امشب حسین بی برادر و رقیه بی عمو میشود...:)))))
اخخانوم رقیه...
بمیرم برات خانوم..
خانوم امشب عموت میره؟...
وای بمیرم بمیرم بمیرم😭
عباسپرست(:
امشب حسین بی برادر و رقیه بی عمو میشود...:))))) اخخانوم رقیه... بمیرم برات خانوم.. خانوم امشب عموت
همش میگم عمو... زجر رو نبخشیا:)💔💔💔
شبِ نهمِ محرم روضهش همینه که؛
به مولا میخندیدن و اشکاشو با آستینش پاک میکرد..
بمیرم برات مولا:)💔
عباسپرست(:
عباسِحسین، کجایی برادرم؟🙂💔
بیا برگرد خیمه ای کسوکارم
منو تنها نگذار ای علمدارم ..😭