس قانع نیست 👌 من یادم میاد یه کسبه رو می شناختم در زمان بچگیم در مشهد از بستگان دو تومن دو تا یه تومن کاسبی می کرد می گفت الحمد لله مغازش رو بروی حرم امام رضا میره از امام رضا ع تشکر می کنه تو حرم بود از حضرت تشکر می کرد که اقا ما خرجیمون رسید اگه یه روز پنج تا یه تومنی کاسبی می کردن دیگه خیلی خوشحال بودن الحمدلله خدا روزی ما رو رسوند روزی ما رو مبسوط قرار داد پنج تومن گیرمون اومده 🔻در خونه ی هر کدوممون وا کنیم دوتا دونه تو همین زمان رکود اقتصادی پنج تا گونی چهار تا گونی برنج داریم در حالیکه چندسال پیش مردم روزی میخوردن روزی بنده می دیدم در اجتماع که صبح دنبال روزی بودن روزی یه روزشون که خدا می رسوند ایها شاکر بودن نفس قانع بشه نفس خیلی مهمه بعضی ها قناعت نفسانی ندارن هر چی هم که داره باز می بینی افزون میشه بابا این نفستو قانع کن به اونچه خدای تبارک و تعالی بهت داده راضی باش قانع باش بعد ببین چقد زندگیت شیرین🌺 و زیبا و قشنگی می شود این قناعت نفس متاسفانه در اجتماع از بین رفته ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ پای منبر استاد هاشمی نژاد👇 http://eitaa.com/joinchat/1107755021C6f97430499
🔴 چرا نمی تونیم را ببینیم ؟؟ 👇👇👇👇 ⚪️داستان تشرّف على بن مهزيار آمده است كه او نوزده بار به عزم زيارت امام مهدى(عج) به سفر حج مشرّف شد؛ ولى توفيقى به دست نياورد؛ تا اينكه در سفر بيستم، لطف الهى شامل حال او گرديد و با اذن و اراده امام توفيق ديدار يافت. 💥وقتى كه قاصد مىخواست على بن مهزيار را به محضر امام ببرد، پرسيد: چه مىخواهى و دنبال چه مىگردى؟! وى جواب داد: من به دنبال امامى هستم كه محجوب و غايب از ديدهها است «اريد الامام المحجوب عن العالم»! قاصد گفت: پاسخ اشتباهى دادى؛ چه كسى مىگويد كه حضرت محجوب از عالم است؟ بلكه اين اعمال بد شما او را محجوب كرده است «و ما هو المحجوبُ عن العالم و لكن حَجَبه سوءُ اعمالِكم»؛ دلائل الامامة، ص 297. و نمىتوانيد به محضرش بشتابيد؟ 🌺خود على بن مهزيار نقل مىكند كه امام زمان(عج) علّت عدم توفيق ديدار را چنين دانسته بود: 🌸 «لا و لكنّكُم كَثَّرتُم الأموالَ 🌸و تَجَبَّرتُم على ضُعفاء المؤمنين 🌸 و قطّعتم الرّحم الّذى بينكم فاَىُّ عُذر لَكُم؟»؛ «شما اموالتان را زياد كرديد و بر مؤمنان ضعيف كبر و بزرگى نموديد و قطع رحم كرديد؛ پس هيچ عذرى براى شما نيست». مهمتر از اين، كسب لياقت و شايستگى در پرتو تهذيب و تزكيه نفس و در نتيجه جلب رضايت و عنايت الهى است. اگر لطف و كرامت آفريدگار شامل حال انسان گردد، پردهها و حجابها زايل و رخساره ماه محمّدى«ص» نمايان مىشود؛ چنان كه ابن طاووس خطاب به فرزندش سيد محمد مىنويسد: «اعلم انّ الطريقَ الى امامك مفتوحُ لمن يُريُد اللّه عزّوجل كرامَتَه عليه»؛ كشف المحجّه، ص 168.؛ «راه به سوى امامت گشوده است؛ بر كسانى كه خداوند اراده كرده، آنان را گرامى مىدارد». کانال استاد هاشمی نژاد👇 http://eitaa.com/joinchat/1107755021C6f97430499
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠💠💠💠 🔴مهربانی امام زمان علیه السلام گناه محبان امام زمان امام زمان علیه السلام کانال استاد هاشمی نژاد👇 http://eitaa.com/joinchat/1107755021C6f97430499
‏امام صادق عليه السلام: گاهى شخصی را مي ‌بينی كه در سخنوری حتى در يك لام يا واو‌ هم خطا نمي كند،سخنوری است زبر دست و شيوا اما دلش از شب تاريك و ظلمانی تاريكتر و سياهتر است، و گاهی شخصی را مي بينى كه نمي تواند آنچه را در دل دارد به زبان آورد،ولی قلبش مانند چراغ نور افشانی مي كند *سید محمود رضوی* کـــافــ😁ــه فـــ😂ــان 🆔 @Cafe_Fon
🌹 دست و پای پدرتان را بابت کسب و حلال‌زادگی‌تان ببوسید... 🗓 به بهانه بیست و یکم ژوئن، پدر ✴️ اصل و ریشه هر فرد 📌 اما حقّ پدرت این است که بدانى اصل و ریشه تو اوست؛ زیرا اگر او نبود تو هم نبودى، پس هر خصلت خوشایندى که در خود دیدى بدان که ریشه آن نعمت در وجود تو، پدرت مى‌باشد. بنابراین، خدا را ستایش کن و براى آن نعمت از پدرت سپاس‌گزار باش و نیرویى جز نیروى خدا نیست. | سید الساجدین امام زین‌العابدین (ع) 📚 | بحارالانوار، ج۱، ح۷۴ ✌️جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha