eitaa logo
ظهور نزدیک است
773 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
2.7هزار ویدیو
40 فایل
•بسم ا... "با حضور گرم خانواده شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده" _این گروه ابتدابه برسی علایم ظهورواثبات نزدیکی آن میپردازد _بعد دنیای زیبای پس ازظهور‏ _سوم وظایف منتظران •امید است یاریمان کنید انتقادات وپیشنهادات: @Sarbaze_mah ادمین تبادل @Ahmadii_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹نبی مکرم اسلام صلّی اللّه علیه و آله و سلم فرمودند: 🔥شیطان را دشنام مگویید، فقط از شرّش به خدا پناه ببرید زیرا دشنام‌دادن ایجاد حق می‌کند و شیطان را حقی بر انسان ایجاد می‌شود و شیطان برای تلافی و جبرانِ حق خود قدرت آزار انسان را در خود می‌یابد. 📕 نهج‌الفصاحه🍃
هدایت شده از ظهور نزدیک است
🔴 روایتی از امیرالمؤمنین علیه السلام درباره برخی از زنان آخرالزمان 🔰اصبغ بن نباته به نقل از امیر المؤمنین علیه السلام: « يَظْهَرُ فِي آخِرِ اَلزَّمَانِ وَ اِقْتِرَابِ اَلسَّاعَةِ وَ هُوَ شَرُّ اَلْأَزْمِنَةِ نِسْوَةٌ كَاشِفَاتٌ عَارِيَاتٌ مُتَبَرِّجَاتٌ مِنَ اَلدِّينِ دَاخِلاَتٌ فِي اَلْفِتَنِ مَائِلاَتٌ إِلَى اَلشَّهَوَاتِ مُسْرِعَاتٌ إِلَى اَللَّذَّاتِ مُسْتَحِلاَّتٌ لِلْمُحَرَّمَاتِ فِي جَهَنَّمَ خَالِدَاتٌ » من لا يحضره الفقيه،ج۳،ص۳۹۰ در آخرالزمان و نزدیک شدن زمان موعود (قیامت یا حضرت مهدی علیه‌السلام) که بدترین زمانهاست (چون جهان از ظلم و ستم پر شود) ظاهر می‌شوند و عریان بیرون آمده می‌کنند، از دین می‌شوند (به احکام دین توجهی ندارند) در (آشوبها یا محافل عیش و شهوت) داخل می‌شوند و[به] روی می‌آورند و به جوئی ها شتابانند، های الهی را حلال می‌کنند و در همیشه خواهند ماند. ( ترجمه؛ برگرفته از کتاب دانشنامه امام علی علیه اسلام، ج1، ص915)
🌙 انتظار فرج در کتاب مقدس ⚡️شور و التهاب انتظار آخرالزمان در تاریخ پرفراز و نشیب یهودیت موج مى زند. در عهود قدیم از کتاب مقدس سفر داوود مزمور 37 مى خوانیم: ☘«به جهت وجود و مأیوس مشو؛ زیرا نسل ظالمین از روى زمین برچیده خواهد شد و منتظرین عدل الهى خواهند شد. و کسانى که مورد واقع گردند بینشان تفرقه خواهد افتاد. و انسان هاى صالح کسانى هستند که وارثان زمین شده و تا پایان تاریخ در روى زمین زندگى خواهند کرد». (1) ⚡️تب و تاب انتظار دخالت اعجازآمیز خداوند در دوران سیطره بر به اوج خود رسید و به همین علت هنگامى که یحیاى تعمید دهنده ندا داد: «توبه کنید، زیرا ملکوت آسمان نزدیک است.»(2) توده هاى مردم پیام او را با جان و دل شنیدند، کلمات هیجان آور او دل هاى شنوندگان را تکان مى داد و الهام بخش گروه هاى ستمدیده و بینوایى بود که همواره آتش شوق انتظار براى قیام در قلوبشان زبانه مى کشید. 📚1-کتاب مقدس، سفر مزامیر داوود. 2- متّى، 3/2.
هدایت شده از ظهور نزدیک است
6.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 اتفاق عجیبی که حالا حالاها دردسرساز خواهد بود!
