eitaa logo
💖زوجهای بهشتی💖
15.4هزار دنبال‌کننده
16.7هزار عکس
3.2هزار ویدیو
403 فایل
ادمین سوالات احکام 👈 @Fatemeh6249 مدیر👈 @fakhri62 تبادلات👈 @Fatemeh6249 چالش👈 @Fatemeh6249 کپی ازهر پست کانال بافرستادن سه صلوات آزاداست ✔ ❌کپی ازاسم کانال وآیدی کانال درشبکه های مجازی و سایت های مختلف ممنوع است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴👈ملاڪتان براے ازدواج چیست ⁉️ ❤️🍃❤️🍃❤️ ❤️کانال زوجهای بهشتی❤️ ╔ ✾ ✾ ✾ ════╗ @zoje_beheshti ╚════ ✾ ✾ ✾ ╝
💑 با شوهر خود خوشرو و خوش زبان باشید 🔸از نکات بسیار مهم در جلب محبت شوهر، رعایت اخلاق حسنه است. همیشه با گرمی و مهربانی و به آهستگی با شوهر خود صحبت کنید. هیچ گاه صدایتان را در مقابل او بلند نکنید. 🔸مبادا کلمات توهین آمیز درباره او به کار ببرید. هرگز او را به دلیل معایب یا نواقصش مورد استهزا قرار ندهید. 🔸اگر شوهر، احترام شما را نگه نمی‌دارد، برخورد خوب خود را کنار نگذارید و مطمئن باشید رفتار صحیح شما به تدریج او را اصلاح خواهد کرد.
www.rasekhoon.net - حجت الاسلام حسین دهنوی.mp3
1.16M
صوتی استاددهنوی 🔺👆 پسرمعتاد و ازدواج بااو ❤️🍃❤️
ÑÇÓÎæä íÇÑ åãíÔå åãÑÇå - ÍÌÊ ÇáÇÓáÇã Ïåäæí.mp3
5.69M
📢صوتی استاددهنوی 🔺👆 ملاکهای انتخاب همسر 💖انتخاب "عشقم"(ازدواج)💖
- ناشناس.mp3
4.87M
🎵 ⁉️ مهریه 👤 🌸🍃🌸🍃🌸
💑 رفتار کودکانه و همسرانه 🔸در روایت داریم هر کس بچّه دارد باید با او رفتار کودکانه کند. گاهی پدر و مادرها با تغییر صدا و ظاهر خود و حتّی پایین آوردن ظاهری سطح فکر خود با کودک بازی می‌کنند. 🔸در واقع والدین باید سعی کنند رفتار، گفتار و تعامل آنها با کودک مطابق نیاز و نگاه او به دنیای اطرافش باشد و البته باید در رفتار کودکانه، چارچوب‌های تربیتی نیز رعایت شود. 🔸در زندگی‌ مشترک این قانون کاربرد بسیار مهمّی برای درک همسر و ایجاد رابطه صمیمی دارد و می‌تواند در مدارا کردن با همسر کمک شایانی باشد. 🔸سعی کنیم در زندگی از نگاه همسرمان به قضایا نگاه کنیم. نیازها، علائق، استعدادها و گلایه‌های او را ببینیم و با توجّه به آنها عکس‌العمل و رفتارهای خود با همسر را مدیریّت کرده و همیشه خود را جای او بگذاریم تا او را بفهمیم. 🔸قلق همسرتان را پیدا کنید و با تفاوت‌های کلی روان‌شناسی زن و مرد آشنا شوید تا بتوانید همان‌گونه که با کودکتان رفتار کودکانه می‌کنید با همسرتان رفتار همسرانه کنید.
💑 مخفی کردن از شوهر ممـنوع 🔸برخی کارها بشدت از محبوبیت شما در نزد شوهر می‌کاهد، مثل مخفی‌کاری و پنهان کردن برخی امور در زندگی از شوهر. 🔸وقتی شوهر از امور پنهان، مطلع شود او را ناراحت می‌کند چرا که او فکر می‌کند او را حساب نکرده‌اید و نظرش برایتان مهم نبوده است. 🔸با این‌کار، شوهرتان نسبت به کارهای آینده شما بدبین می‌شود. به صداقت شمـا در برخی کارها شک می‌کند و عامل بسیاری از بگومگوها و مشاجرات می‌گردد.
