دکتر فرشاد #مهدی_پور در ۳۰۹مین گفتگوی زندهٔ جبهه:
⭕️ هجمه بیش از ۱۵۰ تلویزیون فارسیزبان به افکار ایرانیان/ در هماوردی رسانهای نباید صرفاً دیدگاه تجاری داشت/ VODها با اجازه کدام نهاد قیمتگذاری میکنند؟!
گزارش این برنامه در خبرگزاری میزان👇🏻
👉🏻 https://www.mizan.news/0032OK
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
۱۸مین گپ گروهی صوتی - پاسخ به سوالات اعضا.mp3
14.92M
👂🏻🗣 صوت هجدهمین گپ گروهی جبهه؛ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
🎙 پاسخ به سؤالات توسط استاد روحالله #مومن_نسب
🌛هرشب ساعت ۲۳ در روبیکا، بشنوید و شنیده شوید!
🤳 Rubika.ir/jebheh
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️#حاج_قاسم سلیمانی: قدس امکان ندارد آزاد شود، جز با پرچمداری شیعه!
#تاریخ_ثبت_خواهد_کرد
#القدس_أقرب
🌹🍃
7.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند #ایکسونامی3 (دیوار کش)
: مراسم بزرگ رونمایی مجازی مستند جنجالی «ایکسونامی3؛ #دیوارکش»
این مستند سینمایی، با موضوع زیست جنسی به سراغ نقطه تلاقی این موضوع بحثبرانگیز یعنی بحث ارتباط «امر جنسی» و «سیاست» رفته است.
این مستند غربگرا ها را با خاک یکسان کرده
رزرو و تهیه بلیت (ظرفیت 500 نفر
b2n.ir/divarkesh
@AntiBBC
9.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اگه شما هم از افراد عاشق مصرف نوشابه های گازدار هستید، حتما این فیلم کوتاه رو ببینید ...
🍎آنتی بیوتروریسم
@antibioterorism
خیانت به یمن در جریان است
موضوع بحث مذاکره لیبرال های ایرانی با عربستانی ها بر سر توقف حملات یمنی های علیه عربستان سعودی است!
همان که استاد حسن عباسی گفت
و این خیانتی بیش نیست ،معامله ای کثیف برای اهداف خود به اسم رفع مشکلات !
در داخل اون همه ضربه به هسته ای زدن و خبری از گشایش نشد حالا رفتن در میدان هم به نیروی مقاوت خیانت کنن و آنان را وادار به تسلیم
@AntiBBC
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 راهکار حفظ خانواده در آخرالزمان
[ حجت الاسلام عالی ]
@eitaa_Ostadaali
⭕️ گفتگوی تلفنی سردار قاآنی و هنیه
🔹سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفتگو کرد.
🔹جنبش حماس در بیانیهای اعلام کرد که طرفین در این مکالمه تلفنی آخرین تحولات اوضاع و درگیریها در غزه را بررسی کردند.
🔹سردار قاآنی بار دیگر بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین در سایه تجاوزات و جنایات بیوقفه دشمن صهیونیستی علیه قدس و غزه تاکید کرد.
🔹وی ضمن تمجید از عملکرد بینظیر و موفقیتآمیز مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین، جنایات وحشیانه اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان به ویژه در غزه و محله شیخ جراح در قدس را به شدت محکوم کرد.
🔹هنیه نیز ضمن تشریح جنایات دشمن صهیونیستی در غزه و قدس و کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی، تاکید کرد که نبرد قدس، نبرد کل امت است.
🔹وی مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت و قضیه عادلانه فلسطین را ستود.
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
🆔 @pedarefetneh2 🔜 #پدرفتنه
فصل 2 قسمت 10.mp3
7.91M
📗کتاب صوتی
#روزگار_قائم_مقامی
قسمت 4⃣2⃣
فصل دوم ص ۲۱۳ تا ۲۱۶
🔹در این قسمت از کتاب میشنویم:
*بازخوانی روند پرونده محاکمه منافقین توسط حجتالاسلام رازینی و نکونام
..............................
✅تولید و انتشار توسط رسانه رسمی بنیاد تاریخپژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی
فصل 2 قسمت 11.mp3
17.32M
📗کتاب صوتی
#روزگار_قائم_مقامی
قسمت 5⃣2⃣
فصل دوم ص ۲۱۶ تا ۲۲۷
🔹در این قسمت از کتاب میشنویم:
*پاسخهای قاطع امام به حمایت منتظری از تروریستها | عوض شدن جای جلاد و شهید
..............................
✅تولید و انتشار توسط رسانه رسمی بنیاد تاریخپژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️حمله کلاغ به پرجم اسرائیل
🔹ویدئو جالب شبکع الجزیره از کلاغی که پرچم رژیم صهیونیستی را پس از اصابت موشکهای مقاومت فلسطین به تلآویو تکهتکه میکند.
#القدس_اقرب
⚡️ علوم انسانی غربی ذاتاً مسموم هستند.
⚡️ علوم انسانی رایج، ماهیتاً مخالف با نظام اسلامی هستند.