💢سرانجام سرانجام انقلاب جعلی زنانه در سودان شده و حالا ، خوابی که غرب و برای ایران هم دیده بودند، اما زهی خیال باطل! 💢البته ضعف این کشورها ، عدم وجود آگاهه، که همین مسأله بزرگترین قوت کشور ما محسوب میشه، وجود رهبری شجاع، آگاه و بصیر
هدایت شده از ظهور نزدیک است
1_1627923871.mp3
1.26M
آیا کل بانوان رجعت کننده محدود به ۱۳ نفری میباشد که نام برده شده است ⁉️ و اینکه چگونه امید به رجعت و درک دوران ظهور را داشته باشیم ⁉️ ⭕️ پاسخ:
🌺این هم هدیه معنوی
هدایت شده از ظهور نزدیک است
⁉️ آیا آیه "قل جاء الحق و زهق الباطل" ... اشاره به (عج) دارد؟ ❓ 🔵در مورد آیه مورد بحث با ید به این نکته اشاره گردد که بعضى از روايات، جمله "جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ" را به قيام مهدى(عج) تفسير کرده اند، 🔰 امام باقر (ع) می فرمایند: مفهوم اين سخن الهى اين است كه: «اذا قام القائم ذهبت دولة الباطل؛ هنگامى كه امام قائم(ع) قيام كند دولت باطل برچيده مى‏ شود.»(1) 🔰در روايت ديگرى مى‏ خوانيم: "مهدى (عج) به هنگام تولد بر بازويش اين جمله نقش بسته بود؛ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ كانَ زَهُوقاً" (2) 🔰مسلما مفهوم اين احاديث انحصار معنى وسيع آيه به اين مصداق نيست بلكه قيام مهدى از روشنترين مصداقهاى آن است كه نتيجه ‏اش پيروزى نهايى حق بر باطل در سراسر جهان مى‏ باشد. 🔰در حالات پيامبر(ص) مى‏ خوانيم كه در روز فتح مكه وارد مسجد الحرام شد و 360 بت كه از قبائل عرب بر گرد خانه كعبه چيده شده بود هر يك را پس از ديگرى با عصاى خود سرنگون مى‏ ساخت و پيوسته مى‏ فرمود:«جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ كانَ زَهُوقاً.» كوتاه سخن اينكه اين قانون كلى الهى و ناموس تخلف ناپذير آفرينش در هر عصر و زمانى مصداقى دارد، و قيام پيامبر(ص )و پيروزيش بر لشكر شرك و بت پرستى و هم چنين قيام مهدى (ارواحنا له الفداء) بر ستمگران و جباران جهان از چهره‏ هاى روشن و تابناك اين قانون عمومى است. ✅و همين قانون الهى است كه رهروان راه حق را در برابر مشكلات اميدوار و نيرومند و قوى و پر استقامت مى ‏دارد و به ما در همه تلاشهاى اسلامى‏ مان نشاط و نيرو مى‏ بخشد.(3) 📚منبع: 1. نور الثقلين جلد سوم صفحه 212 و 213. 2. همان. 3. تفسير نمونه، ج ‏12، ص 235
♥️ سلام بر مهدى امّت‌ها سلام بر هدایت گر قلوب سلام حضرت آرامش هر کجا اسم شما را می‌بینم هر کجا که نامتان به میان می‌آید حال دل همه خوب می‌شود چه رسد به اینکه صدای اناالمهدی تان در گوش زمین بپیچد ... ! 🌤أللَّھُـمَ عَجِّلْ لِوَلیِڪَ ألْـفَـرَج🌤
هدایت شده از ظهور نزدیک است
آیت الله جاودان : آدم اگر صلوات با توجه بفرستد و واقعاً دعا کند (صلوات، دعایی برای پیامبر صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و خاندان ایشان است) و صرفاً الفاظ را ادا نکند، از غفلت بیرون می‌آید. سعی کنید اگر در قسمت‌های دیگر نماز هم توجه ندارید، در صلوات تشهد توجه داشته باشید که همین صلوات ممکن است باعث قبولی تمام نماز شود.
🔴 نشانه‌های خروج سفیانی... ⭕️ درگیری مروانی و بنی‌عباس در قرقیسیا 🌕 امام باقر علیه السلام فرمودند: برای بنی عباس و مروانی، واقعه‌ای در قرقیسا روی می‌دهد که در آن جوانان نورس پیر می‌شوند. خداوند پیروزی را نصیب آنها نمی‌گرداند و به پرندگان آسمان و درندگان زمین فرمان می‌دهد که گوشت ستمگران را بخورید! سپس سفیانی خروج می‌کند. 📗بحارالأنوار، ج ۵۲
هدایت شده از ظهور نزدیک است
🔴 حسرت بزرگِ کافران نسبت به رستگاری مؤمنان در دنیای ظهور... «آن روز که بعضی از آیات پروردگارت تحقّق پذیرد، ایمان‌آوردن افرادی که قبلًا ایمان نیاورده‌اند، یا در ایمانشان عمل نیکی انجام نداده‌اند، سودی به حالشان نخواهد داشت.»(انعام/ ۱۵۸) 🌕 امیرالمؤمنین علیه‌السلام فرمودند: «إِنَّ الْمُؤْمِنَ لَیُنَادِی الْوَیْلُ لَکَ یَا کَافِرُ وَ إِنَّ الْکَافِرَ یُنَادِی طُوبَی لَکَ یَا مُؤْمِنُ وَدِدْتُ أَنِّی الْیَوْمَ مِثْلُکَ فَأَفُوزَ فَوْزاً...» در آن روز مؤمن صدا می‌زند: «ای کافر! وای بر تو» و کافر صدا می‌زند: «ای مؤمن! خوش به حالت! دوست داشتم من هم امروز مثل تو بودم و به چنین سعادتی برسم» 📗تفسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام ج۴،ص۶۵۴ 📗تفسير نور الثقلين ج ۱، ص ۷۸۱ 📗تفسير کنز الدقائق، ج ۴، ص ۴۹۲ 📗بحارالأنوار، ج ۵۲، ص ۱۹۲ 📗کمال الدين، ج ۲، ص ۵۲۵ 📗الخرائج و الجرائح ج ۳، ص ۱۱۳۳ 📗مختصر البصائر ج ۱، ص ۱۲۵ 📗نوادر الأخبار، ج ۱، ص ۲۶۱ 📗منتخب الأنوار المضیّة، ج۱، ص ۸۵