آهسته ببر تا شب مهتاب، مرا لبریزکن ازتغزل ناب،مرا پر تاب وتبم لب به لبم تاخودصبح بابوسه ی عاشقانه دریاب مرا
هدایت شده از 💖زوجهای بهشتی💖
قرار هر شب ما فقط 2 دقيقه بخاطر دل مهدى فاطمه (عج)❤️ ❤️کانال زوجهای بهشتی❤️ ╔ ✾ ✾ ✾ ════╗ @zoje_beheshti ╚════ ✾ ✾ ✾ ╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شنبه دهم دی ماه 🌸 و اول هفته تون دلنشین🍃💐 🍃🌸در آغاز هفته از خدا برایت بهترین ها را میخواهم 🍃همان بهترین هایی که امید و شادی را به زندگی ات ببخشد☺️ فقط بر خدا توکل کن و به او امید ببند😇 که پروردگارت بر هر کاری تواناست😊
♥️توی یک صبح سرد زمستونی ❄️محفل خانواده تـون گـرم گـرم ♥️صبح زمستونی تون بخیر وخوشی
✍این روزها که بازار آموزش همسرداری داغ است و همه به نوعی خودرا ملزم به آموزش مهارت های همسرداری می‌دانند بهتر است به ترازهای زوجیت در زندگی علی و فاطمه بنگریم و افق زندگی مشترک خود را بر اساس این الگوی متعالی تنظیم کنیم. امام علی علیه السلام :سوگند به خدا، من هرگز زهرا را به خشم نياوردم و او را به كارى مجبور نساختم تا اينكه مرا در فراقش گرفتار ساخت و متقابلاً او نيز مرا خشمگين نساخت، و هيچ وقت نافرمانى نكرد. 📚بحار الانوار جلد 43 ص135 ودر اوج محبت فاطمه سلام الله علیها به علی علیه السلام حضرت امام صادق علیه السلام نقل مى كنند:چون وقت شهادت فاطمه عليهاالسلام فرارسيد شروع به گريه كرد، حضرت على عليه السلام با يك تعبير عالى و تعجب آميز پرسيد: اى سرور من چرا گريه مى كنى؟!جواب داد: براى آن مشكلاتى كه بعد از من با آنها مواجه خواهى شد. حضرت فرمودند: تو گريه نكن همه ى اينها براى من آسان است. 📚عوالم جلد 11ص 494 چه لحظاتی سخت تر از لحظات موت که حضرت در این حال نگران سختی های مقام ولایت بوده اند
صبح بخیر گفتن های تو 😍 مرا تا آخر سودای عاشقی پیش میکشاند ... 🌺 صبح بخیر زندگیم💋 ‌
دموکراسی بین من و تو ... این است ... که همیــشه ... و در هــمه چیز... حق با چشم های تو ست!
ÑÇÓÎæä íÇÑ åãíÔå åãÑÇå - ÍÌÊ ÇáÇÓáÇã Ïåäæí.mp3
5.69M
📢صوتی استاددهنوی 🔺👆 ملاکهای انتخاب همسر 💖انتخاب "عشقم"(ازدواج)💖
- ناشناس.mp3
4.26M
🎵 ⁉️ عروس تا چه حد میتواند جلوی پدر شوهر با لباس باز ظاهر شود؟ 👤 🌹🍃🌹🍃🌹
- ناشناس.mp3
4.87M
🎵 ⁉️ مهریه 👤 🌸🍃🌸🍃🌸
🌹 زن هر چقدر هم كه بزرگ شود؛ همسر شود؛ مادر شود؛ مادربزرگ شود... درونش هنوز هم "دختری" کوچک و چشم انتظار است؛ انتظار می کشد برای لوس شدن، محبت دیدن، دستی می خواهد برای نوازش، و چشمی برای ستایش... مهم نیست چند سالش باشه؛ زن که باشه، دنیای درونش همیشه صورتی ست... ♡••࿐
💑 برویــد با هـــم بســازیــد 🔸رهبـــر انقلاب: بنای کار ازدواج، بر ســازش دختــر و پســر است؛ باید با هم بسازند. این «باهم بسازند»، معنای خیلـــی عمیــقی دارد. من یک ‌وقت خدمت امـــام رفتــم، ایشان می‌خواستند خطبه‌ی عقدی را بخوانند؛ تا من را دیدند، گفتند شما بیا طرف عقد بشو. ایشان برخلاف مــا که طــول و تفصیــل می‌دهیم و حرف می‌زنیم عقد را اول می‌خواندند، بعد دو، سه جمله‌ی کوتاه صحبت می‌کردند. 🔸من دیــدم ایشــان پس از این‌که عقـــد را خواندند، رویشان را به دختــر و پســر کردند و گفتند: بروید با هم بسازید. من فکر کردم، دیدم کــه ما این همـــه حــرف می‌زنیم، اما کلام امام در همین یک جمله‌ی «بروید باهم بسازید»، خلاصه می‌شود! حالا ما هم عرض می‌کنیم که شما دختــران و پســران، بروید با هم بسازیـــد.
