eitaa logo
💖زوجهای بهشتی💖
15.4هزار دنبال‌کننده
16.7هزار عکس
3.2هزار ویدیو
403 فایل
ادمین سوالات احکام 👈 @Fatemeh6249 مدیر👈 @fakhri62 تبادلات👈 @Fatemeh6249 چالش👈 @Fatemeh6249 کپی ازهر پست کانال بافرستادن سه صلوات آزاداست ✔ ❌کپی ازاسم کانال وآیدی کانال درشبکه های مجازی و سایت های مختلف ممنوع است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
💑 با اشتباه همسرمان چگونه برخورد کنیم؟ 🔸هنگام عنوان کردن اشتباهات همــسرتان، ملایمت رفتاری و گفتاری را فراموش نکنیــد. سر او داد نکشید. با توهین یا کلمات نامناسب اشتباهش را یادآور نشوید. تنها گفتن این که «‌من از این کارت خوشم نیومد» کافی نیست و ممکن است زمینه ساز لجبازی هم بشود. 🔸علت ناراحتیتان را عنـــوان کنــید تا اگـــر سوتفاهمی ایجــاد شده، برطــرف شود. اگـــر همــسرتان پی به اشتباهش برد، لازم نیست دیگــر ادامه بدهید و موضوع را پشت سر هم تکــرار کنــید. 🔸وقتی اشتباهی عنــوان شد و همــسرتان آن را پذیرفت، آن را پایان یافته بدانید و بار دیگر در مساله‌ی دیگر و اشتباه دیگری که ربطی به این موضــوع ندارد، آن را پیش نکشیـــد.
💑 میخوام رفتارهای بد شوهرم از بین بره و رفتارهای خوبش بیشتر بشه چکار کنم؟😢 🔸یکی از مواردی که آقایون تشنه اون هستند تایید شدنه. تایید، تحسین! البته نه واسه همه چیز ها بلکه فقط و فقط برای موارد مثبت 👈🏻 مثلا نون خریده؛ وااای دستت درد نکنه لطف کردی،چه حالی میده نون تازه. 👈🏻 مثلا استکان چای رو که نوش جان کرده گذاشته تو ظرفشویی؛ عزیزم دستت درد نکنه لطف کردی 👈🏻 گاهی بعد خرید دستشو ببوسید 👈🏻 گاهی وقتی خونه میاد حتی اگه دیر؛ بپرید هوا بگید آخ جون شوهرم اوووومد شوهرم اوووومد 👈🏻 از طرز صحبت کردنش، از خوش برخوردیش با بقیه، از خنده هاش 👈🏻 از قد و بالاش، از شونه زدن هاش، اگه هدیه میخره از هدیه دادن هاش 👈🏻 وقتی ازتون تشکر میکنه تاییدش کنید، وقتی خوشحالتون میکنه تشکر کنید، وقتی ناهار یا شام میاد خونه 🔸بعد از دو سه هفته اجرای این کار متوجه میشید که خودش کارهای مثبتش رو بیشتر میکنه و کارهای منفی رو کمرنگ میکنه. بدون اینکه مستقیم چیزی بهش گفته باشید.
💑 حفظ حریم با نامحرم ❣هیچگاه نباید بیش از حد ضرورت ، با نامحرم سخن گفت؛ حتی اگر نامحرم از افراد فامیل باشد. حد ضرورت هم یعنی اگر این سخن بازگو نشود‌، مشکلی پیش می‌آید و کسی دیگری هم نیست که بتوان مسئله مورد نظر را با او در میان گذاشت. همچنین، دو شخص نامحرم به هیچ وجه نباید به تنهایی در اتاق خلوت به سر ببرند. ❣این کار ، سرچشمه مشکلاتی است که جبران آن در برخی از موارد، امکان پذیر نیست. یکی از محصولات تنهــا بودن با نامحرم حمله قوای جنسی به انسان است.
- ناشناس.mp3
3.62M
نقش اخلاق در زندگی زناشویی
وقــتی از مــادرش تــعریف میـــکنه وقتی همسرتون از خواهرش یا مادرش تعریفی کرد و تعریفش واقعا درست بود حتما تاییدش کنین. حسادت ممنوع هی توی ذهنتون نیارین که داره به در میگه که دیوار بشنوه، با خوش بینی تایید کنین حرفش رو، اینطوری اگه حتی واقعا قصدش این باشه هم وقتی با تایید و حساسیت نشون ندادن شما مواجه بشه بعدا از این راه دیگه استفاده نمیکنه. اگر هم تعریفش از خواهر و مادرش درست نبود و واقعا میدونستین که چیزی که داره میگه درست نیست زود حرفش رو تکذیب نکنین و بگین: "نه، اینطوری نیست و فلانی اونجوری و فلان کار رو میکنه و... " ضایعش کنین و بعد به کار خودتون مشغول بشین، یادتون باشه که هیچوقت و هیچوقت عیب های اونها رو مستقیما جلوی همسرتون نگین. ❤️کانال زوجهای بهشتی❤️ ╔ ✾ ✾ ✾ ════╗ @zoje_beheshti ╚════ ✾ ✾ ✾ ╝ .