⚡️ اساس علوم انسانی را باید در قرآن کریم پیدا کرد.
🔵 رهبر معظم انقلاب اسلامی:
«اینکه بنده دربارهی علوم انسانی در دانشگاهها و خطر این دانشهای #ذاتاً_مسموم هشدار دادم - هم به دانشگاهها، هم به مسئولان - به خاطر همین است. این علوم انسانیای که امروز رائج است، محتواهائی دارد که ماهیتاً معارض و مخالف با حرکت اسلامی و نظام اسلامی است؛ متکی بر جهانبینی دیگری است؛ حرف دیگری دارد، هدف دیگری دارد. وقتی اینها رائج شد، مدیران بر اساس آنها تربیت میشوند؛ همین مدیران میآیند در رأس دانشگاه، در رأس اقتصاد کشور، در رأس مسائل سیاسی داخلی، خارجی، امنیت، غیره و غیره قرار میگیرند. #حوزههای_علمیه و علمای دین پشتوانههائی هستند که موظفند #نظریات_اسلامی را در این زمینه از #متون_الهی بیرون بکشند، مشخص کنند، آنها را در اختیار بگذارند، برای برنامهریزی، برای زمینهسازیهای گوناگون. پس نظام اسلامی پشتوانهاش علمای دین و علمای صاحبنظر و #نظریات_اسلامی است؛ لذا نظام موظف به حمایت از حوزههای علمیه است، چون تکیهگاه اوست.»
(بیانات در دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم، ۱۳۸۹/۰۷/۲۹)
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=10357
«من دربارهی علوم انسانی گلایهای از مجموعههای دانشگاهی کردم - بارها، این اواخر هم همین جور - ما علوم انسانیمان بر مبادی و #مبانی_متعارض با مبانی قرآنی و اسلامی بنا شده است. علوم انسانی غرب مبتنی بر جهانبینی دیگری است؛ مبتنی بر فهم دیگری از عالم آفرینش است و غالباً مبتنی بر #نگاه_مادی است. خوب، این نگاه، نگاه غلطی است؛ این مبنا، مبنای غلطی است. این علوم انسانی را ما به صورت ترجمهای، بدون اینکه هیچگونه #فکر_تحقیقىِ_اسلامی را اجازه بدهیم در آن راه پیدا کند، میاوریم تو دانشگاههای خودمان و در بخشهای مختلف اینها را تعلیم میدهیم؛ در حالی که ریشه و پایه و اساس علوم انسانی را در قرآن باید پیدا کرد. یکی از بخشهای مهم پژوهش قرآنی این است. باید در زمینههای گوناگون به نکات و دقائق قرآن توجه کرد و مبانی علوم انسانی را در #قرآن_کریم جستجو کرد و پیدا کرد. این یک کار بسیار اساسی و مهمی است. اگر این شد، آنوقت متفکرین و پژوهندگان و صاحبنظران در علوم مختلف انسانی میتوانند بر این پایه و بر این اساس بناهای رفیعی را بنا کنند. البته آنوقت میتوانند از پیشرفتهای دیگران، غربیها و کسانی که در علوم انسانی پیشرفت داشتند، استفاده هم بکنند، لکن مبنا باید مبنای قرآنی باشد.»
(در دیدار جمعی از بانوان قرآنپژوه کشور ۱۳۸۸/۰۷/۲۸)
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=8259
«آنچه که به ما گزارش دادند، در بین این مجموعهی عظیم دانشجوئی کشور که حدود سه میلیون و نیم مثلاً دانشجوی دولتی و آزاد و پیام نور و بقیهی دانشگاههای کشور داریم، حدود دو میلیون اینها دانشجویان علوم انسانیاند! این به یک صورت، انسان را نگران میکند. ما در زمینهی علوم انسانی، کار بومی، تحقیقات اسلامی چقدر داریم؟ کتاب آماده در زمینههای علوم انسانی مگر چقدر داریم؟ استاد مبرزی که معتقد به #جهانبینی_اسلامی باشد و بخواهد جامعهشناسی یا روانشناسی یا مدیریت یا غیره درس بدهد، مگر چقدر داریم، که این همه دانشجو برای این رشتهها میگیریم؟ این #نگرانکننده است. بسیاری از مباحث علوم انسانی، مبتنی بر فلسفههائی هستند که مبنایش #مادیگری است، مبنایش #حیوان_انگاشتن_انسان است، عدم مسئولیت انسان در قبال خداوند متعال است، نداشتن نگاه معنوی به انسان و جهان است. خوب، این علوم انسانی را ترجمه کنیم، آنچه را که غربیها گفتند و نوشتند، عیناً ما همان را بیاوریم به جوان خودمان تعلیم بدهیم، در واقع #شکاکیت و تردید و #بیاعتقادی به مبانی الهی و اسلامی و ارزشهای خودمان را در قالبهای درسی به جوانها منتقل کنیم؛ این چیز خیلی مطلوبی نیست.»
(بیانات در دیدار اساتید دانشگاهها، ۱۳۸۸/۶/۸)
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=7959
@yamahdiadrekni72