‌💑 کدبانوی خانه باشـید 🔸رهبرانقلاب: کدبانوی خانه شما باید باشید ‌اصلًا محور این است. اگر بخواهیم تشبیه ناقصی بکنیم، باید به ملکه‌ی زنبور عسل تشبیه کنیم. ‌ 🔸کانون خانواده، جایی است که عواطف و احساسات باید در آنجا رشد و بالندگی پیدا کند؛ بچه‌ها محبت و نوازش ببینند؛ شوهر که مرد است و طبیعت مرد، طبیعتِ خام‌تری نسبت به زن است و در میدان خاصی، شکننده‌تر است و مرهم زخم او، فقط و فقط نوازش همسر است حتّی نه نوازش مادر؛ باید نوازش ببیند. ‌ 🔸برای یک مرد بزرگ، این همسر کاری را می‌کند که مادر برای یک بچه‌ی کوچک آن کار را می‌کند؛ و زنان دقیق و ظریف، به این نکته آشنا هستند. اگر این احساسات و این عواطفِ محتاج وجود یک محور اصلی در خانه، که آن خانم و کدبانوی خانه است، نباشد، خانواده یک شکل بدون معنا خواهد بود.
💑 در جمع های خانوادگی و در حضور دیگران این نکات را نسبت به همسرتان رعایت کنید: ❣از شوخی‌های بی‌مورد بپرهیزید ❣با احترام با همسرتان صحبت کنید ❣از کلمات محبت‌آمیز و محترمانه برای صدا زدن همسرتان استفاده کنید ❣اگر اشتباهی از همسرتان سر زد در مقابل دیگران هیچ عکس العملی نشان ندهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💑 چرا تصمیم ازدواج در این دوره ترسناک شده؟ ❣چون اطرافشان می‌بینند که خیلی از زندگی‌های مشترک، به بن بست می‌رسد. آمار طلاق این را به ما نشان می‌دهد. اما چرا خیلی‌ها از ازدواج‌ها به شکست می‌انجامد؟ ❣چون آدم‌ها مثل گذشته نمی‌سوزند و نمی‌سازند. به خودشان حق می دهند که ازدواج را برای زندگی بهتر و حال خوب تر بخواهند، نه این که ازدواج کنند صرفا برای این که ازدواج کرده باشند. 🔸چه باید کرد؟
💑 جملــه ای که تاثیـری بزرگ دارد! 🔸به مرد زندگیتان بگویید: "چقدر من خوش شانسم که تو توی زندگی من هستی" این یک راه بسیار زیبا برای این است که به شوهرتان نشان دهید که تا چه اندازه برایتان ارزشمند است. 🔸این جمله را می توانید در مواقعی که کار خوبی برایتان انجام می دهد و یا زمانی که در خلوت خود شادمانه به سر می برید به او بگویید.
💑 میخوام رفتارهای بد شوهرم از بین بره و رفتارهای خوبش بیشتر بشه چکار کنم؟😢 🔸یکی از مواردی که آقایون تشنه اون هستند تایید شدنه. تایید، تحسین! البته نه واسه همه چیز ها بلکه فقط و فقط برای موارد مثبت 👈🏻 مثلا نون خریده؛ وااای دستت درد نکنه لطف کردی،چه حالی میده نون تازه. 👈🏻 مثلا استکان چای رو که نوش جان کرده گذاشته تو ظرفشویی؛ عزیزم دستت درد نکنه لطف کردی 👈🏻 گاهی بعد خرید دستشو ببوسید 👈🏻 گاهی وقتی خونه میاد حتی اگه دیر؛ بپرید هوا بگید آخ جون شوهرم اوووومد شوهرم اوووومد 👈🏻 از طرز صحبت کردنش، از خوش برخوردیش با بقیه، از خنده هاش 👈🏻 از قد و بالاش، از شونه زدن هاش، اگه هدیه میخره از هدیه دادن هاش 👈🏻 وقتی ازتون تشکر میکنه تاییدش کنید، وقتی خوشحالتون میکنه تشکر کنید، وقتی ناهار یا شام میاد خونه 🔸بعد از دو سه هفته اجرای این کار متوجه میشید که خودش کارهای مثبتش رو بیشتر میکنه و کارهای منفی رو کمرنگ میکنه. بدون اینکه مستقیم چیزی بهش گفته باشید.
💑 با اشتباه همسرمان چگونه برخورد کنیم؟ 🔸هنگام عنوان کردن اشتباهات همــسرتان، ملایمت رفتاری و گفتاری را فراموش نکنیــد. سر او داد نکشید. با توهین یا کلمات نامناسب اشتباهش را یادآور نشوید. تنها گفتن این که «‌من از این کارت خوشم نیومد» کافی نیست و ممکن است زمینه ساز لجبازی هم بشود. 🔸علت ناراحتیتان را عنـــوان کنــید تا اگـــر سوتفاهمی ایجــاد شده، برطــرف شود. اگـــر همــسرتان پی به اشتباهش برد، لازم نیست دیگــر ادامه بدهید و موضوع را پشت سر هم تکــرار کنــید. 🔸وقتی اشتباهی عنــوان شد و همــسرتان آن را پذیرفت، آن را پایان یافته بدانید و بار دیگر در مساله‌ی دیگر و اشتباه دیگری که ربطی به این موضــوع ندارد، آن را پیش نکشیـــد.