اگر یه موقع هایی میبینید که همسرتون نسبت به کسی حسادت میکنه و به خاطر حسادتش به اون فرد عکس العمل نشون میده یکی از راهای کم کردن این نوع حسادت افزایش دادن عزت نفس همسرتونه. چطوری؟ 🤔 از همسرتون تعریف کنید .مخصوصا در مورد اون ویژگی هایی که میبینید نسبت بهشون بر روی اون فرد حساسه. بهش میدون بدید که کارهایی رو انجام بده که با انجام اون کارها پیش شما خودش رو نشون میده. اگر همسرتون احساس کنه که بهش اعتماد دارید و اون رو در همه موارد قبول دارید و ترجیهش میدید خودش رو کمتر در معرض حسادت و مقایسه با دیگران قرار میده. ❤️کانال زوجهای بهشتی❤️ ╔ ✾ ✾ ✾ ════╗ @zoje_beheshti ╚════ ✾ ✾ ✾ ╝ .
هرگز از كسانى كه بهت ميكنند متنفر نباش، بلكه به حسادتشون احترام بذار.... اينها همونهایی هستند كه فكر ميكنند شما ازشون بهتر هستید ...! ❤️کانال زوجهای بهشتی❤️ ╔ ✾ ✾ ✾ ════╗ @zoje_beheshti ╚════
: هزار سال هم بگذرد نگاهت، غافلگیرم می کند تو در هر لحظه هزار اتفاقی مگر می شود تو را دید و به معجزه، ایمان نداشت!؟ 💐💐💐💐 صدای گام های تو ضربان زندگی من است با من راه بیا هنوز تشنه ی زنده بودنم 💐💐💐💐 مقدار زیادی دوستت دارم کاشته‌ام در گندم ‌زار موهایم خدا کند باد، مسیر خانه‌ات را بلد باشد.
قرار هر شب ما فقط 2 دقيقه بخاطر دل مهدى فاطمه (عج)❤️ ❤️کانال زوجهای بهشتی❤️ ╔ ✾ ✾ ✾ ════╗ @zoje_beheshti ╚════ ✾ ✾ ✾ ╝
صبح می آید که زندگی را تقسیم کند درشهر و لبخند را تقدیم کند به لبها ماهم تقسیم میکنیم عشق را لبخند را مهربانی را بین دوستانمان سلام عزیزان صبح بخیر
صبح رادوست دارم نفس عمیق مي ڪشم وبایڪ"بسم الله" روزم راآغازمیڪنم وبہ شڪرانہ هرآنچہ خدایم داده شادمانم ومهرباني میڪنم ڪہ خدامهربانےرادوست دارد سلام صبح تون بخیر
صبح لبخند توست بخند تا لهجه آفتاب هم عوض شود... صبحت بخیر دلبرجان
آرام و قرار دل دیوانہ‌ے من باش
رسول اکرم صل الله عليه و آله میفرمایند : هر چه ایمان بنده زیاد شود، محبت به همسر نیز زیاد می شود. • بحارالانوار، ج ۱۰۳، ص ۲۲۸ • 😁😍 🌸🌸🌸🌸🌸🌸
👆👆👆 💞اگه همسرتون یه مسافرت کوتاه مدت میره به تعداد روزهایی که همسرتون نیست نت های💌 کوچک عاشقانه بنویسید و یه کارت به شکل بالا درست کنید واون نت ها رو لول کنید ومطابق شکل در لول ها قرار بدید و تقدیم🎁 همسرتون کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «انجام همزمان چند کار» 👈انتظاری که از مردان نباید داشته باشید! 🚫چطور این برای خانم‌ها می‌تواند مشکل‌ساز شود؟! 🎙
🌹 🔴چرا دلزدگی زناشویی پیش می آید؟ 1- توقعات غیرمنطقی و غیرواقع بینانه گاهی توقعات ما آنقدر بالا و غیر واقع بینانه است که ازدواج با هر فرد دیگری هم نمی تواند آن توقع ها را برآورده کند. مثلا زنی که توقع دارد شوهرش که از صفر زندگی را با او شروع کرده باید یکساله هم خانه و هم ماشین بخرد، معلوم است با دیدن واقعیت دلزده می شود. 2- گذشتن از فاز هیجانی اول ازدواج وقتی زن و شوهر از فاز هیجانی و عاطفی اول پس از ازدواج بیرون می آیند، هر حادثه کوچکی را بهانه می کنند تا به همسرشان یک برچسب منفی بزنند. در این مواقع سکوت مردها نشانه بی احساسی شان تلقی می شود و یک بار محبت نکردن زن ها، نشانه ی نامهربانی شان! 3- نگفتن احساسات به یکدیگر اگر همسران، نیازهای خود را مطرح نکنند یا در رابطه با همدیگر پی به نیازهای یکدیگر نبرند و به راه حل مثبتی برای برآورده کردن نیازهایشان نرسند، خطر دلزدگی دوچندان می شود.
