eitaa logo
ظهور نزدیک است
1.1هزار دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
5.6هزار ویدیو
43 فایل
•بسم ا... "با حضور گرم خانواده شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده" _این گروه ابتدابه برسی علایم ظهورواثبات نزدیکی آن میپردازد _بعد دنیای زیبای پس ازظهور‏ _سوم وظایف منتظران •امید است یاریمان کنید انتقادات وپیشنهادات: @Sarbaz_mood @N11877 @Ahmadii_ir :تب
مشاهده در ایتا
دانلود
14.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟨 آخر قصه رو همون اول بدونید، آینده از آن ماست رهبر انقلاب ، استاد رائفی پور 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. •✾࿐༅🍃❀🌸❀🍃༅࿐✾• 🤲🤲═❁๑🍃๑🥀๑🍃๑ ❁ @zohornazdikast_ir
1.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعای سلامتی امام زمان در سیدنی استرالیا
4.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺‏پزشکیان: تصمیمات اقتصادی در جلسه سران قوا گرفته شده و به همتی ربطی نداره اگه مقصریم خب ماها مقصریم بیان بگیرن ما هارو....!!!!!!!!!
🔴 نخست وزیر لهستان: 🔻تسلیم اجباری اوکراین به معنای تسلیم کل غرب است‼️ 🔻تمام اروپا پشت سر اوکراین خواهد ایستاد‼️ 🔻ترامپ یک عوضی خائن است و اروپا باید تکلیف خودش را با او مشخص کند‼️
4.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دوستان مواظب اطلاعات غلط مهدوی باشید هرچه آقای رستمی در این کلیپ می‌گوید از اساس غلط و خلاف روایات است همانطور که قبلا گفتیم ایشان تخصص کافی و دانش لازم در زمینه را ندارند ✅ طبق تصریح روایات، ظهور امام در ماه است! نه ماه ! در ماه رجب منبع روایات بسیار ضعیفه 🌕 امام رضا علیه السلام فرمودند: ندا دهنده‌ای از آسمان به دعوت به او (مهدی موعود) ندا می‌دهد و تمام اهل زمین آن را می‌شنوند: هشدار که حجّت خدا کنار خانه خدا ظهور کرده است. 📗کمال الدين، ج ۲، ص ۳۷۱ ✅ طبق این روایت: ➖ محتوای صیحه این است که حضرت قائم از کنار کعبه ظهور کرده است ➖ صیحه آسمانی مقارن با ظهور است ➖ زمان این ندا در ۲۳ ماه رمضان می‌باشد. ✅ ضمناً فاصله بین و ظهور امام زمان شش ماه نیست؛ پانزده ماه تا هجده ماه یعنی یک سال نیم 👈 و و هم مقدماتی دارند طبق روایات نمیشه که ارتش مجهزی از غیب تشکیل بدهند!!
۱. نام سفیانی مشهور آن است که نام سفیانی عثمان و نام پدرش عنبسه می‌باشد. [۱] ---------- [۱]: ۱. شیخ صدوق، کمال الدین، ج ۲، ص ۶۵۱، ب ۵۷، ح ۹ ؛ راوندی، الخرائج و الجرائح، ج ۳، ص۱۱۵۰ ؛ نیلی، منتخب الأنوار المضیئة، ص ۲۸ ؛ مجلسی، بحارالأنوار، ج ۵۲، ص ۲۰۵، ح ۳۶.
۲. القاب او مشهورترین لقب او سفیانی است، او را از آن جهت سفیانی می‌نامند که از تبار ابوسفیان است. از دیگر القابش: صخری منسوب به صخر پدر ابوسفیان می‌باشد. [۶] ---------- [۶]: ۶. نعیم بن حماد، الفتن، ص ۲۷۶، ب ۴۵، ح ۱۰۲۸ ؛ سیوطی، الحاوی للفتاوی، ج ۲، ص ۷۰.
۳. نسب سفیانی قرآن کریم از « بنی امیه » به عنوان: « الشَّجَرَةُ الْمَلْعُونَةُ » تعبیر کرده [۴] و در احادیث فراوان تصریح شده که منظور از شجره ملعونه بنی امیه می‌باشد. [۵] در روایات آمده است که سفیانی از سوی پدر به بنی امیه و از سوی مادر به تیره ---------- [۴]: ۴. سوره اسراء (۱۷)، آیه ۶۰. [۵]: ۵. قرطبی، الجامع لأحکام القران، ج ۱۰، ص ۲۸۳ ؛ بحرانی، البرهان، ج ۶، ص ۱۰۴ ۱۰۷.
کلب می‌رسد ؛ چنانکه امیرمؤمنان علیه السلام می‌فرماید: هُوَ مِنْ بنی اُمیة، وَ اَخْوَالُهُ کَلْبٌ ؛ [۶] او از تبار بنی امیه و دایی هایش از قبیله کلب می‌باشند. بی گمان از بطن هند جگرخواره است، چنانکه در احادیث فراوان از او به عنوان: ابن آکلةِ الأکباد یاد شده است. [۷] در احادیث فراوان تأکید شده که از تبار ابی سفیان است. [۱] امام صادق علیه السلام در این رابطه می‌فرماید: ما و آل ابی سفیان برای خدا با یکدیگر دشمنی ورزیدیم، ما گفتیم: خداوند راست ----------
فرموده، آنها گفتند: خداوند دروغ گفته است. از این رو ابوسفیان با پیامبر، معاویه با علی بن ابیطالب و یزید با حسین بن علی پیکار کرد و سفیانی با قائم پیکار خواهد کرد. [۲] اما در مورد اینکه از نسل کدامین فرزند ابوسفیان است، به اختلاف روایت شده است: ۱. از نسل خالد بن یزید بن ابی سفیان. [۳] ۲. از نسل عتبة بن ابی سفیان. [۴] ۳. از نسل یزید بن معاویة بن ابی سفیان. [۱] ۴. از طرف پدر از نسل ابی سفیان و ازسوی مادر از نسل یزید بن معاویه. [۲] ---------- [۲]: ۲. عبدالامیر، الأسرار فیما کنی و عرف به الأشرار، ج ۴، ص ۲۸۸. ---------- [۶]: ۶. سید بن طاووس، التّشریف بالمنن، ص ۲۹۶، ب ۷۹. [۷]: ۷. نعمانی، الغیبة، ص ۳۰۶، ب ۱۹، ح ۱۶ ؛ شیخ طوسی، الغیبة، ص ۴۶۱، ح ۴۷۶ ؛ راوندی، الخرائج و الجرائح، ج ۳، ص ۱۱۵۱ ؛ شیخ حر عاملی، اثبات الهداة، ج ۳، ص ۷۳۰، ح ۶۹ ؛ مجلسی، بحارالأنوار، ج ۵۲، ص ۲۱۶، ح ۷۳ ؛ سلمی، عقد الدرر، ص ۵۴ ؛ مقدسی، فرائد فوائد الفکر، ص۲۹۹. [۱]: ۱. شیخ صدوق، کمال الدین، ج ۲، ص ۶۵۱، ب ۵۷، ح ۹ ؛ طبرسی، اعلام الوری، ج ۲، ص ۲۸۲ ؛ راوندی، الخرائج و الجرائح، ج ۳، ص ۱۱۵۰ ؛ شیخ حرّ، اثبات الهداة، ج ۳، ص ۷۲۱ ؛ ب ۳۴، ح ۲۶.