🦋 روی سخنم با چگونه با کنار بیایم 🔹همدلانه به حرف های مادرشوهرتان گوش دهید؛ خانم ها از اینکه به حرف هایشان توجه می کنید لذت می برند. 🔸اگر بر عملکرد مادرشوهرتان نقدی دارید، مستقیم آن را مطرح نکنید بلکه ابتدا از چند ویژگی مثبت او را مورد تحسین قرار دهید سپس در قالب یکی دوجمله و به صورت سؤال یا پیشنهاد انتقاد خود را مطرح کنید. توجه داشته باشید نباید بین حرف و عملتان فرقی باشد و تعریف شما باید صادقانه صورت بگیرد. 🔹هر از چندی هدیه ای تهیه کنید و به دیدار مادر شوهرتان بروید. این کار را در ساعاتی که خسته است یا سرش شلوغ است انجام ندهید. 🔸در حضور مادرشوهر به همسرتان احترام بگذارید و اگر اختلافی دارید هرگز آن را مطرح نکنید. 🔹به همسرتان اجازه ندهید از خانواده اش بدگویی کند. 🔸در حضور مادرشوهر به همسرتان رسیدگی کنید. 🔹هر چند روز یک بار به ایشان تلفن کرده یا سرکشی کنید. 🔸هرگز در مسائل خانوادگی آن ها دخالت نکنید. 🔹همواره مادر شوهر را احترام کنید و در حضور همسرتان همواره ایشان را مقدم بدارید. 🔸هرگز نزد همسرتان از مادرش بدگویی نکنید. 🔹اگر به شما محبتی کرد به همسرتان بگویید. این کار باعث خشنودی همسرتان می شود. 🔸لازم نیست ریز هزینه های خود را با مادرشوهرتان درمیان بگذارید. 🔹اگر حس کردید احترامتان کم شده سعی کنید رفت و آمد ها را محدود کنید ولی هرگز آن را قطع نکنید. 🔸سعی کنید خویشتن دار باشید و در موقع مقتضی احساستان را بیان کنید.این کار باید بدون توهین و با احترام صورت گیرد.
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣۵ روش کاربردی برای درمان حسادت: ◽️⁠⁣روش ۱: حسادت را بشناسید ⁣به این فکر کنید که حسادت چگونه به شما صدمه می‌زند ◽️روش ۲: حسادت خود را به چیزی مثبت تبدیل کنید ⁣ قضاوت شدید در مورد خود را کنار بگذارید ⁣◽️روش ۳: از مقایسه کردن پرهیز کنید ⁣به این مسئله توجه کنید که شما همه‌ی داستان را نمی‌دانید ⁣◽️روش ۴: قدرشناس باشید ⁣بر استعدادها و داشته‌های‌ خود تمرکز کنید ⁣◽️روش ۵: دیدگاه‌ خود را تغییر دهید ⁣به مدت یک روز، فقط بر چیزهای مثبت تمرکز کنید ❤️کانال زوجهای بهشتی❤️ ╔ ✾ ✾ ✾ ════╗ @zoje_beheshti ╚════ ✾ ✾ ✾ ╝ .
☆عشق و علاقه مهم است
1.42M
💍ازدواج‌های بدون علاقه ! 💡چرا بعضی‌ها بعد از ازدواج خوش‌اخلاق‌تر از قبل نمی‌شوند؟ 🎙استادپناهیان
30.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روابط با نزدیکان و آشنایان بخش ششم آثار و برکات جسمی صله رحم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنرانی ✍موضوع:به دعای همسرت ایمان داشته باش. 🌤الّلهُـمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــ الْفَـــرَج🌤 ‌‌‌‌